Thursday 21 June 2018

PENJELASAN KHAIRUDDIN TENTANG DAKWAAN ZAHID HAMIDI BAHAWA TUN M YANG JEMPUTNYA BERTEMU, BUKAN BELIAU MAHU BERJUMPA PERDANA MENTERI


ZAHID HAMIDI KAKI PENIPU!! DIA YANG MERAYU NAK JUMPA TUN DR MAHATHIR MOHAMAD!! SAYA YANG BAWA BELIAU JUMPA PERDANA MENTERI!! BUKAN PERDANA MENTERI JEMPUT BELIAU!!


Zahid hamidi ini semacam 'iblis' bertopengkan manusia!! Dia kaki penipu dan kaki pembelit!! Setiap tutur katanya kini penuh dengan pendustaan!!


Sebenarnya zahid hamidi yang merayu nak berjumpa dengan tun dr mahathir mohamad!! Bukan beliau dijemput untuk berjumpa dengan perdana menteri!!


Perdana menteri tidak perlu jumpa pemimpin 'sampah' macam zahid hamidi!! Zahid hamidi manusia 'fasiq!!' Depan cakap lain dan di belakang kata lain!!


Saya tak tahu sampai bila zahid hamidi nak menipu rakyat!! Dia seorang yang berlatarbelakangkan agama!! Tapi perangai beliau terlalu hodoh!!


Setiap tindak tanduk beliau berteraskan pada penipuan serta pembohongan!!


Setelah merayu nak berjumpa dengan tun dr mahathir mohamad dan akhirnya saya susun untuk beliau bertemu dengan perdana menteri dan beliau diasak serta diserang oleh ahli-ahli umno khususnya di saat nak bertanding jawatan presiden parti; kini zahid hamidi ubah pula skrip pembohongannya itu!!


Ucapan politiknya itu tidak berasas sama sekali!! Inilah kualiti pemimpin-pemimpin umno yang hanya bijak menipu ahli-ahlinya saja demi 'survival' politik mereka!!


Untuk pengetahuan semua rakyat malaysia; tun dr mahathir mohamad tidak pernah meminta ahli-ahli parlimen umno untuk  lompat masuk parti PPBM!!


Ini satu pendustaan zahid hamidi sepertimana beliau menipu 32 juta rakyat malaysia mengenai derma rm2.6 bilion dari kerabat arab saudi yang masuk ke dalam akaun peribadi najib tun razak!!


Suruh zahid hamidi namakan siapa penderma kerabat arab saudi itu yang kononnya beliau sudah berjumpa sebanyak tiga kali?!


Insya-Allah, saya akan buat laporan baru mengenai isu penderma kerabat arab saudi sepertimana yang ditipu oleh zahid hamidi pada pihak pdrm serta sprm dalam masa terdekat!!


Biar saya berdepan dengan zahid hamidi di kamar mahkamah mengenai beberapa isu penipuan zahid hamidi!!


Dalam masa yang sama; ahli-ahli umno jangan beri walaupun satu undi pada kaki penipu semacam zahid hamidi ini!!


Hakikatnya, zahid hamidi adalah 'sampah' yang tidak layak sama sekali untuk menjawat jawatan presiden parti!!


Sekali lagi ingin saya tegaskan bahawa zahid hamidi adalah seorang kaki penipu serta manusia 'fasiq' yang tidak layak untuk memimpin ummah!!


Setiap umat islam bila pergi ke tanah suci Makkah akan bertambah insaf dan bertaqwa tetapi zahid hamidi pergi mengerjakan umrah balik ke Malaysia terus menipu!!


Ikhlas dari;

KHAIRUDDIN ABU HASSAN

18 comments:

  1. dulu kini dan selamanya....kaki penipu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok wajahnya saja Kita dapat tahu akan perangai iblis Zahid Hamidi

      Delete
    2. Sampai sudah teman takkan sekali-kali perrrcaya sama ponorogo.

      Delete
    3. Zahid a/l Komedi dari Pornorogol

      Delete
  2. ini maklumat sahih.

    orang yg rapat dgn tun m tlh menghubungi 'inner cabinet' najib 3 hari sebelum PRU14 utk menasihatkan nya supaya bersedia berundur secara terhormat tetapi saranan tlh d tolak secara angkuh.

    pa mlm 9 hb mei, apabila sudah jelas yg UMNO/BN akan kecundang, mereka pula merayu agar najib dpt berjumpa tun m tetapi tlh d tolak.

    najib sendiri tlh menalipon n merayu kpd kumpulan ini utk berjumpa sendiri dgn tun m tetapi tlh d beri tahu yg ia nya tlh terlewat.

    as they say, d rest is history.

    bagi wak jahid pula, ahli2 keluarga nya memonopoli kemasukan pekerja2 Bangladesh.

    saya sarankan agar KDN mengkaji semula n 'moratorium' 2 tahun d kena kan.

    kita tahu bahawa sudah terlau ramai rakyat bangla(sah atau PATI)berada d Negara ini.

    jika tidak d kawal dari sekarang, ia nya akan mendorong kpd 'bencana social' yg sukar utk d bendung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akan menjadi lebih ramai lah double ee.

      Mereka tu jenis serupa.

      Masakan pompuan Melayu yang mahu kahwin, dah deperate anggaran 30 tahun, ada ramai.

      Saya sendiri pernah ucapkan banyak terima kasih kpd 2 pompuan Melayu di suatu counter. Saya tambah " doakan murah rezeki ..", yang sorang kata "baik tolong carikan laki".

      Ketawa, tapi bila di tanya, depa kata serius, nak kahwin, belom ada di lamar.

      Patut nya Wak Jahid bikin perjanjian bawak masuk gadis gadis dan embah embah dari Jowo ke sini. Senang integrasi. Pulak bawak Bangla.

      Memang tak bijak Wak Jahid nih.

      Delete
    2. Awas 'pelarian' UMMO ke PH,kata veteran PKR.
      Dr blog kerengga..
      Moga dato ambil perhatian..ulat parasit pastinya dhapus..maaf cakap.. dna tercemar..saringan tapisan suntingan perlu..slamat berpuasa 6 bln syawal..dato.. kekawan serta muslimin muslimat seluruhnya..

      Delete
    3. bersetuju sangat !!!

      ahli2 yg ada sekarang pun wajib d tapis.

      quality pemimpin n ahli2 akan menetukan hayat PH n PPBM.

      Delete
  3. PEMIMPIN KORUP AKAN MELAHIRKAN RAKYAT/PENGIKUT YANG KORUP.

    ReplyDelete
  4. wak jahid...apa nk la nk jadi org mcm ni..desperate sgt2

    ReplyDelete
  5. Pemimpin sampah yang diangkat untuk merosakkan negara!

    ReplyDelete
  6. Begitulah budaya yang sudah terbentuk dalam umno/bn. Budaya penipu dan pembohong kepada rakyat dan ahli parti bermula dari kepala sampai ke ekornya tak ubah saperti ular sawa.
    Bermula dari no1 sehingga ajk cawangan semua tak boleh dipercayai.
    Umno mesti dibuang kelaut supaya mdnjadi subject sejarah disekolah kepada cucu cicit dimasa akan datang.
    Bukan kan umno yang mengajar orang melayu menyembah manusia?(maaf sensetif untuk dibahas disini sedangkan rasul menyuruh umatnya menyembah Allah sahaja)
    Eloklah umno dihapuskan, pembasa perasit kepada kaum melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju je bro HBM..
      Sejak melutut kpd umno balik sizahid ini kami cop puaka kepala hitam..maaf katalh..termsklh siank raja tua..kuari jamalalut..dan seterusnya turun menurun ke puak saka hantu dlubok umno tu..kan ndak dseru puaka saka hantu tu dnaikan ssmpan dhanyutkan ke laut..kalas!!

      Delete
    2. "Bukan kah umno yang mengajar orang melayu menyembah manusia?"

      Di perbualan Hari Raya, ada yang mengata mak badak menyimpan patong hitam dan saperti nya, yang memberi kuasa bomoh yang amat kuat, berasal dari India. Tak tahu pulak jika di sembah patong itu.

      Saya minat mahu tahu sahih ke tidak cerita itu. Sesiapa yang tahu, saya akan banyak berterima kasih jika mengkongsikan nya di sini.

      Sya faham bahawa pihak Poli tidak akan pedulikan atau melaporkan hal itu sebab tidak ada nilai. Begitu jugak pihak Mufti atau Jabatan Agama, kalau tahu pun, tidak berani mengumumkan nya.

      Delete
  7. Daripada tulisan Dato K di atas, dan juga fakta bahawa Zahid tidak berani untuk berdebat dengan dua lagi calon Presiden UmNo, maka saya meramalkan bahawa Zahid akan menang kerusi Presiden.

    Sebabnya mudah. Sebab UmNo sedang menanti tempoh untuk dilenyapkan, maka apa saja yang berlaku di antara tempoh UmNo kehilangan kuasa dan ia dilenyapkan akan memberi justifikasi kepada lenyapnya UmNo kelak.

    Sebab di antara ketiga-tiga calon tersebut, Zahid adalah calon terburuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sependapat dgn saudara. Bg saya, zaman Ku Li dah lama berlalu. Khairi pula belum cukup mahir dalam selok belok menipu. Yg tinggal dan ternyata mmg unggul dalam mengelentong org kampung adalah Wak Jahid. Saya yakin beliau akan menang dgn bergaya dan dinobatkan sebagai pemimpin parti yg dah nazak itu.

      Delete
    2. Saya fikir kalau Zahid menang, banyak kerana institusi "warlords".

      Warlords yang lain tahu Zahid akan teruskan prinsip "Cash Is King" dan sistem korup yang Najib gunakan.

      Mereka mengharapkan dapat bahagian dari dana "Cash Is King" yang Zahid akan coba adakan. Bukan cara 1MDB, tapi cara lain, ada penasihat dan pengsubahat lain.

      Jadi, warlords akan tentukan undi yang cukup untuk Zahid menang.

      Delete
  8. Walau berkali-kali tonton ucapan Zahid Hamidi dalam Perhimpunan Agung Pertubuhan Bangsa Bersatu ke-71 di New York 2016, masih rasa tidak puas kerana Zahid kelihatan memaksa diri untuk selesaikan ucapan itu.

    Itu ucapan dengan teks, kalau tanpa teks tak dapat nak bayangkan betapa siksanya Zahid.

    Berdebat bukan perkara main-main. Adakah Zahid mampu membawa "factual evidence with emotional conviction" dengan sempurna?

    Zahid cenderung ke arah bercakap dengan nada keras, gemar menyerang dan kurang "eloquence". Prestasi begini tidak sesuai untuk berdebat.

    Lebih baik Zahid jangan berdebat, kalau tidak mahu markah di mata ahli UMNO dan rakyat jelata jatuh merudum. Mengambil ucapan di Perhimpunan Agung Pertubuhan Bangsa Bersatu ke-71 di New York 2016 sebagai kayu ukur, senang untuk disimpul Zahid bukanlah natural debater kelas tinggi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...