Saturday, 5 August 2017

ZAHID HAMIDI KALUT SENDIRIAN?


Mula-mula Zahid Hamidi menolak dakwaan Tun Mahathir Mohamad bahawa kunjungannya ke rumah bekas Perdana Menteri bertujuan meminta sokongan untuk menjatuhkan Najib Razak.

Kata Timbalan Perdana Menteri, beliau ada rakaman berhubung pertemuan itu.

Kemudian, Zahid Hamidi bergerak selangkah lagi dengan mengatakan beliau sedia bersumpah laknat bagi menafikan dakwaan Tun Mahathir itu.
"Saya sedia bersumpah laknat di mana-mana masjid pun bahawa yang merancang untuk menjatuhkan Perdana Menteri adalah "orang itu" dan bukan saya," katanya.

Dalam masa yang sama, beliau juga mencabar Tun Mahathir untuk sedia bersumpah bersama-sama dengannya.
Tetapi, belum pun cabarannya berhubung sumpah laknat atau kenyataannya tentang memiliki rakaman itu mendapat respon daripada Tun Mahathir, Zahid Hamidi sendiri akhirnya tidak sabar-sabar melafazkan sumpah wala'nya kepada Najib.

"Wallahi, wabillahi, watallahi...selagi saya diberi kepercayaan, saya akan membantu YAB Presiden parti dan Perdana Menteri. 

"Saya akan terjemahkan ketaatsetiaan dan kerja keras saya untuk Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak, Insya Allah," demikian lafaz sumpah yang diikrarkan oleh Zahid.
Hanya dalam tempoh tidak sampai 24 jam, berturut-turut kenyataannya - daripada mendakwa memiliki rakaman, kemudian mencabar bersumpah dan akhirnya bersumpah sendirian tanpa menunggu pun jawapan daripada Tun Mahathir.

Kenapa sampai begitu sekali?

Mengapa kelihatan terlalu kalut, kelam-kabut dan tidak sabar-sabar untuk menunjukkan kesetiaan kepada Najib yang sebenarnya ia sudah pun dilafazkan berkali-kali sebelum ini.

Apa apa-apa ke?  (ShahbudinHusin 05/08/2017)

267 comments:

  1. dah kelam kabut....lepas satu, satu temberang.....dia tunggu jibo atau hisapudding nak defend dia....tak de jugak.....last2 terpaksa la aku janji dgn jibo....nak cari makan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro, ratusan juta dalam akaun rak cukup nak makan ka?

      Ini bukan nak cari makan lagi bro. Ini nak cari keridhaan Najib ja ni bro.

      Dah sengsara jiwa tu sebab dok rasa Najib dah murka.

      Kasihaaaan..

      Delete
    2. Tak abis2 dengan ikrar taat setia pak jahid ni..dh jemu dengar ikrar dia.bijan boleh tahan pulak dgn org cmni... Pelik betui lah

      Delete
    3. Setakat sumpah tak pakai kalu tak ada bukti rakaman. Sumpah yg dibuat tu tak laku kerana tak jelas dan tidak tepat dengan sebab untuk bersumpah. Memang zahid sedang tercirit sekarang dan tiada yg datang membantu kecuali dedakman belaan zahid jer.

      Delete
    4. Sesal dulu pendapatan sesal kemudian tidak berguna..

      Sesak nafas dah tu

      Delete
    5. Pelik puak2 UMNO ni mempertuhankan pucuk pimpinan.
      Takut sangat andai Najib murka.
      Takut sangat andai Najib tak redha.
      W/pun dah duduk tmpt no. 2.
      Patutnya, Najib yg perlu takut kalau "rakyat" yg murka.
      Jadik terbalik pulak di Malaysia ni...

      Cuba kita tanya rakyat pulak.
      Ngkorang rasa serun, gigil, takut ke, kalau Najib murka ekk...???

      Delete
    6. Dia jadi kalut la..Najib xda respon..najib buat diam ja..

      Delete


    7. 22 43

      Sebaik nya Zahid bersumpah dia ada rakaman tersebut ...dan juga bersumpah dia tak duit sampai RM 230 juta ..

      Delete
    8. Demi kuasa, pangkat, nama dan wang ringgit manusia sanggup bermuka 2......sanggup dikaldaikan asal mendapat habuan material dunia.

      "Wallahi, wabillahi, watallahi...selagi saya diberi kepercayaan, saya akan membantu YAB Presiden parti dan Perdana Menteri."

      Sumpah Wak Jahid di atas tidak dispesifikasikan tentang dia tidak terlibat dalam perancangan untuk jatuhkan najib. Malah dalam sumpah tu tak disebut pon tentang konspirasi.

      Sumpah yang dilafaz tu ialah sumpah bahawasanya Wak Jahid akan taat setia dan bekerja untuk Najib selagi diberi kepercayaan kepadanya... ....tak derrr pon sebut apa2 pasal nak jatuhkan najib atau pasal apa2 rakaman.

      Kalo betol ada rakaman baiklah dedahkan rakaman tu supaya sumernya nampak jelas. Jangan cakap2 air lior jerrr macam kenyataan dah jumpa Tok Arab yg bagi derma dulu tapi buktinya tak nampak.

      Delete
    9. Alahai wak ni, ada bukti tidak mau tunjuk ada saksi tapi semua dah mati.
      Wak ini copy boss dia, boss dia cakap 2.6b derma tapi tidak mau tunjuk dokumen bank.

      Delete
  2. Barua ni tak tau apa. Cakap dia pun aku paham...
    Barua dok gelabah la ni..la ni kita tengok barua ni dok berjoget..
    BODOH PUNYA HAMIDI.
    Org melayu dlm UMNO dok tepuk tangan..seronok habih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis wayang..
      Panggung pun kosong.
      Ahmad Diragui oiiiii boleh sapu sampah la

      Delete


    2. Yang tepuk tangan tu tak berfikir kronologi kelentong Zahid dari menghina Mahathir sampai kisah Memali.

      Apa tujuan Zahid bercakap merapu .
      Selalu nya orang yang berani, dia bagi satu pukulan (isu) dia tunggu lawan nya jawab.


      Zahid tak .. tak berhenti-henti. Najib memang suka apa yang Zahid buat .. Tapi bila Zahid dah habis modal nak hentam Mahathir memang Najib akan tendang dia ..

      Delete
    3. Selamat jalan ahmad diragui..

      Delete
    4. Polis tengah siasat kes rakaman ini. Biarlah kebenaran terserlah InsyaAllah. Dlm pada itu Clare Rewcastle Brown telah kalah Case Management terhadap PAS dan terpaksa bayar £15000 pada TGHH. Mahkamah UK juga tolak tuduhannya mengatakan Kerajaan Malaysia korup tanpa apa apa bukti disertakan walau dah berbulan diberi masa. Mahkamah juga tolak permintaannya untuk rayu dan lambatkan kes. Apakah ini permulaan kejatuhan CRB dan segala fitnahnya? Mari kita saksikan. Bagi mereka yg beriman dgn CRB apakah anda akan bertaubat kerana fitnah dan kembali ke jalan yg benar? Ambillah peluang sementara masih ada.

      Delete
  3. Wak Jahid ooh wak Jahid;

    Wak yang cakap wak ada salinan IC biru lama Tun M siap tunjuk tayang lagi pastu buat-buat baca kononnya namanya tertulis"Mahathir a/l Iskandar Kutty";

    Pastu wak juga yang cakap ada rakaman perbualan dengan Tun M;

    Tapi kemudian wak kata nak sumpah laknat pula untuk buktikan kebenaran..

    Kebenaran apa wak?

    Untuk apa lagi bersumpah laknat apabila wak sendiri wak ada bukti2 yg berkenaan?

    Dedahkan je laaa. TV3 rela ulang tayang bukti-bukti wak tu 3 hari 3 malam.

    Adakah sumpah laknat tu demi keredhaan Najib?

    Betullah wak ni hebat kerana benar-benar berani meletakkan diri di dalam pintu kelaknatan Allah semata-mata demi keredhaan Najib.

    Tapi bila dibaca balik, kalau itulah gayanya sumpah wak, maka itu bukan sumpah laknat. Itu sumpah taat setia.

    Nampaknya wak perlu belajar dari saudara unknown sahabat bagaimana lafaz sumpah laknat yang betul.

    Tapi bila dibaca balik betullah wak telah memberi sumpah taat setia 'absolute' kpd seorang manusia. Nasib wak kini benar-benar di tangan manusia ini.

    Nanti kalau wak dipecat, jangan pula memberontak sebab wak telah memeberi sumpah taat setia absolute, takut nanti dimakan sumpah.

    Memandangkan wak telah memberi ikrar taat setia absolute di atas nama Allah, maka wak juga mestilah bersedia menghadapi apa-apa juga ketentuan Allah ke atas wak demi Najib.

    Bukankah keredhaan Najib adalah paling utama bagi wak. Kelak wak akan menuai apa yang wak dah tanam.

    Wallahi wabillahi watallahi, saya juga berani bersumpah mengatakan bahawa sesungguhnya Allah tidak menganiayai manusia sedikitpun melainkan manusia yang menganiayai diri mereka sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam mana boleh ada PhD.....
      Gaya tidak cerdik saperti org ada PhD?....Mr Unknown dan MrJ tak ada PhD pun, tapi pandai juga putar putar.....ini zahid ada PhD tahu takut saja pada najib....tak pandai putar ke?
      Skrg dah pasang jerat sendiri 'sumpah laknak taat setia pada najib?'....ini macam nak jadi PM Malaysia?

      Delete
    2. Masuk bakul angkat sendiri maaaa

      Delete


    3. Sekarang dah ada pulak sumpah 2 in 1. Sumpah laknat + Sumpah taat setia.

      Mungkin maksud sumpah 2 in 1 ialah sesiapa yang taat pada pemimpin yang merompak dan menipu akan di laknat Allah.

      Allah memang tidak suka pada orang yang suka menipu dan merompak. Begitu juga pada orang bersubahat menyokong orang yang menipu dan merompak. Memang kena di lambatkan satu hari nanti.

      Delete
    4. Terbaik bro bro semua. Tepat sekali komen sekalian.

      Delete
    5. Patutnya lafaz sumpah laknat tu lebih kurang macam ni.....

      "Wallahi, wabillahi, watallahi saya bersumpah bahawasanya saya tidak sekali2 terlibat dalam apa2 rancangan untuk jatuhkan DS Najib.
      Saya jugak tidak menyokong apa2 rancangan untuk gulingkan DS Najib.
      Saya jugak bersumpah tidak mempunyai jumlah wang sebanyak 230 juta seperti yg didakwa Tun Mahathir.....dan jugak tidak mempunyai jumlah wang yg lebih dari jumlah 230 juta itu.
      Saya mengaku mempunyai rakaman tentang perancangan konspirasi jatuhkan DS Najib.
      Inilah sumpah laknat saya......saya berkata benar bersaksikan Allah swt dan sekiranya saya berbohong atau berdusta atas kata sumpah saya hari ini.......saya sanggup ditimpa bala atau musibah daripada Allah Taala sebagai balasan bersumpah dusta."

      Beginilah contoh2 yg dikatakan sumpah laknat yg spesifik dan detail.........bukan sumpah laknat untuk nyatakan taat setia semata.

      Delete
  4. Di Johor, Khaled Nordin menjemput Kj untuk pembukaan rasmi Bahagian Pasir Gudang.
    Initipatinya umno Johor bersandar kpd Kj untuk kesinambungan kuasa umno.
    Sudah tentu Khaled dapat merasakan pengaruh Hisham di Sembrong pun goyang apalagi nak selamatkan Johor.
    Perkembangan terbaru Zahid juga tidak akan mendapat sokongan orang jawa Johor.
    Najib pun dah ketap turun Johor, sudah boleh diukur setakat mana sambutan.
    Umno suka atau tidak, sudah ketandusan pemimpin..

    Harapkan padi.. Padi dah makan dedak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan Jawa Johor ja bro,

      Jawa Perak pun tak sokong dia dah bro.

      Kini orang-orang Jawa pula ada yg rasa malu sbgmn orang-orang Bugis merasa malu sebelum ini.

      Dan tetiba golongan mamak ada rasa Best plak..

      Kenapa ya. Hehe.

      Delete
    2. UMNO soon will be history like Congress Party of India...and Golkar of Indonesia.

      Delete
    3. Mamak MyDin telah menarik diri sebagai pembekal / operator / vendor Kedai Rakyat 1 Malaysia @ KR1M
      KPDNKK sedang mencari pengganti dan akan menggantikan dengan KR1M2.
      dari BERITA PERDANA TV1
      TAHNIAH TPM zamidi.

      Delete
    4. Itu la dok kutuk mamak sgt wak jahid ni..aku rasa lepas ni nasi kandar pun dh tak merasa la gamaknyer.asyik nak main isu bangsa jer pandai puok2 umno dungguuuuu ni

      Delete
    5. makan nasi ambeng.....bro....nanti wak ni bukak la kedai nasi ambeng....bugis dah tak nak dia lagi...

      Delete
    6. Makan nasi kangkang ja puak puak sekongkol ni, macam tuan mereka.

      Delete
    7. Setuju dgn Pak Othaman dan sumer kawan2 di atas.

      Deme dah makin terhimpit tapi digagahkan jugak buat selamba derk berlagak macho tak nak bagi orang nampak deme dah gelabah ngelupor.........maklom sumer pelakon handalan direktor Kassim Baba......

      Delete
    8. Bila dia nak bersumpah laknat dlm masjid ni?

      Delete
    9. Dh kecut dh telor2 caiii umno semua

      Bakal dapat kerajaan baru lepas ni..bersih cekap dan amanah

      Delete
  5. Ini baru betul meroyan.
    Hari tu zahid kata ada rakaman dan jibo tahu dia pergi bertemu tun m. Habis napa susah hati nak sumpah setia dgn jibo? Dah kecut telo lertu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa Ada pada sumpah laknat,, ini jenis manusia berani telan bara api dan Besar punya laknatullah

      Delete
    2. ADA BERANI KE MADEY MAMAK KERALA KUTTY TU BUAT SUMPAH LAKNAT....TELOR ORANG TUA TU DAH KECUT....SAMA LER NGAN SI NUAR AL JUBURI YANG DIA PECAT DULU TU...MANA BERANI NAK BUAT SUMPAH LAKNAT.....TAPI SI NUAR AL JUNURI YANG LAIN TU DIA TAK KECUTTTT....HE...HE...HE....

      Delete
    3. Bikin malu
      Dgn orang tua pun takut...!!!

      Delete
    4. madey berani....tapi wak ni cakap ada bukti ini itu....tak nak pulak tunjuk....tak payah sumpah2 la.....jadi sesumpah nanti

      bodoh.....

      Delete
    5. JANGAN DI KEJUT NAGA YANG SEDANG TIDUR...KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH...ape punya negara la dapat MO2 camni..merapu meraban bak di sondol babi je ghopenyer

      Delete


    6. Punya lah kemaruk nak jadi PM ..

      Dah bersumpah taat setia depan ulamak tu hari masih lagi tak yakin ..

      Kau cium je bontot Najib secara terbuka baru orang percaya .. dogol.!

      Delete
    7. Bro 0018
      Bukan cium bontot bijan saja bontot jho low juga. Kan tiada yang berani sentuh ketuanan cina gemuk tu. Kalau sentuh takut cina gemuk ni bongkar semua matilah tuan mereka. Ada yang sanggup ke makamah tapi tidak sanggup tangkap jho low.
      Semua yang pernah angkat playcard I Love PM bersamaan dengan I Love Jho Low. Itu kenyataan walaupun dihati terpaksa, kerana dedak atau almari penuh dengan tengkorak.

      Delete
    8. Tolong buat sumpah laknat dlm masjid secara live telecast.

      Bukan setakat cakap dlm majlis2 saja.

      Cakap tapi tak berani buat nak buat apa!!!!

      Berani buat berani tanggunglah. Masa akan menentukan kenyataan.

      Delete
    9. Beriman benar dgn TDM yg dikenali berkali U turn. Beriman juga dgn Rafizi yg berkali kalah kes fitnah. Beriman juga dgn CRB yg baru kalah kes management dgn PAS kat UK. Inikah sandaran iman saudara? Mengapa mereka yg sah putar belit dan fitnah jadi kepercayaan? Apakah hasutan pembangkang dah tutup akal dan hati kita. Bagaimana ketika menghadap Tuhan - apa agak alasan yg nak diberi kerana fitnah ikut mereka yg sah tidak boleh dipercayai? Saudara rasa ini main main? Begitu juga sebahagian umat terdahulu. Hanya benar benar faham di saat sakarat ditimpa bala'. Sudah terlambat. Kembalilah saudara dari jalan yg menuju jurang ini.

      Delete
  6. Apundek dan sahabat kata sumpah tak boleh pakai..jadi wak jahid kena tunjuk bukti rakaman tu ye..jangan cuba nak spin dan ngelat..kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahmad diragui

      Jgn cakap byk2 angkat itu bukti mari..

      Delete


    2. Tak payah lah nak bersumpah ..

      Cakap cuma takut pada Allah je..

      Biar LKS bagi tazkirah ..

      Delete
  7. dia sumpah untuk membantu najib..bukan sumpah dia nafi nak jatuhkan pm..

    ReplyDelete
    Replies


    1. Tak pernah di buat kerja oleh TPM sebelum Zahid.

      Lagi banyak dia bersumpah lagi Najib tak percaya ..

      Delete
  8. Jawa ni dah terperangkap dengan permainan dia sendiri.. anybody can start a war,but not many know what's going to be the outcome..padan muka kau Jawa!

    ReplyDelete
    Replies


    1. Selepas 10 hari di lantik oleh Najib dan meletak Hishamuddin jadi penganti dah tahu what's going to be the outcome.

      Gone koyak ler..

      Delete
  9. amalan setiap kali sibudin bukak cerita baru..jom amalkan..
    zikir baru untuk rakyat malaysia amalkan bila terdengar
    nama U turn mahathir .. afdal 5 kali..

    1) tujuan sebenar Dr Mahathir bukan mahu menyelamatkan Malaysia mahupun UMNO tetapi untuk melindungi kroni.
    “Dr Mahathir adalah penipu, setiap kata-katanya adalah penipuan. Dr Mahathir hanya tidak menipu ketika berdiam diri, itupun kita harus berhati-hati kerana pastinya Dr Mahathir yang berdiam itu sedang merancang untuk penipuan seterusnya,”

    2) tujuan sebenar Dr Mahathir bukan mahu menyelamatkan Malaysia mahupun UMNO tetapi untuk melindungi kroni.
    “Dr Mahathir adalah penipu, setiap kata-katanya adalah penipuan. Dr Mahathir hanya tidak menipu ketika berdiam diri, itupun kita harus berhati-hati kerana pastinya Dr Mahathir yang berdiam itu sedang merancang untuk penipuan seterusnya,

    3) tujuan sebenar Dr Mahathir bukan mahu menyelamatkan Malaysia mahupun UMNO tetapi untuk melindungi kroni.
    “Dr Mahathir adalah penipu, setiap kata-katanya adalah penipuan. Dr Mahathir hanya tidak menipu ketika berdiam diri, itupun kita harus berhati-hati kerana pastinya Dr Mahathir yang berdiam itu sedang merancang untuk penipuan seterusnya,

    4) tujuan sebenar Dr Mahathir bukan mahu menyelamatkan Malaysia mahupun UMNO tetapi untuk melindungi kroni.
    “Dr Mahathir adalah penipu, setiap kata-katanya adalah penipuan. Dr Mahathir hanya tidak menipu ketika berdiam diri, itupun kita harus berhati-hati kerana pastinya Dr Mahathir yang berdiam itu sedang merancang untuk penipuan seterusnya,

    5) tujuan sebenar Dr Mahathir bukan mahu menyelamatkan Malaysia mahupun UMNO tetapi untuk melindungi kroni.
    “Dr Mahathir adalah penipu, setiap kata-katanya adalah penipuan. Dr Mahathir hanya tidak menipu ketika berdiam diri, itupun kita harus berhati-hati kerana pastinya Dr Mahathir yang berdiam itu sedang merancang untuk penipuan seterusnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai dah babi kopipes..

      Delete
    2. Bila DEDAK dah camour bijaN , mabuk POPPIES lah
      Bertambah BANGANG nampak nya . Dah tak ada idea terus . Hanya tahu Copy and Paste saja.

      Delete
    3. Cai 21:22 tu...
      Suhu panas nya.. dah sampai ke dalam ulu hati...itu yang meroyan..

      Biarkan...nanti dah mkn ubat..ok lah tu.

      Delete
    4. Biar la caiiiii umno tu nak masuk sini...lepas ni mgkin pencen awal blogging dh lepas ph berkuasa..hahahahaha kasihannnnnn dia

      Delete
    5. Menggelabah sangatttttt dh pak jahid ni. Tun fitnah jer pon. Dedah la rakaman yg kau kepoh2 sangat tu..

      Apehal lain macam jer ketor nyer pah jahid ni.bijan cool jer dia pulak lebih2..caiiiii caiiii umno mmg cmni ke perngai bila dah kecut ??

      Delete
    6. Yesssss....makin nampak dh petanda umno nak mampos.sikittttt je lagi. Tun cuit abis terburai punyer.

      Pendededak2 tak sekolah dah tak senang duduk ni..mengelupur tak tentu hala dah macam babi kena jerat dah sekor2.semua ayat provok je yg mampu diluah.mmg power lah org tua 92tahun ni.bukan setakat gelas..kepala bijan pun berpusing kalau tun m jentik ni..

      Kahhh kahhhh kahhh kahhh..nak harap kejora ayat pulak tak power..asyik di hempuk je hari2..

      Delete
    7. Mamak MyDin telah menarik diri sebagai pembekal / operator / vendor Kedai Rakyat 1 Malaysia @ KR1M
      KPDNKK sedang mencari pengganti dan akan menggantikan dengan KR1M2.
      dari BERITA PERDANA TV1
      TAHNIAH TPM zamidi.

      Delete

    8. Zikir mana ada panjang-panjang ..
      Zikir selalu pendek-pendek jer..

      Najib sial. Zahid laknat.
      Najib sial. Zahid laknat.

      Najib sial. Zahid laknat.
      Najib sial. Zahid laknat.

      Kalau panjang bukan zikir tapi Yahanana ..

      Delete
    9. Anon 21:22,,confirm giler 100%
      Desperate giler nampak.......!!
      Tetap sokong Tun M 300%.........!!

      Delete
  10. betul lah kata pak diny..
    wak jahid ni memang dah konfirm otak dia senteng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. screw dah hilang....cakap berbuih mulut ada banyak bukti.....tapi tak tunjuk

      Delete
    2. Ohhhh screw longgar rupanya. Patutlah pun.

      Delete
  11. SHUT UP zahid.
    Kenapa sampai sembah najib klepet?
    Percaya pada qada dan qadar.

    ReplyDelete
    Replies


    1. Bagi Najib dah cukup, cukuplah Zahid


      Rosmah yang masih tarik muka bila nampak Zahid.

      Delete
  12. Ya..mmg betul,simangkok hayun ni nampak takut sangat,menggelabah tahap kritikal,pda tahap ini mesti b/p naik tinggi,tahap gula meningkat ka 21/mol,fungsi buah pinggang merosot 40%,penglihatan merosot,jantung jadi lemah,punyalah takutkan Najib,takut hilang jawatan sampai mcm tak yakin dgn kuasa tuhan,itulah ,kalau kita dedah aib org,tuhan akan dedah pula aib kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia cakap pasal keturunan orang masih diam .

      Tapi bila dia mengaku buat rakaman semasa dalam rundingan, itu yang orang marah. Baik kawan atau musuh.

      Delete
  13. 21.22,simpan le sikit BODOH utk anak cucu,kasihan,begitulah jika hidup miskin ilmu,benarlah kata pepatah melayu-si bodoh menjadi makanan si cerdik,kami di BP dan Kluang dah lama dah tolak beeend ni weh....

    ReplyDelete
    Replies

    1. Bukan Macai UMNO yang suka berulang-ulang.

      Cuma beza nya Zahid berulang-ulang buat pengakuan samada bersumpah atau ikrar .

      Delete
  14. Tak sabar2 nak tunggu pru14,nak undi PH,hidup Bersatu!

    ReplyDelete
  15. Sumpah wak jahid buat ni sama la dengan sumpah dia buat kat tun m dulu..cuba tengok apa dah jadi sekarang..keturunan tun pun dia nak hina..ini orang tak boleh dipercayai..ada nasihat untuk kak mah,elok suruh bijan buang dia kak..kalo tak esok keturunan akak dan bijan pun dia akan hina..percayo lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib pun patut buang kesemua puak UMMO dan dirinya sendiri...

      Delete


    2. Pernah seseorang bertanya samada ingat tak kisah bekas suami Sarimah kena penjara ..

      Macam ada cerita yang tidak di ketahui umum ...

      Delete
  16. Kesian Zahid...semenjak beliau cari pasal dengan TDM. hidup beliau tak tenteram...
    Pusing kiri, pusing kanan..semuanya serba salah.

    Nasib kau lah Zahid..sendiri cari penyakit, nak aib kan org( TDM) Allah tak suka.

    Takut punya pasal..terpaksa ..melutut pada Najib the klepet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sah ahmad diragui ni tak tidur malam

      Delete


    2. Lagi senang dia mengaku tersilap dan minta maaf.

      Tapi dia yang pilih di laknatkan ..

      Delete
  17. aii!

    zahid masih belum 'meyembah' rosmah n minta sambung hayat 'politik' lagi?

    sumpah taat setia nya kurang lengkap.

    patut nya dia wajib mengishtihar kan kesetiaan nya kpd rosmah n najib.

    zahid 'bagai makan buah simalakama' -

    menegelupur n mungkin taklena tidur sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. JANGAN DI KEJUT NAGA YANG SEDANG TIDUR...KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH...

      ape punya negara la dapat MO2 camni..merapu meraban bak di sondol babi je ghopenyer

      Delete


    2. Kak Mah tak main sumpah-sumpah .

      Biasa lah, cincin ke, beg tangan ke, jam tangan ke ..

      Delete
  18. Wak Jahid dah jadi hamba tebusan najib angkara sumpah laknat yang makan diri sendiri.

    ReplyDelete
  19. Alaa. Masa kes anwar dulu, lagi dasyat dia punya ikrar, silap silap boleh terpesong akidah. Org mcm ni kat chow kit berlambak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah padahnya kalau kita mendapat pemimpin terdiri dari dubious academician.

      Yang satu 'school drop-out'...dan yg satu dari U Never Study' mana....???

      Btw..Kejora bengap berlagak pandai, sekolahnya di mana & sampai tahap mana, ya?

      Delete
    2. Mesti kejora post sijil2 dia jap lagi ni..tgok la kalu pak othman tak cayer.

      Org dah panas mcm2 pun sanggup buat..klu yg bodoh tu bertambah2 dunguuuuu la bila hati dah panas

      Delete
    3. Kalau aku jadi org bagan datoh lama dah pak jahid ni jadi driver teksi..15 tahun dulu aku dh kick dia .

      Delete
    4. Inilah yg padah nya bila ada Ijazah online, master online, PhD online.
      Yang sedap nya TAKDA APA APA PUN BOLEH JADI KETUA BESAR!!!....he...he....dunia...dunia....ha..ha....hi...hi....ho...ho...

      Delete
    5. Dah sampai masanya jamal jamban jadi presiden umno

      Delete
    6. AKU SETUJUUUUUU...

      JAMAL IKAN BAKAR JADI PENGURUSI UMNO,JADI PENGURUSI BN..NANTI BILA DAH JADI PEMBANGKANG PAKAT RAMAI2 PAKAI TUALA PI KUMPUL DI PADANG MERBUK OK....

      HIDUP JAMAL..
      HIDUP JAMAL...
      HIDUP JAMALLLLLLLL

      PHUIIIIII...PHUIIIIIII

      Delete
    7. Jamal Jamban kena penampar dengan perempuan hingga hidung berdarah macam mana nak jadi peminpin ....!!

      Delete
    8. Huhuhuhu..huhuhuhuhu..sakit tau idung i ni.
      Nanti i repot kat abg kejora tau.abg kejora power tau..

      Delete
  20. Sejarah & Bukti Lidah Biawak Jahid Komidi:

    1. PAU 1987- Bukan main lagi dia jilat Anwar Ibrhim..menghentam Tun M ttg KKN di depan perwakilan.

    2. Tahun lalu pulak, dia sendiri datang menyembah memohom restu Tun M untuk menyingkirkan Najib dari putrajaya.

    3. Tahun ini sekali lagi dia buat hal.. konon dia dah lihat I/C lama Tun M tercatit nama Mahathir A/L Iskandar Kutty. Dia seolah-olah ingin menambah tokok kecaman Najib sebelum ini.. Mamak Muslim Malaysia lebih buruk perangai dari kaum India. Tak hal...kaum inner circle Najib kebanyakan adalah kaum Mamak yg muka pun 100% mamak.

    Jelas sekali Jahid berperangai bedebah bangsat. Buat malu kita yg berketurunan Jawa. Saya hingga kini tak habis fikir macam mana dia dapat Phd 'with his half past six English' and perangai lalang lebih teruk dari Keling estet kaki todi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, sekarang ni aku cukup takut nak mengaku Jawa depan umum.

      Delete
    2. 22.26 haha aku pun jawa campuran gak.

      Delete
    3. aku lagi sakan
      Mamak+ Jawa + Melayu
      Singkatanya
      MAJAYU

      kIH....KIH..

      Delete
  21. Aku, dari semenjak aku sokong bn sampailah aku tolak bn, memang benci sangat kat zahid ni...tak tau lah kenapa...yang pasti, dia takda aura langsung jadi pemimpin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuat aura penipu dia..pakai songkok tak tinggal2 di kepala ,tapi otak dia pulak tinggal dalam jamban..nak jadi penipi tak belajar dari bijan..alih2 berikrar..alih2 berikrar si jahid ni.dah berpuloh kali dah dia ni dok ikrar sana sini..phuiiiiiiiiii

      Delete
  22. terre tun

    hahaha
    .gelabah dibuatnya.baru ko tahu reti zahid..so.mesti dia buat lambat reg pakatan.

    ReplyDelete
  23. Zahid is drowned in his own web of deceit.

    Fear, uncertainty, anxiety.....this wud make him lose sleep. I am not sure if he has any credibility and or integrity left for he has been proven living in rhetorics and an habitual and compulsive liar viz his past actions on LKY, TDM, LD invasion, Mat Sabu's syiah, meeting imaginary donor(s), backstabbing najib and many others.

    He is never a DPM what more a PM material as he has zero trait of a leader....PERIOD.

    ReplyDelete
  24. Mamak MyDin telah menarik diri sebagai pembekal / operator / vendor Kedai Rakyat 1 Malaysia @ KR1M
    KPDNKK sedang mencari pengganti dan akan menggantikan dengan KR1M2.
    dari BERITA PERDANA TV1
    TAHNIAH TPM zamidi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 22:34
      Kalau sungguh bagai di kata , cantik lah tu . Saya pun pernah berkata .. kalau saya adalah Dato' Ameer ( MD Mydin ) , dah lama saya serahkan KR1M kat Wak Jahid .

      Adik beradik Wak Jahid bolihlah meneruskan ajenda Klentong Rakyat 1 Malaysia . Tambahan adik beradik Wak Jahid pun businessman besar walau pun hanya 'proxies'.

      Delete
    2. Boleh bawa masuk berjuta juta lagi mat bangla

      Delete
  25. He is an excellent liar
    Trying to mess with the Great Doctor
    He's in trouble and is on fire
    Now trying hard to pacify the Traitor!

    Come what may it's all over
    Sticking to 'Deputy'the word is never
    Fighting Mahathir is truly a blunder
    The Grand Old Man is here forever!

    He's a person with many faces
    The one whose words are worthless
    Like a jockey who lost all races
    His words are merely faeces!

    To besiege Tun is tantamount to war
    Compared to Tun, he's very raw
    A warmonger,crushed like a matador
    Much like Cowboys,he likes to draw!

    This so called DPM is merely a hoax
    Creating tensions he's a clumsy bloke
    Not wanted by anybody,he gets a stroke
    His intentions to win,gone with smoke!


    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro fan tun
      TPM Msia mana reti English

      Delete
    2. Try buat pantun jawa skli..kot MO2 kita tu paham

      Delete
  26. kejora dah panasssss tu..

    Tunggu masa nak meletup je lagi isi hati dia.dia tgh cari isu nak kopipes tu.jap lagi bepuluh la artikel kopipes sampai.kembang kempes dah idung kejora bila tuan dia dimaki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejora ada Diploma online.....mrj ada ijazah online dari iniversiti luar negara...Kelly Castle....

      Delete
    2. Kajola tu buta huruf
      Kopipes dia tahu laa

      Delete
    3. Hurmmm...belajar mane ek mrj tu?? Kat pulau caimen kot

      Delete
    4. Mr j kononnya seorang peguam graduated drp ukm

      Delete
  27. Besi yg di cat dgn emas akan disangka emas. Tapi bila luntur cat nya nampak lah isi sebenar disebalik cat.

    ReplyDelete
  28. Terbaru.
    TPM Datuk Ahmad Zahid bin Hamidi telah meminta SPRM menyiasat kekayaan Tun Mahathir bin Mohamad dan anak anak nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak gaya 'wak ini' kena hantar hospital.....suhu otak sudah panas.....boleh duduk satu wad dgn kejola @ wak simen.

      Delete
    2. Hospital Bahagia Tanjung Rambutan tak jauh dah dari bagan datuh

      Delete
  29. Masa Ni la kena tunjuk kesetiaan,kena tunjuk hero..
    Lautan api kena sanggup renangi..
    Bukan apa takut nama Tak Naik..
    Tak dpt Jadi calon pru..
    Hehehe

    ReplyDelete
  30. Saya perhatikan tak ada pembesar umno yg pertahankan zahid secara terabg terangan...dari hishamuddin, s/usaha agung adnan, ahli MT, MB, Mp, ADUN, ketua2 sayap...tak ada...rahman dahlan, nazri dgn keruak yg paling kuat bersuara pun tak masuk campur. Yg saya tau exco pemuda dan jamal baju merah jerrr bersuara.... umno perak pun senyap. Apa hal agaknya? Agak nya dua tiga hari ni semua dah pindah ke kem hishamuddin. Lagi lebar laaa senyum mamat tu.

    ReplyDelete
  31. Pening kepala najib. Dah set tarikh pru tapi ada je hal. Tukar lagi.
    Tiap malam dia fikir apa lagi tun m nak buat.

    ReplyDelete
  32. kesian.. dia tu ada sikit gagap, situasi skrg menjadikan dia kalut, serabut dan kelam kabut. bukti tarak tapi bermodalkan sumpah.
    anyway pru 14 ni org bagan datoh ada harapan dpt 50k satu family.. 230juta byk tu wak, tu dulu thn 96 punya citer. skrg lg byk wak. takkan nak kemut kut..

    ReplyDelete
  33. INGAAAAAAAAAT...nAJIB Pernah bersumpah di mesjid di jln sentul dulu beliau kata ,beliau tak kenal altantuya..
    sekarang zahid pula ikut najib.....

    KALAU MACAM NI KAT Malaysia,kita boleh save budget.
    Tak payah lantik hakim2 dan lawyer2.
    Tak payah buat badan kehakiman dan peratuan lawyer2.
    SAVE DUIT NEGARA.
    sebab apa,bila ada kecurian,rompakkan,rogol,salah guna kuasa,rasuah penyalagunaan spr dan lain2 kerosakkan.............HANYA PI MESJID,DAN AKAT SUMPAH...SELESAI MASAALAH.....
    Hebatnya TANAHAIRKU..Dibawah pemerintahan naji/ameno ni.

    ReplyDelete
  34. LETIAQ UNTUK JAHID :
    Kalaula hang tak pelece Tun ari tu,
    Hang kira dah kemas dah.
    KESIAN KAT HANG
    SEMINGGU DUA LAGI DAH KENA TURUN
    HANG LA DOK PELUH SEJUK!!!!!!!!!!
    Apapun hang kena ingat tuhan...
    Bukan najib yang menentukan rejeki...
    REJEKI DARI ALLAH
    Lepaih kena turun,
    Hang jangan do bebai nak tukaq pati lak..
    BERSATU dah tak terima hang,
    pasai hang pelece TUN..

    Setakat tu saja aku nak beletiaq
    Aku nak kunyah pinang sireh gambiaq lak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak buat lagu mana bro 2314
      Baloq liat tu dok lok laq sgt!!!
      Sebab tu kena sengat..

      Delete
  35. Wak Zahid akhirnya menggali lubang yang akan dimasukkinya. Tindakan-tindakan beliau sendir menjelaskan betapa takutnya Zahid kepada kehilangan jawatannya. KESIAN WAK ZAHID YANG ASALNYA DARI WILAYAH PORNO ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula-mula dilecehnya keturunan Tun,
      Tun balas balik dengan selamba ja...
      LA NI dia dok bertepis sakan

      Delete
    2. Tak larat dah dia nak bersilat tepis kot mana pun dok kena sengat jugak.

      Dia dok nampak tulisan EXIT saja kat pintu pejabat TPM tu.

      Delete
  36. Dia tak nafi ada rm230j....interesting!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab sikit sangat.
      Dia ada lebih lagi

      Delete
    2. Zack.....
      Tu baru betul.....Hahahahaha
      Sebijik kena,tumbang terus! Apalah sangat 230 juta,kan? Ni jam billion dah tu,ke mcm mana

      Delete
  37. Memacam sumpah zahid nak buat ni. Kacau betul kerabat raja jogja ni. Gelebah cicak nampaknya tpm kita ni. Bodek melampau sampai salah cakap. Itulah jadinya. Akhirnya pakailah agama nak lepaskan diri. Harap jangan main hujanlah. Musim hujan ni banyak petir. Jejagalah ye ...

    ReplyDelete
  38. Sumpah laknat siZahid ni dah tak boleh pakai dah......masa dok tengah tenat ni Zahid Komedi ni sanggup buat apa saja,waima disuroh makan tabi Najib zekali pun!!....inilah dasar manusia jahat yang tidak boleh dipercayai....semuga ALLAH menurunkan bala degan kadar segera keatas manusia yang jahat dan tidak mengenang budi ini....

    ReplyDelete
  39. Power mulut Tun. Sekali bukak ada yg terberak-berak.

    ReplyDelete
  40. Zahid says tdm miscalculated his loyalty to najib. C'mon la zahid, i dont think tdm bothers about your loyalty to anyone. The question that you should ask is how najib measures your loyalty to him? Why hishamuddin was given the "tugas khas"? Tugas amenderr tu?

    ReplyDelete
  41. Sorang lagi pulak bila dia bukak mulut, dia sendiri yg terberak-berak.

    ReplyDelete
  42. Rakyat semua dah tahu Wak Johid kaki lobang.Orang Bagan Datoh pon dah tahu Wak banyak lobang. Orang kampong pon dah tahu Wak sentiasa lobang. Wak jangan ingat rakyat MSIA mudah diperbodohkan !!!!

    ReplyDelete
  43. Pong pang pong pang, tengok tengok tin karat sja. Patut la belubang sana sini.

    ReplyDelete
  44. Ayyoyo amma dey zahid sini mari!
    Bodo serupa lembu tapi ada PhD
    Skrg hot sudah najib laki bini
    Telor kasi keluar jentik mau kasi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ADA BERANI KE MADEY MAMAK KERALA KUTTY TU BUAT SUMPAH LAKNAT....TELOR ORANG TUA TU DAH KECUT....SAMA LER NGAN SI NUAR AL JUBURI YANG DIA PECAT DULU TU...MANA BERANI NAK BUAT SUMPAH LAKNAT.....TAPI SI NUAR AL JUBURI YANG LAIN TU DIA TAK KECUTTTT....HE...HE...HE....

      Delete
    2. Anoy 23.43
      Awat la yg bengap sgt..
      Nape tun nak buat sumpah laknat?
      Satu malaya tahu tun memang nak jatuhkan najib..
      Sblm nak suruh org buat sumpah laknat..Kota Janji dulu..
      Ic Mana?
      Lahad datu rancang Sapa?
      Senarai ahli parlimen belot Mana?
      Klip audio Mana?..
      Simpan la sikit bengap Kita tu Kat Anak cucu..

      Delete
    3. Kecut dah telor ketua2 umno..lubuk carigali harta dah nak kering..tapi ape nak heran saving dalam luar negara dah menimbun sekor2.


      TAPI HARUS DIINGAT...SETELAH PH BERKUASA MANA2 MANTAN KETUA UMNO,KETUA2 PENGARAH,KETUA GLC YANG MENYELEWENG AKAN DIBURU....TUNGGUUUUUUUUUU

      Delete
    4. He...He...He...MADEY dah ketaq dan kecot telor...macam Nuar Al Juburi KETUA PELIWAT ko yang bakal jadi PIEM ke 7 tuuuuu.....Anjing Kurap Belaan Dapigs....Simpan lerrrr sikit tulang BABI tu kat anak cucu ko nanti.....

      Delete
    5. Mulale ketua ameno ni nanti nk masuk ph...kiki..kononye kena tipu dgn semah

      Delete
    6. Saya nak tengok berapa lama Kejora dapat bertahan berkomat kamit membaca wirid songsang kiayai Jahid Komidi.
      dari
      Sah- sah Kejora nie seorang gay kerana mulutnya tak lekang dari ayat 'juburi' yg tersangat dia asyik..asyik..asyikkkk...!!

      Delete
    7. Anoy 23.53
      Adoiii nak kata bengap..reti membaca,menulis,buleh layan tenet..
      Ni la Jadi bila kuat mkn duit Haram..
      Hati Jadi kelam,Jadi mcm lembu..ikut jer tuan kamu tarik..tak reti nak berpikir,Tak reti nak beza Mana benar,Mana salah..
      Kesian susah2 mak ko mengandung 9bln 10 hari..
      Susah2 atar pg sekolah..bila benar camni Cara ko pilih nak Cari rezeki..
      Org bagi fakta,ko duk hidup dgn auta..
      Harap2 anak2 ko Tak terjangkit bengap ko Tak turun Kat anak2 ko..
      Kesian pun Ada aku tgk ko ni,Sedih pun Ada wujud manusia mcm ko ni...

      Delete
    8. Dey Zahid you jangan lari
      Kata mau kasi lanyak sama kutti
      Boss mau dgr blu osen strategi
      Skrg kutti sudah marah sana sini

      Delete
    9. Terbaru...terkini ...sensasi..

      Dilaporkan ada beberapa mp dan adun barisan sudah tak tahan mananggung malu.dikhabarkan mereka akan menyeberang ke sebelah sini dan mahu jawatan penting dalam pakatan.



      khabarnya mereka akan diberikan jawatan di dalam pakatan harapan...antara jawatannya ialah:

      Cuci longkang zoo..
      Membaiki gerabak MRT
      Pengali kubur
      Penebar roti canai kedai mamak
      Penjaga dusun durian
      Tukang sapu sampah dbkl

      Ini bertujuan supaya mereka merasa kesusahan dan kesulitan yg diarasai rakyat marhaen sepanjang pemerintahan mereka..

      Hahaha hahaha hahahahaha

      Delete
    10. HE...HE...HE....TAK SANGKA BETUL RAMAI RAKYAT M'SIA YANG KAYA ZAMAN NAJIB NI...APA IDAKNYER.....RAMAI JUTAWAN MELAYU MENDERMA KAT SI RAPUJI SOTONG...KAKI FITNAH TU....BERSUBAHAT LER TUUU..DAPAT DOSA....KALAU DAH BANYAK SANGAT DUIT TU....PI LAH DERMA KAT MASJID...DAPAT GAK SAHAM AKHIRAT.....

      Delete
  45. Ni semua hasil Blue Osen Strategy; strategi lautan haru biru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila layar kembangkan sauh dilabuh.

      Delete
    2. Mr j mana faham madah tu
      Usung tin milo pun mr j tak faham.

      Delete
    3. Ni semua hasil Hubungan Sulit si MADEY ngan LIM KIT SIANG Ketua To' KONG Dapigs tu....maka tercipta lah LOGO cap HIDUNG Parti FUKATAN HAPRAK.....Uhuk...Uhuk...Uhuk....

      Delete
    4. Maka sengetlah dacing sbb badak yg berat

      Delete
    5. Dulu di blog Putra Merdeka Kejora sering berlakon sandiwara, melontar dakyah style 'nek tempoyak' berlumuran dgn 'Fukatan', 'Tokong DAPigs, 'Madey' dsb. Lepas tuu, dia bertukar pura-pura jadi alim dgn bahasa lemah gemalai, siap dgn ayat2 suci. Tak semena-mena dia boleh berubah balik jadi puaka nek tempoyak. Dah faham benar.....!!

      Delete
    6. MAKA MENJUNAM LERRR ROKET YANG DIPANDU OLEH SI MADEY DAN LIM KIT SIAL...KETUA TO' KONG DAPIGS TUUUU......NAK MAMPOS BERSAMA LA TUUUU....SEHATI DUA JIWA...KAH...KAH...KAH....

      Delete
    7. @#$ $%^ &*(^ @#$ $%? E N T A H....????

      Delete
    8. Hahaha kejora kejora...ntah la kau ni.nasib la bapak kau ade anak cmni

      Delete
    9. Bapa dia pun faham anak dia tu OKU.

      Delete
  46. Dah nampak tanda2 zahid nak jatuh..
    Takder sorang ahli umno bekap..
    Najib pun lepas tangan buat Tak hirau..
    Hisamuddin duk tersenyum,tersenyih mengira detik diangkat tpm hasil kebodohan zahid sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menteri seniorrrrrrr taknak pulak buat statment bodoh dia.alaaaa yg padang rengas tu

      Delete
  47. TUAN-TUAN,MENGAPA DATO'SERI DR.AHMAD ZAHID HAMIDI AL-KONTOLI BERSUMPAH LAKNAT SEMUA NI ? DIA KENA LIWAT KE ??
    tolong cerita sy x tau ,siapa yg liwat,bila,kat kondo mana,masok ke tidak,luke ke,

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE...TO KO KENA TANYA SAMA NUAR AL JUBURI...KETUA PELIWAT KO TU...DIA PAKAR DALAM BAB NIIIII....

      Delete
    2. ko kene tanya altantuya,sebab najib suke dia punya ASS..

      Delete
    3. Tak sentuh juburi..tak boleh kejora..dah gian sangatttt....???

      Delete
    4. Dia gian sangat ngan ko....al maklum lerrrr...lama tak dapat.....

      Delete
  48. Bila menteri ameno ni bergaduh yg untung tak lain adalh si badak..suke leteww

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan saya dah kata...Kejora tak boleh ngelak dari berkata 'jubur' sebab dia memang suka dijuburi.

      Delete
    2. He...he..he...Wak Suman yang megah sangat dilahirkan kat Singapok.....patut lerrrr HAMPEH...nasib baik mak ko...tak bermastautin kat Singapok....cepat sedak...pi dok sana lerrrr.....

      Delete
    3. Hidup badak..all hail badak

      Delete
    4. Hahahaha ghafur? Ghafar? Gendut?

      Sape name kau yg betul..lupe la plk

      Delete
    5. Emak & Ayah sah nikah di Pontian, Johor ketika itu tidak ada kesempadanan antara neger2i Selat (Straits Settlement) dgn Tanah Melayu. Nama ayah saya Ahmad Arbaie & nama ibu Siti Aminah.

      Emak & ayah kamu siapa..nikahkah mereka..kenapa sehingga kini kamu perkenalkan diri kamu dgn perlbagai samaran...Kamu Anak HARAM JADAH KER...??

      Delete
    6. Di timur badak, di barat pun badak, semua badak sapu? Sapekah badak

      Delete
    7. Sungguh-sungguh tak ku sangka
      Kiranya bedak menjadi powder
      Sungguh-sungguh taku ku duga
      Kiranya badak berkaki dua

      Delete
    8. Wak Suman Anak Terdedah.....lurus bendullllll.....

      Delete
    9. Panasssssssd kejora tu..menggelegak dah isi perut dia aku rasa.mesti lari terkangkang2 jap lagi ni

      Delete
    10. HE...HE...HE....TAK SANGKA BETUL RAMAI RAKYAT M'SIA YANG KAYA ZAMAN NAJIB NI...APA IDAKNYER.....RAMAI JUTAWAN MELAYU MENDERMA KAT SI RAPUJI SOTONG...KAKI FITNAH TU....BERSUBAHAT LER TUUU..DAPAT DOSA....KALAU DAH BANYAK SANGAT DUIT TU....PI LAH DERMA KAT MASJID...DAPAT GAK SAHAM AKHIRAT.....

      Delete
    11. Ingat pak arab kau je pandai derma??

      Kah kahh kahhh kahhh kahh

      Delete
  49. hangpeh korang semua! back up la aku, aku kan tpm bakal pm. korang biarkan aku sorg2.. #@*$$! punye pảra menteri! kang korang pulak aku sumpah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. AKU TAK KISAH PUN....NAJIB KERRR...HISHAMUDDIN KERRR...ZAHID KERRR....PEMIMPIN DATANG DAN PERGI...SILIH BERGANTI....ASAL KAN UMNO DAN BN....TAPI BUKAN DARI FUKATAN HAPRAK....YANG DIKETUAI OLEH KETUA TO' KONG DAPIGS.....

      Delete
    2. SELISIH MALAIKAT 44 LER....SI NUAR AL JUBURI TU JADI PIEM KE 7......NAUZUBILLAH.....

      Delete
    3. Minum air badak, anda akan ditambah dedak. Hidup badak

      Delete
    4. Hahahaha ghafur? Ghafar? Gendut?

      Sape name kau yg betul..lupe la plk

      Delete
    5. Wak Suman Tempe....

      Delete
    6. Biar la tempe pun tempe..boleh makan..dari ko 0027 mkn taek lho

      Delete
    7. Kini ku sendirian....
      Di dlm perjalanan...
      Dosa2 yg silam...
      Ku mohon di sorokkan....
      Oooo....
      Rayuan dr.daroggi

      Delete
    8. Ingatkan zahid je org taknak bekup.si kejora pun dh org tak layan.mesti meluat sgt dh tu kat kejora dungu tu.

      Delete
  50. Tu dia nak main game dgn madey...masa problem dgn nazri dulu dia go slow, sbb nazri is a nobody to tun. Same with kruak. Same with rahman dahlan. Same with KJ and tengku adnan. Tapi dgn wak dia bagi kaw kaw, sbb wak is somebody....somebody with good grassroots supports. Now the ground is very shaky for umno. Hishamuddin is also a somebody; but he seems to be smarter now. Patut la hisham tak kuat sangat suara dia. Pandai jugak mamat ni.

    ReplyDelete
  51. Tn . Budin ,

    Kalau benarlah Wak Jahid nak bersumpah laknat dengan manyatakan bahawasanya Mahathirlah yang ingin menjatuhkan Najib dan bukan dia , tak heranlah kita .

    Tak payahlah Jahid nak tunjuk berani serta gah tentang sumpah laknat tu . Semua pun sudah tahu Mahathir memang merancang untuk menjatuhkan Najib bermula dari Ogos 2014 lagi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup...betul tu pak diny
      Klu kejora tak ckap 100x kat sini pun mmg org dah tahu pun tun nak najib bungkus.

      Caiiii dedak tak tahu kot?? Itu pasal dok ulang2 100x sehari.ke dah takbleh blah? Itu jer yg pandai ...

      Delete
    2. Exactly. Kalu dia sumpah pasal rm230juta lagi macho

      Delete
  52. Pandang kanan badak, pandang kiri pun badak..kenapa dgn badak ni! Ingat ni negara badak ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. He...He...He...Sikalang MADEY tengah dok pusing kepala macam mana nak lagakan Najib dan Zahid ni....Memang tu jer la keja orang tua ni...bila nak sedar tak tauu lerrrr....

      Delete
    2. Hendak gugur gugur lah nangka
      Usah menimpa si buah cempedak
      Hendak undur undurlah segera
      Usah dihirau rayuan badak

      Delete
    3. Najib & geng paling takut dgn Mahathir & Anwar. Sejak semenjak kebelakang ini, geng2 BeNawe & UMNO hanya fokus terhadap Mahathir ssja... tidak pada Kit Siang, Mat Sabu atau Azmin Ali. Saya yakin jika Pakatan HRAAPAN menang nanti, Tun M akan mengemudi pembangunan semula negara buat sementara waktu kerana DS Anwar hanya akan bebas selepas Jun 2018. Tun M telah berjanji beliau sendiri (sekiranya PH mengambil alih Putrajaya) akan mengetuai delegasi memohon keampunan DS Anwar agar beliau boleh berkecimpung kembali dalam politik dan terus mengambil pimpinan negara.

      Delete
    4. He...He...He...Wak Suman kawan ko si Zahid Mat Arip tu sihat kerrrr....dah bawak mandi MUNGER kerrrr....

      Delete
    5. SAYANG BETUL WAK SUMAN KAT NUAR AL JUBURI NI....UHUK...UHUK..UHUK...ADA APA-APA KERRRRRR.....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...