Sunday 13 August 2017

SELEPAS INI KESELAMATAN TUN MAHATHIR HARUS JADI KEUTAMAAN


Kekecohan yang berlaku dalam program Nothing To Hide 2.0 di Shah Alam petang tadi, walaupun tidak dihadiri oleh Najib Razak, ia adalah manifestasi ketakutan UMNO dan BN terhadap kehilangan kuasa dalam pilihanraya umum akan datang.

Dalam konteks tersebut, ancaman terbesar yang paling ditakuti sudah tentu ialah Tun Mahathir Mohamad. 

Tun Mahathir, dengan aura dan pengaruhnya yang tersendiri bukan saja ditakuti kerana kemampuannya menarik sokongan rakyat, tetapi juga keupayaannya menukar musuhnya selama ini seperti Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang dan lain-lain menjadi sahabat untuk sama-sama sehati sejiwa menyingkirkan Najib.
Ketidakhadiran Najib dalam Nothing To Hide 2.0 memang sudah dijangka daripada awal, malah ketika Armada Bersatu mahu menghantar jemputan kepada beliau pun telah dihalang sehingga  berlaku pertembungan dan kekecohan kecil dengan Pemuda UMNO.

Maka, berlakunya kekecohan di Shah Alam petang tadi, apa pun hujah untuk menafikannya, sukar untuk menyisihkan daripada dikaitkan dengan kekecohan ketika menghantar jemputan kepada Najib, kira-kira dua minggu yang lalu.

Setelah menghantar jemputan pun dihalang dengan kekerasan dan meski tanpa kehadiran Najib, kemudian Armada Bersatu tetap ingin meneruskan program Nothing To Hide 2.0 itu dengan Tun Mahathir bersedia menjawab apa saja soalan yang ditanyakan kepadanya, menimbulkan kekecohan adalah pilihan terakhir untuk menggagalkan program tersebut.
Jika program itu berjalan dengan lancar dan sudah tentu, seperti biasa, apabila Tun Mahathir mampu menjawab dengan penjelasan yang baik dan meyakinkan, kelebihan akan berpihak kepada Pakatan Harapan sama ada oleh kalangan mereka yang menghadiri program tersebut ataupun yang menontonnya secara live melalui Facebook.

Dengan mencetuskan kekecohan, semua jawapan dan penjelasan Tun Mahathir akan terpadam dengan sendirinya kerana semua orang akan lebih ghairah bercakap mengenai apa yang berlaku itu.

Kemungkinan kekecohan berlaku sebenarnya dapat dirasai apabila muncul beberapa soalan provokasi yang dikemukakan kepada Tun Mahathir, antaranya berkaitan penyingkiran Anwar pada 1998, mengungkit peristiwa Memali dengan mempersoalkan mengapa Ibrahim Liba dibunuh, bolehkah Anwar yang dikaitkan dengan kesalahan liwat menjadi Perdana Menteri, kenapa seorang Ahli MPT Bersatu, Zahid Md Arip yang disiasat SPRM baru-baru ini masih dikekalkan dan benarkah penentangan Tun Mahathir terhadap UMNO adalah demi cita-cita politik anaknya, Mukhiz.
Soalan-soalan tersebut jelas berbentuk provokatif dan tidak mungkin mereka yang menganggotai mana-mana parti dalam Pakatan Harapan atau penyokongnya akan bertanyakan soalan sedemikian kepada Tun Mahathir.

Soalan seperti itu, sama ada hanya ditanya oleh ahli dan penyokong UMNO atau oleh mereka yang memang diarahkan berbuat demikian kepada Tun Mahathir.

Di kalangan penyokong Pakatan Harapan, semua perkara tersebut tidak lagi menjadi isu kerana keutamaan  mereka kini ialah untuk sama-sama  mengukuhkan persefahaman bagi memenuhi objektif yang lebih besar iaitu menyingkirkan Najib.

Dalam kekecohan tersebut, dengan banyak kasut, selipar, botol dan kerusi berterbangan dan bom asap dilemparkan secara serentak, sebahagiannya dibaling ke arah pentas,  dengan jelas memperlihatkan kejadian itu bagaikan dirancang sebagai mengiringi soalan-soalan provokatif yang dikemukakan kepada Tun Mahathir.

Terlihat seolah-olah selain untuk menimbulkan kekecohan, huru-hara dan menjadikan program gagal, sasarannya ialah Tun Mahathir sendiri.
Selepas kekecohan di Shah Alam ini, semua pihak dalam Bersatu haruslah lebih memikir dan mengutamakan tentang keselamatan Tun Mahathir. 

Jika kekecohan boleh dicetuskan dalam program Nothing To Hide 2.0, tidak mustahil program-program beliau yang diseterusnya juga bakal diancam dengan kekecohan yang serupa.

Mereka tidak akan berhenti menimbulkan kekecohan dan menakut-nakutkan rakyat lantaran sedar kuasa semakin hampir terlepas daripada genggaman. (ShahbudinHusin 13/08/2017)

324 comments:

  1. Sedih dengan berlaku nya ini makna nya kita masih jauh dari bertamadun dan masih dlm kelompok dunia ke 3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya melayu yg makan dedak dan yg telah rosak pekertinya saja yg sanggup merosakkan majlis orang lain.

      Delete
    2. Malukan malaysia dan org melayu betul puok umno.tak abis2 dari kepala paling besar nak malukan negara sampailah yang ke tahap caiiiii pendedak murahan nak malukan melayu..

      Org nak berjuang untuk buang pemimpin mungkar.klau tak suka jagn la undi ph.dok diam rumah dah la..jgn la nak buat malu kaum melayu lagi..

      Dari baju merah ,baju purple, baju hape2 kaler lagi tetap nak tunjuk betapa tak bertamadunnya puok umno pas.

      Delete
    3. Semuanya kerana dedak.. Apa kah yang ada lagi pada bangsa Melayu.
      Inilah contoh2 melayu bangsat. Melayu yang sanggup menggadai maruah kerana dedak...

      Delete
    4. Bila berlaku masaalah salahkan UMNO. Selidiklah dulu. TDM banyak 'baggage'. Golongan Reformasi masih bencikan dia. Tak ingat masa majlis PKR? Banyak perkara yg dibuatnya masih dlm hati golongan ini. Elok umurnya yg lanjut ini beliau lebihkan masa atas sejadah dan memohon ampun atas kesalahannya seperti disaran Nik Abduh. Biar orang ingat TDM sebagai Negarawan.

      Delete
    5. HE...HE...HE....MADEY MAMAK KERALA KUTTY.....'RUN TO HIDE'.....KECIAN AKU TENGOK KAT MADEY NIIII...TU LAAA...AKU KATA DOK RUMAH DIAM-DIAM....KAN DAH KENA ...GATAL SANGAT ...PADAN MUKAAAAA.....TANGKAP...JANGAN TAK TANGKAP KAT ORANG YANG BUAT HAL TUUUUU....

      Delete
    6. Alhamdullilah syukur Tun yang aku sangat-sangat sayangi tidak tercedera akibat perbuatan manusia yang tidak bertamadun. Ini jenis manusia yang tiada hati & perasaan. Hormat la sikit orang la lebih tua dari kita. Ini tidak dah perangai macam Haram! Aku rasa Setan lagi mulia dari manusia jenis ini! Kepada perancang utama yang merosakkan majlis ini aku doa kan agar
      kamu cepat mati meninggal dunia! Amin!

      Delete
    7. Katakan kami takut Tdm kan senang... Jgn semakan Tun dengan pahlawan Bugis awak Yg takda telor...

      Delete
    8. Sedih ak tengok budak2 dalam ameno nie, jgn diikut sngt perangai abg2 long korang tu... semua nak tempat, semua nak duit neraka, kini zaman orang2 bodoh tentang tanggungjawab merampas tempat...

      benar kata Rasulullah.. zaman sudah menghampiri kiamat, penguasa zalim dan jahil tentang hak yang disokong oleh pengikut2ny yg tak tahu hujung pangkal...

      ingatlah korang nie, agen2 yang mempercepatkan kiamat.. moga kami dilindungi dengan tangan2 kotor penguasa jahat lagi zalim serta pengikut2nya..

      undurlah bn demi kebaikan...

      Delete
    9. Mana presiden Umno ah ? Ishhh malu betul ahh jadi ahli umno ahaha dapat presiden penakut, bacul ,pondan tua, telo lembik , takut bini ahahaha.

      Tau mencuri je, ! Aahha sedap eh makan duit haram najib oiiii?

      Wei macai2 umno MALU LAHHHHH.
      Suruh presiden umno kamu tuh potong jer kontol tuh terus jadi bapok , memang dia layak pun .

      Cuba nengok PPBM , pemimpin ke depan !! Tarak takut punya walaupun dah berumur 92 tahun !

      Delete
    10. Sah la yg masih dendam penyokong Anuar dulu jgn nak tuing pada Najib & the gang plak bro. Kes Memali & Anuar dipecat. Tu ja.

      Delete
    11. HE...HE...HE....MADEY MAMAK KERALA KUTTY.....'RUN TO HIDE'.....KECIAN AKU TENGOK KAT MADEY NIIII...TU LAAA...AKU KATA DOK RUMAH DIAM-DIAM....KAN DAH KENA ...GATAL SANGAT ...PADAN MUKAAAAA.....TANGKAP...JANGAN TAK TANGKAP KAT ORANG YANG BUAT HAL TUUUUU....

      Delete
    12. Hippo Like Diamond13 August 2017 at 23:02

      Kuburkan Najib !

      Kuburkan Rosmah Badak Berhias !

      Kuburkan Umno yang menutup kesalahan 2 berok kat atas tu.

      Kuburkan macai2 umno !

      Berikan tepukan hangat untuk Mr J kerana buang masa kat sini dgn hujah2 bodoh dia yang dia sendiri tau takde sapa pun percaya ! kahKahKah

      Delete
    13. Siapa kah dalang dalam tragedi ini???

      Delete


    14. Apa yang berlaku di N2H tak seteruk apa yang berlaku pada 1MDB. Dua-dua dalang nya orang yang sama.

      Tun berundur ? Jangan harap lah ..
      Nagara mesti di selamatkan.

      Bakar lah saur, asap nya tak dapat padam kan api perjuangan.
      Labuhkan lah sauh, angin perjuangan tetap meniupkan semangat.

      Delete
    15. HE...HE...HE.... PENAKUT BIJAN SIAL NAK DATANG 'RUN TO HIDE'.....KECIAN AKU TENGOK KAT BIJAN NIIII...TU LAAA...AKU KATA JANGAN MENCURI DIAM-DIAM BUAT JUGAK....KAN DAH KENA ...GATAL SANGAT NAK MENCURI ...PADAN MUKAAAAA.....TANGKAP...JANGAN TAK TANGKAP KAT ORANG YANG BUAT HAL TUUUUU....PENDEDAK UMNO TUU

      Delete
    16. Mrj suruh selidik??? Bodoh dan takda akal..

      Kalau org yg buat kecoh tu waras diaorg tak sanggup punya buat hal seteruk itu..sebab dah tentu akan ditangkap..kecuali budak2 rempit tu dijanji kan sokongan dan habuan sebelom / selepas kejadian..harap mrj boleh pikir secara waras dan berpandukan logik otak manusia

      Delete
    17. Takpe bro. Diorang nak lari mana? Geng dah kena tangkap. Viral muka diorang. Tengok nanti apa jadi? Ko nak pergi jamban pun minta teman bini tau. Jadi lauk la lu bhai...

      Delete
  2. Syukut alhamdullilah Allah Taala melindungi ayahanda Tun Mahathir dan kesemua hadirin.

    Kita sedia maklum siapa pencetus huru hara ini.

    Mustahil ahli2 PH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEMANG SELAMAT PUN MADEYYYYY....TAPI KECIAN AKU TENGOK KAT MUKA DIAAAA...SEKALI LAGI DI MALUKAN....NASIB BAIK SELUAR TAK TERLONDEHHHHH......HE...HE...HE...LEPAS NI NAK BUAT NOTHING TO HIDE 3...PLAK KERRRR....MACAM SIRI BERSHIT 5 PLAKKKK....MUSTAHI AHLI-AHLI OTAI REFORMASI....

      Delete
    2. Saya otai reformasi penyumbang duit dalam kutipan duit dalam ceramah zaman anwar mula mula ditangkap tetap menyokong pakatan harapan. Tun M tetap jadi sanjungan. nothing to hide ke 100 tetap saya sokong. bersih 2020 pun saya sokong. reformasi. lawan tetap lawan. hidup tun M dan dato sri anwar.

      Delete
    3. MEMANG SELAMAT PUN MADEYYYYY....TAPI KECIAN AKU TENGOK KAT BIJAN ...SEKALI LAGI DI TUN NAIK SAHAM ATAS PERBUATAN PENDEDAK UMNO....NASIB BAIK BIJAN TAK DATANG KALAU TAK KENA LONDEH LAGI .....HE...HE...HE...LEPAS NI NAK BUAT NOTHING TO HIDE 3...PLAK BIAR SATU DUNIA TAU DOSA BIJAN....MACAM SIRI BERSIH 5 MESTI PENUH LAGI KL.

      DAH TERDESAK KE SAMPAI MINTAK REMPIT BUAT KECOH DERRR

      Delete
    4. Sebagai pemimpin , Najib sudah bolih di labelkan sebagai pemimpin yang dayus . Dia hanya berani bersemuka dengan pak cik mak cik Felda saja .

      Bini dia pun berada dalam kelompok yang sama dengan dia . Apabila para jornalis ingin bertanyakan soalan , dia lari lintang pukang pergi menyorok .

      Delete
    5. Tepat sekali pak Diny.

      Najib hanya berani muncul depan pemakan dedak.

      Dengan berlakunya insiden petang tadi sokongan kepada Tun M bertambah.

      Hanya geng dedak tidak menyedarinya.

      Delete
  3. khairulryezall a/l osman kutty13 August 2017 at 21:30

    Hidup tun m!! LAWAN TETAP LAWAN! Kikikki

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE...KAH...KAH...KAH...PADAN MUKA MADEY MAMAK KERALA KUTTYYYYY.....

      Delete
    2. Aku tambah bersemangat menyokong Tun dan Harapan.

      Umno dah kecut.....

      Delete
    3. Dengan kejadian ini sebenarnya menambahkan lebih semangat untuk berjuang habis-habisan bersama Tun M bagi menjatuhkan regime MO1

      Delete
  4. Proof of actions of desperados. They use taxman to scare off tdm but failed. Having lost all intended actions to thwart off tdm's onslaught, they resorted to thuggery....period

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terdesak.
      Sabotaj luar dalam, kiri kanan, depan belakang, atas bawah Najib disabotaj.
      Terdesak.
      Tak boleh lari, tak boleh serah diri, tak boleh bubar Parlimentari, tak boleh runding DOJ lagi.
      Terdesak.
      Hutang keliling pinggang, pemakan dedak nak berulang, saman jenayah DOJ dah pasang,
      Jho Low @ Eric Tan saksi tangkap dalang.
      Terdesak.
      Tun M ramai Melayu sokong, Najib setakat harap yang di kampong, Melayu yang duduk bawah tempurong, Najib dan macai boleh berbohong!
      Terdesak?

      Delete
    2. TERDESAKKKK....HE...HE...HE...SAPA LAH NAK SABOTAJ ORANG TUA NIIII....KATA TAK NAK BALIK KAT UMNO....KALAU BALIK PUN SIAPA YANG MAHUUUUU....BERI PENYAPU JERRRR....

      Delete
    3. Najib sangat desperado.
      Why bro? Why? LOL!

      Delete
  5. Mr J, Kejora, Unknown sahabat,

    Tolong beri saiz kaki masing-masing.
    Ana, mahu belanjer ente punya kasut yang hilang sebelah tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE....MADEY MAMAK KERALA KUTTY.....'RUN TO HIDE'.....KECIAN AKU TENGOK KAT MADEY NIIII...TU LAAA...AKU KATA DOK RUMAH DIAM-DIAM....KAN DAH KENA ...GATAL SANGAT ...PADAN MUKAAAAA.....TANGKAP...JANGAN TAK TANGKAP KAT ORANG YANG BUAT HAL TUUUUU....

      Delete
    2. UP, saya tak sokong perbuatan sedemikian. Namun selidiklah siapa sebenarnya yg buat demikian. Jangan pakai tuduh. Sebenarnya tak sesuaipun TDM buat Nothing to Hide Forum kerana dia sendiri ada banyak perkara yg tak boleh dijawab. Bila TDM ditanya soalan kita kata soalan itu provokatif. Bukankah Nothing to Hide itu sendiri bermaksud apa apa soalan boleh dikemukakan kerana tiada rahsia - all open. Sepatutnya TDM jawab semua soalan dan buktikan dia tak ada apa apa untuk di 'hide'.

      Delete
    3. Apa ni J..? Susah sangat ke..nak fikir, bezakan antara Haq dan Batil?

      Soalan : Kenapal bila himpunan,program UMNO tak pernah berlaku kekecohan?
      Jawapan : Sebab parti pembangkang adalah manusia yg rationale, going for peace.


      Najib atau TDM yang ada banyak soalan yang tidak dijawab lagi?


      Delete
    4. TERDESAKKKK....HE...HE...HE...SAPA LAH NAK SABOTAJ ORANG TUA NIIII....KATA TAK NAK BALIK KAT UMNO....KALAU BALIK PUN SIAPA YANG MAHUUUUU....BERI PENYAPU JERRRR....

      Delete
    5. KEJORA OOHH KEJORA..

      WALAUPUN KAMU TIDAK CANTEEK..
      KEBODOHAN KAMU ITU..
      TETAP MENJADI POJAAN HATI
      BOS2 KAMU..UMNO NO NO..

      Delete
    6. Mr. J

      Yang mengatakan soalan itu provokatif adalah andaian Tuan Admin sahaja .

      Provolatif atau tidak Mahathir cuba menjelaskan dengan alasan alasan yang lojik serta bolih di terima olih akal .

      Ini yang membuatkan walaunta upahan naik angin .

      Kamu pula jangan pula mengaitkan kumpulan Reformasi kedalam kancah ini . Rata rata walaunta yang melakukan onar ini dalam lingkungan 20an . Ketika reformasi mereka ini masih bayi atau belum ada lagi .

      Delete
  6. Semoga urusan Tun M dan pemimpin HARAPAN dilindungi dan dipermudahkan.

    Dan sesungguhnya Kami akan memberikan dugaan kepada kalian, dengan sedikit ketakutan, kelaparan, kekurangan harta, jiwa (nyawa) dan buah-buahan.

    Dan berikanlah berita gembira kepada orang-orang yang sabar. Iaitu mereka yang apabila ditimpakan dengan musibah, mereka mengucapkan;

    Sesungguhnya dari Allah kita datang dan sesungguhnya kepada-Nya jua kita kembali.
    [Al-Baqarah: 155-156]

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEMANG SELAMAT PUN MADEYYYYY....TAPI KECIAN AKU TENGOK KAT MUKA DIAAAA...SEKALI LAGI DI MALUKAN....NASIB BAIK SELUAR TAK TERLONDEHHHHH......HE...HE...HE...LEPAS NI NAK BUAT NOTHING TO HIDE 3...PLAK KERRRR....MACAM SIRI BERSHIT 5 PLAKKKK....MUSTAHI AHLI-AHLI OTAI REFORMASI....

      Delete
    2. lagi kesian pada penyokong yang ketua tak turun untuk berdebat. he he he. bacul. org tua pun gagah berdiri di tengah medan tempur walau ada mortar dan peluru terbang ke arahnya. tapi yang lari sebelum berjuang adehhhhh sedih...... nothing ler to hide. bacul. 100 mark tu Tun M. negarawan ulung

      Delete
    3. Terlondeh slow sikit..

      Terasa Adnan Mansor..

      Delete
    4. KECIAN AKU TENGOK MADEY....DAH 2 KALI KENA KAT OTAI REFORMASI.....PADAN MUKERRRR....TAK LAMA LAGI BERTELAGAH SESAMA SENDIRI LA TUUUU.....

      Delete
    5. Si badak dah kepanasan

      Delete
    6. Nampak sangat SB mahu turn table untuk salahkan Otai. LOL! Nobody believe you. All prime suspects are obviously Umno totok pencuri.

      Delete
  7. Najib Desperado.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takkan la budak2 tu nak buat sendiri kekecohan.mesti ada kepala sekor kalu tak ketua pemuda umno kampung...mesti ketua baju merah si jamal

      Delete
    2. Si samseng tu mmg bijak...depa dh belajar dari kes2 buat kecoh atas nama umno sebelom ni..seperti kes serang khalid di parlimen,baju merah memukul sesuka hati,baju merah mengamuk..semua lepas selepas amik statment balai.


      Asal umno polis boleh settle...klau pembangkang buang belon kaler kuning ponnnnnnn sampai kadi kes mahkamah phuiiiiikk

      Delete
    3. HE...HE...HE...MERIAH NYERRRRRR....MACAM MENYAMBUT TAHUN BARU....ADA BUNGA APIIIII LAGI.....OK....NANTI PROGRAM..'NOTHING TO HIDE 3....LAGI BEST...ADA TERBANGAN ROKETTTT.....NI SILAP-SILP HARI BULAN KENA KAT MADEYYYY.....

      Delete
    4. RASA RASA INI MUNGKIN RANCANGAN ANON 22.37 KUT. SEBAB SERONOK SANGAT TU. HENTAH HENTAH DIA PUN ADA SEKALI BAWA FLARE KAT DALAM TU KUT.

      Delete
    5. HE...HE..HE...PADAN MUKA MADEYYYY...DAH KEMALUAN....NASIB BAIK SELUAR TAK TERLONDEHHHH....

      Delete
    6. Lps ni time pru kita boo sama najib

      Delete
  8. Perbuatan mereka yg diupah utk menimbulkan kekecuhan,tambah suhu kebencian anggota masyarakat kp kelompok tu
    Aku sekeluarga tetap undi PH....insyallah ada cahaya di hujung terowong,sinar kemenangan semakin tersirna....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Backfire tragedy if no quick response from Twitter.

      They shud arrest the culprits and put charge in MKN. Surely this is terrorism! Not vandalisme.

      If not then despacito...slowly...surely...We are now enter FAILED STATE under Najib's regime.

      Delete
    2. JAHAT BETOL ARMADA UMNO NIIII....HE...HE...HE...LAWAKKKK.....TAPI YANG PASTI MASA TU MEMANG ADA CAHAYA YANG MENERANGI DEWAN...SINAR MELUNGKUPNYERRRR FUKATAN HAPRAK SEMAKIN TERKESIMA.....KAH....KAH...KAH....

      Delete
    3. Ada sekor SB yang kantoi tanya soalan pada Tukar Tiub sambil perlekeh Madey guna nama Otai. Masalahnya dah kena aim terus lari. Apa daa? Ini provok guna soalan dan suar plak ke? Nampak sangat provok gagal.

      Delete
  9. Dr segi moral depa sudah KO,fokus kita 1mdb,2.6b,SRC
    Jo low..jo low di mana engkau?

    ReplyDelete
    Replies
    1. DARI SEGI MORAL...MADEY DAH KEMALUANNNN......OTAI REFORMASI TERGELAK BERGULING-GULINGAN....

      Delete
    2. Nampak sangat soalan provok datang daripada budak TV3 Najibtuya.
      Telur Najib dah kena rebus Rosmah. Macai pun tak ada telur juga. Apa kena nasi kangkang bini ke?

      Delete
  10. khairulryezall a/l osman kutty13 August 2017 at 21:49

    KISAH BENAR! Apa yang terjadi di Program Nothing To Hide 2?
    Setelah sejam setengah program Nothing To Hide 2 berlangsung.

    Admin ada dikalangan urusetia dan sekuriti. Sabotaj ini memang dirancang, bila ketika soalan dari Taufik (bekas Exco Armada yang pernah muncul di Buletin Utama TV3suku) budak-budak yg memakai baju Armada palsu bangun beramai dan menghimpit kearah hadirin.

    Setelah habis beliau bertanyakan soalan, beliau ke belakang dan seolah memberi arahan sesuatu. 

    Ketika itu Tun sedang menjawab soalan mengenai Memali. 

    Selesai Tun menjawab soalan, mula balingan kasut kearah pentas, kemudian botol, kerusi dan suar (flare) dinyalakan dan dibaling kearah Tun.

    Mula kekecohan!

    Pihak sekuriti menyerbu kearah budak-budak tersebut dan ada yang mengepung Tun.

    Ada satu cubaan membawa suar kearah Tun dapat dipatahkan oleh Armada dan sekuriti majlis.

    Kemudian mereka melarikan diri secara beramai-ramai sambil membuka baju Armada palsu.

    Ada diantara budak-budak yang membuat kacau dapat ditangkap dan dibawa ke bilik keselamatan untuk disoal siasat oleh pihak polis.

    Kesemua soalan provok yg diajukan kearah Tun dilakukan oleh bekas-bekas Exco Armada yg pernah muncul di Buletin Utama TV3suku.

    Alhamdullilah Tun dapat menjawab semua soalan dengan tenang dan admin pasti semua ini dirancang dengan rapi oleh pihak berkenaan untuk sabotaj program Nothing To Hide 2.

    Rasanya tak perlu admin nyatakan siapa dalang disebalik semua ini.

    Hanya Allah SWT Maha mengetahui!

    Mukhriz Mahathir FC
    celahgelegar at 8:41 PM

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE...MERIAH NYERRRRRR....MACAM MENYAMBUT TAHUN BARU....ADA BUNGA APIIIII LAGI.....OK....NANTI PROGRAM..'NOTHING TO HIDE 3....LAGI BEST...ADA TERBANGAN ROKETTTT.....NI SILAP-SILP HARI BULAN KENA KAT MADEYYYY.....

      Delete
    2. Rupanya geng PPBM juga. PPBM sendiri parti yg kecoh dan tiada hala tuju. Yg ada sebahagian yg taksub sangat TDM. Jangan nak salahkan UMNO pula. Semoga TDM turut nasihat Nik Abduh untuk keselamatannya dunia dan akhirat.

      Delete


    3. Muhyiddin lawan Najib dan tidak sokong 1MDB. Adakah jika sekarang Muhyiddin kutuk Najib dan tuduh Najib dalangnya adakah kita kata oh Timbalan Presiden angkara UMNO juga rupa nya.


      Delete
    4. Beberapa hari lepas , ketika sidang parlimen , ahli parlimen Kulim Bandar dari UMNO , Aziz Sheikh Fadzir telah mengajukan soalan tentang hasil penyiasatan keatas 1MDB kepada kementerian dalam negeri .

      YB Aziz adalah anggota PAC dari BN .

      Jadi , apa sudah jadi dengan temberang Mr. J yang terus menerus menyatakan penyiasatan yang di jalankan olih PAC mendapati 1MDB bersih lagi suci ??

      Mr. J , apa pula reaksi kamu tentang ini ??

      Delete
  11. Agaknya upah mee maggi 1 bungkus saja cukup untuk buat huru hara.

    ReplyDelete
  12. Semakin korang sabotaj tun m..semakin menyala semangat kami semua untuk jatuhkan kerajaan keptokrasi pengecut ini.

    Dah la ketua korang pengecut..ada hati pulak pemakan2 dedak haram nak buat huru hara kat majlis orang..

    Shame on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabotaj Tun M backfire. Sabotaj Najib berjaya.

      Delete
    2. JAHAT BETOL ARMADA UMNO NIIII....HE...HE...HE...LAWAKKKK.....TAPI YANG PASTI MASA TU MEMANG ADA CAHAYA YANG MENERANGI DEWAN...SINAR MELUNGKUPNYERRRR FUKATAN HAPRAK SEMAKIN TERKESIMA.....KAH....KAH...KAH....

      Delete
    3. Malam ni....MADEY taklena TIDOQ.....

      Delete
    4. Mlm ni mesti najib kena marah dgn semah..sbb rakyat makin syang kat tun..mana puad zakarshid

      Delete
  13. Diharap penyokong Tun M bertenang,jgn dilawan provokasi itu dgn kekerasan,mereka memang nak cari jalan utk isytiharkan darurat,pru digantung...

    ReplyDelete
    Replies
    1. KECIAN MADEYYYYY..............

      Delete
    2. Biasale tu ..najib dah takut..tu yg upah orang..ni mest geng jamal jamban

      Delete
  14. Tenguk esok,bagaimana utusan meloya spin,mcm mana tv 3 suku jam 8 tadi,gua dah lama tak tgk itu chanel tu....penuh pembohongan dan manipulasi...
    Org bodoh saje yg percaya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE...MERIAH NYERRRRRR....MACAM MENYAMBUT TAHUN BARU....ADA BUNGA APIIIII LAGI.....OK....NANTI PROGRAM..'NOTHING TO HIDE 3....LAGI BEST...ADA TERBANGAN ROKETTTT.....NI SILAP-SILP HARI BULAN KENA KAT MADEYYYY.....

      Delete
    2. Tb3suku. Tv syok sendiri..

      Delete
    3. Org melayu tetap akan sokong bersatu..ameno?...blh pegi mampos. Lg kuat sokongan pd bersatu selepas ini..

      Delete
    4. HE...HE...HE...KECIAN KAT MADEY DAN MACAINYERRRR....LAGI KUAT AKU SOKONG BN DAN UMNO.....

      Delete
    5. mat singapork ADALAH orang
      pertama yang ak
      an cium tangan mahathir

      Delete
    6. SAPA YANG NAK CIUM TANGAN MAHATAIK TU OIIII.....

      Delete
    7. 0040 cium spender semah je

      Delete
  15. Ini dinamakan 'barbarians'..otak dah tak bolih fikir,guna kekerasan..ada arahan dari atas tu..bungkus umno/najib PRU14.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arahan dari atas....he...he...he...lawakkkk....lawakkkk....macam Menyambut Tahun Baru....ada bunga api.....MADEY....'RUN TO HIDE"....

      Delete
    2. Cap dacing dah takut le tew..keris bogel dah x laku

      Delete
  16. Setuju dengan tuan penulis.

    Ini bukti bahawa pihak lawan semakin tertekan dengan perkembangan yang sekarang dan rasa terancam.

    Sebab itulah cuba hendak membuat huru hara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE...HURU HARA.....INI MALAM SI MADEY TAK TIDOQ LENA....MASIH TERINGAT DAN TERMIMPI2....ADA KASUT DAN KERUSI TERBANG....NASIB BAIK TAK ROKET TERBANGGGGG.....

      Delete
    2. Badak mana badak

      Delete
  17. Apa yg budak tu faham pasal Memali. Budak tu lahir tahun brapa? Datang N2H2 bawa bahan yg dilarang dan memang dah berniat untuk menyerang orang lain, macamana boleh perolehi benda terlarang ni???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib mengeram teroris dalam Umno. Pengganas.

      Delete
  18. aMENo dah takut le tew..si badak xleh tido..berendam dalam air pun masih kepanasan

    ReplyDelete
  19. khairulryezall a/l osman kutty13 August 2017 at 22:12

    Cibai, tb3 tadi spin cerita konon tun tk jawap!! Apa punya musibat mereka ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tv3suku..dah x laku pun. Puak2 dedak je yg suka tengok tv pengampu ini..

      Delete
    2. HE...HE...HE...LAKU TAK LAKU PUN....ADA SERAMAI LEBIH 2 JUTA YANG MENONTONNYERRRR....TERMASUK LERRRR KO.....

      Delete
    3. 0037..nenek ko je kot yg tgk tv3..kikiki,,dumno

      Delete
  20. Tenguk muka 2 ekor yg kena tangkap tu,confirm jenis ambil upah pukul orang...
    Manakala mr j,kojolla,sahabat,dappig ambil upah kacau blog pro PH....kasihan....
    Sekolah malas,bodoh dan akhlak buruk pula....
    Jelas perosak bangsa...

    ReplyDelete
    Replies


    1. Pelatih untuk ambil alih tempat Dato Jamal Baju Merah yang akan jadi Ketua Pemuda UMNO.

      Delete
    2. Anon 2213, dua orang dah kena tangkap. Kita dengar cerita mereka sebelum tuduh. Ikut DSMM macam bekas ahli PPBM juga
      Polis dikatakan pro-UMNO tapi apabila cetus huru hara dek perbuatan sendiri diharap pada Polis juga untuk selamatkan. Patut kau orang berterima kasih dan syukur pada Polis. Lagi satu bukankah mereka yg digelar DAPpigs itu ahli PH juga? Saudara konfius?

      Delete
    3. Puok2 tu la diangkat tv3 baru2 ni...sehari suntuk dok lapor isu bekas geng armada tu kutuk tun

      Delete
    4. Contohnya saudara mr j,
      Gemar buat komen dekat blog pro ph. Kenapa????
      Setahu saya orang yang menyokong ph langsung tak berminat nak jengok ke blog pro najib, sebabnya tiada kualiti, biarkan blog pro najib syok sendiri.
      Sedangkan anda setiap masa masuk blog ph dengan pelbagai komen menentang..
      Kenapa??? Sakit hati atau dibayar???
      Jika ph tiada penyokong dan tidak dipedulikan rakyat, kenapa anda perlu peduli???

      Delete


    5. Kalau tak harap pada Polis lunyai lah muka pengacau tu. Peragut kena langgar mati bukan kah Polis cakap jangan ambil tindakan tapi serah pada Polis.

      Syukur pada Polis ke pada Allah.. ?

      Berulang-ulang suruh orang duduk atas sejadah tapi lidah tetap tersasul dalam hal bersyukur.

      Konfius gelaran Dapigs tak seteruk konfius bersyukur pada Polis. Itu tanda nya amalan kita tak betul lagi.

      Delete
    6. HE...HE...HE...NASIB BAIK SUAR TU TAK KENA KAT BONTOT MADEY.....KALAU TAK BERASAP SELURUH BADAN.....KAH...KAH...KAH.....MASUK ANGIN KELUAR ASAP.....

      Delete
    7. Mr. J ,
      Jangan lah kamu nak spin cerita karut marut kat sini .

      Soalan saya masih kamu tak selesaikan .

      Saya mempersilakan kamu menyenaraikan asset asset 1MDB yang ada dan juga jumlah hutang hutang 1MDB yang masih di tanggung .

      Kerana kamu sentiasa berkata asset lebih banyak dari hutang ?

      Delete
    8. Diny, bukan saya yg cakap aset lebih dari hutang. Saya petik siasatan PAC dan juga penelitian TSKI terhadap pelan 1MDB. Saya rasa ini dah cukup kredible. Tak begitu? Jenguklah website 1MDB untuk maklumat tambahan.

      Delete
    9. HE...HE..HE...KECIAN MADEYYYY...RAMAI MACAI FUKATAN HAPRAK DAH MEROYAN KAT BLOG NI...NAK SELAMATKAN KEMALUAN MADEYYYY...KAH...KAH...KAH....TANGKAP...JANGAN TAK TANGKAP ARMADA UMNO TUUUUU.....

      Delete
    10. Sian 0035.. Meroyan kat blog ph..mesti sbb blog mykemut tak laku...suhsuhhuh..gi jauh jauh anjing k 9

      Delete


  21. Dengan niat suar di bakar dalam Dewan adalah untuk melemaskan orang ramai dalam Dewan yang boleh mengakibatkan maut terutama kepada orang tua.

    Siapa sangka mereka sanggup berbuat begini kepada seorang yang sudah tua yang lemah.


    Selain keselamatan, Armada juga perlu sediakan rancangan ke atas perancangan yang asal untuk membawa Tun ke satu tempat yang selamat dengan segera yang hanya di ketahui oleh beberapa orang sahaja.


    Kalau tak kenang jasa Tun , kenangkan lah air mata emak ayah kamu yang bersedih apabila Tun mengumumkan berundur secara mengejut..

    ReplyDelete
  22. ameno ni memang x guna..yg masih sokonh ni semua pendedak je.

    ReplyDelete
  23. Puak2 ameno dah terdesak tahap gaban. Mereks Dah sedar(parti emeNO) dah nak mampos lepas pru14..buatlah kacau. Ko kacaulah mcm mana pun sokongan kami tetap dgn bersatu..

    ReplyDelete


  24. Polis awal-awal dah bagi statement salahkan penganjur gagal jaga keselamatan kerana penganjur telah di ingatkan.

    Penyokong bola sepak bertindak liar, adakah Polis gagal jaga keselamatan walaupun beratus kali perlawanan telah di adakan?

    ReplyDelete
  25. JENG...JENG
    KALAU BAU KENTUT DI DEWAN TADI....TAK JADI MASAALAH...SALAHKAN UMNO...PAKATOONS BIOL
    TAK ADA SAPA NAK CEDERRAKAN TUN....TAK USAH RISAU
    KALAU ADA PUN ORANG BERSATU SENDIRI...SENANG SALAHKAN UMNO....
    HELO MR J....WHAT SAY YOU...NOTHING TO HIDE BECAME LARI TO HIDE...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon, inilah usaha untuk cari publisiti politik tujuan nak kenakan DSN. Tapi backfire bila tak boleh jawab soalan dari Armadanya sendiri. Kalau takut dgn soalan janganlah buat forum demikian. Lagipun Armada sendiri tak ada pengetahuan nak anjur forum dgn selamat.

      Delete
    2. API SUWAR TU ELOK BAKAR PONGGONG KAU
      WAHAI MAT SINGAPORK BODOH

      Delete
  26. Wal Badaki Halalun Taliban dh propose fund Perkasa Remaja. Ini berikutan tergangunya beradu Sang Jubbo oleh bingit mat rempit.
    Zombie class murahan akan dilatih oleh Gen Jamal Jamban hidung merah.
    Malaysia is already a FAILED STATE.

    Congrats UMNOBNPAS

    ReplyDelete
  27. Sharip Dol beserta geng
    Datang kacau nak tunjuk samseng
    Sudah diarah membuat bising
    Kacau sebab Bijan dah runsing!

    Kalau hebat semangat Melayu
    Nak tunjuk gagah bukan begitu
    Kalau pemimpin bagi penyapu
    Takkan lama duduk disitu!

    Jika benar niat yang jujur
    Pemimpin khianat mesti perbetul
    Ini tidak, dah dedak sebakul
    Budak um-no no dah jadi biol!

    Kurang ajar um-no no cilaka
    Tun Mahathir itu siapa
    Sokong Bijan rugi belaka
    Apa jasanya kepada negara?

    Tun Mahathir rakyat kasihi
    Tiada bandingan dengan si jibby
    Seluruh dunia Tun dihormati
    Bijan pulak dihina dikeji!

    Budak um-no no yang buat bising
    Jangan cuba menjadi samseng
    Tak guna berguru keris dan lembing
    Kalau mengembek seperti kambing!

    Pada Tun yang kita kasihi
    Ramai pemuda mahu lindungi
    Silat, karate, selambam, taichi
    Sharip Dol nak rapat,fikir 1,000 kali!

    Um-no no lahanat nak cari pasai
    Tun ramai nak jadi perisai
    Amaran kita kepada macai
    Sentuh Tun, tulang berkecai!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MADEY DAH KENA KEMALUAN DEPAN ANAK BINI DIAAAA.....PADAN MUKA ASYIK NAK MENGOMEL ORANG JERRRR.....OTAI REFORMASI DALAM DIAM-DIAM DAH KENAKAN MADEY LAGI SEKALI LAGI...TAPI YANG INI LAGI MERIAH....MACAM MENYAMBUT TAHUN BARU....ADA BUNGA API DAN BALINGAN BOOMERANAG LAGIIIII.....

      Delete
    2. API SUWAR TU ELOK BAKAR PONGGONG KAU
      WAHAI MAT SINGAPORK BODOH

      Delete
    3. Kepala banar kamulah nak menuduh otai reformasi .

      Yang kena lanyak tu umor sekitar 20 an . Masa reformasi , masih main dengan berak sendiri juga jilat kencing sendiri .

      Jangan pandai pandai nak tudoh .

      Delete
    4. HE...HE...HE...PADAN MUKA MADEYYYYY....MACAI FUKATAN HAPRAK KAT BLOG NI DAH MEROYAN......KAH...KAH...KAH....TANGKAP....JANGAN TAK TANGKAP ARMADA UMNO TUUUUUU.....

      Delete
    5. Sian k9 ..menyalak kat sini...badak mana badak

      Delete
  28. Kita tengok siapa 2 eko yg ditangkap tu...aku tngok macam kutu serabut yg slalu kacau program PH..Mintak peguam Dr PH ambil tindakan atas kekecohan tu...Kan 2 eko tu kena cekup pas tu dibawa ke bilik...nanti mesti Ada video...Kita tunggu Macai umngok mengelupur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lempang dan lempang lagi muka 2 ekor kera tu. Mesti dia cakap sapa yang bayar dia.

      Kalu tak.. lempang lagi sampai dia cakap !

      Delete
    2. JANGAN LEMPANG JERRRR....SAMAN SEKALI....KAN PUAK FUKATAN HAPRAK KAKI SAMANNNN.....HE...HE...HE...KECIAN MADEYYYY....NASIB BAIK SELUAR TAK KENA LONDEH.....

      Delete
    3. Bila PH kata saman , sahih di saman .

      Yang Najib kata nak saman pada hari Selasa , dah beratus Selasa terlepas , habok pun tarak .

      Yang Rosmah kata nak saman sesiapa yang ungkit cerita emas berlian , dia nak saman . Sampai la ni , tak juga saman !

      Ni seekor lagi walaunta anon 23:17 . Tak kenal muka pun , kalau tak harus kena lempang .

      Delete
    4. JANGAN LEMPANG JERRRR....SAMAN SEKALI....KAN PUAK FUKATAN HAPRAK KAKI SAMANNNN.....HE...HE...HE...KECIAN MADEYYYY....NASIB BAIK SELUAR TAK KENA LONDEH.....

      Delete



    5. Apa yang Tun jawab semasa N2H boleh di rakam dan di divideokan. Dan di jadikan bukti untuk saman Tun .. tapi tak nak saman punya pasal .. Guna selipar dan saur ..

      Baru dapat pahala bagi duit buat mesjid .. mesjid belum dapat duit nak beli simen .. dah buat dosa.

      Delete
  29. Budak remaja mcm mat rempit buat perangai tak bertamadun.Dalam lingkungan 18 ,19 tahun ni.Bagi upah sikit senang depa buat samseng.Tak berguna kepada masyarakat lansung!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE...KECIAN MADEY DAN MACAI.....MADEY DAH KEMALUAN....NASIB BAIK TAK SELUAR KELONDEHANNNNN....

      Delete
    2. Inilah yang dikatakan gerombolan melayu bangsat belaan UMNO keparat !!

      Apabila kelangsungan hidup sentiasa mengharapkan BRIM , otak fikiran pun macam ais krim .

      Inilah produk Taik Najib 50 .

      Delete
    3. HE...HE...HE...AKU TAK KISAH PUN WALAUPUN AKU BUKAN PENERIMA BRIM....
      TAPI INI MALAM AKU PASTI SI MADEY TU TAK LENa TIDOQ....SEBAB KEMALUAN DEPAN BINI DAN ANAK DIA....OTAI REFORMASI DAH KENA KAN MADEY LAGI SEKALI.....PADAN MMUKA KO.....

      Delete
    4. 2340 adalh penerima dedak najib dan samsunga9

      Delete
  30. Pernahkah kita dengar/nampak ahli pembangkang ganggu apa saja majlis BN,?
    dari dulu hingga kini ,dlm umno ada biro dakyah,biro provokasi,mereka terdiri dari pemuda2 melayu kurang pendidikan,apa yg nak dilakukan dikira satu projek dgn upah makan,duit minyak,dan gaji samurah RM20.klu diS'ngor bolih agak kepalanya dan penaongnya.

    ReplyDelete
  31. mai sini..kalU aku ada..insyallah..tau la aku ajaq puak umno ni.

    ReplyDelete
  32. Resipi hidangan baru TV Melayu Apartheid, aka TV3 suku dan seangkatan:

    Inti,
    Tun tak mau jawap kes Memali.
    Kulit.
    Rusuhan dalaman.
    Hidangan,
    Basi jijik.
    Hampeh tul UMNOBNPAS, tak sedar2 juga. Amal mungkar jadi pilihan walaupun setiap kali backfire. Tak ada creative langsung. Melahap dedak mahu !!.

    Kita cadangkan TV3 anjurkan live pd 31 ogos.
    Tajuk: Soal bicara open UMNOBNPAS vs Harapan cara tamadun wal islamiah, dihos oleh IGP.

    Tentu brani kaan? Tak kan panik kot. Gomen FOR the people tentu kan TAKUT? Kaaan? Cepat sokong J.


    MERDEKA !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon, baik TDM habiskan masa di atas sejadah untuk keselamatan dunia dan akhirat. TDM sendiri tak terjawab soalan yg dituju padanya hingga cetus huru hara. Baik TDM cari jawapan dan settle soalan untuk perbuatannya yg lepas. Lepas tu baru cerita nak soal DSN. Lagipun cerita 1MDB dahpun dijawab oleh PAC, Azrul Kanda dan TSKI.

      Delete
    2. NOTHING TO HIDE 3....AKAN JADI ...MADEY...'RUN TO HIDE'....INI MALAM MADEY TAK TIDOQ LENAAAA....

      Delete
    3. Hahaha baik arul brief kat bijan je..bijan pun boleh explen kat ady n the geng.tak payah hadi n geng turun kl...

      Tapi tak kesah suara pas org dah tak dengar pun.

      Delete


    4. Apa pun jika Tun tak boleh jawab adakah perlu di baling selipar dan bakar saur?

      Mungkin apa yang Tun buat ialah menebus kesalahan nya yang lalu dan dengan mendedahkan tindakan Najib yang telah merosakkan negara adalah cara Tun membayar balik segala kesilapannya.

      Tun orang tua dan banyak berjasa pula. Lawan anak muda bukan nya Tun. Lawan Tun ia lah Najib tapi Najib hantar budak yang tidak ada akhlak kacau Tun.

      Jangan lah bawak isu ini ke 1MDB .. nampak sangat ... Ini masalah akhlak dan orang tua samada kita kenal atau tidak hendak lah di dahulu kan dan di hormati..

      KPN sendiri cakap jangan lah buat macam ini .. tak matang. Apabila beruk umno kacau kumpulan pemuda menghantar jemputan kepada Najib.

      Tahu perbuatan tersebut bukan sahaja kurang ajar tetapi memalukan emak bapak. Mengaku saja lah .. jangan nak koner-koner ke arul lah.. khalid lah ..

      Delete
    5. HE...HE...HE....KECIAN MADEY....KEMALUANNYER HAMPR TERLONDEH DEPAN ANAK BINI DIA....PADAN MUKA KO....

      Delete
    6. Baik najib bertaubat.dah lah samun duit rakyat..buat gst, semah jd pm...

      Delete
  33. umno duk rasa nak tewas ka pru ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE...MADEY CELOP....TOMPANG KEMALUAN SEKAKI......INGAT AHLI PARTI CAP MUNGE DAH SEJUTA....BARU 29,000....LEPAS NI BERTABURAN LERRR GAMAKNYERRR....

      Delete
    2. Bkn tewas..ameno pupus dah lps pru

      Delete
  34. Makin jauh lah hati rakyat dengan mereka yg membabi buta menghuru hara dan sabotaj majlis pakatan harapan , tunggu pru shj untuk mengubah keadaan dan harapan rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE...KECIAN MADEY DAN MACAI....ASYIK NAK SALAHKAN ORANG JERRRR......PADAN MUKA KO ......

      Delete
    2. HEHEHE KESIAN BUDAK2 REMPIT TU..(rakaman perbualan rempit & agen umno)


      AGEN UMNO : AKU NAK KORG BUAT HAL KAT TEMPAT DIORG

      REMPIT : BOSS KALU KITORANG BUAT KECOH NANTI KENA ADE BACKUP TAK .....

      AGEN UMNO : KORANG JAGAN RISAU APE APE HAL KTAORG BACKUP..

      REMPIT: OK2...KITORG PUN TKDE KEJE NI..MOTO PUN TKDE MINYAK NAK ISI..


      AGEN UMNO: KORG JANGAN RISAU LAH..MACM HARI TU KORANG GLEMER PE MASUK TV3 SEMINGGU DIRECT

      Delete
    3. Hahahaha last2 bila dah kena cekup...

      "Kami tak suruh dan tak terlibat dgn kes ni..ni kerja orang bersatu sendiri.."

      Naya la di kambing kambingkan budak mentah tu..

      Delete
    4. HE...HE...HE...NAK SALAHKAN MAT REMPIT PULAK DAHHHHHH.....LAWAK....LAWAKKKK...KECIAN MADEY....KEMALUANNYERRR DAH JATUHHHH....MACAI CAP MUNGE CEPAT LER SAMBUT.....

      Delete
    5. Dacing dah senget sebab badak

      Delete
  35. Umno dah terlalu terdesak....

    ReplyDelete
  36. Parti UMNO dah jadi Parti Najib. Dah tak macam dulu dah.

    Parti Melayu baru, Parti Bersatu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KECIAN MADEYYYYY.....ORANG KATA DOK RUMAH DIAM-DIAM....YANG NAK PI MENGGATAL BUAT APA....PADAN MUKA .....OTAI REFORMASI SEKARANG NI DOK GELAK SAMBIL BERGULINGAN....

      Delete
    2. Semah mesti dah bengang nk gi us nk nyopping xleh..takut kena tangkap...tu yg dok panas

      Delete
  37. saya yakin kumpulan yg mencetuskan keadaan cemas dlm dewan ptg tadi dtg dari Pahang.

    Pd jam lebih kurang 2pm rakan saya yg sdg dlm perjalanan pulang k kl terserempak dgn lebih kurang 50/60 convoy bermotosikal menuju k kl d kawasan bentong.

    beliau ,seorang cina yg rapat dgn saya tlh menalipon utk memaklumkan yg beliau turut kagum melihat convoy tersebut yg semua nya memakai t shirt merah Amarda.

    sudah tentu ia nya d rancang n mereka ini d upah olih kuasa yg lebih tinggi.

    adalah d harapkan agar pihak polis akan menjalankan penyesiatan 'wthout fear or favour'.

    Yg salah n 'master mind' nya d hukum seberat berat nya.

    Buat lah insiden ini sebagai satu pengajaran bagi kita semua. orang yg amat terdesak akan menggunakan segala taktik utk terlepas drpd d hukuman mati jika terbukti mereka terlibat dgn pembunuhan altantuya n d dapati bersalah mengkhiati Negara (treason).

    Ini terjadi d kl. bayangkan jika upcara ini d adakan d kawasan Pekan. jwb nya ia lah 'pandemonium'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rajin budak2 tu berkonvoi jauh2 ek...nak tgok program tun.harap polis siasat tgok apa kerja budak rempit tu.sampai sangup buat hal kat kl.sape isi minyak motor diaorg dtg kl

      Delete
    2. HE...HE...HE...NAK SALAHKAN MAT REMPIT PULAK DAHHHHHH.....LAWAK....LAWAKKKK...KECIAN MADEY....KEMALUANNYERRR DAH JATUHHHH....MACAI CAP MUNGE CEPAT LER SAMBUT.....

      Delete
    3. Nak salahkan Mat PIT....mungkin...tapi nak salahkan mat rempit tak mungkin.....

      Delete
  38. Tanda2 huru hara yg bakal timbul bila najib and co dijatuhkan pada pru14 nanti..
    Skrip lama Akan diulang seperti disabah..
    Then najib dgn kuasa MKN akan timbul sbg hero menyelamatkan keadaan..

    ReplyDelete
  39. Ketakutan parti Najib (dulu Umno yang ku sokong)sudah tidak dapat ditutup lagi.Hanya bermula dengan soalan mana datangnya 2.6b dalam akaun sampai melalut jauh menjadi samseng begini.Semakin jauh sokongan rakyat pada mu wahai MO1.

    Kurang pendidikan kurang ilmu jika perangai elok tak apa lagi.Harapkan upah tak seberapa.Jika dengan Tun bekas PM yang banyak berjasa boleh berkurang ajar apatah lagi di luar sana.Memang masalah didikan di rumahlah ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lihatlah sendiri rakyat malaysia...contoh2 penyokong yang cuba menghalang tun berjuang menentang najib

      Delete
    2. HE...HE...HE....TANGKAP JANGAN TAK TANGKAP ARMADA UNNO TUUUUUU.....KECIANYERRRR MADEYYYYY.....INI MALAM MADEY TAK TIDOQ LENAAAA....

      Delete
    3. Semah dah takut le tew,,,xleh gi shopping kat us

      Delete
  40. Cai2 umno bila budin buka Citer pasai 1mdb mcm tikus dalam beras..Diam sepi seribu bahasa..
    Pasal kecoh Ni laju..
    Bebudak yg buat kecoh bukan tahu pun pasal insiden Manali..tah2 Masa tdm perintah dulu pun tak Ada atas muka bumi pun..
    Org boleh tgk,kes berlaku Kat shah alam, selangor..
    Sapa penyangak2,barua politik Kat selangor?
    Sampai adik senang2 tembak org,edar dadah boleh lepas dari Polis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuduhan ianya angkara Umno , menunjukan mereka ni memang tak cerdik.Mustahil orang Umno yg mungkin hanya beberapa kerat saja yg hadhir berani buat kecoh dalam kandang yg mejoritinya org PPBM(PH).Tuduhan begini menggabarkan puak penyokong Mahahtir ni memang bukan yg jenis bertanggung jawab ,hanya mereka yg kaki fitnah dan tak ada otak. Kalau geng DS Jamal yg hadhir ,ada juga logiknya ,tapi ini budak kerdil begitu ,mana berani buat hal.

      Sebenarnya ramai di kalangan ahli muda PPBM yg sudah mula nampak belang Mahathir ,cara di menjawab pun orang cerdik akan cepat faham siapa Mahahtir sebenarnya.jauh sekali lah nak percaya dia orang jujur.Pendedahan kejahatan Mahahtir yg mula di lakukan oleh pihak umno ,mula memberi kesa kepada mereka gulunga muda yg tak sempat dgn pemerentahan Mahahtir ,mula memberi kesan negetif terhadap Mahahtir.Sekarang bukan seperti tahu 90an dulu,boleh kelentong memanjang.Mahahitr oh Mahahtir kau tidur ke, sampai tak sedar masa sudah berubah.Dah kaki bohong begitulah ,sampai diri sendiri pun percaya dgn pembohongan diri sendiri,itu yg syok sendiri tu.Selamba je berbohong.

      Delete


    2. N2H di anjurkan untuk menyerang UMNO khususnya Najib.

      Kalau serang UMNO, ahli-ahli tidak bertindak sebegini tetapi jika serang Najib, mereka sanggup melakukan lebih dari itu.

      Sebab itu Zahid berpesan jangan taksub pada pemimpin tapi pada parti. Hanya satu orang sahaja dalam UMNO yang di taksubkan sangat oleh macai-macai. Mustahil Zahid bercakap untuk diri nya sendiri?

      Yang tak suka Mahathir dan yang kacau H2N ada persamaan dengan Najib. Apabila ada persamaan walaupun ahli BERSATU dia tetap berfahaman UMNO dan penyokong Najib.

      Seperti Mahfuz ahli PAS berfahaman AMANAH. Apa tindakan salah Mahfuz orang kata sebab AMANAH bukan PAS walaupun mahfuz ahli PAS.

      Budak-budak mentah tu tak sedar dulu dia tak berhutang tetapi kerana Najib setiap rakyat ada hutang.

      Delete
  41. boooooooo.......
    nothing to hide..
    tanya soalan lain.. jawab lain.. tak yah selindung lah woiittt...

    from peminat tun dulu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blah la 23.47....asal bijan lingkop aku dah tak kisah pendapat kau.

      From Bekas penyokong atuk kau dan nenek kau dulu...

      Delete
    2. BARU 2 SOALAN ...MADEY TAK BOLEH NAK JAWAB DENGAN TEPAT....KALAU LAGI BANYAK SOALAN....MADEY KATA....NTAH LERRRR....AKU TAK INGAT ...SEBAB AKU DAH NYANYUKKKKKK.....KAH...KAH...KAH....

      Delete


    3. Bandingkan soalan ini

      Adakah duit masuk ke akaun sendiri?

      Tak ada.

      Ada kah duit tersebut sebanyak RM 2.6 Billion.?

      Itu derna. Dah pulangkan bakinya

      Bohong dengan tak tepat .. yang mana buat dosa ?

      Delete
    4. BARU 2 SOALAN ...MADEY TAK BOLEH NAK JAWAB DENGAN TEPAT....KALAU LAGI BANYAK SOALAN....MADEY KATA....NTAH LERRRR....AKU TAK INGAT ...SEBAB AKU DAH NYANYUKKKKKK.....KAH...KAH...KAH....

      Delete
    5. Najib reporter tanya terus larik..pastu halau reporter..ini semua salh semah

      Delete
  42. betul2......Anonymous14 August 2017 at 00:00

    si budin nie dah tak dpt kaut untung... tu yg meraban...

    from peminat tun dulu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku minat gak dengan Tun ni dulu...Tapi sekarang ni tak dak plak.....SEBAB dia MEROYAN kuat sangat......

      Delete
    2. Geng k9 menyalak

      Delete
  43. wah ramai betul pencacai malam ni..selalunya berapa kerat je..chief jasa suruh ot ke???

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE...KECIAN KAT MADEY...DEPAN ANAK BINI KEMALUAN DIA HAMPIR TERLONDEH.....

      Delete
    2. Ooo..lupa anak najip kan buat filem porn

      Delete
  44. Budak2 dedak umno memang bodoh bahalul bangsat sebab banyak makan tahi jho low dan duduk bawah celengkang RM

    ReplyDelete
    Replies
    1. BAWAH CELENGKANG RM....HE...HE...HE...KECIAN KAT MADEY DAN PENCACAI ....INI MALAM MADEY TAK LENAAA TIDOQ.....

      Delete
    2. Sian badak.walau berendam dlm air masih kepanasan

      Delete
    3. HE...HE...HE...MADEY...CAK LIK BUT LINTANG PUKANG....MACAM CACING KEPANASAN.....NASIB BAIK SUA TAK MASUK KAT BUNTOT MADEY....KALAU TAK BERASAP SELURUH BADAN....MASUK ANGIN KELUAR ASAP....

      Delete
    4. 0048.. Minum la air cap badak untuk keluarkan angin dlm badan

      Delete
  45. Budak2 upahan bulu pun tadak
    Masuk ke Budin terus melalak
    Datang jauh highway Karak
    Siapa yang bagi duit minyak?

    Nampak betul akal tak sampai
    Tun Mahathir mahu ditibai
    Masa Tun PM, lampin di ampai
    Baru lahir, 40 hari tak sampai!

    Nampak benar politik murahan
    Takut Mahathir tak boleh tahan
    Buat kecoh dapat upahan
    Jenis manusia tak takut Tuhan!

    Buatlah kacau seribu kali
    Tun Mahathir tetap berdiri
    Macai semua buta dan tuli
    Mati mati sokong pencuri!

    Pelbagai cara Allah tunjukkan
    Satu satu menimpa Bijan
    Kini sasau tak lalu makan
    Tak ingat lagi panas ke hujan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya pencuri akan menyokong pencuri, sebab nak tumpang hasil curi tu.

      No hal lah..

      Selepas insiden petang tadi sokongan kepada Tun M makin bertambah.

      Terima kasih Taufiq dan macai-macai sekalian.

      Delete
  46. SamsungA9 mana? K9 mana? Salak le

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE...KECIAN MADEY....INI MALAM MADEY TAK LENA TIDOQ....KEMALUAN NYER HAMPIR TERLONDEH DEPAN ANAK BINI DIA.....KAH...KAH...KAH....

      Delete
    2. Sian najip..mesti kena marah dgn semah ni..rusak ana punye program

      Delete
  47. Yg ditangkap tu,telanjang bogilkan mereka,gari kaki tangan,dudokan atas ais,pasang kipas no.5,kepit jari kaki pakai pelayar,baru tanya,"mana dapat suar!,siapa bekalkan,siapa arah buat,berapa dia bayar,berapa org semua,
    siapa bunuh altantuya,siapa suruh bunoh husin najadi,dan kalbin morais,kepit kuat2 mesti terbongkar segalanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE...TANGKAP...JANGAN TAK TANGKAP....TAK JUGAK...KASI SAMAN LAGI....KAN PUAK FUKATAN HAPRAK NI KAKI MENYAMAN....YANG AKU LAGI NAK TERGELAK....MACAI TUDUH MAT REMPIT PLAK DAH.....KAH...KAH...KAH....MAT REMPIT AKU TAK PERCAYA TAPIIII....KALAU MAT PIT AKU CAYERRRRR.....

      Delete
    2. Ini semua salah badak

      Delete
  48. Pendek ja komen saya;..

    Tidak syak lagi Najib, UMNO dan macai K9 semua sedang kepanasan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE...HE...HE....BERITA TERKINI....SI ASSMIN JAMBAN DAN SIJIJAH KIPAS TENGAN BUAT LAWATAN SAMBIL BELAJAR ....DOK MERENDENG KAT HJ. HADI....HE...HE...HE...MUKA TAK TAHU MALUUUU.....NI NAK IKUT MACAM NADEY NAK KENA LONDEH LER TUUUU....SEDANG KEPANASAN MACAM MADEY MAMAK KERALA KUTTY.....

      Delete
    2. Berita kini,,ameno telang mengganti lmbang keris bogel kepada lmbang badak..alasanye badak mkn pupus

      Delete
  49. Doa umno ko umno ko pas akan termakbul. Harap pas ulang sekali lagi!

    ReplyDelete
  50. Tak ramai pencacai malam ni sdr mohamed noor...sorang jerr buat kerja sial ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai si Madey....kasihan aku tengok....tu ler...orang kata dok diam-diam kat rumah..ni menggagatal tak tentu pasal....padan muka.....

      Delete
    2. Tu lah semah ko ni asik nk nyopping..kan satu dunia dah tahu ko pkai jet kerajaan..semah semah

      Delete
    3. Budin tak seronok ler isu ni......buat lah isu 1MDB lagi.....kah...kah...kah...

      Delete
  51. Muka yg buat kecoh tu mesti dari ameno..konfem..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...