Tuesday 16 January 2018

DUA SOALAN MUDAH TUN M BUAT PAS, BERAPA LAMA HADI AWANG MAHU MENJAWABNYA?

Pengerusi Pakatan Harapan, Tun Mahathir Mohamad hari ini melontarkan dua soalan yang berupa cabaran mudah kepada Pas.

Pertama, beliau ingin tahu siapakah calon PerdanaMenteri bagi Gagasan Sejahtera yang diketuai oleh Pas?

Umum semua tahu sekiranya BN terus menang, Najib Razak akan kekal sebagai Perdana Menteri, manakala Pakatan Harapan sudah menamakan Tun Mahathir sebagai calon Perdana Menterinya.

Oleh kerana Pas memutuskan untuk bertanding sendirian atas tiket Gagasan Sejahtera bagi melawan BN dan PH, maka logiknya mereka juga harus ada calon Perdana Menterinya sendiri.

Bagaimana mahu bertanding dalam pilihanraya, bercita-cita ingin memerintah negara dan melaksanakan pemerintahan Islam jika tiada calon Perdana Menteri?

Jadi, soalan dan cabaran Tun Mahathir kepada Pas ini adalah soalan yang mudah saja sebenarnya?

Kalau Hadi Awang calonnya, maka umumkan saja secara terbuka.

Kedua, Tun Mahathir juga ingin tahu sama Pas menyokong Najib atau beliau sebagai bakal Perdana Menteri selepas PRU 14 akan datang?

Barangkali soalan Tun Mahathir ini bermaksud jika Pas tidak mahu menamakan siapa calon Perdana Menteri sendiri, maka siapakah yang menjadi pilihan Pas untuk disokong menjadi Perdana Menteri - Najib atau beliau?

Soalan kedua ini sebenarnya lebih mudah lagi bagi Pas menjawabnya kerana ia hanya berupa soalan objektif saja iaitu (A) Najib dan (B) Tun Mahathir.

Pilih saja yang mana satu atau kalau susah sangat bolehlah gunakan buah dadu untuk membantu.

Dalam erti kata lain, jika Pas dapat menamakan calon Perdana Menterinya, mereka tidak perlu lagi menjawab soalan kedua itu.

Tetapi, jika tidak dapat menjawab soalan pertama, Pas harus menjawab soalan kedua yang hanya merupakan soalan objektif saja.

Senang dan mudah saja soalan Tun Mahathir kepada Pas ini sebetulnya, umpama kata sambil mencandat sotong boleh menjawabnya.

Namun, berapa lama Pas dan Hadi Awang perlu masa untuk memberikan jawapan? (ShahbudinHusin 16/01/2018).

321 comments:

  1. Replies
    1. "SAYA," kata lebai sambil terkulat-kulat memandang MO1. Heheheeee...

      Delete
    2. Lobai tin milo mana ada otak.

      Delete
    3. Pemimpin yang paling berkelayakan yg ada hari ini ialah YB Tuan Ibrahim. Jika Gagasan Sejahtera mendapat majoriti dan disokong oleh parti kecil lain.....orang layak menjadi PM sudah tentu YB Tuan Ibrahim.
      Saya percaya beliau seorang yang berhemah tinggi dan diwarisi dari keturunan yang baik.

      Delete
    4. Standard Tuan man Tuan Ibrahim hanya sebagai imam di masjid,,Khatib jumaat dan mengajar usul fiqih di masjid2,,politik bukan bidang dia sama
      sekali,,this man no nothing about politics.....!!

      Delete
    5. Kenapalah bebal sangat si Buidn ni

      PAS bertanding atas dasar negara ni negara demokrasi...salah ke??

      Tak perlu layan soalan bodoh si Budin ni

      Kenapa dengki sangat???

      Takut PH tak boleh menang sebab tak ada PAS ke??..

      Rileks la....kata PH kuat!!

      Tak payah nak kutuk PAS

      parti pemeberi dedak kau ni pun baru setahun jagung...jgn nak berlagak!!

      Delete
    6. Lagi sekali, Poooddaaaaaah pundek ko la org2 pas
      Semalam kemain handal mengomen Tun Mahathir dah lepas had tempoh la, dah tua la dah nyanyuk la bagai! Hah seakarang gilirian org tua nyanyuk tu tanya! Jawablah kalau berani!!!

      Apa? Telor dah hilang? Ditelan dek bini ke? Mana cukup? Kurang satu tu lebai! Lebai tak adil tu! Ooooooo....yg last tu lebai potong batang tu kasi, kasi habis dengan buah dengan batang sekali kasi habis. Ada pu tak jantan jugak, jawab soklan senang pon tak tau! Lagak kemain king maker la bagai, calon PM sendiri pon yieeleekkk....memang HAMpas ko pas!!!!

      Tumpaskan pas dlm pru 14 nih!!!!! HAMpas!!!!

      Delete
    7. Musuh-musuh Islam daripada Yahudi, daripada Kristian, daripada Musyrikin, terus-menerus menyerang Islam, bukan sahaja menyerang dengan cakap, termasuklah menyerang dengan bala tentera. Mereka mencari jalan bagaimana nak menjatuhkan Islam.

      Barangkali kita belajar di sekolah, Marco Polo, Vasco Da Gama, macam-macam nama ini, mereka ini adalah pengembara-pengembara Barat yang menjajah dunia sehingga mereka menemui barisan belakang dunia Islam, iaitulah Alam Melayu, mereka tidak boleh menjatuhkan Turki. Mereka takluk negeri yang jauh-jauh dulu.

      Tahun 1511, Portugis berjaya menakluk Melaka. Jatuh Melaka, masa itu kapal terbang tak ada, telefon tak ada, wireless tak ada, Melaka kecil sahaja. Selepas Melaka ditakluk, mari Belanda, mari Belanda, mari Inggeris, mereka menakluk Alam Melayu, mereka menakluk negeri-negeri di Afrika sampai ke India.

      Dan ulama-ulama kita berjuang menentang penjajah bersama dengan Sultan. Ada Sultan yang berjuang menentang penjajah, antaranya ialah Tuan Ali Haji daripada Sulawesi, Diponegoro, Sultan Diponegoro daripada Jogja Indonesia, Sultan Abdul Samad Selangor, Sultan Zainal Abidin, ini antara Sultan yang menentang penjajah, yang melawan penjajah.

      Sehingga mereka berusaha untuk mengambil balik Melaka, ambil balik Melaka. Maka marilah orang-orang Jawa naik di Johor, orang Bugis daripada Sulawesi, orang Banjar daripada Kalimantan, orang Minangkabau daripada Sumatera, orang Aceh mari ke Tanah Melayu berjuang menentang penjajah.

      Sampai hari ini ada keturunan Jawa, keturunan Bugis, keturunan Banjar, di Johor ada, Negeri Sembilan ada, di Perak ada, Aceh banyak di Kedah. Mereka mari di sini bukan nak tanam getah, tanah tempat dia luas, bukan nak tanam nyior, nak ke laut ikan banyak tempat dia. Mereka mari kerana berjuang menentang penjajah. Ini tidak diajar di sekolah, tak ada dalam buku sekolah, tak diajar, kita tak tahu cerita ini.

      Sehingga Sultan Aceh menghantar kapal pergi ke Turki di Istanbul, dibawa rempah untuk nak hadiah kepada Khalifah Uthmaniyah di Turki. Oleh kerana perjalanan dengan kapal layar jauh, habis pitih, jual rempah tengah jalan, tinggal seraut tangan je, seraut tangan tinggal rempah. Ini cerita, sehingga dibawa rempah seraut sembah ke Sultan Uthmaniyyah, sebagai hadiah.

      Turki menghantar kapal mari ke Aceh, hantar kapal perang, Turki ini kuat mari ke Aceh. Masa itu kapal layar lah, dia menghantar pakar-pakar untuk membuat bedil, meriam ke Aceh, sampai hari ini ada keturunan Turki di Aceh.

      Tetapi Turki pun kena serang, kena serang Rusia, kena serang itu. Oleh kerana perjalanan masa itu jauh, orang Islam terlalu ramai, akhirnya 100 tahun yang lalu, mereka telah berjaya, ringkas ceritanya menjatuhkan Kerajaan Uthmaniyah.

      Jatuh Kerajaan Uthmaniyyah ini melalui tipu daya, hasutan, dihasut Arab, biar orang Arablah jadi khalifah pula, jangan orang Turki, orang Arab layak jadi khalifah.

      Lawrence, Lawrence ini ialah salah seorang pegawai tinggi intelligent British membantu Ibnu Su’ud yang duduk di Najd, di Timur Arab Saudi hari ini, dan McMahon Gabenor British di Mesir membantu Syarif Husain Raja Makkah, Raja Makkah. Dicadangkan Raja Makkah ini jadi khalifah, suka nak jadi khalifah ini, Orang Putih sokong.

      Maka, Ibnu Su’ud menyerang Riyadh, ditubuhkan Kerajaan Saudi. Ketua-ketua Kabilah menyokong untuk menentang Turki. Syarif Husain mengisytiharkan perang ini di Makkah, start di Makkah. Dengan Makkah ini orang Islam naik semangatlah nak jatuhkan Turki, Orang Putih bagi senjata. Maka jatuhlah Turki.

      Lepas Turki jatuh, habis negeri Islam dijajah oleh penjajah, ditakluk, tidak ada lagi Kerajaan Islam. Dan ulama-ulama kita seluruh dunia bangkit untuk balik semula menubuhkan kumpulan Islam ini.

      Lalu ditubuhkan pertubuhan Islam di Pulau Penyengat Riau, kemudian Sarekat Islam di Indonesia, Haji Abdul Rahman Limbong tubuh cawangan dia di Terengganu ini, diharamkan oleh British. Hizbul Muslimin diharamkan oleh British, sehingga tahun 1951 ditubuhkan PAS.

      Delete
    8. PAS bangang,...kenapa guna istilah omputih 'king maker'?Mana pi kau punya bahasa arab,....macam tahalul sial lancau tu munafik?Dapat 90 juta terus speaking,....Islam konon.Ada hati nak perintah dunia.

      Delete
  2. Replies
    1. Alamak, tuan lewat tak sampai 60 saat.

      Delete
    2. PAS yang mempunyai kemampuan 190 kawasan aktif, 7,000 buah cawangan dan keahlian mencecah 1 juta orang adalah merupakan parti kedua terbesar dalam negara ini.

      Keupayaan dan ketumbukan ini usah dipandang enteng kerana dalam kancah politik dan pilihan raya, tenaga manusia adalah faktor terpenting dalam penentuan pergerakan dan operasi parti tanpa menolak aspek lain seperti strategi dan media.

      Beberapa siri pilihan raya umum dan kecil sebelum ini, PAS pada ketika itu berada dalam tahaluf politik dan kerjasama, jentera dan kekuatan ahli PAS seluruh dikerahkan untuk menyumbang tenaga dan kepakaran mereka kepada parti kawan. Malah wang ringgit dan sumbangan derma ahli PAS turut dilimpahkan untuk mempastikan kemenangan rakan politik PAS.

      Kesetiakawan yang ditunjukkan PAS sewaktu bertahaluf dan bertaawun diakui oleh semua pihak, bagaimana PAS adalah kawan yang mampu dipercayai sekalipun berbeza parti dan dasar perjuangan tetapi memiliki sasaran yang sama iaitu ingin menang dalam pilihan raya.

      Boleh dikatakan semua kerja-kerja berat pilihan raya seperti memasang dan gantung bendera, panjat pokok, tampal poster, atur ceramah, unit keselamatan, mengawal lalulintas dan orang ramai, peranan Jabatan Amal, persiapan lokasi ceramah, sebaran risalah, rayu undi, polling and counting agent, petugas barung, kesetiausahawanan dan pejabat, markaz pilihan raya dan berbagai-bagai lagi yang hampir dimonopoli oleh petugas dan jentera PAS.

      Pihak parti kawan bolehlah dikatakan hanya basuh kaki sahaja ke dalam rumah yang semuanya telah disiapkan oleh PAS. Pemimpin parti kawan hanya datang berceramah, berjabat tangan dan bertemu pengundi dan rakyat, tetapi kerja-kerja di sebalik semua itu telah disediakan oleh PAS.

      Adapun aset PAS, sangatlah banyak. Penulis sendiri menganggarkan bahawa aset PAS daripada markaznya, pusat tarbiyyahnya, bangunannya dan tanahnya, kenderaan rasmi parti, peralatan pejabat, wang simpanan di bank, serta wang ringgit di poket ahlinya yang pada bila-bila masa boleh disalurkan kepada parti, semua ini mampu mencecah ratusan juta ringgit dan mungkin mencecah RM 1 bilion. Inilah kehebatan PAS. Kalau tuduhan PAS tagih duit RM90 juta itu adalah terlalu sedikit berbanding dengan kemampuan PAS.

      Keputusan PAS dalam tahaluf adalah satu realiti pahit yang terpaksa ditelan oleh rakan lama PAS bahawa PAS memiliki sesuatu yang mereka tidak miliki iaitu jentera dan aset yang mencukupi. Tambahan pula, PAS walaupun tidak bersama lagi dengan mereka, PAS mempunyai kelebihan tersendiri dan kepakaran yang mampu mengisi kelompongan yang dirobek keluar daripada PAS.

      Kini, dalam suasana PRU-14 yang amat hampir, PAS dalam memimpin Gagasan Sejahtera dengan Ikatan, Berjasa, Cinta Malaysia akan menumpukan sepenuh tenaga dan upaya serta kelebihan yang PAS miliki untuk memastikan PAS beroleh cita-citanya untuk menegakkan Islam.

      Ahli PAS dan petugas pilihan raya PAS kini lebih bersemangat dan bermotivasi tinggi untuk berjuang memenangkan parti mereka sendiri dan parti kawan yang menghormati dasar dan cita-cita PAS.

      Mereka seolah-olah sudah serik dan jemu dengan karenah bermuka-muka bekas rakan politik PAS yang sewaktu pilihan raya datang bertemu PAS dengan wajah tanpa bersalah dan merayu bantuan daripada PAS. Akan tetapi selepas mencapai kemenangan dan pilihan raya, melayani PAS seumpama peminta sedekah.

      Buktinya rata-rata program yang dianjurkan PAS mutakhir ini samada berbentuk himpunan jentera petugas pilihan raya, program liqa fikri, tarbiyyah dalaman dan juga mesyuarat ahli jawatankuas PAS di semua peringkat, kita pasti menyaksikan bagaimana sambutan luar biasa yang ditunjukkan oleh kepimpinan, ahli dan juga petugas parti.

      Ini adalah signal jelas bahawa ahli pendukung dan penggerak parti PAS berada dalam mode yang sangat bermotivasi dan kuat. Mereka sudah bersedia dan tunggu masa diarah oleh pucuk pimpinan PAS apabila gendang jihad pilihan raya dipalu.

      Insya Allah pada kali ini aset terpenting PAS ini bakal diaplikasikan pada tahap yang semaksimum mungkin bagi memenangkan Islam dalam pilihan raya akan datang dan juga apa juga situasi. –

      Delete
  3. Jap yer Budin....Hadi tengah tidoq....dia bangun nanti, terus boleh jawab

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidoq apa..tengah dok menutuh kat rumah saja tu.

      Delete
    2. hish ape la zack ni...sedang menutuh pulak, guna la bahasa elok sikit seperti sedang menghendap sotong kat dalam lobang ke...

      Delete
    3. APAKAH Brother Anwar Ibrahim akan jadi Perdana Menteri selepas ini bukan suatu yang mustahil.

      Seorang warga Malaysia dibenarkan oleh perlembagaan bercita-cita menjadi Perdana Menteri seperti tidak salah teringin kahwin dengan Siti Nurhaliza. Jadi atau tidak jadi perkara kedua. Semua boleh berhajat jadi PM.

      Tetapi yang ditunggu oleh dan hendak ditengok oleh semua jadi jugakah akhirnya Anwar jadi Perdana Menteri menggantikan Dr. Mahathir? Untuk Anwar jadi PM tidak pelik, tetapi menggantikan Mahathir jadi Perdana Menteri adalah ajaib.

      Dalam pusingan pertama dulu Anwar sudah sepatutnya jadi ganti Dr. Mahathir bila Mahathir hendak berundur.

      Dia sudah berada di tempat yang selesa. Bukan saja dia TPM, bahkan Timbalan Presiden UMNO yang sudah memangku jawatan Perdana Menteri semasa Mahathir bercuti dua bulan. Walaupun sebelum ada beberapa Timbalan Perdana Menteri tidak jadi Perdana Menteri, dengan wibawanya yang boleh menggerhanakan Mahathir dialah yang sepatutnya menggantikan Mahathir.

      Tetapi dia tidak jadi disebabkan Mahathir ada pilihan lain. Boleh juga ganti Mahathir kiranya dia berjaya melawan Mahathir atas sokongan ramai. Tetapi Mahathir sememangnya licin, dia tutup semua peluang bagi mengalahkannya.

      Bila Mahathir bersara orang lain yang menggantikannya. Peluang Anwar jadi Perdana Menteri tidak pernah tertutup, tetapi bukan menggantikan Mahathir, sebaliknya menggantikan orang yang menggantikan Mahathir.

      Untuk jadi pengganti Mahathir dikira sudah tutup buku. Sudah dua Perdana Menteri lepas Mahathir, belum juga Awnar dapat jadi Perdana Menteri.

      Dengan permusuhan yang dikira payah ada damainya, dan Perdana Menteri semasa mengukuhkan kedudukannya dengan macam strategi menghalang Anwar mencabarnya, mulai payah orang memikirkan Anwar akan jadi Perdana Menteri sebelum mati sekalipun demokrasi tidak menutup peluangnya.

      Tiba-tiba berlaku keajaiban. Ketika Anwar berjuang dari dalam penjara yang peluangnya dirasakan tipis, Mahathir amat marahkan PM Najib. Dia keluar UMNO kali kedua, kali ketiga jika dikira pernah dipecat sekali. TPM Muhyiddin Yassin pula digugurkan sebagai Timbalan Perdana Menteri. Secara sistematik jawatan Timbalan Presiden UMNO tidak dipegangnya, mereka tubuh parti baru dan Mahathir tidak segan-segan berjumpa Anwar di mahkamah dan akhirnya mereka berdua semula.

      Anwar di penjara, Mahathir di luar penjara. Mahahir dan partinya Bersatu diterima jadi kerabat Harapan. Anwar kekal sebagai calon PM Harapan dengan jawatannya sebagai Ketua Umum PKR. Sebelum dipenjara sekali lagi Presiden PKR kekal Dr. Wan Azizah, isterinya. Semasa di penjara Wan Azizah juga Presiden.

      Bila Mahathir jadi kerabat Harapan, tanpa bantahan Anwar, Mahathir diterima sebagai orang yang memimpin Harapan di luar penjara dan Anwar memimpin sama dari penjara.

      Yang terakhir Mahathir dan Anwar setuju Anwar jadi Ketua Umum Harapan, Mahathir jadi pengerusi, semua empat ketua parti komponan jadi timbalan presiden. Terbaru Harapan setuju jadikan Mahathir calon Perdana Menteri dan Wan Azizah calon Timbalan Perdana Menteri.

      Mahathir setuju jadi Perdana Menteri sementara, menguruskan membebaskan Anwar dari masalah undang-undang. Bila semuanya selesasi Mahathir serahkan Anwar jadi Perdana Menteri.

      Jika berlakulah apa yang dirancang itu, maka bagi pusingan kedua jadi juga Anwar menggantikan Mahathir sebagai Perdana Menteri.

      Peluang pertama dulu tidak menjadi. Nampaknya terbuka peluang kedua bagi Anwar menggantikan Mahathir dan Mahathir dapat juga peluang menjadikan Anwar sebagai penggantinya.

      Bukan soal kita seronok dan hendak menyambut kemungkinan itu, tetapi menunggu berlakukah keajaiban yang tidak pernah diduga itu?

      Delete
  4. Replies
    1. Orang yang duduk dalam perjuangan ini, tak kira muda, tak kira tua, yang pentingnya ialah sejauh manakah sumbangan kita untuk terus berada di dalam perjuangan bagi menegakkan ugama Allah S.W.T. ini.

      Walaupun program kita pada malam ini ialah di peringkat UPU yang menghimpunkan empat buah Cawangan, kita nampak kecik sahaja, kita nampak...., apa sangat program UPU? Apa sangat Cawangan-Cawangan kalau diukur dengan Parti Islam Se-Malaysia PAS yang ada di peringkat Du , yang ada di peringkat Kawasan, yang ada di peringkat Negeri, yang ada di peringkat Pusat, Pusat pula ada Dewan-dewan dia?

      Tetapi kita perlu menyedari bahawa kerja-kerja Islam ini di mana sahaja kita berada, ia adalah merupakan kerja yang besar. Walaupun kita di peringkat Cawangan-cawangan, kita kena ingat, bangunan yang besar, kita tengok bangunan yang besar, bangunan yang besar ini tidak jadi bangunan yang besar, yang kuat, yang kukuh melainkan dengan pasir-pasir yang halus, dengan paku-paku yang kecil.

      Begitulah juga Parti Islam Se-Malaysia PAS yang hari ini mempunyai hampir 1 juta ahli, mempunyai beribu Cawangan, beratus Kawasan, dalam Dewan Pemuda PAS sahaja kita mempunyai institusi-institusi. PASTI sebagai contoh, kita mempunyai lebih daripada 100 ribu pelajar-pelajar PASTI di seluruh negara. Walaupun kita duduk di peringkat Cawangan, kita nampak kecil, tetapi ianya adalah besar dari segi tanggungjawab dan kewajipan kita.

      Tidak berapa lama sebelum daripada ini saya pernah pergi ke satu program, dalam program dialog, lalu satu soalan diajukan kepada saya, dia kata, ustaz, saya nak tanya, bagaimana apa yang berlaku dalam PAS ini? Pimpinan di peringkat Pusat boleh lari daripada perjuangan. Bukan calang-calang orang, bekas Timbalan Presiden keluar lari, bekas Naib-Naib Presiden keluar lari, bekas Setiausaha Agong, bekas AJK-AJK PAS Pusat, dia kata, sedangkan dalam PAS kita tengok, yang duduk di peringkat Cawangan, kemas molek, hat peringkat Pusat, macam mana boleh jadi begini? Adakah tarbiyyah dalam PAS ini gagal?

      Saya kata, tarbiyyah dalam PAS ini ada tarbiyyah daripada kita, dan ada tarbiyyah daripada Allah. Tarbiyyah daripada kita, itu yang kita kena buat, sebab apa kita buat usrahnya, kita buat tamrinnya, kita buat rehlahnya, kita buat mukhayyamnya di semua peringkat, itu tarbiyyah daripada kita untuk mengukuhkan akidah perjuangan supaya tidak goyah, supaya tetap pendirian. Tetapi di sana ada tarbiyyah daripada Allah yang di luar kemampuan kita. Inilah apa yang berlaku di sepanjang sejarah perjuangan Islam.

      Zaman Nabi S.A.W dulu berlakunya tarbiyyah daripada Allah, terdapat di kalangan orang-orang yang pernah bersama-sama dengan Nabi, lari daripada perjuangan Islam. Apakah sangat kita ini? PAS sebagai sebuah jamaah Islam yang meneruskan perjuangan Nabi S.A.W, kita juga melalui proses tarbiyyah daripada Allah. Allah Taala uji PAS.

      Sebab itulah jangan pelik, bila dalam PAS ini, di kalangan pimpinan, ada yang lari daripada perjuangan. Kita juga minta daripada Allah supaya Allah Taala jadikan kita orang-orang yang istiqamah. Dan dalam PAS ini mempunyai ahli-ahli yang ikhlas berjuang kerana Allah S.W.T, sumbangan mereka, pengorbanan mereka.

      Maka dengan itulah Allah Taala jaga jamaah Islam PAS ini sehingga boleh bertahan melalui pelbagai-bagai ujian. Ahli-ahli PAS di bawah yang beri sumbangan, buat tabung, macam-macam pengorbanan, orang tuanya, Muslimatnya, Pemudanya, kerana apa? Kerana aqidah perjuangan yang mereka miliki, keberadaan mereka dalam PAS ini bukan kerana mereka nak apa-apa jawatan, harta benda, tapi kerana yakin keberadaan mereka dalam PAS ini adalah satu tanggungjawab untuk memperjuangkan ugama Allah S.W.T di negeri Terengganu ini dan di Malaysia secara umum.

      PAS adalah sebuah jamaah Islam. PAS bukan sahaja sebuah parti politik. Kalau PAS ini semata-mata parti politik, PAS hanya bergiat pada musim-musim pilihan raya sahaja. Pilihan Raya Umum, Pilihan Raya Kecil, buka markas, tutup markas. Habis pilihan raya, tutup markas, balik rumah masing-masing.

      Delete
  5. lim kit siang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jawab soalan yg budin tanya.

      Delete
    2. lim goh poh..

      Delete
    3. Balu Ustaz Ibrahim Mahmud (Ibrahim Libya) terkejut dengan berita pencalonan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai calon Perdana Menteri Pakatan Harapan sekiranya Barisan Nasional (BN) berjaya digulingkan.

      Soleha Husin, 65, berkata, beliau tidak sangka individu yang menyebabkan kematian penduduk Kampung Memali di Baling Kedah dan beberapa anggota polis dijadikan sebagai sandaran Pakatan Harapan untuk mengambil alih pentadbiran Putrajaya.

      "Sejarah Mahathir selaku Perdana Menteri amat teruk dan kini dicalonkan semula untuk menjadi Perdana Menteri.

      "Mana mungkin 'pembunuh' boleh jadi Perdana Menteri...saya sangat terkejut dan rasa benci dengan Mahathir selepas apa yang berlaku kepada saya sekeluarga dan orang kampung.

      "Sepatutnya rakyat janganlah terpedaya dengan lakonan Mahathir, janganlah sokong beliau. Apa yang sudah dilakukannya tidak dapat ditebus dengan perkataan maaf. Bagi saya, tiada maaf bagi mu," katanya dipetik Berita Harian.

      Ibrahim Libya antara 18 korban tragedi berdarah di Kampung Memali termasuk empat anggota polis.

      Balu Ibrahim Libya, Soleha Husin (kanan) menunjukkan papan tanda Tragedi Memali di kediamannya di Kampung Charok Putih Siong (Foto: BH Online)

      Balu Ibrahim Libya, Soleha Husin (kanan) menunjukkan papan tanda Tragedi Memali di kediamannya di Kampung Charok Putih Siong (Foto: BH Online)

      Kata Solehah, walaupun tragedi pada tahun 1985 itu sudah lebih 30 tahun berlalu, kebenciannya terhadap Dr Mahathir tidak pernah pudar kerana menjadi punca kepada kematian suaminya.

      Tegasnya, beliau tidak pernah berhenti mengharapkan pembelaan ke atas semua mangsa tragedi yang dituduh sebagai pengganas yang mahu menumbangkan kerajaan.

      "Secara jujur, saya tidak akan memaafkan Tun Dr Mahathir Mohamad (Perdana Menteri ketika insiden Memali).

      "Saya pasti, perkara sama juga dirasai semua mangsa yang kehilangan keluarga, termasuk yang tercedera."

      Tambahnya, harapan agar sebuah Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) menyiasat tregadi Memali juga akan terkubur sekiranya Dr Mahathir kembali berkuasa sebagai Perdana Menteri.

      Katanya, jika diadakan sekalipun ianya pasti tidak telus.

      "Jika Mahathir mahu memohon maaf dan datang sendiri ke Memali pun saya tidak akan benarkan beliau masuk ke rumah, apatah lagi bersemuka," ujar Solehah.

      Turut berkongsi kisah berdarah tersebut, mangsa yang 'merasai' sendiri peluru polis, Abdullah Che Soh, 71, juga sependapat dengan Solehah - tidak setuju dengan Dr Mahathir diangkat sebagai Perdana Menteri semula.

      Beliau yang terselamat selepas terkena 7 das tembakan polis menegaskan seringkali teringat akan kekejaman Dr Mahathir di Kampung Memali setiap kali melihat parut pada tubuhnya.

      "Kesan tembakan iaitu empat di tangan, tiga di dada dan satu di pinggang membuatkan saya mahukan pembelaan.

      "Bayangkan, saya terpaksa dirawat di Hospital Alor Setar dengan kedua-dua tangan digari pada katil, selain di lokap selama sebulan dan ditahan secara tidak sah selama lima bulan di Penjara Kamunting, Perak.

      "Hanya melalui RCI kebenaran boleh terungkai. Jika saya dan mangsa tidak dapat pembelaan di dunia, kami akan tuntut di akhirat," katanya.

      Delete
  6. Tak perlu cukur bulu kemaluan, sapu je bulu pun hilang.

    Magic betul Budin Ooi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Populasi penganut beragama Islam yang semakin bertambah di Amerika Syarikat (AS) dijangka menggantikan Yahudi sebagai agama kedua terbesar di negara berkenaan pada 2040.

      Data penyelidikan agensi Pew Research mendapati populasi Muslim bertambah dalam kadar besar iaitu 3.45 juta pada 2017 dan dijangka mencapai 8.1 juta pada 2050.

      Laporan CNN mengatakan pertambahan yang pesat tersebut disebabkan oleh imigrasi dan lebih separuh dari jumlah populasi penganut beragama Islam hari ini adalah imigran.

      Bagaimanapun, penganut agama Islam di AS dijangka tetap berada di belakang jumlah penganut agama Kristian yang dijangka melepas 252 juta pada 2020, 70 kali ganda lebih banyak dari jangkaan penganut agama Islam pada tahun sama.

      Ini bermakna penganut agama Islam tetap tergolong dalam kelompok kecil populasi AS iaitu 2.1 peratus.

      Kesemua data juga mengambil kira faktor mereka yang tidak menganuti mana-mana agama dan golongan ini juga dijangka bertambah lebih banyak dari jumlah penganut agama Islam dalam masa beberapa dekad akan datang.

      Misalnya, rakyat AS yang tidak menganuti mana-mana agama dijangka mencapai jumlah 62 juta pada 2020.

      Golongan tersebut dijangka mencapai 100 juta pada 2050.

      Delete
  7. hadi tgh semak kepala skrg..tk dan nk pikir

    ReplyDelete
  8. (Ke-11). Tuan Budin, mereka (PAS) tidak akan menjawab. Percayalah.

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Calon PM PAS ialah Din Ayam, menantu Hadi Awang.

      Delete
  10. Hadi Awang tidak akan jawab kerana dia tak ada telur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telur tak ada tp bini 3. Kau telur je yg besar, kote kecik mcm batang mancis. Cakap besar, nak tambah bini takut. Dahlah kote kecik, takut bini, telur je yg besar.

      Muahaha...

      Delete
    2. Hadi Awang pakai spender biru laaa mcm wak kojola kengkang.

      Delete
    3. Lebai nak jadi PM apa kejadah percakapan nya 24jam menipu saja.

      Delete
    4. Kenapalah bebal sangat si Budin ni

      PAS bertanding atas dasar negara ni negara demokrasi...salah ke??

      Tak perlu layan soalan bodoh si Budin ni

      Kenapa dengki sangat???

      Takut PH tak boleh menang sebab tak ada PAS ke??..

      Rileks la....kata PH kuat!!

      Tak payah nak kutuk PAS

      parti pemeberi dedak kau ni pun baru setahun jagung...jgn nak berlagak!!

      Delete
  11. Biar aku tolong jawab bg pihak hj Hadi sbb aku dan hj Hadi adalah ahli kelab bini tiga.

    Bukan mcm korang ahli persatuan takut bini.

    Gagasan Sejahtera tidak ada calon perdana menteri sbb Gagasan Sejahtera hanya nak mewujudkan pertandingan 3 penjuru yg memungkinkan PH kalah memanjang dan BN menang.

    Sbb tu pertanyaan madey Kutty tak perlu dijawab dan dilayan. Layan orang tua nyanyuk bukan ada pekdah ponn.

    Ada faham kan bongok-bingai PH & Budin santoloyo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. keris 7lok berayon16 January 2018 at 21:46

      Apa kecoh2 ni?


      FuuuCcccKkkkkkkk......kikikikikiki

      Delete
    2. Elok kau tukar nama kpd

      Telor besar berayun kote kecik

      Delete
    3. ahli kelab bini tiga,

      banyak makan dedak buat ubat keras p#####!!!

      ha ha ha ho ho hu hu hu

      Delete
    4. Ya, mmg keras, bukan mcm kote kau, bini kau ingat batang mancis yg masuk, rupanya kote kecik lembik kau.. hahaha

      Delete
    5. Orang bodoh mcm wak kojola kengkang lima duit tak payah jawablah...bikin malu mak nyah2 saja.
      Auwwwww.....

      Delete
    6. Aku ingatkan tokey babi ni dah mampus.

      Delete
    7. Anon 2143......
      Ini perbincangan dikalangan bangsa manusia.
      Kamu dari kalangan BANGSA BERUK tak dibenarkan campur tangan.
      Bangsa kamu ada yg sudah dojual sebagai BERUK SUBSIDI.
      Taraf nya rendah sangat saperti HAMBA ABDI MAT AFRIKA.

      Delete
    8. 22:47
      Perbincangan bangsa manusia yg suka menyondol spt babi serta ada penyakit gila 4 serangkai

      Gila meroyan
      Gila talak
      Gila babi
      Gila iseng

      Delete
    9. Hadi ada pendirian...
      Kalau DAP dan PKR dan PBBM tak sehaluan dgn perjuangan PAS, PAS sanggup bersendirian...

      Tak macam satu parti tu...

      Musuh kuat dulu pun sanggup dijadikan kawan sebab nak capai cita2 peribadi..
      Prinsip dibuang dlm tong sampah
      Dulu cakap lain, sekraang cakap laim

      Pemimpin macam ni memang akan ditolak oleh rakyat....Allah pun tak redho..


      Delete
  12. nih paling mantop meletop letop

    rosmah mansorrrrr

    ReplyDelete
  13. Siapakah KEJORA !
    Nak tahu?

    Lihat ramuan ini!

    Air mani KErbau = KE
    +
    Air mani JebOn = JO
    +
    Air mani keRA = RA

    Ramuan di atas dimasukkan ke dalam
    tabung uji dan digoncang biar serasi.

    Masukkan ramuan lendir tadi ke dalam
    picagari dan suntik ke dalam telur ayam
    yang sedang di ram.

    Tunggu seminggu. Bila menetas keluarlah
    spesis makhluk yang dinamakan KEJORA.

    Selamat mencuba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teruknya gila kau.
      Gila keturunan ni

      Delete
    2. YE KE?
      Aku nak buat dua ekor makhluk KEJORA

      Satu nak diwarnakan hitam= Mr John
      Satu nak dilembutkan(bapukkan)=Jora

      Nak masukan mereka dalam satu kandang

      Sama-sama kita tengok. sape tenggek sape!

      Te...he.....he..

      Delete
    3. Tentulah john yg tenggek wak..
      Kahkahkahkahkah

      Delete
    4. Apa punya sial nasib hang ni wak!!!!

      Delete
    5. yA BETOLLLLLL......

      10 MARKAH!!!!!!

      Delete
  14. Parti suci takde calon pun...sebabnya semuanya sel sel otak ahli pemimpin parti suci tak berhubung...tu yang masalah tu......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mati kangkang laa ostad hadi dan lembu2 pas.

      Delete
  15. Dia tengah tunggu wahyu

    ReplyDelete

  16. Ambo le jadi pm,... Bodo punya question

    YB Marang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi ada pendirian...
      Kalau DAP dan PKR dan PBBM tak sehaluan dgn perjuangan PAS, PAS sanggup bersendirian...

      Tak macam satu parti tu...

      Musuh kuat dulu pun sanggup dijadikan kawan sebab nak capai cita2 peribadi..
      Prinsip dibuang dlm tong sampah
      Dulu cakap lain, sekraang cakap laim

      Pemimpin macam ni memang akan ditolak oleh rakyat....Allah pun tak redho..

      Delete
  17. CCCCCCCCCCC
    .(……O……..O…)
    .(…………(…)……)
    .(…………(oo)……
    …….(00000000)..
    .............AHHHHHH....AHHHHHH

    …….(oooooooo).
    …………..\\//….

    wajah KOJOLLA masa di sodok John

    ReplyDelete
  18. Panduan menjawab soalan untuk mereka yang susah benar nak jawab soalan:

    1. Cuba jawab semua soalan dan tinggalkan soalan yang sukar dijawab kerana anda akan membuang masa jika mengambil masa yang lama
    2. Bulatkan nombor-nombor soalan yang tidak dapat dijawab
    3. Setelah menjawab semua soalan, kembali kepada soalan-soalan yang dibulatkan itu
    4. Jika anda masih tidak dapat menjawabnya, teka dengan bijak jawapan yang paling mungkin sekali
    5. Jangan tinggalkan sebarang soalan tanpa dijawab. Markah tidak akan dipotong bagi jawapan yang salah


    Nombor 5 kena beri perhatian lebih ya hahahahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejora dah sentap trukkkkk!!!!!

      dia dah cabut..

      jab lagi bertukar jadi GN lak..

      kakakakakak

      Delete
    2. Woiiii ...Wak kojola kengkang lepas pru 14 nanti hang pi masuk balik laa ke hospital bahagia tanjong rambutan tu...

      Teruk laa hang ni!!!!

      Delete

    3. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      Delete
    4. PAS>>>Parti Ajaran Sesat
      PAS>>>Parti Ajaran Songsang
      PAS>>>Parti Ajaran Syaithan
      PAS>>>Parti Ajaran Syiah

      Delete
    5. Hadi ada pendirian...
      Kalau DAP dan PKR dan PBBM tak sehaluan dgn perjuangan PAS, PAS sanggup bersendirian...

      Tak macam satu parti tu...

      Musuh kuat dulu pun sanggup dijadikan kawan sebab nak capai cita2 peribadi..
      Prinsip dibuang dlm tong sampah
      Dulu cakap lain, sekraang cakap laim

      Pemimpin macam ni memang akan ditolak oleh rakyat....Allah pun tak redho..

      Delete
  19. Zack tokey babi pasar borong dah mampus ke belum. Payah betul tokey babi ni nak mampus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. CCCCCCCCCCC
      .(……O……..O…)
      .(…………(…)……)
      .(…………(oo)……
      …….(00000000)..
      ..................,,...fuck hard..ahhhh
      …….(oooooooo).
      …………..\\//….

      Delete
    2. CCCCCCCCCCC
      .(……O……..O…)
      .(…………(…)……)
      .(…………(oo)……
      …….(00000000)..
      ..................,,.....yo...yooo!!John!
      …….(oooooooo).
      …………..\\//….)

      Delete
    3. ini ke Muka Kejora!!!!!

      ihhhh....ihhhhh...ihhhhhhh

      John tu omputeh ke negro???

      Delete
    4. Oink...Oink..Oink...Hog..Hog...pheeweeettttttt!!!
      Kena dah tu.

      Delete

    5. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      Delete
    6. PAS>>>Parti Ajaran Sesat
      PAS>>>Parti Ajaran Songsang
      PAS>>>Parti Ajaran Syaithan
      PAS>>>Parti Ajaran Syiah

      Delete
  20. Air milo takde ke? Nampak tin milo saja. Dah tersedak popcorn, tunggu jawapan hadi yang mudah tapi terkelu lidah.

    ReplyDelete
  21. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu























    Tagline Pakatan Bunge 2018 :

    "Idop Mahadeeey..!Hidoplah Perompak!
    Dulu kini dan selamanya ketua PENYANGAK dan BAPAK RASUAH!"









    Signed by : Mrs.Outaman Dedak

    ReplyDelete
  22. PPBM=

    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti Penyelamat Boboi Mahakutty (PPBM)

      Delete
    2. Ameno party pertahankan peminpin kleptokrasi @perompak

      Delete
    3. Hadi ada pendirian...
      Kalau DAP dan PKR dan PBBM tak sehaluan dgn perjuangan PAS, PAS sanggup bersendirian...

      Tak macam satu parti tu...

      Musuh kuat dulu pun sanggup dijadikan kawan sebab nak capai cita2 peribadi..
      Prinsip dibuang dlm tong sampah
      Dulu cakap lain, sekraang cakap laim

      Pemimpin macam ni memang akan ditolak oleh rakyat....Allah pun tak redho..

      Delete
  23. Info terkini :

    Parlimen bubar ~ 22 hb. Februari

    Penamaan calon ~ 13 hb. March

    Pengundian awal (undi pos) ~ 22 hb. March

    Pengundian umum ~ 24/25 hb. March .

    Jalani tanggung jawab ..... kuasa di tangan anda ...ini kali lah !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaa Allah satu keluarga UNDI UMNO BN atau PAS.
      TAKKAN SAMA SEKALI UNDI PH. takkan ubdi parti penyangak, pengkhianat melayu dan negra..

      Alhamdulillah, FAMILY DIKG DH DI BG BRIEFING.. INSYA ALLAH solid umno BN!!

      Delete
    2. Rupanya diny ni anak tiri Maharaja bomoh semalaysia dgn teropong dan buah kelapa muda.

      Delete

    3. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu







      Delete
    4. Ma'af anon 23:22

      Saya bukan nya pentaksub Rosmah Mansor @ Rhino's Mama . Gempak satu dunia pergi menunaikan umrah serta melawat taman syurga di dunia tetapi penaung berbagai rupa pawang , bomoh serta dukun . Tidak cukup yang ada di Malaysia , di import masuk dari india ..

      Delete
    5. Pak Diny,

      Saya tak percaya langsung.

      Najib adalah seorang penakut dan hanya bergayut kepada masa sahaja untuk kekal di kerusi PM.

      Tak munasabah untuk seseorang yang punya sifat dan keinginan seperti itu mahu bubarkan parlimen lebih awal dari masanya.

      Saya berpendapat Najib akan menunggu ke saat yang paling akhir atau parlimen akan terbubar sendiri atau MKN akan digunakan tanpa pilihanraya. 3 opsyen ini saja menepati profail Najib.

      Membenarkan parlimen sebelum tiba di hujung yang benar-benar hujung adalah tidak termasuk di dalam 'profail' karakter Najib ni.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    6. Pembetulan:-

      *membenarkan - membubarkan.

      Delete
  24. PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorryy bro sumerrr..

      ini plekad masa pru nanti..

      tersilap cetak kat blog budin..

      haha

      Delete
    2. Parti Penyelamat Boboi Mahakutty (PPBM)

      Delete
    3. Ameno parti yang mempertahankan peminpin kleptokrasi bin perompak bin penyamun......!!

      Delete
    4. Otak korup....

      Madey bapak rasuah, bapa kroni, diktator, mahazalim, bapak Tol, segala bapak....

      PH parti carca marba....tak ada pemimpin yg boleh diharap...pemimpin mereka saling memperguna antara satu sama lain...

      DAP tengah keldaikan Amamah.
      Amanah parti paling tak guna dlm PH
      PKR nak kenakan madey (PBBM)
      PBBM nak kelentong PKR dengan bantuan DAP
      Amanah sekadar jadi barua DAP

      PH parti yg memang sial...sekadar nak menghan curkan negara dan nak menghancurkan pemerintahan orang melayu...




      PPH parti tak ada kepala/ketua....DAP parti dominan....parti yg berjuang demi kesamarataan kaum...tak iktiraf bumiputra dan keistimewaan orang melayu..

      parti DAP ni dijadikan kawan.....

      Yg cerdik DAP , yg bodoh parti2 lain tu

      Delete
    5. Mahathir bukan bodoh macam ayahmu, bahalul......!!

      Delete
  25. Kutuk makilah TGH Hadi banyak2.. Sambik sedar tak sedar mcai2 madey turut menghina bab2 tententu dalam Agama.

    Dicaci maki orang itu yang tak buat salah apa, hanya kerana menolak parti sampah yg diketuai mahadeey munafik, terus golngn ini mengamuk.

    Sedarlah bhawa TGH Hadi org yng beramal, Tahajjud Solat mlm tak tinggal macam kita.. Dirktakuti Allah Taala pandan dia dengan Rahmat-NYA dan memalingkan kamu semua dengan Murka-NYA. Tidak takutkah?!

    Kesilapan dia terdahulu mungkin Allah ampunkan sebb dia skrg xbersekutu bersekongkol lg dgn musuh2 Allah.

    Subhanallah.. Allahu Akbar!! Golongan pentakasub Mahadeey ini.. Seperti tk ber Tuhan lg, persenda benda2 yg berat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana mungkin orang-orang Yang beriman dengan ajaran Islam yang dibawa oleh Nabi Saw berperangai sebegini,cakap banyak bohong dan mempertahankan manusia yang merosakkan lagi korup di Negara ini, mana pergi "Amal makruf nahi mungkar" nya ???

      Delete
    2. Demo doh gadai bro Shafiek, hargo nyo rm90 jota deposit + rm110 jota ansuran = total = rm200 jota. Sikalang sulah jadi ``Amal Mungkar nahi makruf`` = PAS sekarang!!!

      Delete
  26. PLAKAD AKAN CETAKAN SEBENAR MASA KEMPEN PRU 14 NANTI. JANGAN LUPA BAWA BERSAMA KETIKA PENGUNDIAN. PROTES KEPADA PARTI MAMAK PENYANGAK TERANG-TERANG MENJADI TALIBARUT KAFIR HARBI DAPIG, MEMPERJUDI DAN MENIPU BANGSA MELAYU DENGAN MUSLIHAT ANTI NAJIB/ ANTI UMBO BN PAS!


    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ../////////\\\\\\\\\\\
      .(……O……..O…)
      .(…………(…)……)
      .(…………(oo)……
      …….(00000000)..
      ..................,,.....yo...yooo!!John!
      …….(oooooooo)...........burrr....burrr..
      …………..\\//….)

      Delete
  27. PIGS
    P>>>>>>>>>>>>>>>PAS
    I>>>>>>>>>>>>>>>IKATAN
    G>>>>>>>>>>>>>>>GAGASAN
    S>>>>>>>>>>>>>>>SEJAHTERA

    LOBAI2 PIGS SONYAP YO, APO KO KONO EKAU SEMUO NIH! DOMAM ENDAK KOBAH KO DEK SOKLAN BAKAL PERDANO MENTORI MESIA TU OIII. ACU JAWAB LE LOBAI2 OIII.....ermmmmmm
    soklan sonang pun sosah nak jawab....BUBAR JE LAH PARTI PAS nih, jadi party tapawey yo baguih!!!!!

    ReplyDelete
    Replies

    1. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      Delete
    2. PAS>>>Parti Ajaran Sesat
      PAS>>>Parti Ajaran Songsang
      PAS>>>Parti Ajaran Syaithan
      PAS>>>Parti Ajaran Syiah

      Delete
  28. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ameno parti Yang hanya pertahankan manusia kleptokrasi bin perompak bin penyamun,,tidak lebih dari itu.

      Delete
  29. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu









    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU PPBM INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada juga org yg tinggal d bandar yg terdedah dgn srmua fakta tidak dpt mnilai intan atau kaca. Just wonder tinggal dlm hutan mana ya...atau tinggal atas pokok mana ye

      Delete
  30. ..PAS standby nak top up kerusi BN untuk tubuh kerajaan dlm PRU 14 nanti..adalah peluang TGH jadi TPM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaa Allah. Ameenn

      Lg mulia lg redo aku TGH Hadi jd TPM dr bangkai penyangak anak beranak dapig. Atau keling kutty dua beranak tu!!

      Delete
    2. Dah terkencing dalam seluar ke?

      PAS tak kisah kalah ponn. Janji dpt bertanding di semua kerusi tradisi. 3, 5 atau 7 penjuru kita peduli apa.

      Kita tengok PH dpt berapa kerusi.

      Muahaha... muahaha...

      Delete
    3. Pecahkan undi ph semaksima mungkin sampai mereka tersungkur ada yg hangus deposit!!!

      Matlamat PAS bukan untuk menang, tapu tumbngkang kebathilan Pakatan Haprak!!

      Allahu Akbarr

      Delete
  31. Abudoh paling layak sebab paspispus sinonim dengan sifat tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. PH telah disahkan bhw mereka diserang penyakit gila 4 serangkai

      Gila meroyan
      Gila talak
      Gila babi
      Gila iseng

      Delete
  32. pas nak calonkan ,calonnya pm,rentikanlah..budget sendiri pun taada nak memerintah dgn 'AYAQ LIOK'..

    ReplyDelete
    Replies

    1. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

      Delete

  33. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    ReplyDelete
  34. PAS berdoa agar berlaku pertandingan 3 penjuru di semua kerusi yg mereka tandingi. Hehehe

    ReplyDelete
  35. ////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    .(……O……..O…)
    .(…………(…)……)
    .(…………(oo)……
    …….(00000000)..
    ..................,,.....yo...yooo!!John!
    …….(oooooooo).
    …………..\\//….)

    Wajah kejora diliwat Mr. John

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sial ko kojollla!!!!!!
      bising....bising...

      BUNYI MACAM BABI!!!!!

      Delete
  36. Pecahkan undi ph semaksima mungkin sampai mereka tersungkur ada yg hangus deposit!!!

    Matlamat PAS bukan untuk menang, tapi untuk tumbangkang pembangkang paling celaka dalam Malaysia = Pakatan Haprak!!

    Allahu Akbarr

    ReplyDelete
  37. Mahadeey mengamalkan kaedah menukar-nukar timbalannya semasa menjadi PM dlu.. dengan mencipta 'masalah' atas mereka supaya dia boleh panjangkan masa untuk terus kekal menjadi perdana menteri


    Mana mungkin boleh kekal lama jadi PM selama 22 tahun dengan hanya seorang timbalan. Mesti timbalan itu pun takkan sanggup tunggu..

    so kaedahnya ialah jatuhkan setiap timbalan..supaya setiap timbalan baru perlukan 'masa' untuk dilantik jadi PM...

    licik politik madeey penyangak ini!

    ReplyDelete
  38. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  39. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  40. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  41. MAHATHIR IS DAMN LIAR!! THE ECONOMICS WAS VERY BAD DURING HIS TIME AS PM!

    It is true that Mahathir and Anwar ran five years of budget surpluses in the early early 1990s on the back of super-normal economic growth in Malaysia and the region.

    This happened as the Japanese had to move their factories out of their country and invested in several countries in ASEAN which were considered low-cost.

    The Japanese had no choice then as they had succumbed to pressure from the USA and the western world to appreciate their currency, which more than doubled after the Plaza Accord was signed in late 1985 - causing their exports to be uncompetitive.

    Although the surpluses during were relatively modest at only +0.2%, +2.4%, +0.8%, +0.7% and +2.4% for the years 1992 to 1997, it had managed to reduce our govt debt from RM99 billion in 1991 to RM90 billion in 1997.

    (The numbers may seem small then but it is high compared to our total GDP of only RM135 billion in 1991. As a comparison, our GDP for 2017 is expected to be RM1.3 trillion - or ten times larger).

    By 1997, our Debt to GDP ratio had reduced to 31.9% compared to 73.3% in 1991.

    However, all these gains were wiped out in 1998 as the debt jumped back to RM103 billion.

    In the last 6 years of Mahathir as PM, we ran large budget deficits of mostly negative 5% - as a result, our Govt debt doubled to RM188 billion (45.1% debt-to-GDP) in 2003 when Mahathir retired compared to RM89 billion (31.9%) in 1997.

    Mahathir essentially ended his Prime Minister-ship the same was as he had started it by doubling the national debt within 6 years.


    Mahathir became PM in 1981 and within 6 years, he more than tripled our national debt from RM23 billion in 1980 (44% debt to GDP) to RM74 billion in 1986 (103.4% debt to GDP).

    PM Najib however increased the govt debt quickly when he became PM in 2009 to 50.8% from 39.8% Debt to GDP in 2008 - but this is due to the big stimulus packages that essentially saved Malaysia from the Great Global Recession, the worst since the 1930s depression, where the USA govt had to bail out AIA, General Motors, Citibank etc..

    However, since then Najib has successfully reduced the big budget deficit of -6.7% in 2009 every single year until it now 3%, the lowest in 20 years - which resulted in our debt-to-GDP ratio dropping back to 50.7% (Q3 2017) now.

    This year, our budget deficit is forecast to reduce further to 2.8% on the back of strong economic growth.

    The above are facts which the Pakatan people do not tell you about. As history has shown, Mahathir is the least qualified person to talk about reducing our national debt.

    The fact is, our debt right now at 50.7% is at a comfortable level right now given the size of our economy - and certainly not considered high compared to the Mahathir years where it had even reached more than 103% and stayed above 90% for an extended period of time.

    -LSS









    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak Eric See To & Lu Sangat Sial punya olang ...

      1909 ~ Tanah Melayu terlepas ketangan Siam ...Perjanjian Bangkok .
      Kelantan hilang Tak Bai ,
      Kedah hilang Satun ,
      Perjanjian Bangkok ~~~ 1909

      1965 ~ Tanah Melayu hilang Singapura .

      2008 ~ Pulau Batu Putih jatuh ketangan Singapura .

      2011 ~ Hilang stesen KTM Tanjung Pagar .

      dan kini ......

      Hak milik kekal diberi kepada penduduk asing ~~ Forest City JB

      Tanah TUDM Sungai besi di jual kepada China ~~ Bandar Malaysia .

      Proton pun di jual kepada China ...

      Syarikat dan asset strategic Negara kini telah banyak di jual kepada China ..

      Apakah nasib 1500 ekar Tanah Proton Di Tanjung Malim ?

      Tanah Felda pun telah banyak dijual ..

      Teringat kisah saudara Palestin kita , walaupun di tawarkan cek kosong ,untuk di isi sendiri jumlah yang mereka mahu .....
      tidak sekali Tanah sekangkang kera mereka lepaskan kepada Israel.

      .........TAPI KITA???........

      Delete
    2. 1909 ---itu zaman atok nenek kau. Jgnlah ceriat kat sini. BN masatu tu pun takada..

      1965 - Hilang sinagpura sebab PAP bapak mepada DAP..yg kau sokong tu!

      2008 - Batu putih hilang sebab kurang fakta dan sejarah. Tapi aan diadili semula bila ada fakta sejarah yg baru

      Forest city - hak milik kekal sama macam kau beli rumah hak milik kekal. Bukan bermakna kerajaan tak ada kuasa atas tanah tu..dan pemilik boleh buat sesuka hati..
      Kau tak faham apa itu hak milik kekal!!

      Bandar Malaysia adalah usahasama dengan China.

      Proton jual kepada Chain sebab polisi madey..Proton dh bnagkrap sebenarnya...kalau nak tutup terus boleh ajer. Tapi kerajaan Najib prihatin kepada pekerja yg akan diberhntikan...sebab tu cari partner luar.
      kau tak faham pasal proton ni!!!

      Yg lain2 tu malas nak komen sebab tu adalah info yg kau ceduk dari lama fitnah pembangkang..

      baca2 lah laman kedua dua pihak - yg pro kerajaan dan pro pembangknag....baru dapat info yg jelas.

      Itupun kalau betul nak cari kebenaran

      Delete
  42. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  43. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  44. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  45. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  46. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  47. PLAKAD CETAKAN SEBENAR MASA KEMPEN PRU 14 NANTI.

    JANGAN LUPA BAWA BERSAMA KETIKA PENGUNDIAN.

    PROTES KEPADA PARTI MAMAK PENYANGAK TERANG-TERANG MENJADI TALIBARUT KAFIR HARBI DAPIG, MEMPERJUDI DAN MENIPU BANGSA MELAYU DENGAN MUSLIHAT PELBAGAI SUPAYA RAKYAT ANTI NAJIB/ ANTI UMNO BN



    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU PPBM INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ~anonymous~

    ReplyDelete
  48. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  49. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  50. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  51. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  52. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  53. "SANDIWARA KELAS PERTAMA. KAH KAH KAH "

    ↺ ↻ ™MahadeeyKutty-Penyangak-Terbilang™ ↺ ↻

    ReplyDelete
  54. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  55. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete


  56. ⇨ "SANDIWARA KELAS PERTAMA. KAH KAH KAH "

    ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    ↺ ↻ ™MahadeeyKutty-Penyangak-Terbilang™ ↺ ↻


    ReplyDelete
  57. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  58. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  59. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  60. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  61. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  62. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  63. WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!


    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!


    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!


    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!

    WEIIIIIIIIII!!!!!!
    KOJOLLA DAH SEWEL

    HA!!!!HA!!!!!!!HA!!!!!




    ReplyDelete
  64. ////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    .(……O……..O…)
    .(…………(…)……)
    .(…………(oo)……
    …….(00000000)..
    ..................,,.....yo...yooo!!John!
    …….(oooooooo).
    …………..\\//….)

    Wajah kejora diliwat Mr. John


    ////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    .(……O……..O…)
    .(…………(…)……)
    .(…………(oo)……
    …….(00000000)..
    ..................,,.....yo...yooo!!John!
    …….(oooooooo).
    …………..\\//….)

    Wajah kejora diliwat Mr. John

    ////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    .(……O……..O…)
    .(…………(…)……)
    .(…………(oo)……
    …….(00000000)..
    ..................,,.....yo...yooo!!John!
    …….(oooooooo).
    …………..\\//….)

    Wajah kejora diliwat Mr. John

    ////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    .(……O……..O…)
    .(…………(…)……)
    .(…………(oo)……
    …….(00000000)..
    ..................,,.....yo...yooo!!John!
    …….(oooooooo).
    …………..\\//….)

    Wajah kejora diliwat Mr. John

    ////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    .(……O……..O…)
    .(…………(…)……)
    .(…………(oo)……
    …….(00000000)..
    ..................,,.....yo...yooo!!John!
    …….(oooooooo).
    …………..\\//….)

    Wajah kejora diliwat Mr. John

    ////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    .(……O……..O…)
    .(…………(…)……)
    .(…………(oo)……
    …….(00000000)..
    ..................,,.....yo...yooo!!John!
    …….(oooooooo).
    …………..\\//….)

    Wajah kejora diliwat Mr. John

    ////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    .(……O……..O…)
    .(…………(…)……)
    .(…………(oo)……
    …….(00000000)..
    ..................,,.....yo...yooo!!John!
    …….(oooooooo).
    …………..\\//….)

    Wajah kejora diliwat Mr. John

    ////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    .(……O……..O…)
    .(…………(…)……)
    .(…………(oo)……
    …….(00000000)..
    ..................,,.....yo...yooo!!John!
    …….(oooooooo).
    …………..\\//….)

    Wajah kejora diliwat Mr. John

    ReplyDelete
  65. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  66. PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU

    PPBM=
    PARTI PENYELAMAT BANGSA MELAYU
    Reply

    ReplyDelete
  67. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  68. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  69. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  70. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  71. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  72. tempahan juboq kojolla -

    kojollabejuboq @ g.main.com.

    KA!!!!!KA!!!!!!!KA!!!!!


    tempahan juboq kojolla -

    kojollabejuboq @ g.main.com.

    KA!!!!!KA!!!!!!!KA!!!!!

    tempahan juboq kojolla -

    kojollabejuboq @ g.main.com.

    KA!!!!!KA!!!!!!!KA!!!!!


    tempahan juboq kojolla -

    kojollabejuboq @ g.main.com.

    KA!!!!!KA!!!!!!!KA!!!!!


    tempahan juboq kojolla -

    kojollabejuboq @ g.main.com.

    KA!!!!!KA!!!!!!!KA!!!!!


    tempahan juboq kojolla -

    kojollabejuboq @ g.main.com.

    KA!!!!!KA!!!!!!!KA!!!!!

    tempahan juboq kojolla -

    kojollabejuboq @ g.main.com.

    KA!!!!!KA!!!!!!!KA!!!!!

    tempahan juboq kojolla -

    kojollabejuboq @ g.main.com.

    KA!!!!!KA!!!!!!!KA!!!!!

    tempahan juboq kojolla -

    kojollabejuboq @ g.main.com.

    KA!!!!!KA!!!!!!!KA!!!!!

    tempahan juboq kojolla -

    kojollabejuboq @ g.main.com.

    KA!!!!!KA!!!!!!!KA!!!!!
    KA!!!!!KA!!!!!!!KA!!!!!

    ReplyDelete
  73. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  74. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  75. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  76. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  77. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  78. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  79. P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu





    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!

    ReplyDelete
  80. UMNO @ Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu .... parti komponen Burit Najib !

    ReplyDelete
    Replies
    1. TUA NAK MAMPOS.. lidah masih tak segan silu mencarut.. ini dia madey-breaded pencacai!!

      Delete
  81. Hehehe....
    PH akan kalah teruk sebab madey
    Madey dh menangkan BN/UMNO

    BN/UMNO akan menang besar

    Allah bersama kelompok yg benar dan iklhas berjuang.

    Allah tak suka pemimpin hipokrit, pendendam, talam dua muka, lidah bercabang, tak ada pendirian dan yg bekerjsama dengan kelompok yg memusuhi islam...


    ReplyDelete
  82. Budin apa cerita dengan tanah FELDA???

    kes dah selesai.....(tukang buat fitnah tak sempat nak buat skrip, kes dah selesai - sekarang nak spin isu lain pulak...bodoh punya pembangknag!!!

    Kau tak nak cerita ke pasal tanah dan projek di Pulau Pinang yg diketuai oleh parti dominan dlm PH iaitu DAP???

    kau ni manusia hipokrit!!!



    ReplyDelete
  83. Satu-satu kes/isu selesai:

    1MDB - hutang dah settle. Tak guna duit rakyat pun. Rakyat tak rugi pun...

    Felda - isu pemilikan tanah dh selesai

    Kleptrokrasi ---entahlah. Tak ada isu pun melainkan isu yg di putar belit dan di war-warkan...Negara tak rugi pun. 1MDB tak ada hilang duit pun. Kalau betul ada hilang duit, duit yg dirampas oleh DOJ perlu dikembalikan kepada 1MDB....yg untung ialah 1MDB, sebab tak ada hilang duit, tapi dapat duit pulak...
    Kes ni dh tak ada aura---sebab tu madey pun dah malas nak cerita ....dia dh habis berjuta2

    Ringgit - dah beransur pulih.

    KDNK - positif 5- 5.5 %

    Hutang negara - 50 % dari GDP negara

    Belanjawan - deficit dh turun ke 3 %

    Harga minyak - dah mula stable

    Rumah mampu milik - byk yg dibina oleh PRIMA

    Kos sara hidup - akan bertambah bila negra manjadi negra maju...Rakyat kena berusaha bukan melalak macam pembangknag....Peniaga mata sepet kena perlu prihatin bukan cekik darah , lepas tu nak salahkan kerajaan

    isu rasuah -- sedang di benteras termasuk isu projek teroowng di PP

    Byk isu telah ditangani oleh kerajaan BN/UMNO dengan baik...

    Pembangknag sebenarnya tak ada isu....sekadar buat isu dan buat fitnah!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan main2 bro.. hutang penyamun forex, anak beranak si PENYANGAK kutty tu pakai duit negara..mufliskan Bank Negara..rompak petronas tau...

      Kutty Penyangak saja yang boleh 'halal' sentuh wang rakyat dan negara untuk anak2 ipar buai...

      org lain tarak buleh..

      itu rules Pencacai Kutty Penyangak!


      SYUKUR tahun 2018 tak boleh jalan dah cerita longkang pasal 1mDB. Macai dah gila sekarang!

      Delete
  84. Tuduh Najib macam2...
    isu 2.6 billion la....padahal itu duit politik dari kerajaan arab saudi..

    Pembnagknag pun ada terima duit politik...apa yg dia nak sibuk

    Bila kerajaan nk buat undang2 supaya semua parti politik isythihar dana yg diterima, Lim kit siang tak setuju....sebab dia tahu DAP meneneriam dana yg banyak dari luar...

    Hipokrit!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jap lagi mungkin Mrs Outaman Bapok Tua akan meroyan pusing habis citer 2.6 billion

      tapi bab 31 billion lesap dicuri geng Madey dia tak boleh jawab sampai skrg.. Madey lagi syiokk.. jawab SAYA TAK TAHU!

      bodo 100 tingkat!!

      Delete
  85. Dennis the Menace17 January 2018 at 07:20

    Hihi..tergelak tengok cai gila tahap 4 kesiannn...pada ahli2 keluarganya (jika ada),KENAPALAH TAK PANGGIL USTAZ KE BOMOH, sejak malam tadi dia menurun berbuih2 mulut,matanya buntang keatas,copypaste "PPBM Parti Pengkhianat Bangsa Melayu berkali2..kesiann! Takde ke sesiapa panggil bomba ke, siram air dgn hose ke, sekurang2nya azan kat telinga dia ke? Kesian dia..

    Difahamkan beliau baru saja keluar dari Tanjung Rambutan tiga hari lalu.Obat kurang sekarang, kena beli sendiri,tak mampu.kesiannya, sampai jadi macam ni..

    Orang2 Ameno PAS kena prihatinlah, datang melawat. Bagilah apa2 bantuan yg sewajarnya.Takkan nak biarkan dia. Bahaya fit atau sawan camtu! Cepatlah selamatkan dia.kesian tu!

    Seperkara lagi, yg diulang2 menyebut PPBM kena pulak dengan dirinya. Mungkin secara kebetulan. Maksud 'PPBM' disini hanya untuk menceritakan keadaan cai sorang ni aje. Antaranya :
    PPBM-" Pencacai Paste Berbuih Mulut". "Pergi Panggil Bomoh Mah"." Penghuni Pusat Baiki Mental" dan juga "PAS Please Bantu Macai!".

    Untuk cai2 semua J,Mercibai,Pork,Kojola,GN dan mereka2 yg sewaktu dengannya, maksud PPBM memang benar sepertimana kata bro Pakatan tadi, "Parti Penyelamat Bangsa Melayu", juga "Penghalang Penyangak Bumi Malaysia", "Pencetus Pemulihan Bangsa Melayu dan "Perfect Party Best Management".

    Cai2 PATI diblog Budin ni, kena hadam tu. Ingat sejahtera negara,ingat PPBM!



    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....geli dan lucu baca komen si Dennis ni.

      Syiok sendiri..

      parti penyelamat???

      Nak selamatkan Malaysia dari siapa??

      kau ni duduk kat zimbabwe ke?? atau kau ni ethnik Rohinga yg sedang ditindas???

      Orang semua dah move on...
      kau masih dengan pemikiran bodoh yg info semua di ceduk dari laman fitmah pembangknag....Inilah jadi nyer....otak beku dan dungu

      Madey nak capai cita2 peribadi....bukan nak selamatkan Malasyia yg sememangnya selamat.

      Najib yg selamatkan Malasyia dari kerugian berbillion ringgit yg perlu dibayar oleh kerajaan kepada kroni2 madey dengan perjanjian yg berat sebelah...

      Madey nak selamatkan kroni2 dia bukan nak selamatkan malaysia....ada faham ka!!

      Delete
  86. Negara sedang menuju puncak...
    Ekonomi dah mula meningkat
    Ringgit dh beransur pulih

    Rakyat pun happy,
    Kos sara hidup dah dapat disesuaikan...
    Rakyat kreatif untuk mencari tamabahn pendapatan
    Yg betul2 tak mampu ditolong dan dibantu

    Yg melalak ialah pembangknag yg tak tahu bersyukur dan dengki dengan kemajuan yg dikecapi hasil dari pemerintahn BN yg sangat baik..

    Malaysia sekarang dah mula nak dikeuasai oleh POLITIK PERSEPSI.....

    sangat bahaya.....pembangkang tabur fitnah, beri persepsi salah....lepas tu lepas tangan...

    jahat pemabngknag di Malasyai ni..

    Malaysia boleh lebih maju jika dapat pemebangknag yg konstruktif....bukan yg sekarang ni (destruktif dan tak guna)

    Pemabngknag di Malasyia kerjanya mensabotaj ekonomi supaya ekonomi malaysia teruk dan rakyat susah...
    Lepas tu senanglah mereka nak take over kerajaan...

    Sial punya pemabngknag!!!



    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang paling menyalak macam orang gila ialah Kutty Penyangak dan anjing2 upahannya seperti Budin Pekak, Outaman Bapok Tua, Celah Kangkang blog, Klongdemon.. mereka cuba membina ruang persepsi GILA.. macam duduk zaman Madey dulu.. tp di reka kunun wujud zaman ini..


      Syukur pd Tuhan Yang Esa, kita dikurniakan PM yang mulia seperti DS Haji Najib Abdul Razak. Kita takkan rasai keistimewaannya melainkan kita pergi ke negara2 lain atau setelah dia bersara nanti.


      DS Najib Razak memang sangat bijak merancang ekonomi sehingga ringgit stabil, rakyat kenyang dan mewah, seimbang dari yang kaya sehingga nelayan dna penoreh getah..tak pergi ke laut pun dapat elaun sara hidup.. APA LAGI YANG KITA MAHU??

      Momokan si celaka pakatan tentang GST dan cerita2 hantu imdb/ rosmah/ derma/ jho low yang tak sudah2.. bak orang sawan babi!

      Syukur pada Tuhan Yang Maha Esa, fundamentals eknomi kukuh sehingga macai Penyangak cuba sabotaj dari luar..tak mampu jadi bangkrap. Rakyat terus makmur pada tahun 2018

      Cuma janganlah tidak BERSYUKUR..sebab bila2 masa Tuhan YanG esa boleh ambil semula..jika kita tak hargai dan berterima kasih pada manusia2 yang dilalukan nikmat ini!


      Alhamdulillah. Hidup DS Najib Razak
      Hidup UMNO BN

      Pastikan undi PRU14 UMNO BN!

      Delete
  87. MAHATHIR IS DAMN LIAR!! THE ECONOMICS WAS VERY BAD DURING HIS TIME AS PM! (tajuk kau ubah.. bukan LSS ye)

    YANG PENTING BACA BETUL2.. AMBIL FAKTA..BUKAN AUTA!

    It is true that Mahathir and Anwar ran five years of budget surpluses in the early early 1990s on the back of super-normal economic growth in Malaysia and the region.

    This happened as the Japanese had to move their factories out of their country and invested in several countries in ASEAN which were considered low-cost.

    The Japanese had no choice then as they had succumbed to pressure from the USA and the western world to appreciate their currency, which more than doubled after the Plaza Accord was signed in late 1985 - causing their exports to be uncompetitive.

    Although the surpluses during were relatively modest at only +0.2%, +2.4%, +0.8%, +0.7% and +2.4% for the years 1992 to 1997, it had managed to reduce our govt debt from RM99 billion in 1991 to RM90 billion in 1997.

    (The numbers may seem small then but it is high compared to our total GDP of only RM135 billion in 1991. As a comparison, our GDP for 2017 is expected to be RM1.3 trillion - or ten times larger).

    By 1997, our Debt to GDP ratio had reduced to 31.9% compared to 73.3% in 1991.

    However, all these gains were wiped out in 1998 as the debt jumped back to RM103 billion.

    In the last 6 years of Mahathir as PM, we ran large budget deficits of mostly negative 5% - as a result, our Govt debt doubled to RM188 billion (45.1% debt-to-GDP) in 2003 when Mahathir retired compared to RM89 billion (31.9%) in 1997.

    Mahathir essentially ended his Prime Minister-ship the same was as he had started it by doubling the national debt within 6 years.


    Mahathir became PM in 1981 and within 6 years, he more than tripled our national debt from RM23 billion in 1980 (44% debt to GDP) to RM74 billion in 1986 (103.4% debt to GDP).

    PM Najib however increased the govt debt quickly when he became PM in 2009 to 50.8% from 39.8% Debt to GDP in 2008 - but this is due to the big stimulus packages that essentially saved Malaysia from the Great Global Recession, the worst since the 1930s depression, where the USA govt had to bail out AIA, General Motors, Citibank etc..

    However, since then Najib has successfully reduced the big budget deficit of -6.7% in 2009 every single year until it now 3%, the lowest in 20 years - which resulted in our debt-to-GDP ratio dropping back to 50.7% (Q3 2017) now.

    This year, our budget deficit is forecast to reduce further to 2.8% on the back of strong economic growth.

    The above are facts which the Pakatan people do not tell you about. As history has shown, Mahathir is the least qualified person to talk about reducing our national debt.

    The fact is, our debt right now at 50.7% is at a comfortable level right now given the size of our economy - and certainly not considered high compared to the Mahathir years where it had even reached more than 103% and stayed above 90% for an extended period of time.

    -LSS

    ReplyDelete
  88. Pujilah penyamun sebelum disumbat dalam sg buluh
    Angkatlah penipu sebelum yang benar diperlihatkan
    Makanlah dedak sebelum kehabisan
    Pertahankan yang palsu sebelum dibuka kebenarannya.

    Hinalah yang nyanyuk sebelum dia mati
    Hinalah yang dituduh pengkhianat sebelum dia kembal
    Kutuklah yang bekebenaran sebelum lu ditimpa bala yang setimpal
    Kutuklah keturunan si nyanyuk sebelum Allah petlihatkan yang haq

    Ingat Allah jadi saksi
    Allah maha mengetahui
    Allah maha adil
    Moga Allah tunjukkan siratulmustaqiim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahai munafiqun
      Jangan sesekali mengotorkan..libatkan nama Allah Yang Esa dalam urusan kerja munafik kamu dan kafir2 laknatullah

      Kelak bala musibah akan melanda puak kamu seteruk2nya

      Puji kami hanya pada yang ESA dan hamba2-Nya yang berhati mulia seperti DS Najib Razak

      Najib Razak tak pernah ajar rakyat bermusuh menggila mcm zaman madey, mengapi2kan satu kaum dengan kaum lain..satu parti dengan parti lain..

      menggunakan ISA dn Polis sehingga tahap membunuh rakyat tak berdosa..

      Najib Razak betul2 mendekati rakyat.

      Najib-nomics betul2 menekankan golongan sasaran.. dan pergilah ke rumah2 PPRT rakyat Malaysia.. majoriti sudah merasai hidup yang sejathtera.. berbeza zaman Penyangak Terbilang Mahadeey Kutty yang sangat kejam, menzalimi rakyat bawahan dengan pelbagai macam dasar!

      Kita doakan penyangak yang terlibat dengan judi forex dan skandal2 besar negara dahulu di tangkap di dakwa dan dipenjarakan.

      RCI membuktikan si Mahadeey ialaha kepala PENJAHAT yang berpura2 innocent tak tahu apa2.. elok di kasi PENAMPAR 3x bila dia jawab LOYAR BURUK TAK TAHU!

      Kalau Anwar Meliwat semua dia tahu detail sampai ke lubang cacing.. ini kewajipan besar dia mengetahui wang dana negara ke mana diguna..dia bodohkan rakyat jawab TAK TAHU??

      Celaka lah orang ini.. jika umurnya panjang semuga dia di sumbat dalam PENJARA kelak!



      Gelombang KEMENANGAN rakyat ke atas DS Najib Razak kian dirasai.

      PAS pula akan memainkan peranannya tersendiri untuk MENGAJAR barua-barua DAPiG apa itu langit dan bumi!

      Inshaa Allah.. Allah SWT bersama para pemimpin yang mulia seperti DS Najib Razak, TGH Hadi yang kian sedar kesilapan lalu.

      Hidup UMNO BN PAS!!

      Delete
    2. Bro, mahathir ada surat anwar dari azizah....he keeps it tight

      Mahathir ada full report najib's tryst with ziana in port dickson...mahathir zipped his lips.

      He never once attempted to blackmail both anwar and najin. WHY?????

      Why mahathir dared to lead pakatan? All police SBs and military intelligence men have briefed him on ground position. He knew he has the support of thr masses. Najib knows this. Zahid knoes this. Hisham knows this..

      That is why umno, mca and mic moronic leaders are firing whatever gtade of missiles to mahathir, thinking these wud disheartened him. But mahathir knows no fear as he has been fed by intelligence men on the sttength of bn n pas.

      May he prevails....Allahuakbar

      Delete
    3. 8.47

      Ingat Allah jadi saksi apa yg kamu katakan
      Allah maha mengetahui apa yang kamu tak tahu
      Allah maha adil dalan menilai manusia
      Moga Allah tunjukkan siratulmustaqiim kepada kamu

      Janganlan berfantasi,berauta dan berkepalsuan. Hindari superficiality dan hipokrisi.

      Ingat SB and military intelligence is working on the ground. I think people are stupid like you????

      Delete
    4. 8.57, 8.48,

      Ingat Allah Taala mencatatkan apa yg ko tulis sekarang!

      Jika tiada kesaksian dalam Agama seperti yang diwajibkan maka ko wajib dihukum semula atas fitnah

      Jika ko tak dihukum didunia seperti yang dinaskan..maka ko akan sengsara didunia dna akhirat

      Hidup ko takkan berkat dan selamat!

      dan Yakinlah Allah Taala Maha Mengeahui lagi maha Adil. Yang sibuk mencerca ulama, cerca Agama, yang anak pinaknya terlibat dengan Comango, LGBT.. golongan FASIQ ini tidak boleh sama sekali diterima menjadi sumber saksi!


      You are the MOST IDIOT person right now MACAI 8.57! DARE U STUPID MORON!

      Delete
    5. 0907,

      Call me whatever name. u stay superficisl and munafiq....

      Wallahuaklam

      Delete
    6. 0907

      You are the MOST IDIOT person right now MACAI 8.57! DARE U STUPID MORON!

      Moga Allah tunjukkan siratulmustaqiim kepada anda

      Delete
  89. HEBAT KERAJAAN TOKONG Lim GONE END Penang.. syaitan bersekutu MahaDeey Kutty Penyangak.. punye geng!!


    SPRM serbu lapan syarikat
    Sejumlah dokumen, perjanjian projek terowong dasar laut dirampas



    KUALA LUMPUR 16 Jan. - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) terus mengupas berhubung siasatan kes projek terowong dasar laut Pulau Pinang bernilai RM6.3 bilion apabila menyerbu lapan syarikat di sekitar Selangor dan ibu negara, menjadikan jumlah keseluruhan serbuan mencecah 27 setakat ini.

    Dalam serbuan terbaharu semalam, lapan syarikat diserbu itu membabitkan syarikat perunding kejuruteraan yang menjalankan kajian bagi pembinaan terowong tersebut.


    Antara lokasi yang diserbu SPRM membabitkan kawasan sekitar Puchong, Semenyih dan Subang Jaya di Selangor, manakala di ibu negara ialah syarikat di Taman Tun Dr. Ismail serta Wangsa Maju.

    Difahamkan dalam serbuan ter­sebut anggota dan pegawai SPRM membawa sejumlah dokumen penting melibatkan kontrak dan perjanjian berkaitan projek berke­naan untuk diteliti bagi siasatan lanjut.

    Sebelum ini, SPRM telah me­nyerbu 19 lokasi sekitar Pulau Pinang dan Kuala Lumpur termasuk pejabat agensi kerajaan di Kompleks Tun Abdul Razak (Komtar) dan menyita dokumen yang berkaitan projek pembinaan terowong sepanjang 7.2 kilometer.

    Selain serbuan, SPRM juga telah merekodkan keterangan daripada lebih 20 saksi membabitkan pegawai-pegawai Pejabat Kewangan Negeri Pulau Pinang, Pejabat Perancangan Ekonomi Pulau Pinang, Pejabat Jabatan Kerja Raya, Pejabat Tanah dan Galian dan pengarah urusan syarikat.

    Pada Selasa lalu, dua lelaki bergelar Datuk yang masing-masing merupakan pengarah eksekutif dan timbalan pengarah kanan dua syarikat hartanah berasingan ditahan reman bagi membantu siasatan.

    SPRM mula membuka kertas siasatan selepas Timbalan Pre­siden Parti Cinta Malaysia (PCM), Datuk Huan Cheng Guan mengemukakan bukti baharu yang mendakwa terdapat salah laku dalam proses penukaran tanah membabitkan dua lot tanah yang dinilai jauh lebih tinggi daripada harga pasaran.

    Semalam, Timbalan Ketua Pesuruhjaya SPRM, Datuk Seri Azam Baki turut menegaskan siasatan juga akan dilakukan berhubung dakwaan sebuah syarikat fesyen menjadi pemegang saham terbesar dalam projek pembinaan tero­wong dasar laut di Pulau Pinang.

    ReplyDelete
  90. PLAKAD CETAKAN SEBENAR MASA KEMPEN PRU 14 NANTI!

    JANGAN LUPA BAWA BERSAMA KETIKA PENGUNDIAN.


    TUMBANGKAN PARTI PENYANGAK PPBM INI!

    TERANG-TERANG MENJADI TALIBARUT KAFIR HARBI DAPIG,
    MEMPERJUDI DAN MENIPU BANGSA MELAYU DENGAN MUSLIHAT
    PELBAGAI SUPAYA RAKYAT ANTI NAJIB/ ANTI UMNO BN


    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu


    INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU PPBM INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!



    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu
    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu



    ReplyDelete
  91. Wei wei wei.....nih tajuk asal Tuan Budin,
    hangpa melalut GDP lah KDNK la bagai pasai apa?

    Lagi sekali, Poooddaaaaaah pundek ko la org2 pas
    Semalam kemain handal mengomen Tun Mahathir dah lepas had tempoh la, dah tua la dah nyanyuk la bagai! Hah seakarang gilirian org tua nyanyuk tu tanya! Jawablah kalau berani!!!

    Apa? Telor dah hilang? Ditelan dek bini ke? Mana cukup? Kurang satu tu lebai! Lebai tak adil tu! Ooooooo....yg last tu lebai potong batang tu kasi, kasi habis dengan buah dengan batang sekali kasi habis. Ada pun tak jantan jugak, jawab soklan senang pon tak tau! Lagak kemain king maker la bagai, calon PM sendiri pon yieeleekkk....memang HAMpas ko pas!!!!

    Tumpaskan pas dlm pru 14 nih!!!!! HAMpas!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woii BODO.. lantak le tajuk apa belog Budin Bongok ..dia mana reti bahasa mana fakta mana fitnah..

      Siapa Mahadeey tu yang ko sibuk2 nak paksa PAS jawab.. ko sembah Mahadeey ke??

      Jangan jawab..kite buat bodoh loyar buruk mcm dia buat pada RCI! SAYA TAK TAHU!! Bongok punya org tua.. tk tahu amende..ko samun duit negara ko jawab tak tahu!!

      GDP zaman madey ciput.. hutan pernah melebihi GDP.. negara hampir muflis..

      itu pasal skrg dia meroyan ingat zaman dia dulu..

      woi BONGOK.. ini zaman Najib Razak lah!!

      Najib Razak bukan PENYANGAK atau PENDATANG Keling Madey!!

      Delete
    2. 'tuan budin'??? Puihhhhh HAKKKKHHTUIHHHH!!! tuan kepala bapak lu.. lah.. ko ingt ni zaman Mahadey jd Pi Emm dlu ke.. letak kasta2..

      Korporat2 elit2 kaya kena panggil tuan/dato tansri .. yg jadi barua2 madey ken apanggil tuan?

      gi mampos laa macai!

      ini zaman DS NAJIB RAZAK lah!!!

      Delete
  92. DEPA TERUIH TUDUH TANPA BOKTI & FAKTA
    TAN SENG GIAW KATA TIDAK TERLIBAT SEMUA
    DOJ..FBI..STRAITS TIMES DAN BANK SINGAPURA
    SAMPAI LA NI DEPA TIDOOO SAJA...
    MACAI & BARUA JENUH DAH TERKINJA KINJA...


    KIKIKIKIKI... BERAMBOSSS

    ReplyDelete


  93. INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU P.P.B.M. INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!


    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu








    HANCUR PAKATAN HANCUR!!





    ReplyDelete
  94. Woii..nak muntah aku..

    macai sekor atas tu..panggil Budin Manafik talibarut Kutty Penyangak DApig harbi sebagai 'tuan'??

    tak ubah seperti ANJING!!

    ReplyDelete

  95. INSHAA ALLAH AZAM KUAT SAYA JARINGAN2 YANG ADA UNTUK PASTIKAN KEMENANGAN BESAR BERGAYA KEPADA UMNO BN, DAN PARTI PENYANGAK SEBENAR DAN PENGKHIANAT MELAYU P.P.B.M. INI DAN KEPALA KONCO DAPIG DIKALAHKAN SEPENUHNYA!!! Ameen!


    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu

    P.P.B.M. ⇨ Parti Pengkhianat Bangsa Melayu








    HANCUR PAKATAN HANCUR!!





    ReplyDelete
  96. PPBM - Parti Penyelamat Boboi Mahakutty

    ReplyDelete
  97. Bang Shah..kan kami dah kata..PH serang..UMNOBNPAS berang..cakap tulis dah bukan bukan..segala mcm keluar melayang layang..bengang..
    kan tu takut dgn bayang bayang..
    ada yg terlanggar dindin terantuk gelegar..sakit ye macai macai..
    Tok tik tok lobai lobai mau jd opportunis..biarkanlah soalan maut tu..
    Lawan ttp Lawan!!

    ReplyDelete
  98. Tuan Budin,

    Blog tuan makin semak dengan kopipes yang berjela-jela dan berulang-ulang.

    Tolonglah padamkan komen kopipes atau komen main2 yang tiada komen yang panjang berjela-jela dan berulang-ulang pula.

    Keputusan di tangan tuan admin tapi permintaan telah dibuat beberapa kali oleh penyokong tuan.

    Harap dapat perhatian.

    ReplyDelete
  99. Melihat cara attack UmnoBN , mala sah cacaitrimpahTaek sgt desperate. Tiada kemahiran politik. Makin meluat backfire pd Umno BN.
    Dah mcm lanun.masok blog PH. Tiada kapasiti utk menghujah soalan asal topik.
    Lebih byk kebudakan, caci terjah , shput down.
    Dialu2kan penyokong baki tegar umnobnpas bacalah sendiri, timbanglah sendiri.

    Bagi majoriti, yg mmg sudah nmpk, makin terang UMNPBNPAS mmg SAH sudah lengkap menjadi PARTI KLEPTOKRONIKOMUNIS..ala Korea Utara, dimana discourse dan musyawarah TIDAK DIBENARKAN. Arahan, malah persepsi hanya boleh TOP DOWN,1 way, berbentuk arahan. Lanun beri Rukun, atau Fatwa utk Unta.

    Masa ketika sudah tiba.
    Tuntutan Wahid pd Rakyat Waras demi iman:

    UMNO BN PAS WAJIB, WAJIB, WAJIB dibenam, supaya Mungkar dapat dibongkar, dan Pesalah2 dihukum. Baru kezaliman boleh berakhir, maruah,negara, iman akan terbela.

    Mana ada kompromi pun?

    ReplyDelete
  100. 902, betui aihhh, TS, DS, Dato`. Tuan tu zaman Matdey

    la ni zaman ``DS`` Najib.....la ni DS tu makna Dog Shit, yg TS tu makna Taik Semah......

    Patutlah penyangak yg tebongkang kena tembak dlm kereta kat trafik light dulu tu ada gelaran DS....

    Sama juaga yg pakai baju oren sprm tangan masuk poket dulu tu pon ada gelaran TS......

    ehhh....sebut sprm nih, teringat pulak DS Dzulkifli si Ketua Persuruhjaya SPRM yg skodeng bini org kat bali tu ari.....pe kabo agak nye dia ek? ah kan ....sunyi sepi lak....rindu rasanya....

    maklum la ni kan zaman DS Najib!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...