Wednesday 8 June 2016

SELEPAS MENANG NAK JADI APA?


Tidak dinafikan, ini adalah antara cakap-cakap yang biasa didengari di sekitar Kuala Kangsar sejak Mastura Mohd Yazid dinamakan untuk bertanding menggantikan tempat arwah suaminya, Wan Khairi-il Wan Ahmad yang terbunuh dalam nahas helikopter, 5 Mei lalu.

Jika ditakdirkan menang, beliau mahu dijadikan apa pula?

Ketua UMNO Bahagian? Timbalan Ketua UMNO Bahagian? Naib Ketua UMNO Bahagian?

Atau Ketua Wanita UMNO Bahagian? (SH 08/06/2016).

47 comments:

  1. duduk d dapor dan uruskan anak2 atau najib lantik jadi menteri ganti sharizat

    ReplyDelete
  2. Tentulah
    Ketua pergerakan wanita umno malaysia.

    ReplyDelete
  3. Beliau dapat la elaum MP rm8k - rm10k sebulan. Rakat Kuala Kangsar mangko juga bayar GST. Time tu meroyan pun tak guna. Time Tun M masih ada ni, kalau boleh tolonglah beliau sikit dengan memberi isyarat amaran iaitu dengan mengundi calon Pakatan harapan. At least ada la modal sikit orang tua tu mennjalankan tugas beloau seterusnya.

    ReplyDelete
  4. ,..jadi KRUAK betina pulak. hari2 melalak kata najib tak salah. ugut nak saman wsj hari rabu pulak.....KRUAK KRUAK KRUAK

    ReplyDelete
  5. ,..jadi KRUAK betina pulak. hari2 melalak kata najib tak salah. ugut nak saman wsj hari rabu pulak.....KRUAK KRUAK KRUAK

    ReplyDelete
  6. Apa daaa.. tu pun tak tau.. lepas ni dia jadi ketua muslimat PAS la pulakkkk..
    Anak sulung hubungan sulit PAS & UMNO... kalau menang laaaaa

    ReplyDelete
  7. Sentisa mempersoalkan mengenai pangkat dan kedudukan,inilah mentaliti yg di ajar oleh Mahathir kepada pengikut beliau.Sepertimana beliau sendiri walau pun dah pencen tapi masih mahu siapa yg jadi PM misti mengikut telunjuk beliau.

    ReplyDelete
    Replies

    1. 07.07

      Sahur tadi makan dedak minum air ketum ke?

      Delete
    2. Bkn.lupa dedak bro...
      tapi lupa mkan obat kot...??
      tuu laa lalut..

      Delete
    3. Bertapa untungnya rakyat malaysia mempunyai mantan pm Yg masih berjuang walaupun usia 90an..kebanyakan pemimpin politik apabila pencen tidak pedulikan rakyat lg kerana sudah kaya raya tuju keturunan.. Ini Yg dimahukan 7.07...masuk politik untuk kayakan diri...dalam perjuangan tiada erti pencen kalau perjuangan itu iklas

      Delete
    4. 707 pandai taip keyboard sj, suruh berucap dpn perhimpunan sklh pun sepatah haram tak membina minda. pandai jilat kelentit sj kerja dia

      Delete
    5. anon 1223 tolong fahamkn betul2 apa yg saudara abdul aziz cuba smpaikan ya. salah faham maksud tu

      Delete
  8. Salam Ramadan semua,
    Apakah dgn menyarankan sesuatu utk kebaikan agama,bangsa dan negara diistilahkan sebagai "mengikut telunjuk"? Lainlah kalau ikut "senyap" mengiakan penyelewengan PM .Cuba senaraikan keuntungan DrM jika sokong PM berbanding menentangnya.Pada hemat saya keuntungan terlalu banyak jika menyokong.Kenapa Dr.M memilih utk menentang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika isu derma 2.6b, SRC, 1MDB, Aabar dapat diselesaikan oleh TDM dengan telus, adil, maka keuntungannya ialah:
      1. Pelabur dalam dan luar negra akan yakin semula dengan malaysia, lebih banyak pelaburan, lebih banyak peluang pekerjaan, lagi kurang peratusan graduan bumiputera menganggur
      2. Nilai RM akan kembali ke tahap 1usd=RM3.20 dalam tempoh 2-3 tahun
      3. Keyakinan rakyat terhadap institusi kerajaan meningkat
      4. Penarafan credit rating terhadap negara bertambah bagus (ko paham ke ayat ni?)

      Itu pon kau tak boleh fikir ke? Kau ni lulus form 3 ka apa ?

      Delete
    2. Baru ko tahu ye, betapa powernya Dr.Mahadir,
      walupun dah prncen!!!!

      Delete
  9. Salam Ramadan semua,
    Apakah dgn menyarankan sesuatu utk kebaikan agama,bangsa dan negara diistilahkan sebagai "mengikut telunjuk"? Lainlah kalau ikut "senyap" mengiakan penyelewengan PM .Cuba senaraikan keuntungan DrM jika sokong PM berbanding menentangnya.Pada hemat saya keuntungan terlalu banyak jika menyokong.Kenapa Dr.M memilih utk menentang?

    ReplyDelete
  10. Shafie Afdhal dah makan dedak juga ke,turun padang bersama kem BN ?.Macam mana Mahathir nak kempen sokong PAN,'orang kanan' beliau pun dah tak ikut haluan beliau,mana mungkin pengundi lain akan ikut?.Macam ni,malu lah Mahahtir nak turun kempen utk PAN,takut termalu kempen tak laku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiada istilah malu dlm perjuangan Yg berperisip... Jgn jadi pemimpim politik Yg ada masuk politik untuk kayakan diri n keluarga sendiri..

      Delete
  11. Assalam Bro,aku hormati insan yang ada prinsip perjuangan yang jitu.Bukan kerana pangkat atau habuan.Membeli sokongan dengan wang dan pangkat adalah sikap paling pengecut....

    ReplyDelete
  12. saya sokong calon mastura. Dia paling layak.hidup BN. Org bodoh je yg memekak kt blog ni.Bg pahala free je kt mastura.terbaik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie seko lgi..
      kalu dlm utan.. hukum rimba yg diamalkan. sapa kuat dia berkuasa. tapi kalu di pekan/bandar.. hukum cash is king di dulukan. ada duit semua bleh.
      ini lah prinsip2 yg x guna hidup. mcm perang jepon di malaya dlu. kalu nak senang jadi hantu jepong... samuo dpt samoa lehhh...
      tngu paa lgi..!!

      Delete
    2. Dah Sah pemakan dedak BN...Yg betul n salah samaje... Janji masuk

      Delete
  13. Bini adun/mp lepas ni x yah risau la.Duk rumah bila2 masa aje dapat pangkat dan jawatan dalam parti wan emdibi.kita sokong gabongan pas + umno iaitu parti 1MDB lambang hijau merah dengan keris panjang dan pendek bersilang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak bapak ko jeles nape? ko ada.lahabao.asyik iri ati memanjang melayu ni.usaha xnk.

      Delete
    2. Sebab melayu ni lurus bendul lah....umno/BN menari zambo atas kepala kau orang.

      Delete
    3. Sebab melayu ni lurus bendul lah....umno/BN menari zambo atas kepala kau orang.

      Delete
  14. PETALING JAYA: PAS hari ini mempersoalkan penentangan beberapa parti bukan Islam terhadap usahanya memperkenalkan hukuman hudud, dengan berkata mereka tidak perlu mencampuri urusan orang Islam seperti mana orang Islam tidak mempersoalkan beberapa amalan mereka.

    Timbalan Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata undang-undang hudud merupakan hak orang Islam, sambil memberi contoh amalan membakar bahan yang dilakukan sesetengah penganut agama lain.

    Katanya, penganut agama lain tidak harus membantah amalan tersebut atas alasan pencemaran alam kerana ia sebahagian agama mereka.

    “Bayangkan sekiranya ada perkara sedemikian berlaku, susah tentu keharmonian antara kaum dan agama akan terjejas teruk.

    “Perkara yang sama juga dengan orang Islam dan agama Islam,” kata Tuan Ibrahim dalam kenyataannya.





    Langkah Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang membentangkan Rang Undang-Undang Persendirian bagi meminda Akta Mahkamah Syariah 1965, untuk memberi kuasa kepada mahkamah syariah menjatuhkan hukuman lebih berat terhadap pesalah Islam, dibantah keras pemimpin beberapa parti komponen Barisan Nasional termasuk MCA dan Gerakan.

    Menurut Tuan Ibrahim, langkah PAS itu diambil dalam kerangka undang-undang.

    “Ia memenuhi semua prosiding dalam sistem demokrasi yang diamalkan dalam negara ini,” katanya, dan menambah ia bertujuan umat Islam “sentiasa berkelakuan baik dan jangan sesekali berbuat jahat”.

    Katanya, pemimpin politik bukan Islam tidak perlu membantah kerana ia tidak melibatkan penganut lain.

    “Bayangkan kalau ada parti yang hendakkan kerjasama meletakkan syarat di mana penganut agama lain tidak lagi boleh melakukan pembakaran, termasuk pembakaran mayat kerana kekangan undang-undang alam sekitar, apakah kerjasama itu masih akan wujud?” soal Tuan Ibrahim.

    Kerjasama politik PAS-DAP dalam blok pembangkang Pakatan Rakyat tamat tahun lalu selepas DAP membantah usaha memperkenalkan hukum hudud di Kelantan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tulis pjg2 (xtulis pun, stakat copy paste je) camni pegi bukak blog sendiri la sial. Menyemak je kat sini.

      Delete
  15. Penerangan mudah utk masyarakat Cina akan apa yg berlaku dan diputarbelit oleh pihak yg berkepentingan..

    Timmy Say memuji calon PAS Dr Rani yang dengan jelas menerangkan Islam kepada masyarakat bukan Islam. Dia tidak segan dan menyembunyikan akan agamanya dan memberikan penerangan yang benar kepada masyarakat agar salahfaham dapat diatasi.

    Sangat berbeza dengan UMNO yang rata-rata memutar belit agamanya sendiri dan sangat malang satu lagi parti PAN @ AMANAH yang cuba menyembunyikan agamanya atas dasar mencari undi.
    Ini adalah contoh yang baik apa yang disebut tidak perlu malu dalam soal beragama.

    Walaupun ada yang tidak suka mendengar subjek ini dan telah membuat kesimpulan awal kerana terdedah kepada persepsi dan maklumat serong akibat politik keterlaluan, tahniah tetap diucapkan kepada calon PAS Dr Abd Rani Osman yang tidak segan, tidak malu, dan tidak takut dalam terus melaksanakan penerangan agama Islam yang menjadi pegangan hidup beliau di dalam kempen PRK.


    You have my respect for this. If it is the right thing and your faith is strongly attached to it, there's nothing to be ashamed or afraid of. The rest you leave it to God. Good luck, Dr.

    TIMMY SAY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tulis pjg2 (xtulis pun, stakat copy paste je) camni pegi bukak blog sendiri la sial. Menyemak je kat sini.

      Delete
  16. Ini semua sebagai kesinambungan. Bapak mati anak ganti, adek mati abang ganti,abang mati adek ganti, laki mati bini ganti. Nanti bila najib kena jail, roshippo lah ganti.........

    ReplyDelete
  17. ADUN Meru Dr Rani Osman berkata beliau sendiri akan keluar PAS jika parti Islam itu bergabung dengan seterunya, UMNO bagi membentuk kerajaan perpaduan.

    Bekas pesuruhjaya PAS Selangor yang juga calon di PRK Sungai Besar itu berkata pemimpin PAS sudah berkali-kali menafikan akan wujudnya gabungan antara kedua-dua parti Melayu berkenaan walaupun ada spekulasi mengatakan demikian.

    Ini kerana pemimpin tertinggi PAS dan UMNO kelihatan mesra sejak akhir-akhir ini.

    “Ia bukannya seperti kita akan membentuk kerajaan perpaduan dengan UMNO. Pemimpin PAS sudah menafikan dan begitu juga saya.





    “Kalau ada kerjasama dengan UMNO, saya yang akan jadi orang pertama tinggalkan PAS. Tidak ada rancangan seumpama itu,” katanya dipetik daripada Malay Mail Online.

    Dr Rani berkata dalam politik, rakan baik anda boleh jadi musuh ketat anda dan menafikan spekulasi mengenai keakraban partinya dengan UMNO.

    “Islam mengajar kita berbaik-baik antara satu sama lain meskipun tidak sependapat dalam politik. Berbaik dengan semua orang termasuk musuh anda,” katanya.

    Rani pada masa sama mengakui beliau ‘rapat’ dengan saingannya di PRK Sungai Besar, calon BN Budiman Mohd Zohdi meskipun tidak berkongsi pandangan terhadap politik.

    “Saya sendiri berpelukan dengan Budiman, tetapi ia tidak bermakna saya bersetuju dengan dia. Itu persahabatan, tidak salah. Dalam Islam, tidak salah berkawan dengan semua orang,” katanya seperti dilaporkan Malay Mail Online.

    PAS ditubuhkan pada 1951, dan pernah menjadi sebahagian daripada BN pada 1974 hingga 1978.

    PRK Sungai Besar menyaksikan pertandingan tiga penjuru antara PAS, BN dan AMANAH. Proses membuang undi ditetapkan pada 18 Jun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tulis pjg2 (xtulis pun, stakat copy paste je) camni pegi bukak blog sendiri la sial. Menyemak je kat sini.

      Delete
  18. DAP tidak anti Islam, tapi bantah hukum hudud dilaksanakan di negara kita. Demikian ditegaskan oleh Setiausaha Agung, DAP, Lim Guan Eng kelmarin, lapor Sin Chew Jit Poh.

    Aku rasa sama juga dengan Parti PAN @ AMANAH mereka semua memang tak anti Islam pasal semuanya Islam tapi bila soal hudud dan RUU Memperkasakan Undang2 Syariah Islam di Malaysia mereka tentang. Mereka akan reka pelbagai perkara kononnya itu dan ini. Kebajikan lebih penting dan sebagainya.

    Mereka hanya nak undang2 Mahkamah Syariah lebih rendah daripada Mahkamah Sivil. Boleh dengan hanya RM5000 dan rotan 6 sebatan.
    Pakatan Harapan yang terdiri daripada DAP, PKR dan PAN telah menyatakan mereka akan menolok RUU Persendirian yang dibawa oleh Presiden PAS.

    Perkara ini juga ditegaskan oleh Presiden PKR Dr Wan Azizah.

    Jadi apa beza DAP dan PAN @ AMANAH??

    ReplyDelete
  19. Ahli Parlimen beragama Islam wajib memberi sokongan terhadap sebarang usul yang berkaitan kepentingan Islam dan umatnya termasuklah Rang Undang-Unadang (RUU) Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah)(Pindaan)2016.


    Pengerusi Majlis Ulama ISMA (MUIS), Prof Madya Dr Aznan Hasan berkata, kedudukan pemimpin Islam adalah disebabkan lantikan oleh umat kerana mahu melihat mereka menjadi benteng Islam di Dewan Rakyat.

    Ini kerana hanya mereka yang boleh menjaga kepentingan Islam agar terus terpelihara dan diperjuangkan.

    Justeru katanya, menjadi kewajipan kepada kesemua ahli Dewan Rakyat beragama Islam untuk menyokong sebarang usul berkaitan kepentingan Islam termasuk RUU yang dibentangkan oleh PAS baru-baru ini.

    “Inilah masa untuk anda buktikan bahawa kepentingan Islam dan umatnya menjadi keutamaan anda di dalam menunaikan tanggungjawab sebagai Ahi Dewan Rakyat,” katanya dalam satu kenyataan.

    Minggu lalu, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang juga Presiden PAS membentang usul RUU Mahkamah Syariah di Dewan Rakyat.

    Ia bertujuan meminda Seksyen 2 bagi menggantikan peruntukan dalam undang-undang sedia ada iaitu Mahkamah Syariah akan mempunyai kuasa ke atas umat Islam dan dalam hal-hal kesalahan di dalam perkara yang disenaraikan di butiran 1 Senarai Negeri, mengikut jadual kesembilan Undang-Undang Persekutuan.

    Mengulas lanjut Dr Aznan berkata, sekiranya mana-mana Ahli Parlimen Islam dan bukan Islam menentang RUU yang dibentangkan, mereka perlu ditolak sebagai calon pada pilihan raya akan datang.

    “Jika mereka menentang, seharusnya umat Islam menolak untuk mengundi mereka di dalam pilihan raya akan datang.

    “Tidak ada gunanya kita mengundi mereka sekiranya mereka tidak boleh membawa kebaikan kepada Islam dan umatnya di Malaysia,” katanya.

    Dalam kenyataan sama, Majlis Ulama Isma menyatakan sokongan terhadap usul yang dibawa oleh Presiden PAS itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wajib sokong? Yg bawa hal ni tuang Presideng aka org yg menyokong pemimpin negara yg menyonglap duit rakyat, yg mngugut rakyat n memperlekehkan rakyat. Xde seko pun ahli2 ulama, ahli2 ugama dri kalangan parti islam ni berbunyi. Specially tuang presideng. Nak bawa hukum islam mcm mn tu? Ular dpan mata saya xketuk, saya ketuk kpala tuang presideng dlu.

      Delete
    2. Nak tulis pjg2 (xtulis pun, stakat copy paste je) camni pegi bukak blog sendiri la sial. Menyemak je kat sini.

      Delete
  20. Bekas aktivis DAP, Shen Yee Aun (SYA) mendedahkan bagaimana strategi licik DAP menguasai PKR dan PAS sebagai modus operandi untuk memecahkan undi Melayu/Islam di Malaysia.


    Menurutnya, dengan perpecahan undi Melayu/Islam kepada UMNO, PAS, PKR dan parti Islam baharu, ia bakal menguntungkan DAP sebagai ‘King Maker’ politik di negara ini.

    SAYA adalah bekas Setiusaha DAP, Taman Gembira, Klang, Ketua Pemuda DAP Klang dan Setiausaha Pemuda DAP Kebangsaan.

    Agenda DAP Menguasai PKR dan PAS

    1. Lim Guan Eng tidak bersetuju dengan protes membebaskan Anwar Ibrahim ketika Anwar disabitkan secara sah dan benar bersalah oleh mahkamah. Keadaan ini melenyapkan perjuangan aura dan karisma Anwar Ibrahim sebagai Ketua Umum dan jambatan dalam Pakatan Pembangkang. Tiada sambutan dalam beberapa protes yang dianjurkan untuk menyokong Anwar Ibrahim.

    2. DAP memberi sokongan penuh terhadap Wan Azizah dalam PKR untuk menjadi MB (Selangor) dalam pertembungan MB Selangor pada suatu ketika dahulu. Hal ini disebabkan Wan Azizah dilihat sebagai seorang individu yang mudah untuk dikawal. DAP tidak perlu lagi berhadapan dengan Anwar Ibrahim. Mereka hanya perlu berhadapan dengan seorang pemimpin patung yang lemah dan lembab.

    3. Kekayaan, kekuatan dan pengaruh DAP semakin kuat selepas mereka menguasai negeri Pulau Pinang yang kaya selama 2 penggal. Kekuatan ini memberi banyak ruang dan peluang untuk mereka untuk meluaskan kuasa dan pengaruh mereka.

    4. DAP sangat marah terhadap PAS dan Hadi Awang kerana mengagalkan rancangan mereka untuk meletakkan Wan Azizah sebagai MB Selangor. Tanpa PAS dan Hadi Awang, Azmin Ali tidak akan sesekali menjadi MB Selangor. Peliknya, Azmin Ali tidak mengenang budi PAS dan ibaratkan kacang lupakan kulit apabila tidak berani berhadapan dengan DAP untuk memberi sokongan kepada Hadi Awang dan PAS yang suatu ketika dahulu menjadi kunci utama beliau menjadi MB. Keadaan ini hanya menandakan DAP begitu kuat sehingga Azmin Ali yang hebat juga tidak berani berhadapan dengan mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab tu kita minta Najib turun.. sebab selagi dia berkuasa dia akan gunakan nama Melayu dan UMNO untuk menghalalkan "salah laku" dia.

      jadi kepada Melayu yang ada kuasa dalam Parlimen dan kuasa mengundi adakah anda benar ingin mengekalkan kuasa Melayu atau itu semua omng-omong kosong.

      salah tetap salah, tapi kalau salah dibetulkan dan jual nama bangsa dan agama untuk tujuan itu apalah guna.

      adakah kita rela berpemimpin Melayu Islam tapi berperangai buruk mengalhkan bangsa-bangsa lain di dunia?

      top ten negara paling korup dalam dunia der...

      Lu pikir la sendiri.

      DR lawan kerajaan ke lawan pemimpin korup yang gunakan nama bangsa dan agama untuk membangsatkan bangsa dan agama sendiri.

      Delete
  21. 5. Menurut Ketua Pemuda PAS Kuantan DAP telah memberi dana sokongan sebanyak RM 1.5 juta setahun kepada PASMA untuk memecahbelahkan PAS. Perjudian politik DAP adalah sekirannya PASMA mampu menggulingkan kesemua ulama dalam PAS maka DAP akan mampu menguasai parti PAS. Malangnya, rancangan DAP tidak kesampaian apabila kesemua mereka yang ditaja oleh DAP disingkirkan dalam pemilihan PAS yang terbaharu.

    6. Namun begitu, LGE dan DAP bukanlah calang – calang orang. Mereka sudah menyedari bahawa perjudian ini bukanlah merupakan satu perjudian yang mudah. Oleh itu, semasa kempen dan pemilihan PAS, LGE dan DAP sengaja menyerang Hadi Awang dan kepimpinan ulama dalam PAS. Hal ini disebabkan Lim Guan Eng (LGE) dan DAP sememangnya mahu kesemua pemimpin dan kumpulan yang ditaja oleh mereka ditewaskan dalam pemilihan tersebut. Serangan terhadap ulama hanya akan menyatukan ahli PAS untuk menyingkirkan pemimpin – pemimpin tajaan DAP.

    7. Mengapa DAP/LGE mahu mereka disingkirkan ? Keadaan ini akan memberi peluang untuk mereka untuk menamatkan kerjasaman dengan PAS dan menyingkirkan PAS daripada Pakatan pembangkang. Seterusnya , individu dan kumpulan yang ditaja oleh mereka akan terus disuntik dana untuk menubuhkan parti dan blok politik baharu untuk menjadi rakan komponen mereka. Dengan ini, DAP akan dapat menguasai dan mengawal kepimpinan Melayu dalam Pakatan Pembangkang.

    8. Sekirannya Pembangkang berjaya merampas Putrajaya dan calon Perdana Menteri Melayu daripada Pakatan tersebut juga adalah alat kawalan dan boneka DAP. Dengan ini DAP akan menjadi lebih berkuasa seperti mana pihak Yahudi menguasai kesemua Presiden Amerika Syarikat.

    9. Keadaan ini juga membuka ruang untuk memecahbelahkan undi masyarakat Melayu. Sekirannya terhadap parti politik Melayu/Islam baharu dalam Pakatan Rakyat maka kebarangkalian untuk pertembungan 3 pihak akan berlaku ( PAS VS UMNO VS Parti Baharu Melayu/Islam Pembangkang ). Keadaan ini akan memberi kelebihan lebih kepada DAP untuk terus memenangi kerusi terbanyak dan selepas ini mungkin lebih banyak dalam pakatan pembangkang mereka.

    10. Ketika PAS vs UMNO undi Melayu sudah berpecah kepada 50% 50%. Bayangkan kini ada puak ketiga ?

    Berapakah lagi peratusan pengaruh Melayu dalam arena politik di negara kita ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tulis pjg2 (xtulis pun, stakat copy paste je) camni pegi bukak blog sendiri la sial. Menyemak je kat sini.

      Taktik murahan oleh balaci PAS yg dah terang2 berzina dengan UMNO.

      Delete
  22. Ketibaan Tan Sri Khalid Ibrahim yang turut serta membantu kempen calon PAS Sungai Besar hari ini. Inilah bukti semangat setiakawan beliau dengan PAS. Beliau adalah bekas MB Selangor cekap dan bersih tetapi dijatuhkan atas politik kotor Pakatan Rakyat.

    ReplyDelete
  23. Berjuang tak julang keris tapi memfitnah Tan Sri Khalid Ibrahim 91 muka surat bukan cara pejuang yang sebenar. Adakah PAS yang menyuruh PKR menjatuhkan Tan Sri Khalid Ibrahim dengan memfitnah cara kotor sebegini? Ingat Saifuddin, di sebalik pemecatan Tan Sri Khalid Ibrahim, TG Nik Abdul Aziz tetap menyokongnya.

    ReplyDelete
  24. Laki dah mati hancur
    Mastura tak sedar diri
    Lepas ni sekeluarga maut

    Tak insaf dgn petunjuk illahi

    Tamak

    ReplyDelete
  25. Kak Masturah shalat terawih lebih better for you,,jangan campur hal politik nanti you pening susah pulak...!!!!

    ReplyDelete
  26. Kalau dia menang boleh dilantik jadi menteri lah.Najib tak ada masalah untuk wujudkan kementerian baru.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...