Friday 10 June 2016

SAYANG SEKALI, MENTALITI KJ DAH SAMA MACAM PEMIMPIN PAS

Kalau pemimpin Pas seperti Hadi Awang atau Mustaffa Ali yang mengatakan mengundi Amanah sama macam memberi undi kepada DAP, barangkali tidak ada sesiapa hairan dengannya.

Begitu juga, jika pemimpin UMNO seperti Ahmad Maslan, Fuad Zarkashi atau Salleh Said Keruak yang menyatakan demikian, orang mungkin masih boleh menerima seadanya apa yang ada dalam otak mereka.
Tetapi, apabila Khairy Jamaluddin yang selama ini selalu tampil dengan pemikiran berbeza dan kononnya mengamalkan politik baru, juga didapati sama seperti  mereka, tentu ramai yang geleng kepala.

Tak sangka KJ pun rupa-rupanya sama mentaliti dengan mereka. KJ dan Hadi Awang sudah tak berbeza lagi sekarang ini.

Tidakkah KJ sedar bahawa PKR, DAP dan Amanah adalah parti-parti yang bergabung dalam Pakatan Harapan dan oleh yang demikian, mereka berhak saling bantu membantu antara satu sama lain? 

Kenapa KJ tidak melawan perjuangan Pakatan Harapan yang selalu membangkitkan isu berkaitan masa depan negara, tata kelola, rasuah dan sebagainya dengan idea bernasnya atau hujah lawan dengan hujah?

Kenapa tak habis-habis dengan pemikiran sempit, perkauman dan rasis untuk menang pilihanraya? (SH 10/06/2016).

50 comments:

  1. yg buat fitnah sape.last mengaku jugak dap yg buat signboard n banner tu.tp guna logo amanah.pe cite.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 21.18,
      Saya tak hairan kalau setakat DAP buat signboard dekat AMANAH kerana semua orang tahu AMANAH parti baru dan serba kekurangan dari segi kewangan tapi apa yang ditulis disignboard itu adalah fakta dan kebenaran kenapa BN nak takut suruh signborad diturunkan memang benar jamal ikan bakar kata Cina babi dan ada video klip dan memang benar Najib dalam akaun pribadi ada RM 2.6 billion dan skandal 1MDB ini semua fakta dan sampai sekarang Najib penakut untuk saman WSJ dan Tun M berhubung fakta fakta ini faham ini jadi bukan AMANAH barua DAP sebenarnya PAS dan ahli ahli umno yang buta hati adalah barua Najib yang akan menghancurkan negara.

      Berbalik kepada isu budin ketengahkan sebenarnya saya dah tak hairan dengan KJ kerana UMNO adalah parti yang sangat malang sekarang dan waktu ini kerana terpaksa menanggung beban diwarisi oleh pemimpin pemimpin yang lemah dan bermasalah(biawak hidup) termasuk KJ .Mereka tiada kebijasanaan hanya tahu menipu dan memperbodohkan ahli dan orang melayu dan ikut style PAS yang memiliki ahli jumud dan mudah dimanipulasi dengan fahaman agama yang mereka bawa(bukan islam faham ini fahaman)jadi mudah menipu dan mengugut.

      Kalau DAP menjadi boss dalam harapan dah lama PRN sarawak PKR biar DAP bertanding kerusi yang mereka mahu tampa pergeseran.Kalau nak cerita DAP akan berkuasa diparlimen secara tradisinya paling maksima DAP hanya mampu bertanding di 55 kawasan kerusi parlimen yang majoriti cina dan PKR serta Amanah akan bertanding di 130 kerusi kawasan majoriti melayu selebihnya 37 adalah kawasan bercampur ini bukan senario diperak yang jauh tak sama kerana walaupun DAP boleh memerintah negeri mereka tidak mampu untuk membentuk kerajaan perseketuan dengan sendiri sebab kuasa dan kerusi melayu tidak semua bersama mereka jadi jangan la nak menakutkan orang melayu terutama ahli umno yang buta hati.

      Tolong la hentikan dakyah memperbodohkan orang melayu lagi pun artikal 153 perlembagaan perseketuan malaysia yang memberi keutamaan kepada hak melayu ,raja raja dan agama islam amat sukar nak disentuh kerana ia adalah asas pada perlembagaan itu .ia tak sama seperti gubalan undang undang NSC yang dilulus secara tergesa gesa pada selasa lepas tampa kelulusan majlis raja raja yang jelas najib akan membentuk sebuah negara diktitor .Begitu juga ia tak sama seperti pindaan perlembagaan tahun 1993 berkaitan raja raja .

      Jadi harap faham ,wallah hua'lam

      Delete
    2. Aku tatawu brp ramai yg nampak sprt yg aku nampak

      Yg aku nampak skrg nih depa tu pencuri

      Aku dah lali dgn hamno dan macai2nya yg dah jd pencuri tu


      Skrg lebay2 dan hustad2 lg dahsyat jd pencuri

      Bila aku nampak dorang aku nak jerit jer..woi pencuri!

      FITNAH mencuri lah yg mnjd sbesar2 dan sebejat2 FITNAH yg mnzalimi ummah!

      Woi!..Woi lebay2 hostad2 penCURI!!


      Delete
    3. Kisah 192 Lanun dan penolong-penolong ketua lanun.

      Ada seorang kepala lanun bangsa bugis. Dia dibantu oleh 192 penolong ketua lanun. Salah seorang penolong ketua dah mula jadi Mat Jenin, kunun-kununnya rajin tetapi kuat berangan-angan nak jadi kepala lanun, gantikan bos yang sedia ada. Dalam diam-diam dia hasut penolong-penolong kepala lanun yang lain untuk sokong dia. Dibawanya mereka pergi umrah sambil-sambil itu dikutuknya kepala lanun bugis begitu dan begini.

      Apabila bosnya dapat tahu, dia pun hukumlah si penolong kepala lanun lulusan luar negara itu. Nak tahu apa hukumannya? Diikatnya seketul batu bernama skandalrasuahKeyBeEs (panjang nama batu sakti itu) kat telur dia. Maka kesakitanlah penolong ketua lanun mat jenin lulusan luar negara itu. Merintihlah dia setiap hari. Kemudian ada seorang penolong kepala lanun yang setia kepada kepala lanun bugis beritahu dia, "macamn ni lah bro. kalau lu nak diampunkan lu mesti tunjuk kesetiaan dan sokongan lu kepada bos. Tapi buat masa ini lu mesti tanggung dulu akibat perbuatan lu. Bos nak jadikan contoh kepada Mat Jenin-Mat Jenin yang lain".

      Makanya, sekarang ini setiapkali kepala lanun bugis melihat penolong kepala lanun lulusan luar negara tu bermalas-malasan atau berangan-angan, di sentap-sentapnya batu sakti skandalrasuahKeyBeEs tadi, hatta si penolong lanun lulusan luar negara itu bila kesakitan merintih dan berkata-katalah dia dengan perkataan-perkataan yang menunjukkan akan sokongannya kepada kepala lanun bugis tersebut walaupun sebenarnya dia tiada lah suka. Hukuman ini pula dijangka akan berjalan sehingga 2018.

      Begitulah kisahnya, cuma kepala lanun bugis tadi tidak tahu bahawa pnolong kepala lanun luluan luar negara pernah berbisik kepada kawan dia semasa umrah dulu yang dia tidak akan lepaskan kepala lanun itu bila tiba masanya nanti!

      Paneh Minang

      Delete
  2. mungkin bapa mertua nasihat jangan melawan arus,ikut arus selamat dan dah tentu ada tempat sesuai untuk KJ nanti.Berpolitik cara selamat ada pencerahan masa depan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul tu,ikut je macam menteri2 BN yang lain2 jgn peduli kan rakyat pi mampos dgn diorang, janji dapat dedak $$$ dan power. Cash is king , fak off to all poor malaysian.

      Delete
    2. Dia kan dulu nak jadi PM yg berumur 40 tahun skg dah anjakkan pada umur 50 tahun utk jadi PM
      Hihihi

      Delete
    3. Saudara Roslan Othman, dan Admin Budin, betul.kita benci Najib...tapi berbaloikah menyertakan DAP ultra kiasu?

      Aku dah biasa dengar teori DAP tak akan boleh berkuasa. Kalau dia tak boleh berkuasa cuba baca apa tujuan dia ditubuhkan. Apa visi dan misi depa masuk politik?

      Biar aku cerita kat kamu semua....FASA 1, DAP ditubuhkan dan dijelmakan dlm rupa demokratik. Mereka dah berjaya dan terus menjadi kuat dikalangan cina.

      Fasa 2, Depa hari ni mmg nampak tak mgkin berkuasa penuh tapi depa dah mula boleh diterima oleh melayu dgn dibantu oleh parti melayu yg kecewa, sudah dikira kemenangan awal utk fasa ini.

      10-20tahun lagi, DAP akan berusaha wlwpun terpaksa berlakun, DAP akan jadi parti penentu kpd kuasa melayu mana yg akan berkuasa. Itulah kemenangan fasa ke3.

      Fasa 4, depa akan semi-berkuasa melalui mengugut parti melayu yg berkuasa pd masa itu atas sebab sokongan kerusi parlimen DAP, iaitu Kalau tak mahu DAP beralih ke parti melayu yg lain maka ubah perlembagaan. Tambah keistimewaan cina dan kurangkan keistimewaan melayu. Termasuk artikel 153 akan diminta diubah. Itu adalah kemenangan FASa 4, akan ramai lagi cina menyokong DAP.

      Fasa seterusnya dengan beberapa pindaan perlembagaan, termasuk kuasa Raja Berpelembagaan dikurangkan lagi dan kuasa Demokrasi berparlimen ditambah tanpa mengira bangsa dan agama, DAP atau MCA akan beroleh peluang menjadi parti berkuasa malah dilantik menjadi PM.

      Jangan jadi naif dan jahil dgn perangai cina, senyum dibibir tapi pisau dibelakang pinggangnya.

      Delete
  3. Orang yang cerdik kalau dah lama sangat duduk dalam kalangan orang bodoh dia jadi bangang!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muka Hadi macem rakshaksa mahu makan kepala manusia...

      Delete
  4. Kj, chitt....tak kan tak tau...dia ni mentality Hindu. Hari ini layen esk pulak layen. Bila blk kawasan mesti ziarah kaum ini dulu.

    ReplyDelete
  5. Kj, chitt....tak kan tak tau...dia ni mentality Hindu. Hari ini layen esk pulak layen. Bila blk kawasan mesti ziarah kaum ini dulu.

    ReplyDelete
  6. Kj ckp berdolak dalik..rakyat rembau tak payah undi beliau lagi..mentality sama dgn peminpin yg nyanyuk nyanyuk..kita perlu pemimpin muda yang punya keberanian..kj play safe takut jawatan hilang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat rombau....chitttt...umpamo bidalan org tuo2,cerdik tk blh diikut bodoh tk blh di ajar....kobau tanding lambang BN pun blh monang.

      Delete
    2. Boto tu orang rombau mcm kobau

      Delete
    3. Dolak dalik Mahathir macam mana pula?.Kau orang tak nampak ke bodohnya.

      Delete
    4. Ko yg bodoh. Otak letak kat lutut. Orang mcm ko tak ada akal. Lebih baik jadi lembu sajalah

      Delete
  7. Melayu jangan lah cepat marah bila cina kata jangan lagi diperbodohkan oleh Umno. Jangan defensive, sebenar nya niat baik. Cina pun tak nak melayu selalu diperbodohkan oleh Umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingat ke tidak lagi masa si bapuk cabut keris. Junjong keris dan cium keris. Ingat tak apa yg dia kata?
      Tiba tiba esok pagi macam tikus saja dia memohon maaf.
      Manusia mcm ini kah yg orang Melayu nak jadikan pemimpin? Manusia manusia macam ni kah orang2 Melayu meletakan kepercayaan mereka?
      Apakah di Malaysia ini sudah tidak ada lagi orang2 Melayu yg boleh mengantikan mereka?
      Oleh itu berfikirlah masak masak sebelum memangkah undi di prk kuala kangsar dan sg besar.

      Delete
  8. Aku pun tak faham kat mana yang dikatakan fitnah. Bukanke PAN bersekutu dengan DAP untuk tolak hudud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang wajib tolak pun bukan hudud alquran tapi hudud ciptaan PAS dan UMNO,mana ada hukum Allah swt hanya dikenakan pada satu pihak dan pihak lain bebas,apa ini,hukum allah kalau nak dijatuhkan wajib pada semua manusia baru adil kerana keadilan tuntutan utama alquran dan beratus kali ayat diulang,hudud dlm surah an nisa itu wajib di dahului dgn keluar agar mereka bertaubat bukan sewenang wenang,maka jadi lah hudud manusia seperti di Brunei dimana hudud cuma dipakai utk rakyat bukan utk sultan,apa ke jadah jenis hudud ini,patut la org kafir gelak ugama sering jadi bahan utk perbodoh umat demi kuasa dan habuan dunia.

      Delete

    2. Klu duit 2.6biliyun tu di Hudud terlebih dahulu

      DAN klu ribu2 ekar rembat BALAK tu pun di Hudud terlebih dahulu

      Serta sibapak penyebar FITNAH pilkuda pun wajib di hudud kaw-kaw..


      Tentulah isu hudud tak akan mnjd FITNAH

      Delete
    3. Memang wajib tolak pun bukan hudud alquran tapi hudud ciptaan PAS dan UMNO,mana ada hukum Allah swt hanya dikenakan pada satu pihak dan pihak lain bebas,apa ini,hukum allah kalau nak dijatuhkan wajib pada semua manusia baru adil kerana keadilan tuntutan utama alquran dan beratus kali ayat diulang,hudud dlm surah an nisa itu wajib di dahului dgn keluar agar mereka bertaubat bukan sewenang wenang,maka jadi lah hudud manusia seperti di Brunei dimana hudud cuma dipakai utk rakyat bukan utk sultan,apa ke jadah jenis hudud ini,patut la org kafir gelak ugama sering jadi bahan utk perbodoh umat demi kuasa dan habuan dunia.

      Delete
    4. RUU tu bukan Hudud pun.. tak salah utk memperkasakan Mahkamah Syariah.. tapi kenapa Scandal si penyamun tu Pas mcm tak ambek berat jer... tgk sekarang MKN lak di luluskan... kuasa Darurat bwh PM.. Orang2 Politik Perlu buat sesuatu...

      Delete
    5. Pemimpin yg laksana hukum hudud tapi dia sendiri dikecuali dari hukum dimaktubkan dan gazet, masuk neraka dan kekal di dalam nya
      Pasal dia ingat dunia ni dia punya kot
      Ada ke boleh buat statement mcm tu
      Walaupun rakyat dia senang dgn tapi statement mcm tu buat dia ketagori
      Pemimpin yg zalim

      Delete
    6. RUU mpkasa mahkamah syariah adalah nama lain bg hudud versi PAS UMNO utk dikitarsemula setiap kali pilihanraya.
      itu yg saya nmpk

      Delete
  9. Kari sardin ni opportunist anak pak lalat dia sapu sblum jadi pm dpat habuan,kuasa dan jawatan.skrg da ada jawatan klu lawan taukeh dedak dan badak hancur mcm tsmy klu play safe pluang jadi pm makin cerah.inilah pemimpin islam yangvakan menjahanamkan umat utk kerakusan mereka.

    ReplyDelete
  10. Anti Hypocrite10 June 2016 at 23:26

    Dulu AKU SOKONG UMNO... SOKONG KUAT.
    SEKARANG TENGOK TELATAH PEMIMPIN YANG ADA AKU MULAI BENCI DAN MELUAT DENGAN PERANGAI MEREKA.
    AKU Akan hanya kembali kPD UMNO BILA MEREKA INI SEMUA TUMBANG...........

    ReplyDelete
  11. Memang UMNO memperbodohkan orang MELAYU sejak merdeka. Tengok saja tanah reserve Melayu. Dah berapa banyak yang telah ditukar milik status nya. Dan berapa banyak yang telah di ganti dan nilai nya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kampong baru di kuala lumpur tu mereka boleh jual mereka akan jual.
      Dah berapa banyak tanah negara yg mereka telah jual kepada lndonesia, Singapura dan China. Se olah olah Malaysia ni bapak dia orang yg punya.

      Delete
  12. apaak heran ngan budak jongos ni
    hidup hnaya untuk hidup saja
    mana ada kuat pegang pada ajaran Islam
    tengok la komen dia pasai ahli sukan separuh boge
    terook mamat ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih RM100 juta hilang drp kementerian dia sendiri boleh dia kata tak tahu?

      KJ ni menteri ker atau budak2?

      Badan penus najis. Kementerian sendiri penuh dgn rasuah tapi masih tidak segan silu pergi berkempen sana sini minta undi untuk bn.

      Sepatutnya dia berkata undi PAN bukan undi BN.

      Dulu aku berhabis habisan berjuang untuk UMNO. Aku tak dapat apa pun aku tak kisah sebab aku percayakan UMNO sebagai benteng terakhir Melayu.Sebab aku fikirkan masa depan tanah air dan anak cucu.

      Sekarang aku tidak menyesal tinggalkan UMNO sebab semua pemimpinnya korup.

      Mereka menggunakan UMNO s3mata mata untuk mencari kekayaan diri sendiri bukan lagi seperti pemimpin UMNO dulu yg betul betul berjuang untuk agama bangsa dan tanah air.


      Delete
  13. Bukti politik Umno adalah politik rasis. Dengan tak habis2 memburukkan DAP KJ sendiri mengakui pendirian Umno dan PAS yg menolak kewujudan bangsa cina di bumi yg kita semua ada hak ini. Bayangkan nasib negara ini di tangan persengkokolan Umno dan PAS. Nazi dan apartheid di bumi yg selama ini aman sehinggalah Najib dan suku sakatnya merosakkan segalanya.

    ReplyDelete
  14. Kan Allah cipta manusia bebilang bangsa, melayu pun Allah cipta cina pun Allah cipta..yg berbeza agama dan akhlak..kalau melayu pun dok menipu merompak duit rakyat..baik undi bangsa yg lebih baik..Hidayah tu milik Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini aku kurang setuju sikit... je.

      Sebab tu aku rasa DR perlu berjaya dilaksana dulu. Sebab bila-bila ada peraturan yang berunsur kaum yang terlampau seperti penghapusan etnik Melayu secara halus seperti anak-anak Melayu terhad sebagai pekerja makan gaji kecil dan menekan Melayu untuk tidak memperkasa Ekonomi Melayu. Sebagai menjaga nama Malay-sia. Memang sekarang UMNO Najib dah buat, sebab tu kita tolak dia dengan DR

      Delete
  15. Untuk meneruskan hidup dalam Umno, pemimpin dan pengikut umno..mesti la kuat ampu bodeknya. Kasi dedak pun dedak lah..janji masyoook. Tapi yang paling heran..orang umno ni tak kena GST ke? Tak kena tol ke? Tak payah bayar cukai itu dan ini ke? Bayar bil letrik separuh harga ke? Semua yang sokong umno terutama di kampong-kampong dan felda tu masing-masing pakai Bentley macam Taib Mahmud ke? Bini masing-masing berbeg tangan Birkin ke? Tu pun tak reti nak fikir..sah la ni semua dah kena mandrem 1Malaysia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 00:18,

      bagi pegawai tertinggi atau menteri dalam kerajaan, semua tu 'dibayar' oleh duit kerajaan. Sebab tu ada perkataan elaun dan claim dalam slip gaji mereka. Tak caya tanya Budin.

      Orang kampung dan FELDA menang sorak je lah walaupun kampung dan FELDA dorang tu dah TERGADAI. Janji dapat RM500 dah kelabu mata. Banner je naik 'I LAP (taik) PM' dan mereka pun bersorak YAHOOOO....!!!!

      Delete
  16. pegi hisap konek beruk lemah lembut lah mana-mana melayu yang syok sangat berislam. IBLIS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn bagi komen pun mnunjukkan hati senndiri IBLIS
      pilihlah cara yg berjemah

      Delete
    2. apa kata kau pi cepat-cepat hisap konek beruk bawah umur wahai IBLIS 9.41 yang sangat suka bau bontot arab padang pasir!!!! BODOS!

      Delete
    3. lebih afdal kalau hang anon 9.41 laki bini anak beranak pi hisap konek beruk bawah umur dengan cara berjemaah. LOL, matilah kau dalam KEBODOHAN wahai IBLIS melayu otak KOSONG.

      Delete
  17. Khairy jawab dulu satu soalan mana pergi RM100juta yang hilang di kementerian Belia dan Sukan baru-baru ini,,yang hang dok sibuk pikiak hal orang lain sedangkan hal hang belum lagi tuntas....!!! Benaweh betul hang ni...........!!!

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. najib and mahathir keduanya lanun dan penyamun.mengapa budin masih nak bela mahathir......?najib tak bagi dedak ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah lah kau!Penyokong raja liwat juga adalah penyokong KJ.Kedua-duanya adalah si kitol yang gila kuasa.

      Delete
  20. Malaysia menuju kehancuran. Sediakan apa yang patut untuk berkabung.

    ReplyDelete
  21. Admin, saya bukan penyokong Najib sebaliknya mengkagumi Tun M. Tapi soal DAP itu adalah isu berbeza.

    Dap bawa agenda sosialis dan kini dipenuhi dgn pemimpin tegar kristian evengelist. Perjuangan DAP terang terang mau hapuskan hak melayu, mau ubah perlembagaan utk samarata agama, halalkan lesbian gay, dsbnya. Itu adalah monster yg PAN kata rakan kongsi.

    Cuba pk, umpama kita tuan tanah dan berurusniaga dgn syatikat2 yg nak urus masa depan tanah kita. Dlm byk syarikat yg dtg jumpa kita ada satu sysrikat yg kita tau niat dia baik tapi masalahnya rakan kongsi syarikat tu ada pemiliknya dan pengarahnya kita kenal sifat dan polisinya ialah jelas mau merampas dan menipu tuan-tuan tanah.

    Adakah kita akan kata takpe sebab dia adalah rakan kongsi shj. Kita begitu naif dan bodoh sungguh boleh offer tanah kita yg satu2nya kita ada dan serah kpd syarikat itu.

    Jgn perjudikan nasib kita kerana teruja nak jatuhkan Najib. Kalau PAN menang mmg najib akan terancam tp Tun M sendiri dpt janji najib degil ni tentu dia akan turun sbb skandal terlalu besar dan dia takut hidup tanpa kuasa.

    Tapi yg jelas PAN terutama DAP dah buat kira kira kalu menang mrk byk untungnya dari rugi. PAN dan terutama DAP akan mendapat anjakan besar sokongan semula rakyat selepas fasa jadi lemah disebabkan Anwar ke penjara dan PAS meninggalkan Pakatan.

    DAP, cita cita mrk adalah ke putrajaya. Ubah perlembagaan dan kuasai bumi melayu ni. By hook (bagi melayu lunak dan bg umpan apa yg melayu suka) or by crook (buat deal dgn syaitan, menipu, berpura pura dan merampas hak tuan tanah), asal sampai ke putrajaya.

    ReplyDelete
  22. Ttg ni kita kena berhati hati Admin!! .Dalam ghairah ttg DEK.RAKYAT Kita jgn lupa sejarah dan hakikat DAP .Memang DAP sebuah entiti perkauman ,yg cukup pandai menyembunyikan sikap rasis mereka.Mereka nak ikut Serta dalam Dek Rakyat pun kita take tau APA muslihat mereka..Tanya lah pada bekas pemimpin melayu DAP yg dihalau dr parti tu .apakah DAP tu rasis ke tidak.Kalau kita lupa sejarah sejarah akan menghukum kita.Bukti rasis nya DAP Cukup banyak Hanya yg tak buka mata aja yg tak mahu mengakui nya.

    ReplyDelete
  23. Salam ramadan,

    buat cerita fitnah memang berdosa apatah lagi dlm bulan
    puasa. Harap KJ baca cerita ini,ianya berlaku pada pru yg dah lepas pada salah satu bahagian di Kedah. Kawan saya AJK bahagian tersebut "makan sorang" duit yg KJ bagi utk bahagian tersebut. Rahsia makan sorang itu telah diketahui habis berkelahi riuh rendah (kata org Kedah) sesama mereka dlm bahagian yg sama.

    Rupanya KJ juga mendominasi pembekalan dedak sebagaimana bos dedak no.1 .Bravo 3 kali.

    ReplyDelete
  24. Salam ramadan,

    buat cerita fitnah memang berdosa apatah lagi dlm bulan
    puasa. Harap KJ baca cerita ini,ianya berlaku pada pru yg dah lepas pada salah satu bahagian di Kedah. Kawan saya AJK bahagian tersebut "makan sorang" duit yg KJ bagi utk bahagian tersebut. Rahsia makan sorang itu telah diketahui habis berkelahi riuh rendah (kata org Kedah) sesama mereka dlm bahagian yg sama.

    Rupanya KJ juga mendominasi pembekalan dedak sebagaimana bos dedak no.1 .Bravo 3 kali.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...