Friday, 22 April 2016

KU LI TETAMU ISTIMEWA PROGRAM NAJIB DI MELAKA ESOK

Esok, 23 April akan berlangsung majlis memperingati Tun Ghafar Baba di Memorial Tun Ghafar Baba, di Bukit Peringgit, Melaka.

Ia adalah sempena 10 tahun pemergian Allahyarham, salah seorang pejuang terbilang UMNO yang sebelum ini pernah memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Ketua Menteri Melaka.

Perdana Menteri, Najib Razak akan hadir ke majlis tersebut. Difahamkan semua pemimpin tertinggi UMNO juga akan turut hadir di mana majlis memperingati ulang tahun yang dianjurkan oleh Jabatan Perdana Menteri dengan kerjasama Kerajaan Negeri Melaka itu akan diadakan secara besar-besaran.

Berdasarkan senarai mereka yang bakal memberikan ucapan, selain Najib selaku Presiden UMNO/Perdana Menteri dan Tamrin yang mewakili keluarga Tun Ghafar, satu-satunya pemimpin lain yang akan berucap ialah Tengku Razaleigh Hamzah.

Tun Khalil Yaakob tidak berucap, Ketua Menteri Melaka, Idris Haron juga tidak berucap, tiba-tiba hanya Tengku Razaleigh dijemput menyampaikan ucapannya.

Difahamkan, pihak Jabatan Perdana Menteri sendiri yang mahu Tengku Razaleigh berucap di majlis itu.

Kenapa Tengku Razaleigh?

Adakah ini tanda-tanda sesuatu akan berlaku kepada Tengku Razaleigh tidak berapa lama lagi?

Ehem...ehem....jangan ada yang mula berpeluh dingin dengan berita ini!! (SH 22/04/2016).

28 comments:

  1. MENGAPA KITA PERLU BERISIKO :

    1. Najib - KEMUNGKINAN Bersalah dalam banyak hal dari Altantunya, 1MDB,2.6B dan sebagainya - TAPI mungkin juga dia tak bersalah

    2) Anwar - KEMUNGKINAN Bersalah dalam hal membabitkan moral Hemoseksual - TAPI mungkin juga dia tak bersalah

    3) Mahathir - Jika Anwar tak bersalah ternyata Mahathir telah membuat FITNAH - KEMUNGKINAN Anwar bersalah dan Mahathir tidak membuat FITNAH.

    Ketiga-tiga mereka mempunyai kebarangkalian untuk bersalah atau tidak sebanyak 50/50
    Memgapa kita sebagai rakyat TIDAK memilih pemimpin yang masih banyak diluar kepongpong tersebut, yang tidak punya masaalah.

    KITA SENGAJA MENGAMBIL RESIKO UNTUK UGAMA, NEGARA DAN BANGSA MALAYSIA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak ketinggalan perahu! Sekarang bukan mada untuk merintih, masa untuk bertindak menyelamatkan negara dsri lanun buuugeees and gang!!!

      Delete
    2. Awak ketinggalan perahu! Sekarang bukan mada untuk merintih, masa untuk bertindak menyelamatkan negara dsri lanun buuugeees and gang!!!

      Delete
    3. Apa hal pula dgn Tun M,kamu ni ketinggalan la,dia dah pencen dan tak minat pun,kalau nak ambil muhkriz kena ambil masa lama byk jalan kena tempoh,yg tinggal Najib dan Anuar itu pun ramai tak minat nak harap lain lain pemimpin dlm umno semua dah kena dedak dah jadi musibat (tiada amanah haram jd pemimpin) jadi nak pilih biar la pemimpin muda dan tak ada terpalit dgn rasuah umno ,tapi bersyarat tempoh sah laku PM untuk 2 penggal jabatan peguam negara,SPRM,BNM dan PDRM wajib bebas diletak bawah agung dan dibawah pemerhatian parliament bukan bawah nasihat PM.baru ok kut.

      Delete
    4. Setakat nak bagi tahu apa risiko nya, tak payah lah. Semua orang tahu.

      Sesiapa yang dipilih ganti Najib pun berisiko. Kalau dah tahu orang nya banyak makan dedak lagi tinggi risiko. Kalau ambil yang baik... lagi baik dari Lebai parti Lobai-Lobai lagi berisiko, dalam berserban dia melanun.

      Jangan cakap setakat cakap risiko tapi mana yang kesannya risikonya lebih buruk.

      Delete
    5. lemanttr..

      1. Kamu mungkin suka kongkek...TAPI mungkin juga tak suka kongkek.

      2. Kamu mungkin pemakan dedak...TAPI boleh jadi makan dedak sikit2..

      3. Kamu adalah macai atau walaun yg tongok...TAPI kemacaian kamu lebih kronik dari macai2 yg lain.

      Begitulah dulu research tentang risiko yg ditanggung oleh kamu dan ketua kampung muuu....haha

      Delete
    6. ASSALAMU'ALAIKUM.WR.WB.
      ALHAMDULILLAH..!!
      saya bersyukur kpd Allah SWT.
      atas keberhasilan PENARIKAN UANG
      GHAIB.setelah melalui proses panjang &
      sangat sangat beresiko,dgn izin Allah
      alhamdulillah uang ghaib akhirnya berhsil
      kami keluarkan dgn jumlah yg luar biasa.
      UANG GHAIB INI PENAWARAN TERBARU DARI KAMI.
      setelah uang balik (UB) sudah terbukti keberhasilanya,
      dan sehubungan banyaknya orang yang menginginkan hal ini
      ( UANG GHAIB ), kami sanggup memproses penarikan UANG GHAIB,
      dengan catatan:
      1.masalah utang piutang (JUMLAH BESAR)
      2.tidak untuk memperkaya diri
      -PELET PUTIH/PENGASIHAN JARAK JAUH
      -MENAKLUKKAN LAWAN JENIS
      -PENGLARISAN/JIMAT GOIB BISNIS DLL
      APAKAH ANDA TERMASUK KATEGORI DI BAWAH INI.???
      4.BUTUH MODAL DALAM BUKA USAHA
      5.SELALU KALAH DALAM BERMAIN TOGEL
      6.DILILIT HUTANG
      7.BARANG BERHARGA ANDA SUDAH HABIS
      8.DILILIT HUTANG
      --------------------------------------------------
      bagi anda yang BENAR-BENAR SERIUS dalam hal ini.....
      silahkan menghubungi PAK HAJI RIDWAN diNO TLP 0852-1343-3456
      ATAU KLIK DI http://pesugihanputih45.blogspot.co.id/

      Delete
  2. Bukankah kita sudah ingatkan beberapa kali sebelum ini, jaga2 seorang lagi PAHLAWAN BUGIS ni, KM Melaka Idris Haron yang rela jadi bodoh tuan rumah dua2 tidak dapat berucap! Kesian Khalil pun kena gam.

    ReplyDelete
  3. Budin
    Kalau mcm ni sah la Ku Li tak jadi PEEE EEMMM,mungkin jadi kooo leee najib kut kalau diangkat juga jadi PEEE MMM sah jenis PM dedak,Aaaa apa saja jawatan najib bagi sekarang ini semua nya dedak la takda faedah untuk rakyat faedah untuk kumpulan dan kuncu kuncu yg seangkatan dengannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebusuk-busuk Najib, dia berlawan juga nak naik atas, tak kira lah dia telah guna cash is king.

      Ku Li jadi PM naik dengan ambil kesempatan. Langsung tak melawan. Jika dia lama sikit dengan Mahathir kira ok lah jugak.

      Delete
    2. "ego" sama dengan "ujub" & "coolie" sama dengan "kuli".

      Jadi PM silap2 boleh jadi "Penagih Money"

      Delete
  4. Ada berkemungkinan anda miring akal tak dapat membezakan antara hak dan bathil, antara dalil sahih dan tanda dusta. Sperma Anwar terbukti oleh ahli forensic terletak 40mm ke dalam dubur mangsanya - keputusan dibenarkan oleh siasatan mahkhamah negara diketuai Tan Sri Muhammad Shafii.

    Ada kemungkinan kita sedang bermimpi buruk tentang 1MDB dan Jibby, dan akan bangun sedar sekejap lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sperma atau DNA awak pun buleh dijumpai di dalam faraj atau dubur mana2 orang. Itu sebab tuduhan zina/liwat perlu dibuktikan dgn 4 orang saksi. Dlm kes Anwar ianya DNA bukan air mani dan Saiful pun tak mengaku dia dirogol.Maka 4 saksi wajib disini.

      Delete
    2. Keadilan akhirnya ditegakkan, kata Shafee Abdullah
      https://www.youtube.com/watch?v=OzkRTj-uAnQ

      "Bukan Satu, Bukan Dua, Tapi Lima DNA" - Shafee Abdullah
      https://www.youtube.com/watch?v=8uKHm_8psVo

      Liwat II: Dialog Bersama Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah
      https://www.youtube.com/watch?v=QIo1FI_RaQc

      Delete
  5. Datuk Tamrin pun berucap. Ada apa-apa ke?

    ReplyDelete
  6. Mana mana pemimpim UMNO yang mendapat habuan dari Anwar Ibrahim semasa merebut jawatan timbalan president UMNO menentang Tun Ghafar tak seharusnya hadir

    ReplyDelete
  7. Budin
    Kalau mcm ni sah la Ku Li tak jadi PEEE EEMMM,mungkin jadi kooo leee najib kut kalau diangkat juga jadi PEEE MMM sah jenis PM dedak,Aaaa apa saja jawatan najib bagi sekarang ini semua nya dedak la takda faedah untuk rakyat faedah untuk kumpulan dan kuncu kuncu yg seangkatan dengannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benarlah Roslan,... Ku Li dah jemu dengen make budu, le ni kembangnya nafsu kepada dedak dan dunya.

      Delete
  8. Jemu budu, kuih nyonya la pulak
    Dulu mengadu, sekarang dah kenyang dedak

    ReplyDelete
  9. Tun Ghafar Baba banyak berjuang dan berjasa pada negara dan UMNO sejak sebelum merdeka lagi, maka beliau memang patut diperingati dan diberi penghormatan.

    ReplyDelete
  10. Najib memimpin Malaysia secara gila babi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...gila badak. Mana boleh babi, mughallazah.

      Delete
  11. Kenapa aku tak terkejut. Dari dulu dok gila nak pegang tampok kepimpinan. Ini adalah peluang terbaik untuk dia. Najib-Ku Li: win-win!

    ReplyDelete
  12. Sudah lah tengku46,,rekod you pun ter sangat lah kotor......!!!! Jangan action baik dan sempurna dah....!!!!!

    ReplyDelete
  13. Dalam keadaan sekarang penyamun dan penyangak sanggup buat apa je tak hairanlah lepas ni kubur cina pun akan dirasmikan janji anjing2 dan pemakan pendedak sokong begitulah seterusnya

    ReplyDelete
  14. Dalam keadaan sekarang penyamun dan penyangak sanggup buat apa je tak hairanlah lepas ni kubur cina pun akan dirasmikan janji anjing2 dan pemakan pendedak sokong begitulah seterusnya

    ReplyDelete
  15. Lawan Mahathir, tubuh parti 46.

    Tiba-tiba dengan Najib, jadi pengikut @ pemakan dedak.

    Kalau jadi PM setakat separuh akhir. Berbanding dengan Zahid sehingga peringkat akhir.


    Dia ahli politik yang paling membosankan. Baik yang tidak boleh di harap, jahat nya keraja yang paling bodoh.

    ReplyDelete
  16. Aslamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang data dan anak anaknya, ditengah tagihan utang yg menumpuk dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman dan bercerita kepadanya, Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya, dulu katanya dia juga seperti saya stelah bergabung dengan AKI ZYEH MAULANA hidupnya kembali sukses, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi setelah saya lihat pembuktian video AKI ZYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsu hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah Ternyata benar benar terbukti dan 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir dari Tuhan. Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita, semua cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya. Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. Dan satu hal yang perlu Anda ingat, “Jika Anda terlahir miskin itu bukan salah siapapun, namun jika Anda mati miskin itu merupakan salah Anda.” sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI ZYEH MAULANA dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon di 085298275599 Untuk yg di luar indon telefon di +6285298275599,Atau Lihat Di internet KLIK DISINI saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyah Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia.

    PESUGIHAN MENGUNAKAN MINYAK GHAIB

    PENARIKAN UANG MENGGUNAKAN MUSTIKA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...