Tuesday, 11 October 2016

NOH OMAR MUNGKIN BOLEH BANTU POLIS


Susulan tindakan ganas dan ala samseng yang tercetus dalam pertembungan antara anggota Gerakan Baju Merah dengan peserta jelajah Bersih 5 Sabtu lalu, selain sudah melakukan beberapa tagkapan, pihak polis kini dilaporkan sedang mengesan seorang lelaki bertongkat dan berjanggut yang dikesan berada di tempat kejadian.
Kata Ketua Polis Negara, Khalid Abu Bakar, pihaknya menyedari gambar yang tersebar di media sosial yang memperlihatkan lelaki itu sedang menunjuk ke arah peserta Bersih 5 yang turut diterajang oleh anggota Baju Merah yang lain dalam kejadian tersebut.

Dalam masa yang sama, tersebar juga gambar yang memperlihatkan seseorang yang mirip wajah lelaki berjanggut dan bertongkat itu yang didapati berada bersama-sama Najib Razak, Noh Omar dan Jamal Md Yunus dalam satu majlis sambil memakai baju putih berlogo BN.

Kami sedang menyiasat dan kami ingin menyoal lelaki bertongkat dan berjanggut itu, kata Khalid lagi.

Siapakah lelaki itu? 
Mungkin Najib, Noh Omar atau Jamal dapat membantu pihak polis mengenal-pasti identitinya?

Jika kedua-dua gambar itu adalah lelaki bertongkat dan berjangkut yang sama, apakah Noh Omar masih mahu menafikan UMNO tidak terlibat apa-apa dengan Gerakan Baju Merah yang diketuai oleh Jamal? (SH 11/10/2016).

52 comments:

  1. Tok janggut bomoh najib

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini mudah saja nak jawab. Kes boleh tutup punya kalo kuasa masih pada UMNO BN.

      "Nampak macam saya, tapi bukan saya." Teringat kisah video Lingam.

      Delete
    2. ASSALAMU'ALAIKUM.WR.WB.
      ALHAMDULILLAH..!!
      saya bersyukur kpd Allah SWT.
      atas keberhasilan PENARIKAN UANG
      GHAIB.setelah melalui proses panjang &
      sangat sangat beresiko,dgn izin Allah
      alhamdulillah uang ghaib akhirnya berhsil
      kami keluarkan dgn jumlah yg luar biasa.
      UANG GHAIB INI PENAWARAN TERBARU DARI KAMI.
      setelah uang balik (UB) sudah terbukti keberhasilanya,
      dan sehubungan banyaknya orang yang menginginkan hal ini
      ( UANG GHAIB ), kami sanggup memproses penarikan UANG GHAIB,
      dengan catatan:
      1.masalah utang piutang (JUMLAH BESAR)
      2.tidak untuk memperkaya diri
      3.sanggup menyiapkan satu ekor sapi jantan,(sebagai pengganti tumbal).
      -PELET PUTIH/PENGASIHAN JARAK JAUH
      -MENAKLUKKAN LAWAN JENIS
      -PENGLARISAN/JIMAT GOIB BISNIS DLL
      APAKAH ANDA TERMASUK KATEGORI DI BAWAH INI.???
      4.BUTUH MODAL DALAM BUKA USAHA
      5.SELALU KALAH DALAM BERMAIN TOGEL
      6.DILILIT HUTANG
      7.BARANG BERHARGA ANDA SUDAH HABIS
      8.DILILIT HUTANG
      --------------------------------------------------
      bagi anda yang BENAR-BENAR SERIUS dalam hal ini.....
      silahkan menghubungi PAK HAJI RIDWAN diNO TLP 0852-1343-3456
      ATAU KLIK DI http://pesugihanputih45.blogspot.co.id/

      Delete
  2. Memang sah kewujudan samseng samseng baju merah ini adalah dengan restu serta dan pembiayaan dari UMNO BN & Najib Razak. Sah sudah Noh Omar dan Najib Razak adalah penaung gerombolan samseng. Sebab itu para samseng belaan kesayangan Noh Omar dan Najib Razak ini aggresif bertindak tanpa peduli anggota keselamatan/polis di depan mereka. Memang UMNO BN ni diketuai manusia samseng haram jadda. Baghalnya rakyat Malaysia yang boleh mengekalkan pemimpin dan parti jenis begini. Sah dan nyata sudah tidak saja soal betapa samseng dan kotornya penyokong BN ni malah duit lesap berbillion billion memang pun kerja Najib Razak dengan sokongan kroni serta Jho Lho. Elok mampus lagi baik pemimpin pemimpin spesis begini. WAJIB UMNO BN DITUMBANGKAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setụu dengan anda...pegi jahanam dgn jamal jamban n tok janggut tua nk mampus perasan hebat sngt la tu..pigi daa

      Delete
  3. Umno dan najib wajib dikorbankan.

    ReplyDelete
  4. Admin blog,
    Apa yang dapat diperlihatkan kepada rakyat keadaan umno zaman kini dan era najib aka rosmah hanya suatu keadaan yang umno sangat bercelaru, lemah kerana pemimpin peminpin didalam nya semacam sudah hilang barakah..hilang akal bijaksana malah lebih kepada akal tiada daya memikir dan bodoh.

    Malangnya disebabkan mereka ini mempunyai wang hasil cukai keatas rakyat dan di salah guna , serta kuasa untuk mengawal maka itu saja yang membolehkan semua mereka ini (barua rejim Najib) termasuk najib boleh mengada ngada dan melakukan apa saja unuk terus berkuasa termasuk la membela kumpulan samseng dan pengacau.

    Malang sungguh negara ini sekiranya umno rejim najib dibiarkan terus berkuasa dan orang melayu masih buta dengan semua penyelewengan yang dilakukan termasuk la beban yang sudah dan akan rakyat tanggung kelak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaminnnn.....Allah Maha Melihat Dan Maha Adil.

      Delete
  5. Mungkin seperti yang seorang lagi yang berada sekarang di luar negeri (untuk bercuti tentunya selepas stres berlagak hero) yang berjanggut juga begitu? Yang lain-lain berlagak hero kembali seperti sediakala... Aduhai Melayu, Melayu...

    ReplyDelete
  6. Tuan Shahbudin,,memang dari awal-awal lagi kami dah tahu bahawa "Baju merah" adalah samseng-samseng yang di upah oleh UMNO & BN ........!! Mereka adalah Syaithan Bin Iblis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul !!
      Tapi dia orang ni tak sudah2 anggap kita rakyat ni bodoh. Dia orang ingat kita tak boleh nampak wayang tak berkulit mereka.

      Membohong menipu tu tak payah cakap lagilah. Dia ingat kita ni senang temakan cerita dongeng dia orang.

      Balik2 mereka ingat kita ni bangang tahap gaban. Punyalah bahalol sangat tak tahu ke orang ada logik akal nak pikir???

      Wooiiii !!! Kita orang bukannya bangang lah.

      Delete
  7. Resipi pengekalan kuasa:
    (1) cash is king...
    (2) mainkan sentimen agama, sentimen raja2, sentimen bangsa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Quote Mahatma Gandhi suatu ketika dulu:
      "tatkala kesatuan nmpk kuat di kwsn yg penduduknya ramai penganut Islam dan Hindu, bersatu hati menentang penjajah Inggeris; maka di saat itulah tetiba ada kjdn kepala lembu di tgh2 jln. Maka, bercakaranlah kembali Islam-Hindu di kwsn tersebut..."

      Pikir-pikirkanlah moral of the storynya yea...

      Delete
    2. thump up for 21:25
      skrg mmg betul la tapi nampak gayanya melayu dgn melayu bergocoh, bangsa lain tersenyum puas.

      Delete
    3. Setuju Anon 21:18 & 21:25,

      Itu sebab sejarah penjajahan Portugis, Belanda, Sepanyol tak bertahan lama. Tp..., penjajahan Inggeris boleh bertahan hingga melebihi 500 tahun...!

      Delete
    4. Melayu dengan Melayu bergaduh sebab Melayu sendiri, siapa punya kerja yang lantik setan jadi ketua dia orang. Dalam Quran dah tulis, kerja setan adalah pecah belah umat dan kafir mengkafir, dan sentiasa diri mereka benar dan betul. Satu adat Melayu yang paling bodoh, bila bapak Setan mati, orang Melayu akan pileh anak setan yang sedarah daging untuk ganti bapak setan.
      Berfikirlah dengan akal, tanya diri sendiri, kenapa Melayu sejak azali berpecah belah belah dan berpuak2. Jawabannya ada didepan mata, kenapa Melayu ada ramai Raja walaupun Tanah Melayu hanya sekakang kera.
      Jangan samakan Melayu dengan Arab, bangsa Arab yang tulen hanya di Hijaz. Yang lain tu mengaku Arab. Mesir sebenarnya orang Qibti, Yeman pulak orang Habsi, Iraq orang Farsi dan Khursdi, orang Libya, Morrocco dan Algeria pulak orang Berber, Syria dan Jordan pulak adalah orang Assyrian..Hanya bangsa Melayu di dunia ini yang berpecah belah...kesian..kesian

      Delete
  8. Cer polis tgk paspot jamal ni dia g oversea ke nyorok kat bendang parit 7 sg leman.

    ReplyDelete
  9. Ketua perompak melindungi ketua samseng dan berkawan rapat.

    Apa nak jadi dengan malaysia ni?


    ReplyDelete
  10. Sori off topic sikit...laporan Bloomberg malam ni pasal Falcon bank dari switzerland berkaitan transaksi usd681 melalui spore...dah makin jelas "derma" dari mana...

    ReplyDelete
  11. Kerajaan malaysia sekarang ini dikepalai puak samseng yang sering membuli musuh politik mereka. pimpinan malaysia sekarang kebanyakannya adalah puak puak yang tak bertamaddun, bangkrup moral dan terang terang adalah kumpulan perasuah dari atas sehinggalah sekecil2nya penyokong bawahan yang mengharapkan habuan tak seberapa dan sanggup menggadai undi demi RM. Malaysia dijamin akan hancur jika kepimpinan rosak dan tidak bermoral begini terus dikekalkan. Jika rakyat terus membodohkan diri dan membiarkan ini berlaku, tidak mustahil masa depan generasi kemudian terutamanya kaum Melayu akan makin terhimpit gara gara rasuah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita ni dah jadi negara mafia ke? Dari akar umbi hingga ke pucuk semuanya rosak.

      Delete
  12. Si janggut tu broker kot. Dia yg nego bayaran utk jamal. Jamal pun keluar negeri withdraw duit pasal keje dah siap. Bayar sini kena tax bang din. Balik duit tu kat kerajaan balik. Amik duit kat luar bolehlah joli sekali. Hahaha ..macam tu kot ceritanya.

    ReplyDelete
  13. Lelaki janggut tu adlh salah seorang upahan drp BERSATU semata-mata utk mencetuskn fitnah terhdp DSN dan Datin Rosmah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA......mat baik ko simpan ajelah taktik bangang ko tu. Ni taktik lama dah lapok, tak jalan lagi dah.

      Apasal ko ambik sorang je?? Apa ko tak kata si jamal dan semua puak baju merah tu orang upahan BERSATU?? Kan senang kalo cakap cam tu.

      Memang dasar makan taik rasuah !!!

      Delete
    2. Hahahaha...nak buat cmne anon 0038. Mudah benor terpengaruh ngan sandiwara madey dan nuor al juburi. Sengaje nk alih perhatian agar meraih simpati kt polis puak2 baju kuning ni. Dulu ms Bersih lama2, keta polis pun korang pecahkan. Siap slogan 'Kami Anti polis'..

      Nukilan Istimewa Alumni Newcastle University

      Delete
    3. Insiden baju kuning dulu kan dah kena tangkap. So kali ni giliran baju merah yang kena. Tapi apa yang ko nak marah? Yang salah tetap salah. Aku tak kata yang salah tu betul sampaikan duit haram pun kata duit halal toiyyiban. Hahahahaha.....blah la dgn Kellie's Castle grad ko tu.

      Delete
    4. Siapa yg mule kan dulu provokasi kalo bkn baju kuning...baju merah x wujud kalau baju kuning x wujud..

      Nukilan Istimewa Alumni Newcastle University

      Delete
    5. Bersih wujud pun sebab banyak penyelewengan dan pembohongan yang terjadi depan mata tapi tak diadili secara hak. Semua jalan dah ditutup. Buka mulut tanya sikit pun kena bawa balai. Macam2 sekatan ada, pada blogger atau individu, akhbar, media, cantas sana, pecat sini, kemudian tukar sana, tukar sini. Tak boleh tanya atau soal apa pun. Tak boleh nak bantah, bangkang sikit pun, tak pasal kena dakwa/tangkap. Macam mafia pula. Jadi apa jalan yang tinggal lagi? Itulah saja jalan terakhir yang ada.

      By the way Kellie's Castle......ko tak kerja ke? Menganggur ke? Kalau graduate lain yg bekerja memang dah tido waktu ni. Menipu membohong memang akar umbi ko...HAHAHAHA....Betul kata Mr Tajul ko pembongak.

      Delete
    6. Bersih wujud bknlah utk menyelamatkan negara drp penyelewengan kerajaan. Tetapi adlh tuntutan ideologi hak asasi manusia liberalisme, hak sama rata dll. Inilah yg disukai oleh Siti Kassim Al-Murjiah, Marina Mahathir (madey) Al-Muktazilahi, Kasim Ahmad al-Murjiah dll. Mereka berselindung di sebalik pakatan pembangkang (PKR, PAS dan DAP). Tdak hairanlah anuwar sokong sekali bg menyokong ideologi liwatisme...hoohoohoo amat malang sekali org Islam Melayu blh terpengaruh atas nama menuntut hak keadilan dan ketelusan kerajaan..

      Nukilan Istimewa Alumni Newcastle University

      Delete
    7. Petikan dari halaman Blog Saudara Din Turtle:

      FINMA adalah badan yang menyelia sistem kewangan Swiss, lebihkurang macam fungsi Bank Negara Malaysia. Tugas mereka adalah memastikan semua bank2 mengikut prosedur yang telah ditetapkan. Sebarang kecuaian atau pelanggaran akan didenda.

      Memetik kata CEO FINMA -

      “The issues surrounding 1MDB form one of the largest cases of suspected corruption in recent times. The global financial system has been blatantly misused. Suspect financial flows in the billions have been shifted through banks of multiple nationalities and financial centers on three continents, and warning signals ignored. Where Swiss banks or their foreign operations have played an unacceptable role, they will be sanctioned. It is equally important for the future health of the financial system that through close international cooperation all relevant parties are brought to justice.”

      Delete
    8. Nukilan newcastle??? ayat macam alumni otak kat bontot jer...bila hati dah ditutup utk kebenaran...terlampau banyak makan dedak...bercampur dengan bongkak....

      Delete
    9. Nukilan kota bahru (new castle)

      Delete
    10. Tak payah percayalah newcastle. U local ni pun dia tak lepas. Belagak jer tu. Jangan cayalah dengan temberang si bangang tu, tak der mana newcastle der. Penyangak tak der kerja. Tu yang jadi langau sampai ke pagi tu. Takat Kota Bahru aku cayalah, temberang jer lebih.

      Delete
    11. Org kota Bahru pun lagi cerdik dari dia. Org kota Bahru makan nasi kerabu, nasi dagang, nasi air dingin, laksam..

      ..dia makan dedak je.. mana la nak jadi cerdiknya.. Lps tu purak2la ngaku blaja obesi. Porah..

      Delete
  14. Ini mustang berjangut yang terperangkap dalam kotak

    ReplyDelete
  15. Sibertrooper taik mat nakhoda dan mat Newcastle pun bekerja kuat masuk dalam blog En. Din untuk menjadi balaci menyelamat regim mat Mongol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. demi dedak utk sesuap nasi....kesian....langau2 dah berkerumun...bukan mat newcastle...tapi mat jamban bontot...spesis jamal jamban jugak nih...

      Delete
  16. Pergi mampuslah semua 30 juta rakyat Malaysia.
    Najib sekor tu tak boleh singkirkan sebagai PM...

    ReplyDelete
  17. "KERANA SAEKOR KERBAU MEMBAWA LUMPUR HABIS SEMUA TERPALIT".Perumpamaan yang saya belajar 50th dulu menjadi kenyataan buat masa ini bila saya dah 63th.Mungkin inilah pelajaran yang menjadi kenyataan bagi bangsa Melayu.Sabuah parti yang diasakan oleh pejuang bangsa akan musnah dengan gelagat-gelagat kerbau-kerbau yang bernafsu dan berkhiblat dengan arahan syaitan.Tiada ada guna penyasalan yang timbul pada usia 63th akibat akibat diri ini telah dimandrumkan olih syaitan.Maka melukutlah kita semua ditepi gantang bagi memenuhi arahan syaitan.Pada yang beriman dan mempunyai kesederaan mental marilah kita meninggalkan gantang yang penuh dengan najis itu.Bila dah kena lumpur tinggalkan kumpulan terbabit dan cucilah diri anda supaya hilang kekotoranya.Mai-mai kita tinggalkan kapal yang terlalu banyak kebochoran yang tak dapat diapongkan mengikut kaedah DCFF (Damage control and fire fighting).

    ReplyDelete
  18. Inilah kumpulan bangang perasuah makan dedak bodoh punya mekayu mengaku islam konon sokong DAP lagi baik semoga DAP akan kuburkan bn umno hailah melayu yang yg sokong kumpulan bangang ini hidup DAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan... cakap dah...

      Bila abis modal, langau-langau mulalah gunakan senjata sulitnya - mainkan sentimen agama, sentimen raja2 dan sentimen bangsa ketuanan Melayunya...

      Delete
    2. Tu bukan senjata sulit..

      Tu anggota sulit dia..

      Delete
  19. Inilah kumpulan bangang perasuah makan dedak bodoh punya mekayu mengaku islam konon sokong DAP lagi baik semoga DAP akan kuburkan bn umno hailah melayu yang yg sokong kumpulan bangang ini hidup DAP

    ReplyDelete
  20. Kesian tok janggut....kena tunggang pak jamal tongkol....janggut aje panjang....pemikiran pendek!

    ReplyDelete
  21. Apa yang saya nampak tidak ada seorang pun penyokong Tun setakat ini yang betul2 berani berjuang dan bertindak walau dengan apa cara sekali pun.Cuma apa yang kita lihat penyokong yang hanya kata menyokong dan berdiri dibelakang Tun....dan penyokong yang beginilah yang berada disekeliling Tun sekarang dan yang bila2 masa saja akan lari apabila Tun ditimpa musibah!!!....kesian sungguh2 kepada Tun.Tetapi walau baigamana pun saya tabek hormat kepada Dato Khairuddin Abu Hassan kerana benar2 megasihi Tun dan sanggup berkorban apa saja kerana Tun...syabas Dato semuga Dato mengubah pendirian Dato untuk menyokong BERSATU,lupakan jika ada apa2 masalah yang kecil2 dan berilah sokongan yang padu pada Tun jika Dato benar2 sayangkan Tun.

    ReplyDelete
  22. Yang berjanggut panjang tu bukan A samad Said ke? Kah Kah Kah! Tak dapat sokongan rakyat sekarang nak serang orang berjanggut pulak! Kah Kah Kah! Teruskan perjuangan menipu rakyat, Budin! Dalam blog ni ada sekurang kurangnya 5 orang yang pecaya penipuan engkau. (5 orang yang sama tiap tipa hari - Kah Kah Kah!)

    ReplyDelete
  23. "Jamal...siapa Jamal? Tak kenal dia! Tapi Jamal Pak Tongkol kenal lah...dari cerita P Ramlee

    Wayang...wayang!!!!!

    ReplyDelete
  24. Tuan Magistret, dia nampak sepebprti saya, berjanggut macam saya, bertongkat seperti saya, lagak bongkak macam saya, makan dedak pun macam saya juga, tapi... pasti bukan saya...!

    ReplyDelete
  25. Tuan Magistret, dia nampak sepebprti saya, berjanggut macam saya, bertongkat seperti saya, lagak bongkak macam saya, makan dedak pun macam saya juga, tapi... pasti bukan saya...!

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada lagi tokeh puki ni nyemak kat sini

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...