Saturday 9 September 2017

LAPORAN POLIS PERTAMA TERHADAP PUAD ZARKASHI


Saya telah membuat satu laporan polis terhadap Ketua Pengarah JASA, Mohd Puad Zarkashi  yang telah mengeluarkan kenyataan yang berunsur fitnah, celaan dan hinaan dengan berniat jahat untuk mengelirukan keseluruhan rakyat malaysia!!


Mohd Puad Zarkashi adalah kaki bodek minda lemah otak udang yang tidak faham asas undang-undang dan beliau meletakkan kepentingan agenda propaganda bodoh di atas segala-galanya.


Beliau kemungkinannya tidak mengikuti perkembangan siasatan Suruhanraya Siasatan Diraja (RCI) terhadap semua saksi-saksi setakat ini tetapi secara sengaja dan berniat jahat cuba memanipulasikan segala fakta siasatan yang telah diberikan oleh saksi ke 17 berkaitan urus niaga matawang asing oleh Bank Negara Malaysia sekitar 1990-an. 


Saksi ke 17 iaitu Tan Sri Nor Mohamed Yakcop telah menyatakan bahawa beliau telah membuat keputusan urusniaga matawang asing tersebut  secara bersendirian!!

Mohd Puad  Zarkashi nampak seolah-olah terlalu emosional dan kecewa dengan hakikat kebenaran kenyataan yang telah diberikan oleh Tan Sri Nor Mohamed Yakcop pada jawatankuasa Suruhanjaya Siasatan Diraja baru-baru ini.


Saya nak bagi tahu Mohd Puad Zarkashi  'otak udang' ini sekiranya beliau mempunyai apa saja bahan bukti mengenai kerugian urusniaga matawang asing oleh Bank Negara Malaysia pada tahun 1990-an; tolong tampil jadi saksi dan beri keterangan kepada jawatankuasa siasatan RCI!!


Apa motif Mohd Puad Zarkashi buat kenyataan media secara berunsur fitnah tanpa mempunyai sebarang bukti relevan terhadap kes siasatan ini?!


Keseluruhan rakyat Malaysia nampak puak-puak bangang ini bersungguh-sungguh untuk mencemarkan kredibiliti serta imej Tun Dr Mahathir Mohamad agar masyarakat akar umbi memandang serong terhadap keikhlasan perjuangan mantan Perdana Menteri itu pada hari ini!!


Tetapi malangnya kerana Tun Dr Mahathir Mohamad  tidak pernah menipu di dalam perjuangan untuk menegakkan kebenaran yang akhirnya fakta hakikat diberikan secara jujur oleh saksi ke 17 itu; situasi ini telah membuatkan Mohd Puad Zarkashi nampak amat kecewa!!


Ketua Pengarah JASA ini adalah seorang yang bodoh, bahlul, tolol dan bangang tetapi keseluruhan rakyat malaysia amat bijak pada hari ini sebagai makluman Mohd Puad Zarkashi!!


JASA tolong jangan hendak memperbodohkan rakyat Malaysia!! JASA hanya mampu untuk membahlulkan pemimpin-pemimpin UMNO saja!!


Pada realitinya, ahli-ahli UMNO pun akan gagal diperbodohkan oleh JASA!! 


Majoriti ahli-ahli UMNO di peringkat akar umbi sudah sedar dan semakin menyampah dengan segala unsur salahlaku rakus dalam pelbagai segi pemimpin-pemimpin mereka yang telah hilang wadah perjuangan mulia membela bangsa, agama dan tanahair!!


PDRM harus siasat secara professional, telus dan adil terhadap Ketua Pengarah JASA dalam isu kenyataan beliau yang tidak bertanggungjawab itu demi memelihara maruah dan martabat institusi Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) serta saksi-saksinya.


Ikhlas dari;

KHAIRUDDIN ABU HASSAN

Koordinator

Deklarasi Rakyat

9 September 2017.


232 comments:

  1. Hahaha...first!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo la kalu 1st pun dapek hadiah ko, kot dapek bmw ko apo ko ok jugak ... Budin2 sodiokan blog ni su'oh ko bo-goblog bukannyo aku 1st aku 2nd doh ... Kurg2 komen oden sokong ko, oden bantah ko. Apo la ko ni jang tak ngoti nak menaip ko.

      Delete
    2. Udin Umi nak layan buek Budin2, diyo tu dah keciwa, sanan tak laku ... sini tak bokonan. Tapi Budin2 yg menonangkan diyo ... yg sedikit sebyk bersimpati la tu. Apooo nak buek Udin Budin.

      Delete
    3. Heheheh, hadoi. Tahniah Tuan Tanpa Nama - 21:14 yang menjuarai sayembara orang paling cepat komen walaupun sekadar tulis "HAHAHA...FIRST!". Sekurang-kurangnya lega juga menikmati lawak begini. Hehehehe...

      Delete
    4. Hey Puad ... your brain overhaul is long overdue. Can you afford the gigantic cost?

      Delete
    5. taniah laa dapat first..

      Delete
    6. Hey Khairuddin ... your brain overhaul is long overdue. Can you afford the gigantic cost?

      Delete
    7. Khairuddin ni tak serik2 ke..........ini Msia.....bukan Singapore, Switzerland, Korea atau UK.

      Kat sini sape2 yg laporkan penyelewengan atau satu2 kesalahan ..........orang yg melapor tu yg ditangkap.......tapi orang yg dilaporkan tu tak apa2 beb........dan kalo orang yg melapor tu ambik lawyer.........dengan lawyer2 tu sekali masok lokap.

      Apa Khairuddin ni tak paham2 lagi ke...???
      Welcome to Bolehland yeoopppp........

      Delete
  2. Hahaha...first!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jang kalu ko 1st, Oden 2nd ... Boleh? Samo la kito satu sarung hehehe. Numpang lawak kat go-blog Budun2

      Delete
    2. 2153....

      Aku susah nak faham la bahasa kau, pekat sangat...jangan marah yaa...

      Delete
    3. Maksudnya kalau kau 1st, aku 2nd .. boleh kan & kita sama2 satu geng hehehe. Kita menumpang melawak dlm blog abang Shahbudindotcom.blogspot.

      Delete

  3. KPN baru perlu pantas bertindak dengan menyoal siasat Puad JASA.

    Hentikan pilih kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia akan cakap kenyataan Pooad itu tak pengaruh RCI. Pooad tak salah. Pooad tak perlu disiasat. Pooad kujilat duburmu. Pooad tuanku.

      Siapa dia? Kita tunggu.

      Delete
  4. Fuad dh tk boleh pakai. Org mcmni dh hilang segala kehormatan diri. Ahli politik yang yang tkde jati diri mesti dikuburkan terus dari jd pemimpin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku respek betui tan sri nor...tak risau atau bimbang hilang pangkat,gaji lumayan,elaun dan kemudahan lain...dimana kebykan orang akan lebih suka mendiamkan diri tan sri nor pulak melawan arus...

      Delete
    2. Sama la mcm tun M

      walau tun mmg tahu semua akan ditarik dan pasti alami detik sukar kalau melawan paglima perang islam tu.dia tetap bangkit melawan

      Delete
    3. Anon 21:31

      Orang kata " a diamond will remain a diamond no matter how you cut it ".

      Nor Yaakob tergulong dalam kelompok yang di kategorikan seumpama 'diamond' . Jadi dia tak gentar akibat tindakkan dia , lebih lebih lagi hukuman dari Najib .

      Lihat saja pada Zeti , di buang najib , di ambil olih Asian Infrastructure Investment Bank .

      Lihat saya Hassan Merican , di buang Najib , di ambil Singapura .

      Delete
    4. Diny, apa dah jadi? Manusia yg judikan 32 billion duit rakyat dah jadi 'diamond'?? Kesian kau orang ini. Betul betul akal dah beku. Kan dah cakap hasutan fitnah dan benci ini dah tutup akal dan matahati. You don't have the capacity to think right anymore Diny. Kesian.....

      Delete
    5. Saksi ke 17 iaitu Tan Sri Nor Mohamed Yakcop telah menyatakan bahawa beliau telah membuat keputusan urusniaga matawang asing tersebut secara bersendirian!!

      KAH...KAH...KAH...KIH...KIH...KIH...
      BILA MAMAK SAMA MAMAK BERTEMU ....DAH TAHU JAWAPANNYER...
      SI KHAIRUDDIN NI MEROYAN KE MENCARUT TU....KAH...KAH...KAH...

      INI LAH PERTAMA KALI AKU TENGOK BEKAS PM YANG PALING BONGOK DAN BERMUKA BEBAL YANG MEMERINTAH M'SIA SELAMA 22 TAHUN...KAWAN KODEM DIA SI DAIM YANG BERMISAI PUTIH TU DAH JADI penDIAM DAH KEBELAKANGAN NI...MADEY SOROK BAWAH TILAM KOT SUPAYA JANGAN BUAT KECOH...NANTI TERBURAI SOKMO.....

      Delete
    6. Jebon.........diamond yang sebenar ialah 22 carat pink diamond yg berharga US$27.3 million masih dalam misteri yg sumer orang dah tau sape.......

      Delete
    7. Admin patut buat laporan polis mana2 nacai yg kaciwa masih mempersoalkan keterangan Nor Mohd Yaacob...kasi ajar sikit budok2 biadap ni...najib upah budak2 nak tunjuk kekicawaan yg sangat pedih...

      Delete
    8. Mr Jerbon pemoja tegar perompak..

      Delete


  5. RCI kalau betul-betul adil, perlu jaga keselamatan saksi dan pastikan saksi tidak di ganggu oleh pihak yang tidak ada kaitan dengan membuat satu laporan Polis.

    Sekiranya RCI buat tidak tahu, satu hari nanti akan ada pihak lain yang tidak berpuas hati mengatakan RCI kambing mandul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Choii.. keputusan ini serah pada PM juga untuk penyelesaian. Target kena alih saksi 17 ke, apa ke bukan Mat Kepit peduli.

      Saksi ke 17 ini jika ada drebar, maid indon, awek simpanan, jantan gigolo...siap korang kena jaga celah paha.

      Mat kepit memang suka tembak target area situ.. Cuma Najadi Ambank dan Altantuya C4 silap tembak hala lain...

      Delete
  6. Sama2 kita tolak pemimpin dan muka2 lama dalam politik termsuklah tun m, mat sabu, hadi, najib, anuar, kit siang, dan seangkatan dgnnya kerena mereka msih mgamalkan politik lama yang tk sesuai dgn generasi sekarang. Merekalah yg telah merosakkan politik negara kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tolak umnu dan pas je. Bawak la RCI Memali plak. Mesti terlondeh habih ulama pewaris iblis tu.

      Delete
    2. Kau bodoh kau ingat pemimpin ph malaikat mereka sama aja tolol

      Delete
    3. Jd kau salahkan ulama peristiwa mamali. Kau tak tahu siapa yg myebabkan kematian. Ckp jgn susuka hati aja.

      Delete
    4. Amanat haram Haji Hadi punca tragedi Memali.

      Mati sesat kerana melawan polis.

      Haji Hadi wajib taubat dan mohon ampun kepada waris Memali.

      Kita sebagai rakyat yang matang dan sejahtera menolak politik takfir kafir mengkafir sesama umat Islam yang dipelopori Haji Hadi dan ramai Ustaz Pas.

      Kami juga membantah politik maki hamun dan menghina makhluk Allah seperti anjing, biawak, nyamuk, barua, anak butir tahi dan kata2 jelik dan jijik yang juga menjadi zikir Haji Hadi.

      Haji Hadi wajar dikaunseling seperti Tok Bomoh 1Malaysia kerana merosakkan Islam di mata dunia.

      Delete


    5. PAS mengamal politik natang.
      UMNO mengamal politik dedaki.

      HARAPAN mengamal politik kesejahteraan dan kesetabilan.

      Delete
    6. Anon 21:42, 21:54 & 21:57 ni sah Kejora!
      Kan..kan.. Pak Othaman...kan?

      Delete
  7. Puad ni org batu pahat suka kat dia kalau betanding lagi palimen pru14. Senang kasi kalah lagi sekali. Ego n belagak sesangat.

    ReplyDelete
  8. Ini bawah kena fikir2 fikirkan

    FAKTA:

    ISRAEL menerima bantuan daripada rakyat malaysia sebanyak RM230,000.00 setiap hari melalui pembelian set rm5.90 di McD MALAYSIA. McD MALAYSIA menghantar sebanyak RM 80.4 juta setahun ke PUSAT McD di USA,dan wang itu telah disalurkan ke tabung ISRAEL. Masyarakat M'sia kalau ada keperikemanusiaan, TOLONG COPY PASTE & Jom Boikot Berterusan!!!
    Amanat Perdana Menteri Palestin:
    "Kami tidak meminta kamu datang bersama2 kami mengangkat senjata kerana kami sentiasa bersedia disini utk mempertahankan tanah umat Islam, tetapi kami hanya meminta dari kamu doa kerana doa lah senjata paling hebat yg tidak ada pada org kafir .
    Selain itu bantulah apa saja yg kamu termampu dan tolong sebarkan tentang kami kpd semua umat Islam kerana kami terkepung utk memberitahu kpd dunia.
    "Jika itu juga tidak mampu kamu lakukan bagaimana kamu hendak menjawab dihadapan Allah kelak?".
    Sila sebarkan jika anda peduli .

    Hj. Nazri Deraman, Pengerusi Cakna Palestin
    Ambil masa lebih kurang 5 minit utk sebarkn msg ini supaya kita boleh menjawab soalan dari Allah s.w.t apabila ditanya apa yg kita buat . Inshaa Allah..
    Harap anda tidak membiarkan msg berhenti disini shja .
    ★Untuk peringatan sbb kita kdg2 lupa
    ★Sebarkan . Demi Islam.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malaysia vs Palestine Match Statistics - Asia WC Qualification Asia
      SoccerPunter > Soccer Statistics > Asia > WC Qualification Asia 2018 Russia >

      Malaysia vs Palestine

      Malaysia 0 - 6 Palestine

      Betulkah Palestin ni susah, bola pukui kita sakan....

      Delete
    2. Bukan McD dah jual kepada Arab Daudi
      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.thestar.com.my/business/business-news/2016/12/02/mcdonalds-sells-malaysian-and-singapore-franchise-to-saudi-group/&ved=0ahUKEwjAtPCa2JjWAhVFv48KHf1uAg8QFggkMAA&usg=AFQjCNGBazU09yOxcAOtXTu6VnUMgyGz_g

      Delete
  9. Kalau berdasarkan ucapan mat sabu di kempas sebelum ini, golongan seperti poad ni kebal undang undang.

    Kalau orang melayu batu pahat pun dah tolak dia takkan kita nak kutip.

    Poad sedar diri, bila ada orang sanggup kutip dia, kenalah dia setia membuta tuli walaupun terpaksa kual harga diri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patutlah kipaassss laaajuuu bro.......

      Delete
  10. mat zakar batu pahat ni glamor di kalangan wanita2 umno.. peeweeet..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANON 22.36...ZAKAR KETUA PELIWAT KO...LAGI GLAMOR DIKALANGAN WANITA-WANITA PKR....PEEWEET....

      Delete
    2. NaJib ketua PELIWAT UMNO YG JUBORKAN ALTONYA...buat tak tau plak..

      Delete
  11. Othaman dulu kemain lagi dia megah ‘action’
    Tapii meriam buloh jer, mau cetus sensation
    Bila nampak kelibat hamba dia mula tension
    Tak masuk blog lagi, hanya tonton television

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. AAH...LAMA BETUL TAK NAMPAK SI SUMAN TEMPE TU....LANGAU-LANGAU FUKATAN HAPRAK DAH LAMA DOK TUNGGU DIA....NANTI POTONG ELAUN MESYUARAT....

      Delete
    2. Sendiri komen sendiri jawab...kau nak tipu puad zakarshit boleh la derrrr...


      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    3. 22.43 dah sewel 2 tiga hari ni sejak Nor Mohd yaacob bagi keterangan..

      Delete


  12. Jom kita buat laporan polis terhadap Khairiddin kerana menggunakan tandatangan palsu dlm deklarasi rakyat yg hendak di sampai kan kpd Agong


    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok ni Pak Othaman, si Kejora ni menikus lagi...kan Pak Othaman kan...?

      Delete
    2. AAH...LAMA BETUL TAK NAMPAK SI SUMAN TEMPE TU....LANGAU-LANGAU FUKATAN HAPRAK DAH LAMA DOK TUNGGU DIA....NANTI POTONG ELAUN MESYUARAT....

      Delete
    3. Ajak la atoookkkkkkkk kau kat felda tu pi buat report


      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    4. aku dah Report kat Atok Madey...tapi dia buat muka bebal dan muka tembok jer....mungkin kepala dia dah biol kot....maklum ler dah Tua NYANYUK....

      Delete
    5. I hope when you tua nyanyuk people didn't say biol to you. But by then you might don't understand at all what people are saying.

      Delete
    6. Sejak Nor Mohd yaacob bagi keterangan macai2 jho lo jadi sewel....cakap merapoo dan meroyan kekicawaan..

      Delete
  13. Si Fuad lidah kontot cuba untuk menunjukkan lidahnya cukup panjang, tapi akhirnya menampakkan betapa amat kontotnya lidah beliau seiring akal fikirannya dalam mendepani isu sebenar. Inilah wajah sebenar pejuang UMNO hari ini, memperbodohkan diri sendiri mempertahankan tuan mereka yang serakah dan perasuah demi survival politik dan kepentingan peribadi. Nasib rakyat kebanyakan dipersetankan kerana mereka bertanggapan maruah rakyat hanya senilai BR1M, Periuk letrik, beras seguni yang tidak seberapa harganya itu. Rakyat yang bijak tahu bahawa mereka mendapat tidak seberapa berbanding segala cukai termasuk GST dan semua barang keperluan yang kosnya naik berkali ganda berbanding apa yang regim kleptokrasi beri. TENDANG DAN TERAJANG NAJIB & UMNO DAN HUMBAN KE LAUT DALAM GE AKAN DATANG. Regim penyamun wajar ditumbangkan segera sebelum Malaysia lebih sengsara.

    ReplyDelete
  14. Tengok ke gaya, Seman iblih dah menyebai
    Kalau dia jengoi jugak, mesti dia muka tebai
    Peghut kembong kempih mcm makan cabai
    Mau ke dak, posting lepaih john boDoe tibai

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. john doe9 September 2017 at 18:08

      Salam sejahtera pak othaman yang dihormati lagi dikasihi.

      With all due respect pak Othaman, mungkin saya perlu suarakan pandangan saya kali ini memandangkan pak Othaman telah membangkitkannya dan menyebut nama saya secara khusus.

      Suharli Masrop dan Mr J bukanlah Kejora. Kebolehan dan karakter mereka berlainan.

      Pak Othaman dan Kejora masing-masing obses sesama sendiri disebabkan sejarah lama dan demikian siapa saja yang muncul pak othaman akan mengatakan ia adalah Kejora.

      Kalau mengikut pak othaman bukan saja setiap yang muncul sebagai tikus adalah Kejora tetapi Mr J, Unknown sahabat, Suharli Masrop, Paul Bagio semua juga adalah Kejora. Malah sampai semua yang muncul dalam youtube juga bagi pak Othaman adalah Kejora. Itu belum dikira watak baru yang lebih fujur dari kejora iaitu TIKUS yang turut muncul secara anon, mungkin pak Othman akan menyangka ia juga adalah Kejora.

      Kejora tak sehebat itu untuk muncul dalam 1001 watak dengan kemampuan yang berlainan dan berlawanan.

      Semasa Sdr Din Turtle meninggal dunia, Kejora telah mempersenda kematiannya dengan 1001 olok-olokan sedangkan Suharli Masrop pula mengucapkan kalimah biasa yang kita ucapkan dan tidak bersetuju dengan penghinaan kejora. Suharli Masrop bukan Kejora.

      Mr J adalah seorang pembenci kebenaran kaedah putar belit. Untuk mempunyai kemampuan sebegini seseorang itu perlu memiliki sedikit kepandaian.

      Kejora tidak memiliki kepandaian itu dan demikian ia menjadi seorang pembenci kebenaran dengan kaedah mengolok-olokkan, memaki hamun dan mencarut.

      Mr J juga mempunyai kemampuan BI yang baik sedangkan Kejora pula kita sama-sama tahu.

      Mr J bukan Kejora, Unknown sahabat bukan Kejora, Suharli Masrop bukan Kejora, dan tikus raja fujur yang suka melaknat dan memperolok-olokkan ayat-ayat AlQuran juga sudah tentu bukan Kejora. Kejora tidak sefujur TIKUS dan kefujuran TIKUS memang tidak dapat ditandingi sesiapa pun.

      Saya dengan rendah diri berharap agar penjelasan dan perkongsian saya ini dapat membuatkan pak othaman yang dihormati berfikir kembali secara rasional tanpa didorong oleh dendam lama bahawa tidak semua yang muncul menyokong Najib itu adalah Kejora.

      Harap pak Othaman tidak berkecil hati dengan perkongsian ini.

      Saya hanya ingin membuka mata pak Othaman supaya dapat menilai perbezaan mereka semua.

      Pak Othaman orang yang sangat bijak. Hanya ketepikan dendam lama dan pak Othaman akan dapat menilai dengan lebih objektif.

      Semoga pak othaman terus dirahmati Allah.

      All for one and one for all (asal bukan perkara bathil).

      Salam perjuangan.

      Delete
    2. Ki kih.. boDoe tibai sampai Seman terbantut
      Dlm hati mesti Seman kata ‘boDoe tak patut’
      Seman merajuk, boDoe senak nak terkentut
      Kinii boDoe takut, dgn sifu dia terus melutut

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    3. john doe9 September 2017 at 22:24

      Untuk pak othaman

      Saya mohon maaf sekali lagi sekiranya pendapat saya di atas mengecilkan hati pak othaman.

      Pak othaman tetap sifu saya.

      Tempohari apabila saya membalas komen seorang 'tikus' (masa itu tidak kelihatan seperti kejora) seseorang telah berkata "bro john doe, tikus itu adalah kejora, kalau tak percaya tanya pak othaman".

      Ketika itu juga saya berpendapat ada orang lain juga punya pendapat pak othaman sentiasa melihat semua orang lain sebagai kejora.

      Sekali lagi mohon maaf kepada pak othaman sekiranya pendapat saya di atas membuat pak othaman kecil hati. Ia hanya pendapat jujur saya.

      Salam perjuangan sifu yang dikasihi lagi dihormati.

      Delete
    4. Bagi saya ada kebenarannya sangkaan pak othaman tentang kejora ni..walau tak 100% pun, more than 70% i think that he is right..maklumlah bila dah jadi tikus boleh menyamar macam2..cuma yang selalu ber'urusan' yang akan mengecam tikus tersebut.. Secara profil psikologi seperti bro john doe lakukan boleh juga diterima pakai tapi sekiranya sitikus itu seorang psycho..data itu tidak boleh dijadikan ukuran..bila saya mengatakan pada bro john doe, tikus itu adalah kejora, kalau tak percaya tanya pak othaman" bukan maksudnya pak othaman obses tapi menunjukkan bahawa hanya pak othaman yang betul2 mengenali kejora bak kata pepatah hanya jauhari mengenal manikam..

      Delete
    5. Kejora ini ada lah ibarat api di dalam sekam
      Hanya jauhari saja yg dapat kenal manikam
      Othaman pelir lembik agak nya gi berbekam
      Sbb kat blog Parpukari terok dia kena tikam

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    6. Sdr anon,

      'TIKUS' berkenaan bukanlah Kejora. Pada masa itu saya masih menilai sama ada tikus itu Kejora atau bukan. Selepas beberapa ketika saya berani sahkan dia bukan Kejora.

      Akibat senjata makan tuan di Blog KD TIKUS akhirnya muncul sebagai VIRGO di sana.

      Terbaru cuba lihat komennya ke atas komen balas saya ke atas komen pak rahman jpc pada enrty yang lepas. Ia mengatakan kami tak tahu malu bila sebut pak rahman jpc ada anugerah diraja dan bergelar Dato. Kelihatan ia adalah orang baru.

      Kejora tahu pak rahman jpc ada Dato dari Selangor dan pernah membuat syair penghinaan dengan mengatakan pak rahman jpc terima Dato dari 'Sultan Melaka'.

      Selama Kejora muncul pun ia hanya bermain-main dan apabila dia memperolok-olokkan sesuatu berkenaan ayat AlQuran atau hadith dan ditegur ia tak mengulanginya. Contohnya tentang kisah taubat seorang pembunuh yang dibawakan pak othaman.

      Ada pula 'tikus baru' ini sejak ia muncul ada saja komen anon yang melaknat orang lain dan apabila ditegur ia akan menghina ayat itu (ini berlaku di blog KD).

      Sedahsyat-dahsyat Kejora ia hanya bermain-main, tapi si TIkUS ini sudah sampai ke peringkat menghina ayat AlQuran.

      Delete
    7. Kejora, kalau kamu rasa dengan menggunakan modal teguran aku kepada pak othaman tentang ia menyangka semua orang Najib dalam alam siber adalah kamu boleh melemahkan semangat pak othaman aku rasa kamu silap.

      Kalau kamu rasa ia boleh melemahkan pertalian aku dengan pak othaman yang sama-sama pernah dihina kamu sebagai 'anak-anak Tuhan Harun', in shaa Allah aku yakin itu pun kamu silap.

      Pak othaman orang bijak dan berjiwa besar dan bukan budak kecil. Apabila ia selesai memikirkan teguran aku dan bersetuju dengannya atau mungkin tidak bersetuju dengannya kamu akan lihat ia muncul kembali dengan komen-komen powerfulnya yang boleh membuat Mr J dan Fuad Zarkashi juga terkencing.

      Setakat melayan orang sakit jiwa macam kamu di dalam blog bagi aku bukan level pak othaman. Biarlah ramai anon-anon lain buat kerja mudah tu.

      In shaa Allah pak Othaman akan kembali dengan komen-komen hebatnya kelak.

      Delete
    8. USTAZ DOE FUKATAN HAPRAK ANJING KURAP BELAAN KETUA TO' KONG DAPIGS DAH MULA BERZIKIR...TU SAMPAI KE SUBUH ...SAMBUNG WAKTU PAGI...SAMPAI KE TENGAHARI DAN BAWAK KE MALAM LE GAMAKNYER ....

      Delete
    9. LAMA BETUL TAK NAMPAK SI SUMAN TEMPE TU....LANGAU-LANGAU FUKATAN HAPRAK DAH LAMA DOK TUNGGU DIA....NANTI POTONG ELAUN MESYUARAT....

      Delete
    10. Ki kih... baru ko tau, dgn ko Seman berbulu
      Ko tibai dia terdudok, tak mau nak fikir dulu
      Kini ko cuba bodek dgn ko punya penghulu
      Kesian, si tua tu, nak masuk pun rasa malu

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    11. Semua yg pro DSN, si Othaman kata Kejora
      Mmg ler betul ‘Ostad’ boDoe dlm ini perkara
      Dia dah terlalu obses, itu tua kongkang kera
      Tetapi malu nak masuk walau hati membara

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    12. Lantakkkkk la ape pon...asal umno mampossssssssss aku sokong jer


      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    13. Badan Othaman mcm harimau hamba cakar
      Sbb itu dgn Kejora dia obsess, hatii terbakar
      Dia tampil bagii tahu, mmg ler lawak kelakar
      Sampai ke youtube, unta ini pergi selongkar

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    14. Othaman Ahmad9 September 2017 at 17:25

      Salam bros john doe, Macy, & Malaysiabaru & selamat bertemu kembali...

      Perhatikan ayat Kejora @ 15:03....
      "SI TUA RENTA X RELEVANT POLITIK RABAK".

      Dari dulu hati nurani serta instinct saya mengatakan si J & Kejora adalah orang yg sama. Kejora memang pakar bermuka-muka dgn pelbagai karektor dan samaran, Kini saya banyak meluangkan masa membuat kerja 'Sweeping Pembersihan' menjejakki Kejora di You Tube.

      Salam Perjuangan.

      Delete
    15. Othaman pasti dlm resah gundah tak keruan
      Tak mustahil si tua iblis ini dah sasau sawan
      Tak disangka kawan sanggup makan kawan
      John boDoe, anak murid kinii dah jadi lawan

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    16. LAMA BETUL TAK NAMPAK SI SUMAN TEMPE TU....LANGAU-LANGAU FUKATAN HAPRAK DAH LAMA DOK TUNGGU DIA....NANTI POTONG ELAUN MESYUARAT....

      Delete
    17. Othaman selongkar blog konon dia Hng Tuah
      BoDoe tak suka, tibai dia sampai makan kuah
      Terus pak kadok tu jadi malu & hilang maruah
      Kini si tua iblis ni sepi tak berani lagi nak juah

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    18. ‘Ostat’ boDoe dah sepi, mungkin dia mengaji
      Pasti menyesal, sbb tibai Seman tak fikir kaji
      Tua kutok itu pun malu le bila anak murid taji
      Kemain BoDoe bodek balik, si tua itu dia puji

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    19. jangan-jangan si Suman Tempe ni masuk ICU macam Madey dulu kot....
      sebab perangai dia ni aku perhatikan cepat sangat nak marah dan meroyan...lepas tu berlagak samseng plak....

      Delete
    20. John boDoe kemain lagak bagai ostat warak
      Tapii hamba tahu lah dia itu munafiq haprak
      Terlanjur ditibai Seman sampai nak terberak
      Lepas itu dia bodek balik, puji bagai nak rak

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    21. Othaman kini tecungap-cungap dan terketar
      Terkejut berok dia dgn Doe punya komentar
      Hamba rasa di katil hospital iblis ini terlantar
      Malaikat pun sudah bersiap dgn buku daftar

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    22. HE..HE..AKU TAHU USTAZ BEROK DOE NI BELUM TIDOQ LAGI......DIA DOK TENGAH BACA KITA PUNYER KOMEN DARI JAUH......NAK MASUK TAK BERANI...BAK PI LER DIA....

      Delete
    23. Betul Kejora, aku belum tidur.

      Cuma tadi aku tak baca komen apa2 lagi sebab tumpu benda lain. Ini baru aku nak tido tapi aku masuk lah baca dulu kot-kot lah ada komen spin yang dirasakan perlu dibalas. Nampak gayanya memang tak ada.

      Kalau kamu cakap aku takut nak masuk berhujah dengan kamu tu silap lah bila masa aku takut dengan kamu. Cuma aku tak berapa layan beruk sakit jiwa macam kamu ni. Tak dak faedah apa pun.

      Bagi komen pun serupa orang terencat akal je, ada hati nak minta orang layan.

      Kesiaaaaan..

      Oklah Kejora aku tidur dulu. Jangan ingat aku menyorok plak dari beruk terencat akal nooo..

      Delete
    24. Maaf teman nak mencelah sikit........rasanya kita tak perlu tumpukan sangat perhatian pada Kejora ni....

      Komen2 kejora tak ada fakta. Sumer komen kosong dan pendek, yg kalo ada hujah pon sangat sikit dan sangat dangkal.

      Teman rasa buang masa jer melayan orang macam
      tu. Kita dah tibai dia 2, 3 kali tu cukople.........sebab siGampang tu tetap gitu sampai mamposss......

      Kepuasan pada dia ialah apabila perangkapnya "mengena".

      Only the idiots will do idiot things.
      Trust me......this guy is worth for nothing !!

      Delete
    25. Betul tu bro phantom.

      Saya amat jarang melayan manusia super bodoh cam Kejora ni.

      Bagi komen pun macam beruk terencat akal. Tapi kali ni nampak benor desperadonya nakkan komen-komennya diberi perhatian.

      Kena sound dengan bos gamaknya sebab kewujudan dia tak beri kesan. Hanya melukut je pun.

      Delete
    26. Sekarang baru kita tau siapa dia mat kopipes dan apasal dia cuma kopipes je dulu. HAHAHA...

      Delete
    27. Sejak Nor Mohd yaacob bagi keterangan macai2 jho lo jadi sewel....cakap merapoo dan meroyan kekicawaan..

      Delete


  15. Kalau Najib boleh buat RCI dan macam-macam lagi ke atas Tun Mahathir, sudah tentu nya Najib boleh buat macam-macam ke atas Nor Yakob.

    Kalau setakat tuduh Tun Mahathir simpan rahsia, bila-bila Najib boleh pusing cerita untuk menyelamatkan Nor Yakob. Bukannya masalah pada Najib yang berkuasa sebagai PM.

    Mengapa si Morad boleh memberi keterangan yang tidak memihak kepada Tun Mahathir kerana tidak mustahil rahsia yang Tun Mahathir simpan melibatkan juga si Morad.

    Sekiranya Puad menuduh Nor Yakob tidak berkata benar boleh di terima tetapi apabila Puad kata di "kambing hitam", memang salah lah salah.

    ReplyDelete
  16. Tun Pecal sudah berbunyi
    Katanya fool at question only
    Nor Mohd mengaku sendiri
    Konon ada 'arahan' diberi!

    Ini JASA tak cukup lagi
    Sebab fool at nak balas budi
    Walau kalah Batu Pahat tak sudi
    Tetap diambil oleh Pak Jibby!

    Fool at tetap nak cari jalan
    Tun Mahathir mesti kenakan
    KP aku diberi Bijan
    Musuh Bijan akan ku lawan!

    Bukan Jabatan nak senangkan rakyat
    Membela Bijan dah jadi alat
    Propaganda um-no sepanjang hayat
    Pakatan menang nanti terkulat

    Sepatutnya benar katalah benar
    Bersama rakyat menentang onar
    Sebab jawatan dedak bersinar
    Biji mata terus berpinar!

    Pakatan menang tahulah nasib
    Cai penjilat moyok dah sakit
    Lari ke Jawa Wak berakit
    Ke Sungai Buloh Bijan terjongkit!




    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik bro fan tun..

      Sekiranya Tun M tak dapat disabit
      Tentu sibijan hatinya sakit
      Belum apa2, rancangan dia dah premature ejaculate
      Tak kena gaya lehernya pula akan terbelit..

      Ini semua salah puat zakarshi
      Salah rancangan memilih saksi
      Tak dapat menerima hakikat, dikata saksi korbankan diri
      Sanggup dia memperbodohkan diri demi mengambil hati siperdana menteri..

      Kata mereka bersikap terbuka
      Kebenaran dicerita tak dapat pula terima
      Nampak sangat perangainya seperti celaka
      Elok dia ke bamboo river dengan sibijan disumbat bersama..


      Delete
    2. Saksi ke 17 iaitu Tan Sri Nor Mohamed Yakcop telah menyatakan bahawa beliau telah membuat keputusan urusniaga matawang asing tersebut secara bersendirian!!

      KAH...KAH...KAH...KIH...KIH...KIH...
      BILA MAMAK SAMA MAMAK BERTEMU ....DAH TAHU JAWAPANNYER...
      SI KHAIRUDDIN NI MEROYAN KE MENCARUT TU....KAH...KAH...KAH...

      Delete
    3. Tu la ni semua pak jahid pnya pasal...dok kutuk mamak sgt


      KAH...KAH...KAH...KIH...KIH...KIH

      Delete
    4. Sama geng le jugak si Zamkata tu, geng mamak nasi kandar kutty...

      Delete
    5. Tak merasa la bijan makan nasi kandar lagi


      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    6. BN menang lagi tahulah nasib
      Cai Fukatan Haprak penjilat Juboq Dapigs dah sakit Lari ke Jawa Wak berakit
      Ke Sungai Buloh Nuar Al Juburi terjongkit-jongkit tak dapat Menyungkit...!

      Delete
    7. Sejak Nor Mohd yaacob bagi keterangan macai2 jho lo jadi sewel....cakap merapoo dan meroyan kekicawaan..

      Delete






  17. Tangkap Khairuddin yg menggunakan tandatangan palsu dlm deklarasi rakyat




    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 23:01 ni sah Kejora...
      betul tak Pak Othaman?

      Delete
    2. Pak Othaman (si Suman TEMPE)...dah masuk wad dah...ko dan macai Fukatan Haprak ahli majlis mesyuarat tingkap tak pi ziarah ker....

      Delete
    3. Tandatangan palsu ke,rambut palsu ke macam semah jenggol tak kisah...janji umno mamposssssss


      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    4. rambut palsu semah jenggol?
      ko mengata bini madey ke bro?

      Delete
    5. Aku megata nenek kau...

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    6. NENEK ASMAH....BINI MADEY....
      PUN DUA-DUA TAK SEDAU DIRI....

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    7. Sejak Nor Mohd yaacob bagi keterangan macai2 jho lo jadi sewel....cakap merapoo dan meroyan kekicawaan..

      Delete
  18. Insyallah jerat makan ruan najibrazak

    ReplyDelete
  19. Tiada lagi Othaman, Matdey punya pak turut
    Kalau hamba tiada kemain lagi dia mengarut
    Kinii batang pelir dah kecut masuk dlm perut
    Agak nya cari dukun, batang pelir nak diurut

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak Othaman (si Suman TEMPE)...dah masuk wad dah...macai Fukatan Haprak ahli majlis mesyuarat tingkap tak pi ziarah ker....

      Delete
    2. Sejak Nor Mohd yaacob bagi keterangan macai2 jho lo jadi sewel....cakap merapoo dan meroyan kekicawaan..

      Delete
  20. Hahahahaha...Khairuddin dh berbakul2 kasi kt puak2 UMNO nie...semua cukup...bodoh...tolol...bangang...otak udang...siap lapor polis tapi puak UMNO ni mcm dh diimunisasi dgn dedak kelas A...mcm takde kesan. Tak rasa terhina ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro,
      Mana mungkin org HINA rasa terhina,sbb dah mmg HINA! Maruah takde,otak banggang,hati hitam. Complete package tu....

      Delete
    2. Saksi ke 17 iaitu Tan Sri Nor Mohamed Yakcop telah menyatakan bahawa beliau telah membuat keputusan urusniaga matawang asing tersebut secara bersendirian!!

      KAH...KAH...KAH...KIH...KIH...KIH...
      BILA MAMAK SAMA MAMAK BERTEMU ....DAH TAHU JAWAPANNYER...
      SI KHAIRUDDIN NI MEROYAN KE MENCARUT TU....KAH...KAH...KAH...

      Delete
    3. Sejak Nor Mohd yaacob bagi keterangan macai2 jho lo jadi sewel....cakap merapoo dan meroyan kekicawaan..

      Delete
  21. Othaman tua bapok perasan, ingat dia brutal
    Bila hamba tiada kemain lagii dia galak gatal
    Tetapi terus dia lari bila hamba sekeh sental
    Agak nya kini, dah terlantar kat wad hospital

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa...puad dapt la gaji berbelas ribu.budak ni dapat bodohhhh je hari2

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    2. Pak Othaman (si Suman TEMPE)...dah masuk wad dah...macai Fukatan Haprak ahli majlis mesyuarat tingkap tak pi ziarah ker....

      Delete
  22. Kesiian sungguh si Othaman tua muka kelat
    Jadi serupa bapok bila dia cuba nak bersilat
    Dgn hamba, dari dulu dia tidak tahan daulat
    Terus menghilang ini tua pukiimak taik palat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu ja pak othman masuk balik kita tengok siapa terkulat-kulat.

      Delete
    2. Pak Othaman (si Suman TEMPE)...dah masuk wad dah...macai Fukatan Haprak ahli majlis mesyuarat tingkap tak pi ziarah ker....

      Delete
    3. Dunia ni sentiasa bergerak..sama dengan fitrah manusia..yang muda pun lama lama akan tua.mcm anon 0043 tu akan tua jgk nanti mcm orang lain..merasa la keluar masuk hospital...itu pun kalau mampu lah,Sb kos wad 1 pun dah naik,myb tak mampu anon 0043.jgn mati kering kat bawah jambatan udah ler 3-4 taun lagi ok

      harap PH lepas menang taun depan dapat kurangkan kos hospital dan rawatan

      Delete
    4. HE...HE...HE...TU JER KE...
      GST DAN BRIM TAK NAK HAPUSKAN KER...

      Delete
  23. Ini blog untuk lepas geram sumpah seranah
    Pengikutnya jenis sembahyang tidak pernah
    Tau lah korang bila berada 7 kaki dlm tanah
    Kat neraka nanti, hirup ler darah dan nanah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  24. Memang munafiiq Othaman anak gelandang
    Aota lebat saja mcm kosong punya gendang
    Dulu, dia marah dgn Nuat mcm nak tendang
    Kinii dgn Nuat, jubor dia rela tadah & hidang

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni mungkin gulungan walaunta paspispus,,,betul ker,,

      Delete
    2. Haji Haddy upah budak mana la plk ni..kuat memaki hamun jgk yg dipilihnya.

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    3. Pak Othaman (si Suman TEMPE)...dah masuk wad dah...macai Fukatan Haprak ahli majlis mesyuarat tingkap tak pi ziarah ker....

      Delete
    4. Dah biasa tu orang Umno seperti 23.50 sentiasa berangapan merekalah terbaik dari kalangan umat manusia..

      Delete
    5. memang baik pun ...ko jer yang BINGAI....

      Delete
  25. Mmg lawak taraf MLM ler ini Khairuddin iblis
    Perasan dirinya jerong wal hal diri anak bilis
    Duit masih lagi berjuta-juta walau dah muflis
    Serupa budak2, sikit-sikit buat laporan polis

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  26. Dah tiada lagii kelibat Othaman ifrit lahanat
    Tahu takut ini barua tua kutuk pengkhianat
    Jalan pun kengkang mcm kotey baru sunat
    Agaknya kini kat atas katil tercungap penat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  27. Kan dah kena penampar jepun..dah kena bangang..sememangnya memang bangang pun..yg pandai bodek jelah. Rakyat faham dah dekat pru ni..kot2lah terpilih lg. RCI yg memihak pd mereka je yg betul..kalau tak memihak semuanya salah..poorahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak Othaman (si Suman TEMPE)...dah masuk wad dah...macai Fukatan Haprak ahli majlis mesyuarat tingkap tak pi ziarah ker....

      Delete
    2. Saksi ke 17 iaitu Tan Sri Nor Mohamed Yakcop telah menyatakan bahawa beliau telah membuat keputusan urusniaga matawang asing tersebut secara bersendirian!!

      KAH...KAH...KAH...KIH...KIH...KIH...
      BILA MAMAK SAMA MAMAK BERTEMU ....DAH TAHU JAWAPANNYER...
      SI KHAIRUDDIN NI MEROYAN KE MENCARUT TU....KAH...KAH...KAH...

      INI LAH PERTAMA KALI AKU TENGOK BEKAS PM YANG PALING BONGOK DAN BERMUKA BEBAL YANG MEMERINTAH M'SIA SELAMA 22 TAHUN...KAWAN KODEM DIA SI DAIM YANG BERMISAI PUTIH TU DAH JADI penDIAM DAH KEBELAKANGAN NI...MADEY SOROK BAWAH TILAM KOT SUPAYA JANGAN BUAT KECOH...NANTI TERBURAI SOKMO.....

      Delete
  28. Dato khairudin tak makan dedak cuma nasi dan laok klu macai utk dpat dedak sanggup makan taik jebon.macam anu 0018 sah penjilat taik mem badak.kahkah

    ReplyDelete
  29. Dato khairudin tak makan dedak cuma nasi dan laok klu macai utk dpat dedak sanggup makan taik jebon.macam anu 0018 sah penjilat taik mem badak.kahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saksi ke 17 iaitu Tan Sri Nor Mohamed Yakcop telah menyatakan bahawa beliau telah membuat keputusan urusniaga matawang asing tersebut secara bersendirian!!

      KAH...KAH...KAH...KIH...KIH...KIH...
      BILA MAMAK SAMA MAMAK BERTEMU ....DAH TAHU JAWAPANNYER...
      SI KHAIRUDDIN NI MEROYAN KE MENCARUT TU....KAH...KAH...KAH...

      INI LAH PERTAMA KALI AKU TENGOK BEKAS PM YANG PALING BONGOK DAN BERMUKA BEBAL YANG MEMERINTAH M'SIA SELAMA 22 TAHUN...KAWAN KODEM DIA SI DAIM YANG BERMISAI PUTIH TU DAH JADI penDIAM DAH KEBELAKANGAN NI...MADEY SOROK BAWAH TILAM KOT SUPAYA JANGAN BUAT KECOH...NANTI TERBURAI SOKMO.....

      Delete
    2. Saksi 17 da cakap dia yg bertanggungjawab anu 0055 plak meroyan ckap dato khairudin.hang punya komen simpan sikit bangang bahalol buat besok lusa.komen bodoh nak ajar org konon hang pi kat maslang,kaduak,zakarshit, dalang tau geng lebai abodoh,tontonwi,nazakrudin Dan chip ahli ah Wang.poodah

      Delete
    3. EKELEH...HIDUP KO LAGI ANON 02.21....AKU INGAT KO DAH TERCEKIK TULANG LEPAS MAKAN SUP TULANG BABI DAPIGS....
      JANGAN LER MEROYAN PAGI-PAGI NI...
      KALAU TAK KENYANG LAGI...PI MINTAK KAT MAK KO SUP TU ADA LAI SIKIT LAGI KAT DAPUR TU...

      Delete
  30. Masalah Pkr antara Azmin & Rafizi
    sudah selesai, dijangka kembali bersatu.
    Amanah = padu
    Dap = kuat
    Ppbm = teguh
    Ertinya selepas Pru14
    Bn/Umno & Pas pasti terkubur.
    InsyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE..HE..HE...
      YANG PENTING PKR DAH KENA HEMPAS SAMA PAS....
      PADAN MUKA....
      TAPI APAKAN DAYA SI NUAR AL JUBURI KETUA PELIWAT MERINTIH DALAM KAMAR BESI...KERANA DIA MASIH MENCINTAI PAS....
      ALAHAI KECIAN NYER AKUUUU....TOLONG...TOLONG...PAS...
      PADAN MUKA PKR...ALAMAK NAK MELINGKOP DAN MAMPOS LER TU....

      Delete
    2. Azmin & Rafizi sangat diperlukan dalam Ph.
      Buang yang keruh ambil yang jernih.
      Bersatu teguh bercerai roboh.
      Ini kalilah (Pru14) lain kali takdalah...

      Delete
    3. 01:09
      kenapa kau meroyan?
      kau gila ke?

      Delete
    4. konfirm bn/umno dan pas
      kini diambang kehancuran.

      Delete
    5. konfirm Amanah, cap Munge, Pkr dan Dap dalam Fukatan Haprak
      kini diambang kehancuran dan kebinasaan....
      He...he...he..
      Kecian si Rapuji Sotong dah kena Tampar sama si Lateefa Koyak...kiki...kiki..kiki...

      Delete
    6. Azmin & Rafizi bingai diperlukan dalam Ph.
      Buang yang jernih ambil yang keruh.
      Berkahwin sekejap lepas tu bercerai dengan PAS susah nak rujuk....
      Ini kalilah (Pru14) nak menang....kalau tak menang jugak....mampos ler Fukatan Haprak dan ditalkin kan ler selamnya......

      Delete
    7. Anu 0109 ni gian kontol dsai tapi tak dapat coba try kepit u help me I help u.bloody asshole

      Delete
    8. EKELEH...HIDUP KO LAGI ANON 02.26....AKU INGAT KO DAH TERCEKIK TULANG LEPAS MAKAN SUP TULANG BABI DAPIGS....
      JANGAN LER MEROYAN PAGI-PAGI NI...
      KALAU TAK KENYANG LAGI...PI MINTAK KAT MAK KO SUP TU ADA LAI SIKIT LAGI KAT DAPUR TU...

      Delete
  31. PH nak menang PRU mmg ler lawak kelakar
    Sesama mereka pun asyik saja nak bercakar
    Kes korupsi pulak satu demi satu terbongkar
    Tunggu lihat saja nantii, mereka gulong tikar

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  32. Othaman Kadok malam inii, bernasib celaka
    Si boDoe lawan tokey sungguh tak disangka
    Tidak tahu di mana lagii dia nak sorok muka
    Katil hospitaal lah tempat dia bersedih duka

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baatard anu anjing belaan Bik mama yoyo.keturunan wak komidi.awak no sehat atau stress banget sih?bijan lingkop hampa gulung tikar.

      Delete
    2. EKELEH...HIDUP KO LAGI ANON 02.32....AKU INGAT KO DAH TERCEKIK TULANG LEPAS MAKAN SUP TULANG BABI DAPIGS....
      JANGAN LER MEROYAN PAGI-PAGI NI...
      KALAU TAK KENYANG LAGI...PI MINTAK KAT MAK KO SUP TU ADA LAI SIKIT LAGI KAT DAPUR TU...

      Delete
  33. Pak Othaman, tak payah pergi selongkar youtube lah.
    Mlm ini, kat blog Budin ni, Kejora muncul dgn pelbagai perwatakan... kan...kan...Pak Othaman kan...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous taik kucing komen cap kentut.partime dgn Jamal jambani ka?kahkahkah

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. EKELEH...HIDUP KO LAGI ANON 02.36....AKU INGAT KO DAH TERCEKIK TULANG LEPAS MAKAN SUP TULANG BABI DAPIGS....
      JANGAN LER MEROYAN PAGI-PAGI NI...
      KALAU TAK KENYANG LAGI...PI MINTAK KAT MAK KO SUP TU ADA LAI SIKIT LAGI KAT DAPUR TU...

      Delete
  34. Rasanya mlm ni, sebelah je hamba bertepok
    Ternyata Othaman bukan jantan, tapi bapok
    Semangat dia lemah lbh rapuh dari keropok
    Takut si tua ni, pala dia hamba nak hempok

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. HE..HE..AKU TAHU USTAZ BEROK DOE NI BELUM TIDOQ LAGI......DIA DOK TENGAH BACA KITA PUNYER KOMEN DARI JAUH......NAK MASUK TAK BERANI...BAK PI LER DIA....

      Delete
    2. Sendiri komen sendiri jawab nampak.

      Sampai camtulah kroniknya sakit kamu ni.

      Tengok ja jawapan aku kat atas sana. Tak kuasa aku nak kopipes melayan beruk terencat akal.

      Hampeh..

      Delete
  35. Othaman Kadok jelas dah belah angkat kaki
    Tak muncul juga walau terok dicerca & maki
    Mmg sah si tua kutok ifrit ini bukan lah lelaki
    Dia tak ada kote tapi hanya tundun dan puki

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANON 02.04...KO NI AGAK-AGAKLER....
      KECIAN PLAK AKU TENGOK KO HENTAM SI SUMAN TEMPE TU....NANTI DIA MENGAMUK ......
      BUDIN GAK YANG SUSAH....

      Delete
  36. Othaman ifrit tak sangka, mlm ini dapat bala
    Anak murid dia, si ‘ostat’ boDoe taji dan tala
    Dia salah agak, ingat idea dia, Doe nak bela
    Tidak diduga Doe hempok dia punya kepala

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  37. “Ostat’ boDoe juga tak kurang risau gelabah
    Sikap biiol sifu Othaman dia cuba mau ubah
    Tapi sebaliknya, si sifu terus tumbang rebah
    Apa lagi, si Doe terpaksa le melutut sembah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  38. Tidak melawan langsung, Othaman musang
    Pukul si tua ni serupa tumbuk batang pisang
    Nak terus tibai pun hamba tidak terangsang
    Biar lah hamba tidor, mlm pun kian gersang

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  39. Klu anak tada bapak anak haram yg dok kahkah kangkang penkomen haram la.nama pun tada dok kutuk pak Othman dn john doe pasai APA sokong tun ??sini komen org bermaruah anjing Dan dubuk tagteam putarjaya bole jalan daa

    ReplyDelete
    Replies
    1. EKELEH...HIDUP KO LAGI ANON 02.44....AKU INGAT KO DAH TERCEKIK TULANG LEPAS MAKAN SUP TULANG BABI DAPIGS....
      JANGAN LER MEROYAN PAGI-PAGI NI...
      KALAU TAK KENYANG LAGI...PI MINTAK KAT MAK KO SUP TU ADA LAI SIKIT LAGI KAT DAPUR TU...

      Delete
    2. Betul tu sdr Adam.

      Tapi saya kurang berminat untuk menjawab komen yang tak ada sebarang nilai kepada ilmu dan fakta mcm si Kejora ni.

      Cuma kadang-kadang jawablah juga di atas prinsip kalau anjing cuba gigit kita semasa naik moto maka kena sepak juga anjing tu, baru boleh terus menunggang motor.

      Apabila melihat bagaimana Kejora menjadi luar biasa gila pada malam ini saya pun melihat balik kepada haribulan Islam. Rupanya hari ini ialah 17hb Zulhijjah, kita baru melepasi hari-hari yang disebut ayyamul-bidh iaitu hari putih.

      Ayuamul bidh adalah hari di mana bulan mengambang penuh. Inilah hari2 di mana syaitan dan makhluk-makhkuk jahat semua menjadi lebih kuat disebabkan fenomena alam ini.

      Ia satu fenomena yang wujud dan menjadi tradisi yang diakui oleh setiap bangsa di dalam dunia. Lihat saja kisah makhluk-makhluk berkaitan syaitan seperti pontianak, serigala jadian, mak lampir semuanya dikaitkan dengan bulan mengambang.

      Begitulah juga orang gila menjadi lebih gila semasa bulan mengambang akibat jin atau syaitan yang merasuknya mendapat kekuatan yang lebih.

      Kejora memang sah orang gila yang dirasuk makhluk-makhluk jahat seperti syaitan, atau kebarangkalian dia sendiri adalah salah satu makhluk jahat itu. Kebarangkalian tinggi Kejora adalah makhuk syaitan di dalam bentuk manusia.

      Sebab itulah pada hari ini 17hb Zulhijjah ia menjadi luar biasa gila sebab hanya beberapa hari lepas sahaja ia telah mencaskan kuasa gilanya itu.

      Aku beekindung dengan Allah daripada syaitan yang direjam. Aamiin.

      Delete
    3. Sedikit penjelasan tentang bulan mengambang dan kaitannya dengan orang gila. Saya rasa ia perlu dijelaskan supaya tiada yang menganggap saya bermaksud ia mempunyai dalil syarie disebabkan saya mengaitkannya dengan ayyamul-bidh yang bermaksud 'hari-hari putih'. Ia hanya dalil bahasa.

      Apabila saya sebut orang gila menjadi lebih gila apabila bulan mengambang saya dan mengatakan bahawa perkaitan ini ada di dalam tradisi hampir semua bangsa di dunia saya tidak bermaksud ada dalil syarie yang mengatakannya tetapi ia punya dalil dari sudut bahasa dan tradisi.

      Bahasa Inggeris misalnya menyebut orang gila sebagai 'lunatic' contohnya sajak famous ciptaan bro Fan Tun yang berikut :-

      "A lunatic entity kejora known As jinggila... ".

      Kalimah lunatic itu sendiri berasal dari kalimah 'lunar' yg bermaksud bulan. Mengapakah kalimah bulan dipilih untuk menggambarkan orang gila? Sudah tentu kerana tradisi Inggeris juga mengaitkan orang gila dengan bulan.

      Di dalam bahasa Arab orang gila disebut 'majnun'. Majnun adalah di dalam bentuk isim maf'ul dari perkataan jin.

      Kalimah jan/jin itu sendiri bermaksud 'sesuatu yang tidak boleh dilihat', maka jin dan syaitan yang termasuk di dalam kategori makhluk yang tidak boleh dilihat berkiatan dengan kalimah jan/jin ini.

      (Malah saya pernah bertemu syarahan bahasa bahawa jannah yang bermaksud syurga juga disebut jannah disebabkan syurga itu juga tidak boleh dilihat).

      Maka demikian kalimah majnun boleh ditakrifkan dari sudut bahasa sebagai bermaksud 'orang yang kerasukan jin atau syaitan'.

      Dan pernyataan bahawa orang gila akan bertambah gilanya pada bulan mengambang ini amat masyhur di dalam adat manusia. Hampir semua bangsa mempercayainya.

      Gila BI - lunatic / lunar
      Gila BA - majnun / kerasukan jin atau syaitan.

      Bulan mengambang baru saja berlalu.

      Ini menerangkan mengapakah Kejora menjadi lebih gila pada malam ini.

      Wallahu a'lam.

      "Aku berlindung dengan Allah daripada makhluk-makhluk jahat yang direjam"

      Delete
    4. Ewah.. kemain lagi, boDoe cacai si Malabari
      ‘Ostat’ pun kini udah jadi pengiikut Al-Jubori
      Dulu kata Nuat tiidak layak Perdana Menteri
      Kinii, kalu Nuat mintak jubor pun ‘ostad’ beri

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    5. Tak usah nak berlakon lah Doe anjiing kurap
      Ko cuba nak cari pengaruh dgn bahasa Arab
      ‘Ostat’ munafiiq mcm nko ini tak boleh harap
      Mcm si Seman, dgn Nuat nko rela meniarap

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    6. Memang sah anu 0521 gila babi asyik dapigs da di babikan malam mcm babi ngepet wak pornrogo.mungkin mak dia yang bagi sop kangkang sori kangkung kat chow kit.ni la cytro Bik mama toyol

      Delete
    7. Tah apa dah kena ni lembu Muhamad Adam
      Dgn lembu sekor ni hamba tiada berdendam
      Tetiba saja lembu ini, hamba dia nak godam
      Agaknya lembu sasau ni dah tertelan jadam

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    8. Nah hadiah dari teman untuk si lunatik ni. Sajak terhebat ciptaan bro Fan Tun yang cukup untuk menceritakan siapakah Kejora.

      Ok kejora, aku belah dulu. Muncul sekadar untuk menunjukkan diri dan menyangkal tuduhanmu akn tidak bersubuh.

      Jangan meroyan sudahlah dengan sajak di bawah ni nooo.


      A lunatic entity kejora also known as jinggila,
      You think you're a hero representing the whole of Malaya,
      No facts, nothing, you're just an excellent liar,
      You're a confirmed ex-inhabitant of Tg Rambutan villa...

      Spending years in Tanjung Rambutan straight jacket he was strapped,
      A lunatic cursing psycho beware of his trap,
      Now released, but on frequent medicines to stabilise his health,
      A real loser doing anything for fortune and wealth..

      You think you're smarter than Othman, Tok Rahman and John Doe,
      They're way above you, don't cry, don't be sad though,
      Every single night they sleep well in their bungalows and condos,
      You're an outcast who sleep and shout in street corridors..

      Wow, such an expert in cursing and smearing,
      At times self-proclaimed fighter like Lord of The Ring,
      By fact you're just a coolie of the person reigning,
      You're protecting him by means of dedak taking..

      You're such a disgust to society as a whole,
      Cursing, foul words, Al- Quran verses, together you scroll,
      You're a damned lunatic person under his payroll,
      When he is over, you'll be jumping into the deepest hole..

      Dear Othman, Tok Rahman and John Doe,
      Thank you for blasting this lunatic servant of jibbo,
      Smearing, distorting, cursing he's the vendor,
      No amount of perfumes could hide his unbearable odour...

      Credit to Fan Tun

      Delete
    9. Kasihan hamba tengok ‘ostat’ Doe otak nipis
      Dia sangat emisional perut kembong kempis
      Serangan hamba tidak mampu dia nak tepis
      Tiada jalan lagi terpaksa cari bahan kopipes

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
  40. Berapa rajin makhluk pantun ni membela najib,
    Sentiasa on line perhati penyokong PAKATAN,
    Harap sedar ye umnobnpas bakal berkubur,
    Ditepuk belakang gajah, keluar babi, ditepuk belakang babi keluar anjing, di tepuk belakang anjing keluar tikus,
    Jadi kesimpulannya saya menepuk belakang tikus keluarlah kaki blog Penjilat najib yang tegar seperti ini,
    Mereka sanggup jadi hina, sehina hina nya, hina yg berlapis lapis,
    Tidak ada makhluk lagi yg sehina ini,
    Jadi penutup kata lewat malam ini, saya Ahmad mengistiharkan kehinaan ke5 selepas tikus ialah boogers penyokong najib,
    Tak paham lagi tak tahu lah,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tepat sekali.

      Tunggu saja saat kehancuran mereka kelak. Baru mereka akan tahu langit itu tinggi sebenarnya.

      Tak lama dah. In shaa Allah. Aamiin.

      Delete
    2. Dgn hamba, ‘Ostat’ boDoe fikiran dah gawat
      Awal tadi semacam anjing kurap ekor cawat
      Hooi munafiq.. usah berlindung dgn selawat
      Tak boleh pakai cakap kalau sokong peliwat

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
  41. laporan yg d buat amat bertepatan.

    ds khairuddin tlh banyak berkorban (sacrifice) utk menyelamatkan Negara.

    namun pada pandangan ikhlas saya, alang kah baik nya jika ts nor mohd sendiri (tuan badan) yg membuat laporan kpd pihak polis.

    saya khuatir n bimbang yg pihak polis akan melayan laporan ini setaraf dgn laporan2 yg d buat olih sdr Rani Kulup sahaja.

    any way 'kipidap' wth d good work bro.

    ReplyDelete
    Replies


    1. Baru bagi keterangan dalam RCI dah di benci oleh orang UMNO yang menyokong Najib dengan cercaan.

      Adakah selama ini atau baru-baru ini di siarkan gambar Nor Yakob dengan Tun Mahathir ?

      Apakah sebarang bukti Nor Yakob berjumpa Tun secara sulit atau berhubung dengan Tun Mahathir.

      Membuat lapuran Polis akan menjadikan saksi di hentam semahu-mahunya sedangkan hasil nya tidak lah seberapa.


      Delete
  42. Othaman iblis udah jadii pengkhianat Melayu
    Bagi dia, semua cakap Madey adalah wahyu
    Dulu dicacii hina Nuat, sekarang ‘I Love You’
    Namun tak daya buat apa, kini tenat kat ICU

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  43. ‘Ostat’ boDoe nak jadii popular bikin gempar
    Dgn siifu dia, si Otaman, dia terlajak celupar
    Dia tiibai taji sampai si tua itu jadi terdampar
    Nak tunggu lihat Otaman kasi dia penampar

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  44. Dah pengsan agaknya ‘ostat’ Doe pala bana
    Pepatah cakap ‘kerana mulut badan merana’
    Dia punya subuh, tiidak tahu entah ke mana
    Sampai ke zohor pula ler ‘ostat’ ni tidor lena

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian si beruk terencat akal ni ye.. Deseorado mahukan komennya dilayan.. Mungkin rasa tercabar sebab komennya amat jarang dapat perhatian.

      Delete
    2. ‘Ostat’ boDoe makin lama, dirii semakin terok
      Perangai tak elok mmg tak boleh nak disorok
      Tah apa punya ‘ostat’, beri org gelaran burok
      Dgn hamba, ‘ostat’ munafiq ini panggil berok

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    3. Mmg jelas ‘ostat’ boDoe ini munafiq keparat
      Agak nya tak baca ayat 11 surah Al-Hujurat
      Beri orang gelaran burok itu satu dosa berat
      Bila udah emosional, ‘ostat’ lupa hal akhirat

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    4. يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ لَا يَسۡخَرۡ قَوۡمٌ۬ مِّن قَوۡمٍ عَسَىٰٓ أَن يَكُونُواْ خَيۡرً۬ا مِّنۡہُمۡ وَلَا نِسَآءٌ۬ مِّن نِّسَآءٍ عَسَىٰٓ أَن يَكُنَّ خَيۡرً۬ا مِّنۡہُنَّ‌ۖ وَلَا تَلۡمِزُوٓاْ أَنفُسَكُمۡ وَلَا تَنَابَزُواْ بِٱلۡأَلۡقَـٰبِ‌ۖ

      Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain dengan gelaran yang buruk.

      Ayat 11, Surah Al-Hujurat

      Delete
    5. Rupanya ‘ostat’ Doe ini, orgnya panas baran
      Kalu dia mencarut lepas ni tuan2 usah heran
      Itu lah jadii nya bila iman tak dijadi sandaran
      Marah punya pasal, tolak tepi hadis & quran

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    6. Akhir nya ‘ostat’ Doe munafiq dah tertangkap
      Hamba ini pasal psikologi mmg sangat cekap
      Masuk juga ostat ni hamba punya perangkap
      Lepas ini, ‘ostat’ dah tak guna lagi nak cakap

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    7. Pagi syahdu ini, hamba merasa sangat puas
      ‘Ostat’ munafiq John boDoe telentang tewas
      Baru dia tau bila bertemu buku dengan ruas
      Usah berlagak dlm ini dunia terbentang luas

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
    8. Mana udah hilang ‘ostat’ Doe kepala dongga
      Harap nya pagi ini, ‘ostat’ Doe sudah terjaga
      Pandai Arab jer, bukan tiket untuk ke syorga
      Amal ibadat & budi pekertii kena juga dijaga

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
  45. Mcm Seman, ‘ostat’ boDoe luka tak semboh
    Kini kat atas katil dia, tak sedar diri berlaboh
    Lawan dgn hamba, terok lah dia kena taboh
    Tibai jer ler ‘ostat’ ni sementara nanti suboh

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  46. ‘Ostat’ boDoe mcm si Seman pandai wayang
    Dgn pembaca belakon pandai tayang-tayang
    Tapi puak munafiq ni bukannya sembahyang
    Kalau time subuh tak nampak kelibat bayang

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ya ka beruk terencat akal.

      Jarang aku masuk sini sebelum subuh habis. Patutlah kali ni rasa cam nak buka blog ja, rupanya ada beruk terencat akal minta dilayan.

      Deseprado hang no.

      Kesiaaaan..

      Delete
    2. Da makan obat Blum anu 0555 gila betul malam sampaii subuh menyalak mcm marathon.tidor klu tak putus wayar otak lgi serious kes plak

      Delete
    3. Tah apa dah kena ni lembu Muhamad Adam
      Dgn lembu sekor ni hamba tiada berdendam
      Tetiba saja lembu ini, hamba dia nak godam
      Agaknya lembu sasau ni dah tertelan jadam

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
  47. wahai DATO PUAD ZAKAR-SI, SEDARLAH KO TU BODOH DAN BANGANG, KERUSI PUN TAK MAMPU NAK PERTAHANKAN, ADA HATI NAK CABAR TUN BERDEBAT, OTAK KAT LUTUT BILA KOMEN SAMPAI TAK TAHU UNDANG UNDANG ATAU KO FIKIR BILA KO JILAT JUBO NAJIB KO TU KEBAL, LETAK KO KAT JASA PUN DAH SATU KESILAPAN BESAR NAJIB, KO TAHU APA MAKSUD NAMA KO PUAD, ZAKAR-SI @ ZAKAR MATI, SO SEDARLAH LAH DIRI YER PUAD ZAKAR-SI

    ReplyDelete
  48. Puak-puak munafiq ini mmg bermuka-muka
    Sebab tu dgn puak-puak ni hamba tak suka
    Termasuk lah jugak si ‘datok’ Sultan Melaka
    Jampi pakai colok (jpc), mcm syaitan puaka

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  49. Othaman hanya mampu baca terkulat-kulat
    Tak daya melawan lagii, ini barua taik palat
    Mcm Madey le pluralis tak kenal arah kiblat
    Asyiik mampos di blog, tak ingat tunai solat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  50. Terus tiada kelibat, Otaman bebal otak sabut
    Cabaran dari hamba belum jugak dia sambut
    Kalu hamba tak ada, dia kencang mcm riibut
    Bila hamba muncul lintang pukang dia cabut

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  51. Kekuatan puak2 haprak ini hamba dapat ukor
    Cai2 haprak dah tumpas seekor demii seekor
    Yg lainnya sampai tengahari lena berdengkor
    Termasuk ‘dato’ Melaka, bomoh nombor ekor

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  52. Nak bagi world cup dkat barua dapat ukor konon.hujah taik kucing.retarded psyco cytro.booodoh punya anu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian juga si Adam lembu ni kalu tak layan
      Ntah kenapa lembu sasau ni tetiba meroyan
      Membebel jer lembu ni mcm nenek kebayan
      Agaknya kepala dia ini tertimpa buah durian

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

      Delete
  53. Hari ini bagi hamba mmg sangat bersejarah
    Othaman Kadok & ‘ostat’ Doe tumpas parah
    Si Seman terus tenggelam, kehilangan arah
    ‘Ostat’ boDoe pula lempar quran bila marah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  54. Nasihat kpd ‘ostat’ Doe, bala tak usah dicari
    Pepatah kata ‘ukurlah baju di badan sendiri’
    Kan bila dah kantoi ostat terpaksa cabut lari
    Ok lah hamba ada kerja di kebun, minta diri

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete


  55. Secara umum nya Puad bukan nya menekan atau mengugut saksi tetapi lebih untuk memesongkan penerimaan dan pemahaman masyarakat yang Tun Mahathir tidak terlibat atau tidak bersalah dan Najib telah kalah.

    Kenyataan tersebut sekadar menimbulkan kesangsian apabila RCI mem buat apa jua keputusan, ianya tetap tidak dapat mengaitkan penglibatan Tun Mahathir.

    Ini hanya sekadar nak jaga malu Najib.

    Apa pun ia nya salah kerana menganggu saksi dan menakutkan saksi yang yang akan di panggil.

    Cara Khairuddin pun hanya satu 'gimik' mengikut rentak Puad (UMNO) Lapuran Polis pula untuk di guna di kemudian hari apabila UMNO masih mengguna kenyataan Puad yang mendakwa saksi telah di kambing hitam.

    Yang menyedihkan kita terpaksa mengikut rentak permainan politik seperti ini dalam pada masa kita cuba berubah kepada politik yang lebih sihat dan bermaruah.

    Cara politik seperti ala-ala UMNO ini boleh pulak di ikuti oleh pemimpin-pemimpin PAS. Ini menyukarkan lagi HARAPAN kepada kita untuk melihat Politik yang berpendidikan dan berilmu.


    - TC -

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...