Friday 28 October 2016

SIAPA LAGI MENTERI ADA SKANDAL SEKS?


Di antara menteri-menteri kabinet di atas, siapa lagi yang ada skandal seks? Tataplah satu persatu wajah mereka, adakah ia boleh dikenalpasti?

Ada sesiapa ingin tahu? Bila ia akan terdedah?

Semua mereka itu akan didapati ada skandal seks yang tersembunyi, sama ada dengan setiausaha sendiri, kerani pejabat, isteri orang atau sesiapa saja, jika tiba-tiba berani menentang Najib Razak dan mempersoalkan mengenai 1MDB.

Itulah trend sekarang ini dan ia secara tidak langsung menunjukkan betapa "agungnya" Najib dan 1MDB di mata pembodek dan pengampu-pengampunya. (SH 28/10/2016).

47 comments:

  1. Ramai menteri dan VIP yang ada scandal tuan budin...

    Mereka ni hanya berlakun baik diluaran sahaja tetapi disebaliknya hanya Allah yang tahu.

    Tapi tak baik hendak mendedahkan aib orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budin,

      U ripe what u saw

      Madey ajar cara gitu masa kes liwat nuar dulu

      Lepas Madey buat liwat 1 jibgor tiru buat liwat 2

      Skrg jibgor berleluasa buat gimmik n teknik serupa

      Bior Madey dan macai2 dia insaf dan sedor!

      u ripe what u saw babeh

      Delete
    2. 13.46

      u ripe what u saw

      Terror betul tapi i tak faham. I buka kamus edisi najib.

      Awak dah masak (ripe) apa awak gergaji(saw) atau nampak semalam (past tense of see).

      Patut le nazri, mat maselan, ku palsu nan, annuar musa hebat...

      Delete
    3. You reap what you sow...

      Delete
    4. You rape what you sawi

      Delete
    5. Anon 14:16

      Awat marah sangat kat dia????? Hang kena liwat kat dia ke??????

      Delete
    6. Dari dahulu hingga sekarang,saya yakin Liwat 1 & 2 memang benar-benar berlaku.Jangan tuduh saya macai Najib sebab saya pun sangat anti-Najib.

      Delete
    7. aku kenal saiful tu sape bro...sudah2 lah kena menipu. kelaurga saiful pun aku kenal .
      orang nak kena liwat xkan senang2 nak bagi kut??xkan senang2 nak buka seluar dengan tali pinggang tu mudah jer?fikir2 kan bro...lagi satu bro pergi cari info doktor yg mula2 buat pemeriksaan kat jubur saiful tu?macam mana keterangan dan pemeriksaan beliau.laporan xde kesan tusukan atau diliwat . apa baghal kelabu asap ker kau ni???hahahaaa...sian nya . . . kalau dah boleh fikir dengan waras baru bercakap bro . xde doq diam2 sudah ...

      Delete
    8. Mungkin anon 16:12 ada ditempat kejadian bersama saifool tp malu nk jd saksi mahkamah? Kalau bkn macai najib tentu khodam hadi lebai pembohong bersiri.

      Delete
    9. Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail didakwa mengetahui dua peguam PKR, Latheffa Koya dan N Surendran duduk serumah tanpa kahwin, dedah blog Captain M.
      Walau bagaimanapun dakwa blog itu, Wan Azizah segaja mnendiamkan diri untuk menjaga reputasi parti memandangkan kedua-dua individu itu adalah Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR dan Surendran juga merupakan Ahli Parlimen PKR Padang Serai dan Ahli Biro Politik parti itu.
      “Selepas siri pendedahan entri FB CheguBad dan page Jeneral M baru-baru ini sumber rapat Presiden PKR Wan Azizah mengesahkan dan telah maklum lebih awal berhubung skandal khalwat Latheefa Koya dan Surendran (bekas) Naib Presiden PKR itu.
      “Sumber itu melaporkan satu laporan penyiasatan telah dihantar kepada Presiden Parti di rumahnya lengkap dengan bukti visual kes skandal Latheefa itu. Sebagai peguam Muslim dan Biro PKR perbuatan itu sangat tidak bermoral.
      “Wan Azizah Presiden Parti sedia maklum dan membiarkan siasatan sepenuhnya dilakukan. Walau bagaimanapun Wan Azizah memohon salah laku pemimpin PKR ini tidak didedahkan agar tidak menjejaskan imej parti,”dedah blog itu.

      Latheefa Koya dan Surendran juga merupakan peguam Anwar yang sering bersama-sama dalam firma guaman Daim & Gamany yang dimiliki oleh Ahli Parlimen PKR Subang, Sivarasa Rasiah.
      Pada 29 Sept lalu, AIDCNews bertanyakan siapakah Ahli Parlimen PKR yang duduk serumah dengan peguam perempuan PKR yang tanpa berkahwin itu.
      Pertanyaan itu dibuat berdasarkan pendedahan ahli PKR yang dipecat keahlian Badrul Hisham Saharin atau Chegubard yang mendakwa telah menerima bukti ‘pasangan’ tersebut.
      “Baru meneliti detail termasuk visual mengenai skandal seorang peguam (Islam) dan seorang ahli parlimen (Hindu) duduk serumah dan kedua-duanya pasangan lelaki dan perempuan ini ialah pimpinan pusat parti….,” dedah Chegubard.
      Walaupun Chegubard enggan mendedahkan identiti mereka, namun blog Captain M menamakan pasangan itu ialah Latheffa Koya dan N Surendran.
      “Sehingga ke hari ini Latheefa Koya dan (bekas) Naib Presiden PKR itu masih berdiam diri. Tiada respon balas dan laporan polis dilakukan untuk menafikan skandal ini.
      “Jika kes ini tidak benar sudah tentu Latheefa Koya bertindak melaporkan kepada pihak polis dan melakukan saman sivil kepada pihak yang memfitnahnya.
      “Wan Azizah Presiden PKR yang sedia maklum kes ini juga dicabar mendedahkan laporan salah laku Latheefa.
      “Sikap hipokrit pemimpin pembangkang seperti PKR bukanlah baharu. Sebelum ini Exco Pelancongan Selangor Elizabeth Wong (terdedah gambar bogel) turut bersekedudukan dengan pembantunya berbangsa Melayu iaitu Hilmi Malek,” dakwa blog itu lagi

      Delete
    10. Yang terkutuk cuma Kaki B****T, tapi etina suka main Betina, tutup mata dan telinga.
      Definasi homosek dalam Melayu, cuma jantan main jantan.
      Cubalah buat party PORN MOVIE dengan Melayu, kalau betina main betina, mereka like 1000x. Kalau jantan main jantan, dengan imannya mereka yang kuat, ada yang termuntah sebab jijik dan geli-geleman. Yang dasat imannya, ada termuntah bila cuma dengar perkataan liwat. Gay najis seperti Babi, Lesbian sama seperti rasuah, rezeki mata kata dia orang.

      Delete
    11. Anon 17:03 ni bangsa otak ketinggalan zaman. Bukankah DNA si -peliwat terbukti berada di dalam dubur si-mangsa? Tolong jelaskan bagaimana ini boleh berlaku sekiranya perlakuan liwat tidak pernah berlaku.Awak ni mesti bangsa kurang membaca, kurang mendengar dan kurang berfikir.

      Delete
  2. Nazri Aziz pernah rogol anjing dulu.a anjing tu Gila sampai sekarang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. joke of the year..
      Terbaik.kah..kah..kah

      Delete
    2. hahahahahahahahahah.....

      hohohohohohohohoooo....

      hihihihiihihihijhihi.....

      kikikikikikikikikikikikkkkk......

      Lawak superrrr mega

      Delete
    3. betul ke?????? patutlah perangai siNazri macm anjing....

      Delete
  3. Cuba tuan2 bayangkan, org yg telah bersuami atau beristeri, jika berzina hukumnya rejam smp mati..agak agak koranglah berapa banyakkah org islam yang menjadi zombie (mayat hidup) kerana berzina.. hukum islam tetap berjalan atas mereka walaupun tidak dilaksanakan..sekadar renungan bersama..

    ReplyDelete
  4. Ade sorg lg ahli politik.
    Skandal seks dgn ziana zain kt podeksen

    ReplyDelete
  5. Ade sorg lg ahli politik.
    Skandal seks dgn ziana zain kt podeksen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa ahli politik tu??

      Boleh kita syer sama-sama kt sini.biar bergegar satu malaya

      Delete
    2. Saya harap semua org Islam hentikan dedah keaiban org lain.

      Perbuatan ini ditegah dlm Islam. Kalau pun betul ceritanya kita masih dilarang utk dedah aib org.

      Cukuplah kita berhenti saja di sini. Pada mereka yg menggunakan kuasanya utk mengaibkan org dgn skandal yg direka2 maka biarkan Allah saja yg mengadili mereka itu.

      Bagaimana seandainya org yg bermaksiat itu telah bertaubat dan taubatnya diterima Allah, tapi kita masih mengungkit aibnya sedangkan maksiatnya itu sudahpun diampunkan oleh Allah? Siapa yg menanggung dosa di sini?

      Allah maha besar dan adil. Cukuplah Allah bagi kita dan org2 yg mereka2 cerita dgn tujuan nak jatuhkan seseorang pastinya tak akan senang di dunia kerana di hadapannya tentu ada balasan Allah.

      Kuasa manusia walaupun setinggi mana, masih tak ke mana juga sudahnya.

      Delete
  6. Sukak bapak, sukak anak. Bapak boroi, anak buncit

    ReplyDelete
  7. Budin...apa kata blogger anti jib sensasikan semula skandal ajib dgn zz kat PD tu..kasi panas itu badak sumbu..biar kena pelempang lg ajib..hehehe

    ReplyDelete
  8. Saya kurang setuju kita sensasikan. Saya suka cara mahathir handle kes anwar. Walaupun dia ada bukti dan even surat azizah, sehingga ke hari ini dia tak pamirkan untuk dilihat orang ramai.

    Dalam kes musa hitam lain. Musa tipu dalam buku Frankly Speaking. Jelas mahathie betul. Dengan mengeluarkan surat2 musa, tipu daya nya terbongkar. Rakyat tahu siapa musa sebenarnya.

    Saya berani kata mahathir ada simpan file kes khalwat MO1 dengan actress itu. Namun orang tua ini tak guna taktik kotor ini. Sebab itu walau mahathir tuduh MO1 pencuri, dia tak berani saman magathir. Mahathir ada bukti kes curi 1MDB dan SRC, namun hanya akan guna ini dalam mahkamah. Mahathir knows the game.

    So buka aib orang betkhalwat dan meliwat tak sama dengan menipu seperti falam frankly speaking

    Wallahuaklam

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have the same intuition that madey knows a lot more than what he has presented publicly. There are more to come. Nobody from umno dares to sue him. There must be a reason, or perhaps, an understanding between gentlemen...gentle sampai maba tak tau lah....

      Delete
  9. Hanyanya pemimpin celaka saja yg melakukan rasuah sex penyangak dan penyamun dan terus menindas rakyat serta mengkayakan keluarga mereka fikir2kanlah

    ReplyDelete
  10. Skandal sexi adalah isu peribadi diantara pendosa dan Tuhan. Skandal 1mdb adalah isu negara yg membabitkan penyamun dgn rakyat dan negara.

    Org tak ambik pot isu skandal sex kalau dh berhenti jadi penjawat awam. Isu skandal sex hanya relevan selagi pendosa tu berkhidmat sebagai penjawat awam. Kena jaga intergriti.

    Rakyat akan nilai jasa Husni membongkar isu skandal 1MDB. Isu skandal sex dia biar dia urus sama Tuhan. Bukan masalah rakyat kerana dia dh berhenti jadi Menteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau skandal sex isu peribadi tak perlulah RUU 355.
      Tak perlulah perkasakan mahkamah syariah
      Tak perlulah majlis agama islam tangkap orang yg berkhalwat.

      Anon 15:43 tuan jangan marah atau bertindak kalau ibu atau isteri atau adik2 dan anak2 tuan ada skandal selepas ini.
      Tuan mesti hormat kerana itu adalah privacy dia orang.

      Seperti yg tuan katakan, itu adalah urusan mereka dgn tuhan dan tuan kena hormati privacy mereka sekali pun jika ibu atau isteri atau anak perempuan tuan kena liwat didepan mata tuan sendiri kerana tuan kena hormat hak dan privacy peliwat tu. Biarkan saja kerana ini isu peliwat dgn tuhan.


      Delete
    2. Benar zack

      Anon 15:43 ni adalah manusia yg dayus. Mungkin dia ni bukan beragama islam

      Delete
    3. Kita boleh mengadu pada pihak jabatan agama jika ada sesuatu yg bercanggah dgn hukum Islam berlaku tapi kita ditegah Allah menyebarkan cerita aib org tersebut kpd umum.

      Kalau cerita aib yg benar pun ditegah dari disebarkan....apalai kalau cerita itu hanya satu rekaan saja dgn tujuan hendak menjatuhkan seseorang.

      Delete
    4. 00.53...tapi kalau ianya melibatkan individu yg gajinya dibayar oleh rakyat, maka rakyat berhak bertanya , berhak tahu. Tuan punya badan yg dituduh pula perlu menjawab, ya atau tidak. Sekiranya dituduh secara terbuka, tuan punya badan perlu bersihkan namanya melalui proses perundangan. Penafian sahaja tidak memadai. Perlu ingat, ahli politik yg dibayar gaji oleh rakyat mempunyai public life. Ruang untuk private life sangat sempit. Jika tidak mahu private life nya menjadi bahan umum, jgn jadi ahli politik.

      Delete
  11. Kita jangan mulakan dengan pemimpin yang di atas..

    Mulakan dengan..
    Ketua Cawangan
    Jawatankuasa Bahagian
    Ketua Bahagian
    Pengerusi Perhubungan Negeri
    Majlis Tertinggi
    Naib Presiden
    Timbalan Presiden
    Presiden

    Yang mungkin masih teruna adalah Kunan

    Tu belum selak lagi kain wanita dan puteri dan tanya Kj apa ada dalam seluar.

    ReplyDelete
  12. Kita jangan mulakan dengan pemimpin yang di atas..

    Mulakan dengan..
    Ketua Cawangan
    Jawatankuasa Bahagian
    Ketua Bahagian
    Pengerusi Perhubungan Negeri
    Majlis Tertinggi
    Naib Presiden
    Timbalan Presiden
    Presiden

    Yang mungkin masih teruna adalah Kunan

    Tu belum selak lagi kain wanita dan puteri dan tanya Kj apa ada dalam seluar.

    ReplyDelete
  13. Sapa yg brbaik dgn menteri walaupun ada skandal saxs tetap tidak dikenakan apa2 oleh pihak agama Islam di sini.klau org awam seperti kita bt mcm tu confirm kna tangkap pihak jabatan agama di sini.itulah di malaysia menteri rasuah seks mlakukan kekejaman kt rakyat dilpaskan pihak atasan tetapi dpt blasan yg kritikal di akhirat.ksian agama kita mnjadi prmainan.yg salah jd halal yg haram jd btul.kita dh berada di pnghujung nk kiamat.Und Volkskanzler

    ReplyDelete
  14. http://www.hmetro.com.my/node/177758

    Bunyi dah dia Din...pntas sungguh tindakan nak tutup mulut orang pasal 1mdbedebah....

    ReplyDelete
  15. Wajarkah kita jangka lagi kuat seseorang itu defend jibby salah satu faktor yg mungkin adalah kerana lagi banyak rahsia peribadi dlm genggaman jibby?

    ReplyDelete
  16. Sapa bnyk pegang rahsia najib..dah tentulah kak semahkan...tu la sebab kak semah kata tak takut pada sapa2 pun..

    ReplyDelete
  17. info dari hotel front office staff....live confession dr mereka.....hotel2 merata malaysia termasuk sabah n sarawak...singapore......mmg byk...... tapi tak baik nak buka aib orang!

    kalau mention no. bilik aje cukup buat sipelaku tersentak..... belum dgn siapa... hotel mana?

    ReplyDelete
  18. Assalam Tuan Shah Budin yg Dihormati,

    Cerita-cerita "political personality assassination", perkara lama dan rakyat dah muak. Kenapa tak cerita mengenai Negara China Kounis yang semakin mula bertapak di Malaysia melalui "Bandar Baru Malaysia". Sperti kita tahu Tanah yang ingin dimajukkan itu asalanya ada Lapangan Terbang Sg.Besi TUDM. Status Tanah itu adalah, "Tanah Rizab" orang Melayu. Kerajaan telah jual kepada 1MDB cuma RM1.6 Billion. Tetapi utk bail-out 1 MDB yg sarat berhutang dan kekakangan aliran tunai, 1 MDB telah jual Tanah ini kepada sebuah konsotirium dari Negara China, "China Railway Engineering Corporation (CREC)60% dan sebuah lagi Syarikat Tempatan yang bernama, Iskandar Water Front Holdings (IWH) dengan 40%. Mereka membeli dgn harga RM7.41 billion. Stake CREC dipegang oleh Presidennya Zhang Zhong Yan dan stake IWH dipegang oleh Executive Vice Chairman Lim Kay Hoo.Nilai pembangunan Bandar Malaysia dianggarkan RM160 - RM200 billion.

    Sebelum ini kita sedia tahu Harta Tetap 1MDB dibawah Edara Global Energy Bhd telah dijual kepada Syarikat dari Negara China , China General Nuclear Power Corporation (CGN) untuk RM9.83 Billion wal hal membeli dengan harga RM12 billion. Rugi bersih RM2.17 billion.

    Dengan membawa Negara China masuk dlm Negara kita bukan saja org atas kita tipu Obama yg buatkan Soros marah, tetapi sebelum itu Pak Arab pun kena tipu dgn mereka ini yg telah beri jaminan hutang 1 mdb sebanyak RM16 billion.

    Yang paling menyedihkan, dengan orang kampong dan orang peneroka Felda mereka katakana "Membela orang Melayu" tetapi apa yg mereka buat sebalik dgn menjual Tanah Rizab Melayu kepada orang Cina.

    Tuan Shah Budin perhatikan peta Jalan kereta api yang mereka ingin terokai..bukan saja didalam Negara tetapi merentasi Thailand, Laos, Kampucia, Vietnam dan Ke Negara China. Tidak kah kita semua gusar tentang ini. Di Satu pihak Amerika juga ingin memperkuatkan pengaruh..disebelah Negara China telah bertapak di Negara Kita kerana angkara 1 mdb...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 21.05...org kampong dan felda tak tau semua ini. Yg beli harta 1mdb ialah cina komunis dari negara China...bukan cina "komunis" DAP yg disebut selalu oleh pemakan dedak. Tapi cai cai tetap nak suruh org melayu anti cina DAP....mana logiknya. Dan lagi best, dia orang beli skrg, bayar tahun 2020. Apa punya haprak buat business cam ni? Jgn terkejut kalu Bandar Malaysia akan jadi Bandar China, yerrr lah nilai pelaburan tinggi, kos tinggi, melayu mana ada duit nak beli hartanah kat situ.

      Delete
  19. Angkara pemimpin Bugis bangsat dan minang keparat habis tergadai Tanah Melayu.Melayu akan jadi seperti Red Indian di Amerika.Yang bugis boleh balik ke Sulawesi dan minang balik Samutera orang Melayu dah tak bertanah nak balik mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu Dok diam-diam merempat membayar gst.ada dedak rm50 barulah sibuk melaungkan slogan "hidup melayu"

      Delete
    2. mlayu balik dok dlm hutan jd sakai mlayu bangsat,malas,suka juai tanah mlayu bengong papa kedana..
      biag pendatang haram bwat kerja, pendatang haram,rajin-rajin,bagus-bagus,mentri puji,anak mentri pon suka puji pendatang haram .

      Delete
    3. Melayu buat bodoh ajelah,bagi dedak lebih sedikit setiap tahun,biar kaum pendatang yang memmerintah malaysia hingga kiamat.

      Delete
  20. Marilah sama-sama menjadikan puak umngok sebagai puak feudal politik.lepas dia , anak dia pula, lepas tu cucu dia lagi.kita hanya berperanan sebagai pengundi pemakan dedak.

    ReplyDelete
  21. Agak2 bik ma menyinga tak kalau2 kita ungkit kisah zz di pd dulu tu ek..hehehehehe

    ReplyDelete
  22. เว็บไซด์เกมออนไลน์มหาสนุก pgslot โบนัส100 เล่นง่ายได้จริงไม่มีโกง
    https://www.slotv9.com/pgslot

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...