Saturday, 8 July 2017

SIAPA PALING BANYAK AIB? ADAKAH ZAHID MAHU LEBIH BANYAK PEKUNG NAJIB DIDEDAH KEPADA UMUM?

Di kampung halamannya sendiri iaitu Bagan Datuk, ketika merasmikan Mesyuarat Perwakilan UMNO bahagian yang diketuainya, Ahmad Zahid Hamidi memberi amaran kepada Tun Mahathir Mohamad agar menjaga mulutnya atau segala aib dan kepincangannya selama 22 tahun menjadi Perdana Menteri akan didedahkan.

Timbalan Perdana Menteri berkata, sebagai manusia biasa, Tun Mahathir pasti ada kelemahan dan kesilapan, namun ia ditutup selama ini demi menghormatinya.

Namun tegas, Zahid, kritikan Tun Mahathir terhadap UMNO dan kerajaan sudah melampaui batas sehingga membuatkan Najib Razak sendiri hilang sabar dengannya.

"Zaman beliau sudah berlalu, duduk diam-diam sudahlah. Duduklah berzikir. 

"Beliau buka aib pemimpin sekarang, jangan lupa kita juga pernah tutup aib beliau. Jangan sampai kita pula buka aib dan pekung beliau. Macam-macam kita boleh buka," kata Zahid yang sedang menjalankan tugas sebagai Timbalan Presiden UMNO.

Ekk eleh....nak buka pekung Tun Mahathir konon?

Adakah Tun Mahathir takut?

Kenapa aib dan pekung lama Tun Mahathir yang Zahid lebih peduli sedangkan yang menjadi perkiraan rakyat ketika ini ialah pekung Najib yang sedang bernanah dan berbau hanyir ke seluruh pelusuk dunia?

Adakah Zahid sebagai pemimpin yang tahu lebih banyak perkara mengenai agama, lebih sedia menyingkap kembali pekung yang tidak lagi berbekas semata-mata untuk menutup pekung yang sedang berbau dan menghanyir dengan busuk?

Selain itu, harus juga diperingatkan kepada Zahid, antara Tun Mahathir dengan Najib, siapa yang lebih banyak pekung dan aib mereka?

Jika Zahid fikir Tun Mahathir ada aib dan pekung selama 22 tahun menjadi Perdana Menteri dahulu yang boleh didedahkan, apakah beliau lupa bahawa Pengerusi Bersatu itu juga mungkin menyimpan lebih banyak aib dan pekung Najib ketika menjadi menteri di bawah kepimpinannya dahulu?

Malah, aib dan pekung Zahid ketika menjadi Setiausaha Politik Najib dan kemudian Ketua Pemuda UMNO dahulu pun mungkin masih tersimpan rapi dalam simpanan Tun Mahathir sehingga sekarang?

Kiranya beliau fikir kerajaan boleh mendedahkannya pada bila-bila masa, adakah Tun Mahathir tidak boleh berbuat tindakan yang sama?

Jangan main-main, takut akhirnya "terbesar kemaluan" sendiri nanti?

Atau mungkinkah kerana Zahid tahu bahawa Tun Mahathir tidak mungkin menutup mulutnya mengenai Najib, apatah lagi setelah melihat banyak kemungkaran berlaku di depan mata, maka beliau sengaja memberi amaran sedemikian dengan harapan agar lebih banyak lagi aib dan pekung Perdana Menteri didedahkan kepada umum.

Adakah Zahid sebenarnya sedang bermain politik serampang dua mata - macam menyokong Najib tetapi dalam masa yang sama juga mahu imej Najib terus merudum atau dirudumkan kerana dengannya bolehlah beliau sambil-sambil berdoa mudah-mudahan jawatan Perdana Menteri "tergolek free" jatuh kepadanya?

Mustahilkah ia?  (ShahbudinHusin 08/07/2017)

250 comments:

  1. PRU akan datang BN mesti ditumbangkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahid bkan level TM. D beritakan semasa menjadi PM, TM ada menyimpan dossier setiap menteri kabinetnya.
      Saya x pernah suka TM tapi demi negara, saya tidak teragak2 menyokong TM.
      Busuk2 TM, tidaklah sampai skala Najib rasuah yg d makanya, jika ada.
      Yup, tumbangkan BN pada pru akan dtg.

      Delete
    2. Tv3 suku to recycle video clip lama tun mahathir
      Dah tak ada modal lain ker?

      Tohmahan najib konon tun nak nobatkan mukriz jadi pm dan selamatkan legasi keluargnya.

      Siapa pula yg skrng ni secara terang terangan dok penaik hishamudin sebagai pm?

      Siapa pula dok berhempas pulas nak selamatkan isteri dan anak tiri sendiri?

      Siapa pula yg tangkap dan penjara dsai buat kali kedua?

      Mengata dulang paku serpih. Mengata orang dia yg lebih!!

      Delete
  2. Nothing is free..

    Kecuali ketua pembangkang, najib akan serahkxan pada zahid

    ReplyDelete




  3. Mana dia kojola pelir-cut
    Bini nak melendir dalam pelir-cup
    Kenapa di tudung pelir -cap
    Nanti bini spray pelir -cat


    Heeeeeheeeeeeheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepada Kojolla saya berpesan
      Berjuanglah secara jantan
      Usah sembunyi bagai si pondan
      Merepek raban bermacam samaran

      Hindarilah dari MATI yg mengaibkan.. MATI yg tak perlu dimandikan.. MATI yg tak perlu dikafankan.. MATI yg tak perlu dikuburkan.. MATI yg tak perlu ditalqinkan.. MATI PUCUK macam PONDAN...!!

      iNGAT TUU...!!

      Delete
    2. Wak Seman, Nuat bakal PM baru apa citer?

      Kih kiihh kiiihhh...

      Delete
    3. Othaman mungkin kaya tetapi akhirat dia miskin
      Mcmmana mangkok ini boleh cakap pasal talqin
      Munafiq mau cakap pasal Islam, mana mungkin
      Islam ini asal dari agama Hindu, itu yg dia yakin

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    4. 18:33

      Anus Ibrahim Ad-Dajal, turun ke bumii merosak
      Nak lantik peliwat ini jadi PM, fikiir dulu masak2
      Tak usah diikutkan Madey yang nyata terdesak
      Pasal tu le Kejora terus tampil untuk mengasak

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    5. Rupanya inilah konsep pentadbiran umno selama ini..bila berkuasa disokong disembah. Bila tak lagi berkuasa ugut nak dedah rahsia itu rahsia ini. ini bermaksud mmg banyak lah kenenaran yang ditutup oleh puak umno. Si bijan tu pun nanti klu tak lagi berkuasa baru menteri2 nak dedah rahsia dia kot.semtara ni sorok dulu.

      Ini ke konsep pentadbiran mlaysia ???

      Delete
    6. Ulang kaji/Reversion agar masuk ke benak Kojolla yg tak reti-reti bahasa masih terus menabur racun melihat kewujudan semula kombinasi power antara Mahathir/Anwar yg menggerunkan Benawe (BN) & UMNO.

      Dahulu kala ada kisah seorang pemuda bani Israel bernama Nasuha. Pemuda tersebut benar-benar sangat jahat. Jahatnya pemuda tersebut bukan kepalang.. merogol, membunuh bahkan perempuan yang sudah mati dalam kubur, pun digali kuburannya untuk dirogol. Namun pada suatu hari ketika dia menggali kuburan seorang wanita yang baru saja meninggal dan hendak dirogolnya mayat wanita tersebut, mayat wanita itu terbangun dan berkata pada Nasuha, "jangan kotori tubuhku ini, aku sudah meninggal, aku tidak mau tubuhku ini dikotori oleh perbuatan orang jahat macam kamu". Nasuha pun sangat terkejut dan dia menjauhi mayat wanita tersebut dalam keadaan ketakutan memikirkan mengapa mayat boleh berkata-kata. Lantaran itu, dia insaf, menangis serta menyadari semua kesalahannya selama ini. Dia kemudian pergi berjumpa seorang pendeta agama dan berkata pada pendeta tersebut bahwa dia sangat ingin bertaubat ...taubat sebenar-benar tidak akan mengulangi perbuatan terkutuk. Melihat Nasuha bersungguh-sungguh, pendeta tersebut memberi syarat kepada Nasuha atas taubatnya agar dia berjalan kaki dari suatu daerah menuju Masjid Quba di Madinah untuk mensucikan diri. Perjalanan itu benar-benar sangat jauh dan memerah tenaga bila ditempuh dengan berjalan kaki,,,tetapi karena kesungguhan tekad & insaf, Nasuha yang benar-benar ingin bertaubat, dia menuruti perkataan pendeta tersebut. Sesampainya di tengah perjalanan, dia terkena musibah, dia termasuk ke dalam jurang dan akhirnya meninggal dunia. Kemudian itu setelah dia meninggal dunia, datanglah Malaikat Ridwan "penjaga pintu syurga" dan Malaikat Malik "penjaga pintu neraka" memperebutkan Nasuha. Malaikat Ridwan ingin memasukkan dia ke syurga tetapi Malaikat Malik pula ingin memasukkan dia ke neraka kerana kejahatan Nasuha selama masa hidupnya. Malaikat Malik menganggap dia tidak layak masuk syurga. Akan tetapi, Malaikat Ridwan pula berkata... "karena kesungguhan Nasuha untuk bertaubat sampai akhir hayatnya dia meninggal, dalam keadaan taubatnya, dia tertolong dan diampuni oleh Allah SWT di atas kesungguhan taubatnya sampai di akhir hayatnya. Kesudahannya Malaikat Ridwan pun memasukkan Nasuha ke dalam surga yang indah. Maka dari kisah inilah taubatan itu dinamakan "TAUBATAN NASUHA".

      Ingat...iika Allah mengkehendakki sesuatu, itu adalah haqNYA.

      Tun Mahathir dan DS Anwar Ibrahim juga insan biasa yg tak lepas dari kesalahan & kesilapan asal jangan terus terlajak macam Najib Lajak.

      Masih tak faham-faham ker, Kojolla....???

      Delete
    7. Woi Othaman mangkok ayun, taubat nasuha itu seruan Allah Ta’aala dalam al-Quran ler, bukan berdasar hikayat pemuda Israel dgn pendita...

      (٧) يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ تُوبُوٓاْ إِلَى ٱللَّهِ تَوۡبَةً۬ نَّصُوحًا
      Wahai orang-orang yang beriman! Bertaubatlah kamu kepada Allah dengan Taubat Nasuha

      (Surah At-Tahrim, ayat 8)

      Itulah dia Othaman yg tidak mengenal alif ba ta
      Hujah dia pasal ni Islam hanya lakonan semata
      Kemain munadfiiq ini, mau mari kelentong aota
      Dikata taubat Nasuha, cerita Israel dgn pendita

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    8. Mmg lawak giiler, ini Othaman jebon memerang
      Sentiasa nak menunjuk, diri dia lebih dari orang
      Citer budak Israel Nasuha dgn pendita dikarang
      Sah le dia bakal penghunii neraka punya jurang

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    9. Bila lihat komen Othaman, kita tersenyum sinis
      Kita dgn si tua ni, ada banyak kenangan manis
      Dia ini anak Singapore, sekolah Kristian Zionis
      Dulu hati Melayu kini ikut Madey geng kominis

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    10. Mungkiin ramai belum kenal, Othaman musibat

      Kemain lagi dia nak menderhaka lagak si Jebat

      Dulu dlm UMNO dgn Madey berjuta dia rembat

      Tak tau lah bila dia nak berubah insaf bertobat

      Kalau nak balik pangkal jalan, belum terlambat

      Sering bawa modal lama basi bila nak berdebat

      Sebenarnya abok tak ada, hanya gebang lebat

      Tapi kalu bab selongkar blog kopipes dia hebat

      Dia masih terus aktif sbb dedak Madey sumbat

      Jadi mcm kerbau Madey cucuk idung & tambat

      Kat blog Parpukari kerap dia lari kita perambat

      2014, setahun dia hilang, rata ceruk cari ubat

      Kini si tua kutok ini akan terus kita tibai sebat

      Delete
    11. Othaman baru jer keluar dari tempat menyorok
      Bila tengok Kejora ada, si tua ini terkejut berok
      Sehari dua lagi dengar ler citer dia kena stroke
      Dulu dah setahun dia terlantar mcm kain burok

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    12. Dah cabut lari si Othaman cai Matdey pedukang
      Nak lagak hero tidak padan jalan mengengkang
      Dgn Kejora si tua ni hanya berani dari belakang
      Nampak je kelibat Kejora, lari le lintang pukang

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    13. Kemain Othaman tua, kita dia ingin mau cabar
      Kalau Kejora tak ada, dia komen panjang lebar
      Bila Kejora hadir, lari selimut dalam kain gebar
      Badan menggeletar, hati kecut berdebar-debar

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    14. Othaman dari jauh kemain lagii sembang tinggi
      Tapi kini si bapok ni dah tak berani muncul lagi
      Langsung tak jawab pun komen yg Kejora bagi
      Jumpa si tua inii, aku nak tampor bersepai gigi

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    15. Mesti si Othaman menggeletar terkentot-kentot
      Telor pelir sudah masuk dlm perut habis sentot
      Batang pelir dia pulak sudah jadi kecik kemetot
      Susah hati ler dia mlm ni kalu bini ajak ngentot

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    16. Othaman tua dajal terus diserang secara brutal
      Tak tahu lagii nak buat apa, bulu pelir dia pintal
      Dah terok tenat si tua biol ini, fizikal dan mental
      Agaknya dia ni dah dikejar ambulan ke hospital

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    17. alahaii..kojola geng K9 ni masih nk menyalak ke? wet food for dog dah abis ni..dah gi beli kat TESCO big mama bg duit

      Delete
    18. Toksah banyak cakap berdegar-degar dgn tong dram kosong kamu tuu jer. Buktikan dgn perbuatan...sila nyatakan bila & di mana kita boleh ngeteh & tibai roti...?

      Nah...banyak saksi di sini betulkah, "Bila Kejora hadir, lari selimut dalam kain gebar
      Badan menggeletar, hati kecut berdebar-debar"...??

      Delete
    19. Mmg le bodoh bahlol Othaman bapok bedebah
      DAP tokong & Nuat penjubor sanggup sembah
      Nak dijadii PM, si Nuat dari hina punya lembah
      Kena pukulan Kejora, dia udah tombang rebah

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    20. Boleh juga Wak, nanti Wak sambung citer pasal budak Israel Nasuha tu yer...
      Pandai juga Wak ni karang citer..

      Delete
    21. salakn kojola K9 ni..mcm anjing salk bukit..kiki

      Delete
    22. Kojola k9, pulangkn balik samsung A9..big mama nak balik..kang kena c4 baru tau

      Delete
    23. Kojola K9, btau kat semah al badaki tu jgn suka sangat nk nyopping og..careful, kang kena tangkap

      Delete
    24. Skrng sibuk, nanti nak jumpa lah Wak bila-bila
      Mmg dlm hati pun tak sabar, Wak aku nak tala
      Cuma bimbang le jugak dgn nasib ini Wak gila
      Takut asal nak tibai roti tertibai dia punya pala

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    25. Kojola k9, pantun ko tu memalukan, salah bunga dan makna..marah pahlawan bugis..pantun tu untuk orang melaka..lahabau lahant la ko ni

      Delete
    26. Dengar citer Wak dah jadi Nuat punya balaci
      Lama ingin tanya tapi mulut ini mcm terkunci
      Kini nak mintak lah Wak, kasi tahu terperinci
      Nuat punya batang tu agak Wak berapa inci

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    27. Kojola gila ni dah lama dok ketawa sorang2.
      Kalau 44 kali dok sebut dia gila insyaallah dia betul2 jadi gila.

      Delete
    28. ..ameno dan porno berpisah tiada..hidup amporno

      Delete
    29. ..bijan tu ada batang ke 2044,jln terkepit je..auwwwww..cer snap siket pakai samsung A9

      Delete
    30. Kojola mana maruah nak hilang, kalo dah memang tak de kan, dia sendiri mengaku pemakan dedak..kikikikiok..

      Delete
    31. 2044, cer tanya bijan best tak rembat bini orang? kikiki

      Delete
    32. Tak tahu lah Othaman munafiq inii apa nak jadi
      Dia perasan mcm naga tidak sedar dirii ular lidi
      Citer tobat Nasuha dia dapat darii kitab Yahudi
      Sah kat akhirat, neraka tempat dia kekal abadi

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    33. 2055 ni mesti mulut bau kohong..bau busuk..hati busuk..mkn dedak jadi geng K9

      Delete
    34. 2055 ni mesti terlebah air badak cap semah..tu yg asyik mencarut..bak kata bos dia ni mesti anak haram jadah

      Delete
    35. Othaman ini kita simpan banyak sejarah silam
      Hati budi pelesit tua ini kita kenal cukup dalam
      Tampil lagak mcm org baik tapi jiwanya kelam
      Ada ke munafiq nak cakap pasal agama Islam

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    36. 2102 ni meroyan sebab orang dah x sokong amporno..kikikik..sape nk si badak tu?

      Delete
    37. Othaman bapok lahanat ini, kita dah kenal lama
      Sebenarnya atok Singapore ni tidak ada agama
      Sbb itu lah, apa hujah dia pun Kejora tak terima
      Diia boleh kata Islam & Hindu asal ajaran sama

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    38. 2116 ni atheis sebenarnye..tak pun dua alm macam menteri kasino sekor tu

      Delete
  4. Udah2 lah Budin, pemakan dedak DAP tokong
    Naper nak dedah diri bagi orang tibai pelakong
    Adu domba demi mahu dedak dlm kerongkong
    Lagi banyak fitnah lagi le PH orang tak sokong

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untung rosemah dpt penyokong mcm ko..dia nyopping sakan sampai berbelion pun ko sokong..kikiki..cai cai...amenokk n pas berpisah tiada

      Delete
    2. udah2 lah melayu bangang..Jlow dan Najib curi duit 1mdb us$4.5 billion dan joli sakan, kau macam anjing buat bising sini...

      Delete
  5. Najip masuk hotel mencipap

    Akak Ziana di nak hempap

    Hayun slow punya la lembap

    Tak tau pak.imam mengendap


    Hiooooohooooooo

    ReplyDelete
  6. Pintu di ketul najip tak bukak

    MAINS dah bising melalak

    Pak Isa datang semua dia tolak

    Apa pasal kacau anak Tun Razak



    Oipilikkkkkkloiiikk

    ReplyDelete
  7. Najip sendirian melancap

    Pikirkan Ziana sedang tertiarap

    Itu madam j kojolla tak boleh harap

    Peliaq dah lembik tak boleh d hisap


    Iok iok iok iooook

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaguh kampong tu. Bakal pm yg belum tentu lagi.

      Cakap besar. Si penipu ni lah yg dulunya kata dia dah jumpa dgn tok arab penderma 2.6 bilion tu.
      Dedahlah aib tun mahathir kalau sungguh. Nak simpan buat apa lagi.
      Dah nak kalah buatlah cara nak kalah.
      Buat apa nak cakap besar semata mata nak tutup aib diri sendiri
      Dulu siapa yg sanggupjadi lembu kpd dsai?
      Kami bekas ahli umno tak pernah lupa peristiwa tu lah zahid.

      Delete
    2. betul tu bro zack,dulu2 baru jadi ketua pemuda je da ada harta berjuta2.macai tak nak sound ke mana datang tu semua?kalau anak TUN kaya akibat berniaga boleh pulak dorang sibuk tapi pat menteri2 lahabau ni semua boleh pulak macai jadi buta,memang semua besar punya harami.

      Delete
  8. Awat Msiaharu asyik ingat pelir saja ini petang
    Apa Msiaharu dok teringat Nuat punya batang
    Nuat tutoh jubor, ko meniiarap dan melentang
    Tapi tak apalah Nuat bakal PM ko puja tatang

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ameno boleh tukar jd amporno pasni..kikiki..amacam geng samsung A9?

      Delete
  9. Lawak giiler, tengok kerenah cai2 Puak Haprak
    Gabungan Madey-Nuat, cai suka bagai nak rak
    Tapi kalu Nuat tutoh jubor, mau Madey teberak
    Kitorang ini tunggu masa saja, nak tepok sorak

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng A9 @ K9 serupa anjing wooo..manyak bising mcm taek lho..kiki

      Delete
    2. Low dan Najib curi duit 1mdb, melayu bangang masih hidup mcm orang tak punya harga diri..
      Jadi baruah J Low, tak sedar diri
      Baik pi parit Jawa, terjun dan bunuh diri...
      Bodoh dan bangang lu punya diri
      Jlow ketawa sampai hilang gusi..
      Dia cakap, ni melayu bodoh gua bolih beli,
      Gua tabur desak, jadi gua punya kuli...

      Delete
  10. pergi p.d najip panggil isa mengadap

    Takut nanti pak immam serang hendap

    Tak senang pelir nak mendap

    Nanti main langsung tak sedap





    Hoooohooohooo

    ReplyDelete
  11. Jangan di marah mike nak berpantun

    Nanti teloq kojola melantun lantun

    Asyik dia saja nak membalun

    Bagi chan mike pulak melanun


    Heeeeeheeeeee

    ReplyDelete
  12. Apa ni, Budin bingai cai Matdey keling Malabari
    Biar lah dulu, tak usah lah tukar posting ini hari
    Siok wo, cerita Nuat akan jadi perdana menteri
    Kih kih kiih.. habis lintang pukang cai cabut lari

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. x nk cerita pasal semah nyopping berlian ke ..geng K9 or samsung A9

      Delete
  13. Bukak bukak bukak semua pekong pekong najib, zahid, mahathir, dan semua yang ada pekong tersimpan. Tak kira siapa.

    Rakyat Malaysia dah tak kuasa berpemimpinkan barua barua yang suka buat pekong ni. Bukak semua dan yang siapa pekong layak dihukum sula, kasi sula. Sumbat semua tukang buat pekong dari time merdeka sampai sekarang dalam jel. Kalau tak cukup jel, rakyat Malaysia boleh derma tambah buat berapa banyak jel baru yang perlu untuk sumbat kesemua tukang buat pekong yang tebiat nya nak menjahanmakan Malaysia.

    ReplyDelete
  14. Awat nuat bikin chai meluat

    Dah kena jampi ker semua keparat

    Lain kali jangan fitnah nuar main kuat

    Mungkin kamu lagi hebat memantat


    Hooooohooooo

    ReplyDelete
  15. Najip semalam pangil semua.MB

    Nak bincang pasal wang MDB

    Macam puak Arab Saudi wahabi

    Makan malam pesta arak.dan babi



    Hiiiiiiioiohiiiioooo

    ReplyDelete
  16. Dok teringat langkah awal PM baru Nuat Ketom
    Mula2 mesti lah perbanyakkan bekalan kondom
    Lepas tu cari Othaman, peliaq dia tolong kulom
    Kendian baru tala cari jubo keling tua papadom

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penat anjing K9 nk pertahankn klepet bibir merah jln kepit...kikiki

      Delete


  17. Najip pencuri wang MDB

    semuanya hampir 50b

    Separuh di cilok cina babi

    Jho low lahanat kapir harbi

    ReplyDelete



  18. Najip pujaan golongan bugis

    Dinangkat jadi ketua pluralis

    Patutlah perangai macam iblis

    Siapa membantah di.hunus keris




    Woooooowoooo

    ReplyDelete
  19. Lagi langkah inovasi si Ketom perdana menteri
    Perbanyakkan nyah bapok untuk jadii sekretari
    Othaman bapok otomatiik, tak payah tawar diri
    Msiaharu pun salah satu calon, tak leh nak lari

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng K9 sudah panas..nanti dedak x dpt

      Delete
  20. Celaka zahid hamidi krn menutup bangkai dinasaur dgn lampin bertahi tetapi cuba menggali kubur org yg dah lama bersemadi. Sahlah zahid hamidi dah mati akal cuba mempertahankan umno yg semakin hari kian nazak mereput.

    ReplyDelete
  21. Mana pegi machai kojola

    Dah dapat dedak berjoget la la la

    Najip dah lemas siapa nak bela

    Habis lah najip menagis kena cela


    Huhuhuuihuuiuu

    ReplyDelete
  22. Ini blog budin sukahati dia la dia nk tulis apa pun..yg kau masuk blog ni dn Baca buat apa..bodoh nk mampus cai dn walaun ni••

    ReplyDelete
  23. Siapa kleptokrat paling di kenali

    Sudah tentu si perdana menteri

    Puki cipap habis semua segala pussy

    Negara di tinggal bankrap.macam tak busy


    Haaaaa haaaa

    ReplyDelete
  24. Aib kau sendiri jadi saksi palsu kau nak letak mana? Aib kau bersubahat dengan pengkhianat nak letak mana?
    Aib kau bersubahat menutup "kesalahan" tun m dulu nak letak mana?

    Bodo punya zahit!

    ReplyDelete
  25. Zahid auruh tun diam jika tidak mahu aib selama 22tahun jadi pm didedahkan.
    Siasatan terhadap forex yang "digambarkan" ada penipuan tersembunyi bukankah salah satu langkah najib untuk menncari aib tun.
    Kenyataan najib, bahawa tun membuat pusingan U dengan bersetuju anwar jadi pm jika PH menang untuk tutup kes forex, adalah menunjukkan najib sendiri belum ada bukti untuk memsabitkan tun dalam kes forex. Jika benar ada bukti yang telah ditemui oleh badan penyiasat sehingga terpaksa menubuhkan RCI, kenapa pula anwar menjadi penentu untuk mensabitkan tun. Kerana semasa kes forex anwar belum lagi memegang apa-apa jawatan dalam kabinet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. RCI bukan mahkamah...kenapa tak repot polis siasat dan dakwa di mahkamah saje...
      Najib saje nak mecemarkan imej tun madey...memberi pandangan kpd umum tun madey bersalah...
      Mula2 pasukan penyiasat lepas tu RCI...lepas tak kemana pon..

      Delete
    2. Pak2 menteri ni ingat rakyat bodoh mcm mereka juga.

      Orang dah tak peduli dah apa yg pak2 menteri ni cakap.

      Katalah apa pun untuk menyelamatkan nyawa sendiri rakyat dah tak ambil peduli.

      Kerusi tu rakyat nak ambil balik!!!

      Harapkan pagar pagar makan padi nak buat apa

      Delete
  26. Matdey risaukan masa depan Boboi jadi kelabu
    Tiap hari risau gundah dada pun dah naik sebu
    Terpaksa terima Nuat PM, ikut DAP jadii lembu
    Dgn Puak DAP, Matdey mcm ikan masuk bubu

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi midal untuk ko jual temberang...

      Delete
  27. Setelah lama membisu sejak peristiharan rantai loket berlian pink Zahid baru buka mulut tunjuk bela najib...itu pon selepas di kritik Tajuddin pasir nyalak ...Zahid memeng bersih tak de kotoran...
    Tinggal KJ blm bukak mulut bela najib...

    ReplyDelete
  28. Skandal Forex kpda Matdey satu pukulan padu
    Mengelupor meraban mcm orang mabok candu
    Udah tak daya nak difikir dia melopong terkedu
    Lari ke London, Clarey Brown tempat mengadu

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. najib pas ni larik ngan semah ke sg buloh

      Delete
  29. Kah kah

    Kojola.kalah berpantun

    Kami jual.pantun tak sempat do beli kojola


    Satu pantun 18saat kami karang

    Kojola lebih sejam


    Kah kah


    Pak otoman woiii pesaing pak ni bodoh tolol ... Punya olang..

    Bahasa melayu pun macam keling

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malaysiaharu ni mcm bebudak
      24 jam di blog menagih dedak
      Mau menang tidak dapat tidak
      Serupa bapok yg hilang bedak

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh

      Delete
    2. Fiyoooo takat tu je ko punya otak

      Cipap laa

      Delete
    3. Orang gila mana tahu dia gila sebab tu dok ketawa sendiri sebab dok syok sendiri

      Delete
    4. Layan juga lah Msiaharu ni walau buang karan
      Kesian juga mamat ini yg spt kurang pelajaran
      Jauh lagi ler kalau dia ini nak pandai Al-Quran
      Inilah akibat bila emak bapak tak bagi tegoran

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    5. Sian 1628..jd anjing K9 ..memang sesuai..dpt hp samsung A9..tulah maksud si najib..ko jd macai je

      Delete
    6. Mari belajar alkoran

      Nanti semua dapat balasan

      Tapi kojola tak perlu harapkan

      Selagi pencuri ko pertahan


      Woooowoooowoooo

      Delete
  30. Inilah org melayu memalukan bangsa melayu. Tun M cuma nak si pencuri klepetokrat berundur. Tapi pemimpin melayu umno pulak pusing cerita drpd isu sebenar si pencuri klepetokrat demi wala' dan setia yg bodoh sebodoh2nya. Yg kaya yg buncit si pemimpin umno. Yg diperah ditipu dirompak rakyat. Sudah2lah melayu. Kerana melayu, melayu hilang di dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kojola dah gila..mcm tuan nye najib al badaki

      Delete
    2. Kojola dah lama.gila

      Sejak pak otoman bersama kita

      Keserangan tiada kawan setara

      Meroyan blog budin cemburu buta

      Delete
  31. Msiaharu terpegun tengok Kejora punya madah
    Rangkap dan baris sama sekata tersusun indah
    Dia pun teringin nak buat tapi pakai main redah
    Jadiinya serabut & serabai serupa haram jadah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng k9 oppss samsung A9 dah meroyan..kikii.dah nk pilihanraya..pasni dedak dah x dpt..tuan ko masuk sg buloh

      Delete
    2. 16:22 mungkin silap orang, saya bukan orang PKR

      Delete
    3. 1630..ko cai ameno / dacing senget..tahap anjing je..wooo..wooo..gitu

      Delete
    4. Pantun lapan rangkap ko kata
      Biar betul keling lagak jawa
      Balik maktab belajar mengeja
      Abc bunyinya D.E.D.A.K pula


      Ikikikiiiiiiikikii

      Delete
  32. Apa jenis politik la negara kita ni..politik bukak pekong..wak jahid dan bijan dah jadi menteri berapa lama..kalo bukak pekung tun m, depa tak terlibat sama ka...they are also in the same pot...bingung!!!patutla negara tak maju, semua menteri dok pikir pekung dan kantung mereka sahaja..rakyat marhaen bagaimana..orang kapir us pun berpolitik bawa isu kepentingan rakyat..melayu islam plak sokong dan dokong penyamun..

    ReplyDelete
  33. Puak Haprak biingai bikin lawak tak kering gusi
    Belum lagi PRU kalut jawatan PM siapa nak isi
    Matdey tak layak, partii cikai hanya satu kerusi
    Terpaksalah pilih penjubor dari dlm pagar besi

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Layak tak layak itu parti kami. Kami punya pasallah.
      Kau apa susah.
      Jaga parti kau lah yg bakal rebah kerana rasuah.

      Delete
    2. Amono /bn dah x laku kat selangor dan penang..masuk museum pun xleh..sesuai letak dlm jamban

      Delete
    3. Jawatan pm sesiapa boleh isi
      Tapi kami org muda suka Rafizi
      Demi sepakat kami berdiam.diri
      bijan langsung kami tak gemari


      Lolokkooooo

      Delete
    4. SEBAB NAJIP.MAKHLUK TEGAR MENCURI

      Delete
  34. Madey marah banyak projek kroni Najib sekat
    Dia berusaha jatuhkan BN dgn langkah nekad
    Dgn berat hati, dgn DAP terpaksa dia sepakat
    Nuat peliwat yg dia penjara kini mau diangkat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. najib marah sbb dah x leh gi eropah or Us..takat indon dgn Aussie je..takut kena tangkap le teww..amacam geng K9..nak menyalak lagi ke?

      Delete
    2. Yg pantun jubo ni rajin beno kat sini
      Bodo melantun guna Isu jubo
      Kerurunan sifol ke
      Kesian meroyan jubo kat sini
      Puiiii

      Delete
    3. dedak ameno tu bijan dah tambah ..tu yg rajin buat ot..pasni dah xde..bila nk pru ni? ishhh..lingkup Bn dan Pas

      Delete
    4. Alahai bingainya cai dedak16:24 yg DAP upah
      Macam lembu lah cakap ko, saling tak tumpah
      Siapa kata Najib tidak berani nak gi ke Eropah
      Orang komen dia nak jampuk tapi spt sampah

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    5. 1638 best ke dapat samsung A9 tu..kikiki..pasni jadi anjing K9 ye..menyalak kuat kuat..kikiki..PH tetap akan menang..

      Delete
    6. Bodos 1638..cer tunjuk najib gi Us or eropah? kikiki..takut le tew..takat pergi China ..pastu angkut anak..kikiki..ko memang bengap

      Delete
    7. Oh cai bingai 16:32 udah balik muncul ke mari
      Saja nak tanya mlm tadi tidor ada mimpi ngeri
      Kih kih kih, tak tahan pedih ngilu cai cabut lari
      Simpan le bodoh kat anak cucu belakang hari

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    8. 1638..mama destinasi semah al badaki tu nyopping ek..us memang dah xleh gi? camner ni..bak kata tuan kko tu memang haram jadah

      Delete
    9. 1645,,sian kat ko jadi eejn samsung A9 opps K9..mana satu ekk..nk kata anjing pun bukan, babi pun bukan,,tp jho lo tu mcm babi kan?

      Delete
    10. 1645..bgtau kat big mama al badaki sila tuka nama ameno jd ampurnoo

      Delete
    11. agak agak pas pru berapa orang menteri kabinet dan isteri dibicarakan<? cuba teka? Geng K9?

      Delete
    12. sisemah tu mesti dah naik gila..xdpt nk nyopping lagi pas ni? kainbatik jawa ok tak ganti beg hermes

      Delete
    13. Bank negara kluarkan saman
      12 juta MDB kena settlekan
      Sampai skrg belum tunaikan
      Nanti najip pasti kena reman


      Haahahaaa. MDN syarikat pertama dalam sejarah milik kerjaan kena saman woiiii!

      Babi betul sharol pondan ceo

      Delete
    14. 1638..tuan ko tu tak berani gi Us..takut kena tahan dgn FBI..kikik..semah al badaki apa khaber?

      Delete
    15. INGAT....Sirul Azhar telah didakwa membunuh Altantuya pada 2006 dan disabitkan kesalahan oleh Mahkamah Tinggi pada 2009...tapi tanpa kenalpasti Motif Pembunuhan tersebut yg tak pernah terjadi dalam sejarah perundangan di mana-mana Mahkamah dalam dunia ini.
      Heran...macam mana Sirul boleh terlepas lari ke Australia, adakah pihak Penjara, Polis & Imigresen kita tidak cekap, tidak amanah & lalai dalam menjalankan tugas...??

      Kenapa pula selepas Bali, Australia jadi destinasi cuti rombongan Rosmah/Najib baru2 ini...ada apa-apa ker..?? Selain Sirul, kemungkinan besar Rosmah dah rindu sangat dgn anak2 kesayangan si Reza Aziz & si Tembam Jho Low yg tak berani balik beraya ke tanah air.

      Delete
  35. Geng samsung A9 aka K9 serupa anjing..takut kena marah ngan tuan semah al badaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen budak amatur je..paling bosan si kejora tulisan carut jer pandai.bosan sioottttt..nanti malam2 mencarut marut lagi kot. Panas hati nampak orang tu..asyik kena bodoh bodoh bodoh...dh tak tahan la tu.asyik main blog nanti bini mintak cerai baru tau dia tu..

      Delete
    2. Terima kacih 1624 cai penjilat tua punya doktor
      Kita tahu, cai kat mulut jer cakap kita ini amatur
      Dlm hati cai jadi tepegun dgn kata2 yg kita atur
      Tapi biasa le cemburu manusia jadi satu faktor

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    3. Kojola ni mana ingat bini
      malam ikut najip oanani
      Lihat akak sngapok menari
      Dalam pejabat perdana menteri


      Pesta onani wei macam ydp.pas gombak

      Delete
    4. 1706; jd anjing K9 jer..kikiki..terpegun dgn semah al badaki..nyopping..anjing mesti turut perintah

      Delete
  36. Aib 1MDB , Altantuya, MH370 merupakan bapa segala aib yg sukar di telan oleh rakyat dan tak akan dilupakan sehinga beberapa generasi selepas ini

    ReplyDelete
  37. Zahid komedi suka buat lawak.
    Jenis manusia yang kurang agama...masih mempertahankan pencuri duit 1mdb semata2 untuk duniawi...
    Melukut ditepi gantang..tu lah kedudukan Zahid dlm umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan dia ni ke yang awal2 pegi jmpa tok arab yg bagi derma 2.6b tu??? Tapi last2 org yg dia jmpa tu dh lama mati...kantoi la pulak

      Delete
    2. dia jumpa tok arab tu dalam kubur agaknya?

      Delete
  38. zahid lupa....waktu perhimpunan umno dulu dia yang lawan tun.....waktu tu dia macai nuar.....tun selamba je terus bongkar semua....keluar la semua list2....

    lepas tu dia terus senyap......ni dia nak lawan lagi....

    bring it on brother!

    -dad-

    ReplyDelete
  39. Zahid....maaf, you are no match for mahathir. Remember in the height of anwar's hooha, you wanted to kill mahathir on the issue of transparency, nepotism etc only to find yourself embarassed by mahathir's disclosure of your receiving pink forms etc etc.

    Sorry zahid, u r at same level of mat maslan, aziz kiprawi, tajuddin....tak der class n getting dumb and dumber

    ReplyDelete
  40. Apamacam kojola machai baruah

    Dah serik suara tak luah

    Baru terasa hilang maruah

    Macam babi goreng gulai kawah




    Kahkahakajanaabbaaa

    Haaaaahahahahhabababa

    Kookokkooiikkikkkkkm


    Kiiiiiiihihijjjkkkkkiii

    Mampos ko kali ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn main lagi semalam dia gembira si kojola..ingat kita takut) kami xde lah ngadap pc sampai 1-2 pagi mcm ko..ko ye la..anjing K9

      Delete
    2. Ewaah kemain lagi Msiaharu nak tunjuk belang
      Tapi pantun cikai cibai, serupa maknyah jalang
      Kejora bintang gemerlap maruah takkan hilang
      Pejuang kesejahteraan Negara, bukan calang2

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    3. 1722..pasni tukar nama ameno jd ampurno..kikiki..sesuai ngan semah..anaknye pun dj disko

      Delete
    4. Kesejahteraan

      Kekleptokrasian


      Kepundekan


      Kebabian


      .... Ok...

      Delete
    5. Kojola mana maruah nak hilang, kalo dah memang tak de kan, dia sendiri mengaku pemakan dedak..kikikikiok..

      Delete
  41. Othaman gi mana tak kan sembunyi dlm kamar
    Selalu begitu, dia lari le bila nama dia tercemar
    Berdebat dgn bapok biol ini kata sangat gemar
    Dia hilang, mungkin jubor dia Nuat udah lamar

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si kojola datang lagi..salak lagi..anjing K9..sakan beraya dgn samsumg A9

      Delete
    2. 1716,,ko muat tak sembunyi bawah semah al badaki? ngan najib xleh sebab dia jln kepit

      Delete
    3. Untuk tidak menghampakan cabaran Kojolla yg terlalu taksub dgn saya & Tun Mahathir, terpaksalah saya kopipes buat azimat si dungu tak reti bahasa.

      Kepada Kojolla saya berpesan
      Berjuanglah secara jantan
      Usah sembunyi bagai si pondan
      Merepek raban bermacam samaran

      Hindarilah dari MATI yg mengaibkan.. MATI yg tak perlu dimandikan.. MATI yg tak perlu dikafankan.. MATI yg tak perlu dikuburkan.. MATI yg tak perlu ditalqinkan.. MATI PUCUK tak bermaya bagai si Pengecut PONDAN...!!

      iNGAT TUU...!!

      Delete
    4. Wak Seman, Nuat bakal PM baru apa citer?

      Delete
    5. Lagi satu Wak, boleh citer balik tak hikayat budak Israel, Nasuha dgn pendita?

      Kih kiihh kiiihhh...

      Delete
    6. Mmg lawak giiler, ini Othaman jebon memerang
      Sentiasa nak menunjuk, diri dia lebih dari orang
      Citer budak Israel Nasuha dgn pendita dikarang
      Sah le dia bakal penghunii neraka punya jurang

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    7. Pantun kejora ni bkan setakat kita tuan umah yg gelak kat dia..kalu bijan sendiri dengar tersedak2 keluar kahak hijau..bersembur kat muka semah rambut ala2 samy vellu tu..


      Kah kaahh kaaahhh kaahhh kahhhh

      Delete
    8. Kojola mana maruah nak hilang, kalo dah memang tak de kan, dia sendiri mengaku pemakan dedak..kikikikiok..

      Delete
  42. Sdra Budin

    "Adakah Zahid sebagai pemimpin yang tahu lebih banyak perkara mengenai agama...."

    Ek Eh!...betul ke Zahid tahu lebih banyak mengenai agama?....Kenapa pulak dia macam orang kurang paham tentang hukum dalam agama?...Cakap bohong jumpa Raja Derma Arab....Cakap bohong petualang Lahad Datu....sokong rasuah dan kleptokrasi...Ajaran agama ke semua tu?

    Soal amanah, jujur, membela rakyat...semua orang boleh cakap....buatnya...semua terbalik. Zahid (yang lebih pengetahuan agama) cakap tak serupa bikin....Zahid suka mengugut...angkuh tak sedar diri...seropa jugak Nazri gangster.

    Kalau dah satu geng dengan pencuri dan perompak...toksahlah cakap dengan orang mencuri dan merompak itu haram..

    Ptuihhhh!...langsut lah lu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu semua puak munafik.
      Agama islam hanya pakaian sahaja.
      Ingat lah salah satu sifat orang munafik ada lah BERCAKAP BOHONG.

      Delete
    2. TOLAK UMNO, BUANG PAS DALAM PRU 14.

      Delete
  43. Maaflah kalau pantun kita kasi cai pedih di hati
    Kita mmg tak berkenan itu Madey mamak kuty
    Itu orang tua, pasal bab agama dia sangat anti
    Ada ke nak pilih peliwat sebagai PM pengganti

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni je pantut geng K9....memang haram jadah..sia sia jer aku bg hp samsung A9

      Delete
  44. Bila Kejora cekap berpantun, cai semua dengki
    Bukan nak jawab balik tapi kita dicaci dan maki
    Kesian Madey pilih pencacai busuk punya kaki
    Rasanya cai2 anjing ni, mak cai tak basuk puki

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. pantut tahap anjing k9

      Delete
    2. salak lagi k9

      Delete
    3. pulang blk hp samsung a9..haramjadah ko 1536

      Delete
    4. Lagak caii anjing bingai, Kejora rasa nak gelak
      Marah betul cai bila kain tuan cai, Kejora selak
      Cai2 tak nak mengaku tuan cai udah gila talak
      Tak pa cai anjing teruskan le korang menyalak

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    5. hai 1750..anjing K9 , xleh marah..nanti xdpt makan..ko kerja nyalak jer..kikikikidah pulang balk samsung A9 tu..kang big mama marah..nk kena c4?

      Delete
    6. Kojola..buat kerja baik baik..ko nk kena tong drum simen ke?

      Delete
    7. 1750..anjing xleh gelak, boleh SALAK ok..sila gunakan perkataan yg betul..marah big mama

      Delete
    8. Pantun kejora ni bkan setakat kita tuan umah yg gelak kat dia..kalu bijan sendiri dengar tersedak2 keluar kahak hijau..bersembur kat muka semah rambut ala2 samy vellu tu..


      Kah kaahh kaaahhh kaahhh kahhhh

      Delete
    9. Kojola mana maruah nak hilang, kalo dah memang tak de kan, dia sendiri mengaku pemakan dedak..kikikikiok..

      Delete
  45. Matdey Kerala sedar dia kini dah tak lagi handal
    Tapi mcm biasa minafiq ni buat perangai sundal
    Rupa nya dia nak Nuat bebas itu sebagai modal
    Nak minta Nuat bantu dlm Forex punya skandal

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

    ReplyDelete
    Replies
    1. big mama xsedar diri..dia ingat di tu pm nk nyoppping ..pkai jet kerajann..udah le tu big momma..meh ikut anjing K9

      Delete
    2. Geng K9..cuba hangpa hidu ngan idung ko tu kat mana big momma simpan cincin berlian tu?

      Delete
    3. Bijan bugis tu sedar dia kini dah tak lagi mampu senang2 spin
      Tapi mcm biasa munafiq ni buat perangai sundal.buat senyap dan bisu
      Rupa nya dia mmg kecut dah.kalu bersuara je kena hempuk,semua hempuk depan belakang.nak harap blogger cai pun tak kemana. Semua stkat spin org kampung je mampu
      Orang sehebat tun tak perlu takut kat bijan. Selagi rakyat yang waras ada..


      bodooooooo lah kejora ni anak beranak. Dh takleh blah masih nak cuba tahan.mengamuk sakan semalam.mencarut bagai siang malam

      Kah kaahh kaaahhh kaahhh kahhhh

      Delete
    4. Anjing kejora tu dia pandai menyalak saja. Jika tak kuat menyalak dedak dia miss lah bulan ini.....so ....untuk hidup dia kena menyalak tiap hari.

      Kesian dia.....hidup dengan menyalak...

      Delete
  46. Tersebutla al keesa Sheikh zaiheed ini,

    Dia fi yumpa ereb mati.
    Saksi jameen wang berpeti,..
    ini terjadee di guwa luar nigri,
    Dalam guwa ada satu kabinet ini,
    Diperbuat dari kayu pallet dan peti,
    Warga lanun tinggal disini,
    Sifat mereka sangat disangsi,
    Punggong dimuka, otak dikaki.
    Akal dilutut,bibir penuh tahi..

    ...sambunglah

    ReplyDelete
  47. Mana hujah geng A9@K9 ni..adoi..sia sia je dpt hp canggih..memang haram jadah..baik bg kangkong jer

    ReplyDelete
  48. j....mana ko j....

    puad dah kasi warning....siapa yg cerita lagi isu 1mdb kat luar nanti kena POCA...

    habis la nanti...nak balik kena sangkut kat imigresen.....

    j.....kenapa takut sangat...tu la....strategi najib....block, block, block....nampak gaya....najib all out dah ni....by hook or by crook.....

    ain't this a sign he is reallyyyyy desperate now...

    org yg cerita 1mdb, dia panggil traitor...kena POCA....tapi yg menipu, yg merompak....tak payah POCA pun....tak nak tangkap...

    last2 nanti....mau dia stamp kita org ni teroris pulak.....ha ha ha

    -dad-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dad

      Mana berani bapok J alang nih masuk

      kami bagi soalan haram babi dia nak jawab..

      Pusing pasal karajaan melayu Islam.. Fitnah jahat. Sibgapore penjara kes bukan duit mdb tapi duit ipic...

      Pusing pusing macam babi..

      Jangan merindui bapok J alang tu

      Delete
    2. Kejora dgn mrj lepak kdai mamak cowkit..kejora mengadu kena bebel dgn bini smlm sb asyik memblog jer smpai pagi buta. Bini nak main pun tak dapat..

      Kah kaahh kaaahhh kaahhh kahhhh

      Delete
    3. Jgn anak pun ikut perangi si kejora udah ler.cian budak tu tak tau ayahnyer tu kaki carut siang malam.
      Harap anak kejora tak ikut jadi pemakan dedak aktif. Nanti takut jadi bodohhhhhhhhhhhhh piang mcm kejora tu...

      Kah kaahh kaaahhh kaahhh kahhhh

      Delete
  49. kopipes

    Dr Mahathir Mohamad's latest U-turn and backing for Datuk Seri Anwar Ibrahim to be Prime Minister is not what it seems. It comes after 20 years of Mahathir vilifying him and using every possible means at his disposal to eliminate Anwar from the political process, including arresting him under the now-repealed Internal Security Act, prosecuting and jailing him and a sustained campaign to attack his moral character.

    However, as Mahathir knows well, Anwar cannot legally contest, so this U-turn is not about the coming general election. In reality, Mahathir's new appeasement of Anwar is driven by his deep concern about the Cabinet's decision to form a Royal Commission of Inquiry (RCI) to investigate the truth behind the Bank Negara rm30 billion forex losses during his Premiership, as detailed in the Special Task Force report.

    Mahathir knows that the RCI findings could lead to criminal prosecution, so he cannot afford to have individuals highly relevant to the case such as Anwar testifying against him. It is ironic that Mahathir now needs Anwar, the man he sacked and jailed. Just as he now needs Lim Kit Siang, another man he jailed, because in reality Kit Siang controls the opposition as DAP have the vast majority of Parliamentary seats – whereas Mahathir's party has just one.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu jer geng K9 boleh buat? hishhh...kang aku tong drum baru tau..pulang blk hp A9

      Delete
  50. Zeti dah serik buat presz confetenxe

    Kena ugut poca. Sampai sekarang MDB belum.langsai denda 12juta oleh bank negara

    Biadap betul 1mbabi !!!

    Siapa d belakang 1mbabi nh?

    ReplyDelete
  51. SEnyap terus si kojola..belakang berani la..kikiki..berani komen kul 2-3 pagi time orang tido..kitorang xdpt dedaak mcm ko..maki kena kerja untuk bayar gst..sial betul najib

    ReplyDelete
  52. Rupanya inilah konsep pentadbiran umno selama ini..bila berkuasa disokong disembah. Bila tak lagi berkuasa ugut nak dedah rahsia itu rahsia ini. ini bermaksud mmg banyak lah kebenaran yang ditutup oleh puak umno. Si bijan tu pun nanti klu tak lagi berkuasa baru menteri2 nak dedah rahsia dia kot.semtara ni sorok dulu.

    Ini ke konsep pentadbiran mlaysia ???
    Ucapan zahid sendiri dh jelas dh beri satu signifikan pada apa cara umno memerintah.pikir la sahabat semua..tidak ada ketelusan dan kejujuran pemimpin umno ni

    ReplyDelete
  53. Bijan bugis tu sedar dia kini dah tak lagi mampu senang2 spin
    Tapi mcm biasa munafiq ni buat perangai sundal.buat senyap dan bisu
    Rupa nya dia mmg kecut dah.kalu bersuara je kena hempuk,semua hempuk depan belakang.dengan kejora semput tu pun kena hempuk.pastu teringin nk bangga diri sendiri hebat..nak harap blogger cai lain pun tak kemana. Semua stkat spin org kampung je mampu
    Orang sehebat tun tak perlu takut kat bijan. Selagi rakyat yang waras ada..


    P/S :bodooooooo lah kejora ni anak beranak. Dh takleh blah masih nak cuba tahan.mengamuk sakan semalam.mencarut bagai siang malam

    Kah kaahh kaaahhh kaahhh kahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko jgn si bijan tu pahlawan bugis dan panglima islam tau..jgn main main..harga kangkung pun dia boleh turunkan...ha..boleh panggil pahlawan kangkung

      Delete
    2. Hebat ke pantun kejora??? Ke anak dia yg men hanpone dia..itu yang bodohhhhhhhhh smcm je pantun.

      Pantun kejora ni bkan setakat kita tuan umah yg gelak kat dia..kalu bijan sendiri dengar tersedak2 keluar kahak hijau..bersembur kat muka semah rambut ala2 samy vellu tu..


      Kah kaahh kaaahhh kaahhh kahhhh

      Delete
    3. Kau ni 2056

      Mana pulak anak dia pun bodoh jugak macam dia.takkan la kejora tu nak bagi makan duit dedak kat anak dia.nanti kalau anak pun jadi caiiiiiii umno bila besar sapa susah???

      Delete
    4. Kita tau pantun Kejora ini ada ramai cai rindu
      Maka kita akan terus berpantun lebih syahdu
      Tapi ada juga cai cemburu, lihat jadii terkedu
      Sekor dua mula merepek mcm mabok candu

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    5. pantut kojola ni thap anjing K9..weh pulang kn samsung A9 tu

      Delete
    6. kojola..geng ameno gi mana hujung tahun ni..takat gi medan ape klasss..mak mah nyopping berlian ngan beg hermes tau

      Delete
  54. Pantun kejora si muka tembok ni bkan setakat kita tuan umah yg gelak kat dia..kalu bijan sendiri dengar tersedak2 keluar kahak hijau..bersembur kat muka semah rambut ala2 samy vellu tu..


    Kah kaahh kaaahhh kaahhh kahhhh

    ReplyDelete
  55. Nisbah komen yg menyokong Blog Budin :
    10:2
    10 sokong
    2 dedaan.
    So kah kahh kaahhhh, otak jng letak kat lutut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita magrib dulu..lepas magrib kite sesah lgi cai2 umno tu.

      Delete
    2. Geng A9@K9 ni mcm langau kat sini...nak carik tahik lho

      Delete
  56. Gempak ja tu..akhirnya teloq x ada jg. Bukan org x kenal siapa mamat ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kojola mana maruah nak hilang, kalo dah memang tak de kan, dia sendiri mengaku pemakan dedak..kikikikiok..

      Delete
  57. Untuk keyboard sajalah yg korang PH boleh harap Nak jadi Johan warrior pun .... Cuba turun padang tengok.... Habis semua korang tukar pakai baju kebaya le!!!_ Suara pun dah satu macam punya bunyi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nenek ko pkai kebaya pun boleh jadi pelacur kat cho kit 2059..

      Delete
    2. Laaaaa...

      ade lagi puok umno kat sini.
      ingat dah terjun perigi buta abis dah.

      perasan bnyak harta sangat kot kau ni tetap nak sokong bijan tu.nak bela agama pun takleh harap jugak sekadar janji2 nak tarik hati hadi jer.nak buat ruu355 pun janji kosong je.

      Dulu antor orang gi haji pun siap umum kat tv3 pakai duit 1mdb sb nk tunjuk berjasa sangattttt 1mdb kat umat melayu.tapi la sbenarnya lagi senang ckp je pakai duit kementrian untuk hantar org terpilih untuk tunai haji?? Kan senang...

      Ari tu bertempik2 bagai nak hancur padang merbuk last2 tumpooooo jugak yeop!!!!

      Delete
    3. 2059..Janji nenek kau pangkah umno.ape pun boleh

      Delete
    4. punyelah jahat ameno ni..dia pergi hantar ketua kampung jer pergi haji..dgn harapan dapat pengaruh orang kg..ingat makcikmakcik yg ko jumpa kat pasar tu dapat gi haji..jgn harap..kita kuburkan ameno..

      Delete
    5. Kesian tengok cai2 anjing kurap Puak Haprak
      Berkempen sakan cai2 biol mcm nak terberak
      Dalam dunia cyber kemain gah bagai nak rak
      Tapi mcm biasa lah bila PRU, abok pun tarak

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

      Delete
    6. sian 2122, menyalak kat sini..mcm anjing k9..hihi, rugi dapat samsung A9..baik ambik kangkong jer

      Delete
    7. 2122, ko mesti tak tau pasal anjing k9 kan..mcm geng korang le yg dapat samsung A9..aukkaukkkkkk

      Delete
  58. Korang kalo blk kg jgn lupa bgtau orang kg jgn pangkah cap dacing ,..buat mcm aku..tutup siaran tv3..tgk muvie kat hbo..x pun tgk nasonal geograpik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...