Sunday, 7 August 2016

NAK NANGIS ATAU KETAWA? KENAPA TAK CADANG PUTUS HUBUNGAN DENGAN AS?


Makin parah nampaknya tahap percubaan pemimpin UMNO mahu mengautakan orang-orang Melayu sekarang ini.

Malas nak ulas panjang-panjang kenyataan Ketua Menteri Melaka, Idris Haron ini,  nak bagi peluang penjenguk blog ini mengulasnya pula.
Kadang-kadang tak tahu sama ada mahu menangis atau ketawa bila pemimpin bercakap seperti ini. Malu kat rakyat beb!!

Cuma nak bagi satu contoh, jika mahkamah negeri Melaka mengambil tindakan merampas harta pencuri yang berasal daripada Kedah atau Perak, apakah ia bermakna Melaka mahu campurtangan dan menjatuhkan kerajaan negeri tersebut?

Tetapi, jika benar Idris Haron ada fakta kukuh bahawa Amerika ada perancangan mahu menjatuhkan Najib dan membunuh orang Melayu sebagaimana yang pernah dilakukan kepada Iraq, ada baiknya beliau mencadangkan kepada kerajaan agar memutuskan hubungan diplomatik dengan kuasa besar itu.

Jangan gebang besar depan perwakilan UMNO saja? (SH 07/08/2016).

94 comments:

  1. Haprak giler punya ketua Menteri Melaka,,
    tak masuk akal punya komen..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu statement kj : yg nie kompom menteri macai... keh3

      korang tak payah bukak mulut la menteri... mmg kompom jd salah punye.. ke laut je nnti.. klu takde laut, lombong, kalau takde lombong, ke longkang je nnti...

      Delete
    2. Macam mana dia dapat IR kalau macam ini dungu. Professional Engineer macam nie....

      Delete
    3. Mamat ni bukannya bodoh. Tetapi berpura2 tak cerdik. Ini seninya menjadi menteri UMNO.

      Budin, kalo hang ada skill BABI mcm sekor ni, masyuk juta2 setiap bulan

      Delete
    4. Idris haron pernah menangis dlm 1 wawancara masa zaman paklah..dipinggirkan dr jawatan menteri/timbalan menteri. Najib bg dia jawatan ketua menteri, bukan kata tangan...kaki najib pun dia sanggup cium.

      Delete
    5. Mabuk dedak+nasikangkang tahap tangki najis b###.!!!

      Delete
    6. Najib yg kata ada surat pegesahan menteri arab berkait derma yg dia ngaku terima tak brani cabar DoJ ..kenapa?..sebab dia tahu dia tipu...orang umno pun tak berani suruh najib cabar dOJ

      Delete
    7. Idris ni pun Bugis. Dia penyokong Najiblis yg paling bising dlm MT UMNOdoh. Dia juga dpt dedak dr RM4b Najiblis tu.

      Delete
    8. Bugis makan taik.

      Delete
    9. Kat Melaka ni, xder ka Melayu cerdik2 sikik??
      Dulu bertahun2 dpt Ali Rustam Maha Bodoh.
      Skrg dpt pula Idris Haron Maha Dungu.
      Gamaknya Tun Perak dulu pun, mcm kurang hebat dari Ali Rustam dan Idris Tongong ni.

      Delete
  2. Amerika tak bunuh Melayu...
    Melayu yang bunuh Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau US tak betul kenapa tak ada siapa yang pergi berdepan dgn pihak US bantah kesimpulan dati siasatan yang dibuat US.

      Kenapa tidak bangkang US secara formal dgn tidakan undang2...? Kenapa setakat berkokok dalam negara je? Suarakanlah dengan lantang kepada US dan buatlah bantahan dengan penuh bermaruah. Janganlah berkokok dalam kampung je.

      Delete
    2. La yg bekokok tu sbb makan dedak & otak terlalu glokal..

      Delete
    3. Bugis makan taik.

      Delete
  3. Orang kampung gua cakap Frog Lives Under Coconut Shell punya mentaliti......

    ReplyDelete
  4. Ketua Menteri Melaka, Idris Haron dah macam AzminBro. Bangang dah tak kena tempat . DEDAK Ah Jib Gor memang POWER GILA. Siapa yang makan pasti jadi BANGANG .

    Tak lama lagi Ketua Menteri Melaka, Idris Haron pasti akan diBANGSATkan macam AzminBro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dedak tangas punye

      Delete
  5. Bang din tanyalah idris juling. Bukan najib ke yg berselfie dgn obama. Main golf kat hawaii. Ajak datang ziarah kat Malaysia bagai. Dia ni bukan IR ke. Pasal apa cakap macam ketua kampung. Bebal betullah idris ni. Takde ke yg nak tempeling dia ni. Najib claim bukan main baik dengam US. Ni dia cakap US nak buat macam2 kat negara kita. Org mata juling ni memang kaki pusing ..

    ReplyDelete
  6. Terpikir nanti pm kita dikenali dengan bapa ape....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiada gelaran bapa utk pm nie... mohon cadangan ditutup...

      Delete
    2. Dolah Bodowi = Bapa Ketiduran Negara.
      Najib Razak = Babi Klepet Negara.

      Delete
    3. Tepat! Bapa Klepet Negara dgn polisi Sebattiyyah atau Sebatjelah duit negara.

      Delete
  7. Aku naik fed up dengan Ketua Menteri Melaka ni, dulu semasa mula2 naik jadi Ketua Menteri dulu aku suka dia,amat cool dan merendah diri tapi la ni .....naik tocang nak mampus.....menyampah tul.....ini la sikap buruk orang Melayu[tapi bukan semua] pantang ada pangkat sikit mulalah lupa daratan lebih2 lagi yang datang dari kampong seperti siDeris ni!!!.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jawatan dia ni goyang bro. Tu pasai bodek maksima sekarang ni. Biasalah bila underperform. Dalam umno kenalah bodek presiden

      Delete
  8. periok nasi wajib d jaga beb !!!

    lagi kerap mereka memberi komenter terhadap isu 1MDB ini ,makin terserlah peranan mereka selaku 'badut istana' (court jester).

    sikap berdiam diri adalah strategi yg paling selamat sekarang. hayat politik najib makin pendek.
    kedudukan nya sebagai pemimpin n kuasa nya semakin terhakis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam si salleh keruak la

      Kipas ampu jek & jilat (walau ketara nampak bodohnya) dapat le jadi bendahari ameno

      Mat deris ni nak jadi timbalannye kot..

      Delete
    2. Bugis makan taik

      Delete
  9. BILA TUN TUBUH PARTI BARU DAH ECUT PERUT..MINTA AHLI JANGAN LARI SEBELAH.. KETUA BAHAGIAN BOLEH LAH DEDAK BANYAK..AHLI MACAM MANA?

    ReplyDelete
  10. Itulah tahap ucapan yg sesuai dgn otak org umno

    ReplyDelete
  11. Beruk lapar dedak ini la rupenye , beruk ini dia akan buat apa saje asal boleh kasi puas kepala but.., dalam UMNO cukup bersepah pemimpin manteliti maacam siberuk MB melaka ini dah bodoh nak mampos cuba pula nak ajar rakyat yang bijak dari beliau, memang wajib UMNO ditolak keseluruhannya dah tiada faedah banyak beruk bangang jadi pemimpin.

    ReplyDelete
  12. There shall be a diplomatic backlash from the USA to the statement by Idris Haron. The Idris's statement implies that the USA is interfering in the internal affairs of Malaysia a sovereign state.

    What a blunder !!!International embarassment. Malaysia has to apologize to the USA.

    Hang Kasturi

    ReplyDelete
  13. AS nak bunuh Melayu ya?
    Melayu mana yang beria-ria nak buat baik dengan AS sampai bawak Presiden AS datang melawat Malaysia sebanyak 2 kali? Melayu mana bila Presiden AS datang melawat Malaysia kemaruk tumpang sekaki naik kereta Presiden AS dan siap berselfie bagai? Melayu mana yang pergi main golf dengan Presiden AS di kala segilintir rakyat lapar kebuluran dan hilang tempat tinggal akibat banjir besar? Melayu mana asal bercuti jer pergi makan angin, berjoli, shopping juta-juta ringgit di AS? Mengkayakan ekonomi AS? Melayu mana yang beria-ria nak sign TPPA dengan AS?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolong sikit....dia megah berketurunan PAHLAWAN BUGIS aka LANUN wal PENYAMUN! Yang bodoh nya melayu melayu dalam Cabinet serta UMNO!

      Delete
    2. Bugis makan taik.

      Delete
  14. Idris harun...seekor lagi pemimpin bebal dan bodoh umno nak kencingkan orang melayu...perut penuh dedak macam tu lah jadi nya.

    ReplyDelete
  15. Sakit, dah doktor gila boleh ubat UMNO. Selain itu PAS pun
    boleh jadi sama UMNO.

    ReplyDelete
  16. Bodoh satu melaka di kumpul dan di beri kepada si bahlol ni.
    Kau curi duit....kemudian cuci duit tersebut di amerika....tak salah ke?
    Tak kan lah menteri tak tau akta pengubahan wang haram!.....ketua menteri pulak tu!
    Oh lupa aku.....sori....tak perasan engkau orang berebut rebut nak tunjuk kebodohan supaya nampak bijak di mata najib!

    ReplyDelete
  17. Dulu dia YDP alor gajah. Saya pergi meeting ngan dia,kat hotel saje! Lepas tu hisap cigar lagi...Belajar kat texas tu weh!

    Alih2 AS nak bunuh melayu. Betul la tu. Tapi melayu yg nak di kiok kan tu namanya najib,sbb dah melampau sangat bodohnya. Bodohnya tu dah merebak ke sebuah kabinet kayu. Sebelum terus berjangkit lebih teruk kpd rakyat,hapus kan je lah. Walau dah ada yg dah terjangkit bodoh piang tu.

    Sudah2 lah dirih, jgn nak menipu. Kau bukan tipu rakyat tapi kau tipu diri kau sendiri. Bukan kau tak tahu cerita sebenar,tak gitu? Kesian aku tengok kau jadi badut najib,tak sedar lagi ke? Kalau tak sedar,ingat balik pesan aku kat hotel tu dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. asa dia YDP Alor Gajah ada kes SPRM. Dia sebenarnya bukan org Melaka. Lahir di Asahan bahagian Johor. Itu sebab MyKad dia Johor 07 bukan Melaka 04. Melaka masih dijajah KM org Johor, Govenor org Pahang. Org Melaka jadi dayus sejak 1511.

      Delete
    2. Abis tu org melaka diam menikus? Terang2 org melaka kena tipu kaw2! Nasib baik aku bukan asal melaka,jika tak mahu jadi jebat aku amuk!

      Delete
    3. lahir johor 01 bro..agak2 la...

      Delete
  18. bangang betul la mamat ni camni pun bley jd m'ca cm?/

    lupa plak yg dia ni asal usul area tg kling sna

    suka makan ayam golek /yong tau foo pantai kundor

    ReplyDelete
  19. Memang sah KM ni haramjadah yg paling bangang dan bangsat.

    ReplyDelete
  20. Penah tgk sign "dont mess with melaka" di bandar Melaka? Tu pun copy paste dari AS "dont mess with texas"...aduhai....

    ReplyDelete
  21. machaa mcm idris harun ni,

    ... mmg sesuai jd s/usaha agung UNITED MACAI NATIONAL ORGANISATION aka UMNO

    MUNAF7Q, TAKLIQ BUTA, FASIQ

    MEMALUKAN ORG TGGA BATU SJA DERIS NI

    JOM MAKAN YONG TAU FOO PANTAI KUNDOR/PULAU GADONG/GELOMBANG BIRU!

    CM BELANJA !

    ReplyDelete
  22. Sampai masa apabila harta rampasan USD1 billion tu nak dipulangkan kepada rakyat elok Najib bakar saja didepan umum
    duit tu...sebab itu konspirasi US

    ReplyDelete
  23. DATOK DERIS,

    DATO DAH BERJAYA SKRG DLM CAREER DATOK, DAH JD M'CA CM DAH,,

    KEJAYAAN DAN NAMA DATOK DIUKIR DLM SEJARAH PENTADBIRAN DAN POLITIK NEGERI MELAKA

    BERADA DI PUNCAK SKRG NI , DATOK JGN LUPAKAN ASL USUL, CABARAN HIDUP PERIH GETIR KETIKA DATOK MMBESAR DI DITEPI PNTAI DAHULU

    BIARLAH MOLEKNYA SIRIH SEIKAT ,PULANGLAH DIGAGANGNYA

    ELOK BENAR RASANYA, BUAIAN YANG MENGAYUN,
    DIKENANG KORBAN DAN BUDINYA

    BIAR HIDUP DI SANJUNG ORANG
    AGAR BILA MATI DIRA'I ALAM

    ADAT YG INDAH BERSENDI AKAL
    SEMPURNA AKAL NYA BERSENDI AGAMA


    TERIMA KASIH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ni mungkin jadi macam nasib sitanggang. Cuma dia besok kena sumpah jadi busut. Bukan jadi pulau ..hahaha ..manusia tak sedar diri. Ali rustam pun dia dah kutuk sekarang ni

      Delete
    2. kiasan dan peringatan yang cantik.....tapiiiii, kalau kepala ikan pun dah berulat yang dibawah...???

      UMNO nih masih berangan melayu nih boleh dibodoh kan semua nya ekk???

      Delete
  24. Makna najib tak kowtimlah obama ni. Apalah najib, anak raja arab senang2 je dia boleh dapat billion. Takkan nak mintak tolong isteri mithali dia lagi. Kalau macam ni baik rosmah je jadi presiden umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat setuju Rosmah jadi presiden UMNO!

      Delete
  25. Alahai bodohnya org melayu ni nak percaya cakap sidungu ni lepas iraq US nak tawan melayu pula kan bodoh bangang namanya tu mita DAP tawan lagi baik

    ReplyDelete
  26. Alahai bodohnya org melayu ni nak percaya cakap sidungu ni lepas iraq US nak tawan melayu pula kan bodoh bangang namanya tu mita DAP tawan lagi baik

    ReplyDelete
  27. Pemimpin dalam umno sekarang terlalu ramai yg BANGANG hingga sukar nak bertemu yg BODOH.
    Ikan membusuk dari kepala....kan jib kan?
    Hehe....ala...malu2 plak najib ni.

    ReplyDelete
  28. Belajar kat Texas,....bawa balik slogan Texas untuk negeri Melaka...satu idea yang bangang.Sekarang kau nak lawan Uncle Sam pulak,.....pigi dah.Ketua Menteri mabok cencaluk ke?

    ReplyDelete
  29. Satu satunya Ketua Menteri paling bangang di Malaysia yang cuba MEMBANGANGKAN rakyat Malaysia terutamanya kalangan Melayu yang jenis spesis bangang. Pemimpin bangang dan pengikut bangang tiada berpisah antara mereka. Yang cerdik dan celik dah membenci tahap gaban tengok tingkah pemimpin bangang gara gara mentekedarah sumber korupsi dan rasuah kepala mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok gak tgk keletah pemimpin umno nak pertahan najib smbil kipas dpt dedak
      cer tanya mb kedah pulak
      apa pulak yg statement dia

      Delete
  30. Adooii Pak Menteri Ooii,
    Beri alasan yg orang mudah baca, mudah tahu, mudah menilai, apa lagi dah tak ada idea le tu.
    Pratiotik tak salah...tapi tak masuk akal le bila berpatriotik tak kena gaya.... berlebih-lebih pulak tu!

    ReplyDelete
  31. Ada satu ketua menteri
    Kasi warning seluruh negeri
    Itu Amerika mahu mari
    Hentam Melayu sampai mati

    Bos dia pergi Amerika
    Main golf sama Obama
    Itu time tidak tanya
    Sekarang baru mahu gabra?

    Kalau ada satu rombongan
    Pergi Amerika jalan jalan
    Puteri gelek bertepuk tangan
    ketua rombongan dia tak segan

    Orang kampung orang felda
    Ramai betul sudah sedar
    Ini semua menteri auta
    PRU 14 nanti ajar...

    ReplyDelete
  32. cubaan menipu kali keberapa ?
    oi amno bila nak mampuih

    ReplyDelete
  33. Aku nak komen dlm blog nie pon dah segan sebab aku sendiri org Melaka...lahabau la kau Idris!!! Malu la wei org Melaka!!!

    ReplyDelete
  34. Aku masih ingat lagi hari pertama siDeris ni jadi Ketua menteri Melaka ,ada lintas langsung TV3 buat dengan beliau,bukan main nampak mesra rakyat lagi ,sampai semua nama2 pengacara disebutnya macam kawan2 dia je....tapi sekarang ni dah nampak sombong semacam......harap2 pilihan raya ke14 nanti rakyat Melaka jangan lupa berilah hukuman yang sewajarnya untuk manusia yang telah lupa diri ini......

    ReplyDelete
  35. rasanya menteri dan kabinet dapur ramai yang tak tahu apa cerita sebenar skandal najib ni sebab itu bila bercakap seperti bangang je.. mulut penuh dedak cakap pun merepek ubi ..

    ReplyDelete
  36. Saat budak najis hancur
    Umnor tamat umor
    Bn ngang hancur lebur


    Hancur balaci bn ngang umor

    Hancurla

    ReplyDelete
  37. Wah, maka Anerika nak serang Malaysia lah sebab, macam Sadam Hussein, Mat Bijan bina kilang WMD untuk menghasilkan gas racun lah agaknnya tu.

    Kamu usah mengarut, macam la Amerika x de kerja lain! Amerika tau kat Malaysia Mat Bijan bina WMD jugak, tapi bukan Weapons of Mass Destruction, hanya Warga Makan Dedak yang selalu menghasilkan gas kentut.


    ReplyDelete
  38. mmg diakui betul apa yg dikatakan TUN MAHATHIR.org yg bodoh n bangang saje boleh jadi pengikut setia parti najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tengok ramai yg bodoh bangang ni dlm blog putra merdeka. Bukan berhujah tapi mencarut maki hamun menyamar dan mcm bodoh diorang buat. Bangang ni sindrom yg cukup bahaya.

      Delete
    2. Betul la tu. Modalnya:

      1) fitnah
      2) yahudi
      3) cina
      4) alih tiang

      Tu je pusing balik2.. Itulah yang dikatakan

      1) kecik2 xnk mampos dh besar nyusahkan orang
      2) kecik2 makan taik dh besar makan dedak

      Delete
  39. Kan aku dah kata...

    Tun Abdul Razak membina tapak kemajuan Melayu....

    Anaknya Ah Jib, menghancurkan Melayu. Org Umno dah kena makan dedak utk selamatkan Ah Jib...bukannya Umno.

    Ah Jib dah tak ada choice... kena jadi PM sepanjang hayat sebab kalau tak kena sumbat kat penjara... nak lari luar Malaysia...7 negara cari dia.

    ReplyDelete
  40. Assalam Bro Din,memang betullah kata kao Din.Sekarang ni musin pemimpin UMNO mengautakan ahli-ahli UMNO....

    ReplyDelete
  41. Muntah darah.

    Mohd Najib Abd Razak, Mustapha Mohamad dan MT UMNO berkeras mempertahankan agenda Amerika (Yahudi) menguasai ekonomi dan undang-undang negara ini melalui TPPA (Perjanjian Perkongsian Trans Pasifik) ketika sebahagian perwakilan dewan Amerika sendiri menentangnya. Sekarang mereka bercakap Amerika mahu mencampuri urusan negara.

    Hanya bila terkena pada batang hidung mereka, segala hujah hodoh dan dangkal menjadi halal dan mulia demi mensucikan pekerjaan haram mereka. Sudah terbiasa dengan kejijikan, tak begitu?

    ReplyDelete
  42. pemimpin bangang.....nak memperbodhkan orang melayu..

    ReplyDelete
  43. Siapa suruh eksport budaya kleptokrasi ke Amerka? Beza dengan george soros klepet wang negara lain, MO1 klepet wang rakyat dinegara luar.

    ReplyDelete
  44. Bangsat betul dia ni, lepas tu ada hati nak bangsatkan orang lain.

    ReplyDelete
  45. Nak tunggu movie Melayu baru...DEDAK MAN. Guarantee box office!

    ReplyDelete
  46. Assalam Tuan,

    Harus bertanya kepada YB Idris Haron ini soalan berikut, jika PM beliau tidak mengarahkan atau meluluskan pembayaran wang dari "syarikat pelaburan strategik" itu kepada penerima-penerima yang tidak sepatutnya dengan menggunakan matawang dari negara itu, sudah tentu negara besar itu tidak akan cuba masuk campurtangan dalam hal ehwal negara ini.

    Berfikirlah sebelum mengeluarkan pendapat.

    Sekian.


    -Shahrizal Kamal-

    ReplyDelete
  47. Idris yang membuktikan dirinya seorang pemimpin yang tidak berintegriti, tak ada maruah, bodoh sejak menjadi kuli najib.

    ReplyDelete
  48. Sampai bila orang Melayu sedar selama ni dikencibg kuat oleh bangsa sendiri?

    ReplyDelete
  49. Masa dia YDP Alor Gajah ada kes SPRM. Dia sebenarnya bukan org Melaka. Lahir di Arahan bahagian Johor. Itu sebab MyKad dia Johor 07 bukan Melaka 04. Melaka masih dijajah KM org Johor, Govenor org Pahang. Org Melaka jadi dayus sejak 1511.

    ReplyDelete
  50. Boleh ke Kita panggil dia ketua menteri cap ayam,sama taraf dengan mat maslan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sadin cap ayam tu mahal Ben

      Dia ni km cap spender rosmah

      Delete
  51. banyak kenyataan oleh macai macai macam dah tak boleh berfikir....samada banyak makan nasi kangkang atau pun duit dah banyak nafsu pun kuat ...mungkin banyak sangat melahap celah kelangkang pompuan..yerkkk

    ReplyDelete
  52. Aslamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang data dan anak anaknya, ditengah tagihan utang yg menumpuk dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman dan bercerita kepadanya, Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya, dulu katanya dia juga seperti saya stelah bergabung dengan AKI ZYEH MAULANA hidupnya kembali sukses, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi setelah saya lihat pembuktian video AKI ZYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsu hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah Ternyata benar benar terbukti dan 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir dari Tuhan. Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita, semua cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya. Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. Dan satu hal yang perlu Anda ingat, “Jika Anda terlahir miskin itu bukan salah siapapun, namun jika Anda mati miskin itu merupakan salah Anda.” sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI ZYEH MAULANA dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon di 085298275599 Untuk yg di luar indon telefon di +6285298275599,Atau Lihat Di internet KLIK DISINI saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyah Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia.

    PESUGIHAN MENGUNAKAN MINYAK GHAIB

    PENARIKAN UANG MENGGUNAKAN MUSTIKA

    ReplyDelete
  53. buat malu orang melaka je. ptuih!

    ReplyDelete
  54. Pelik aper..? Lawan je la. Tangkap je sekor rakyat amareka yg hisap rokok tempat awam pastu denda MAKA secara automatik kita akan jadi penjajah amereka.. Rekod weiiii negara kecik cuba jajah amereka.. hahahaa.. bengong

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...