Tuesday, 30 August 2016

MERDEKAKAH NAZRI?


Kehkehkeh.....

Betulkah Nazri Aziz akan terus pengsan jika melihat wang sejumlah RM4,000 juta dalam akaun peribadi Najib Razak?

Jika begitu, kenapa sewaktu Najib mengakui kewujudan wang RM2,600 juta dalam akaun peribadinya sebelum ini, Nazri sama sekali tidak terkejut atau separuh pengsan kerananya?

Yang lebih "power", Nazri juga berkata, "Saya kenal Najib, dia bukan jenis orang yang curi wang."

Kehkehkehkehkeh.....

Merdekakah Nazri? (SH 30/08/2016).

69 comments:

  1. U say man nazri knp tak mati mati lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. nazri haram jadah ni..dia ingat orang malaysia ni bodoh sangat ke...
      nazri u can talk whatever u want...as far malaysian is concern u r an ASSHOLE...

      Delete
    2. Woiiii nazri bongkak

      Skrng boleh cakap besarlah nazri. Dah lama dok dlm umno.

      Dah berkoyan koyan harta dan wang ringgit yg kau kumpul

      Dulu permit taxi pun habis kau sapu
      Apa lagi yg kau tak sapu. Semua kau sapu.

      Kalau nak harap syarikat guaman kau
      Nak bayar gaji sendiri pun tak cukup.

      Jgn temberanglah nazri

      Delete
    3. Pelik kn...org yg geliga mcm tun pun bole bwk menteri no1 plg haramjadah masuk dlm kabinet. Bukan baru pakcik2 makcik2 sum2...da bertaun2 da dia menyamun duit rakyat smpi kaya tahap dewa2. Andaikat umno tergolek skalipun..dia ni idup da sng lenang melainkn kerajaan baru siasat & rampas sume harta2 sume yg pernah jadi menteri2 dlm malaysia ni yg pernah menyamun duit rakyat. Saja nk tanya...mlm2 masih lepak2 ngeteh kat kedai Uncle Don lg x? Jgn marah hehe..

      Delete
    4. kerajaan baru nanti sila rampas harta depa dan harta keluarga depa
      guna utk byr hutang negara

      Delete
  2. If you're pushed against the wall and desperate to discredit someone, just peddle his secret affairs. If you could find a video, that's even better.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman ziana zain xada CCTV lg (kot?)

      Delete
  3. Kata pundekar boges biar bumi terbelah dua.Bilalah boges nak jawab sendiri? Hari selasa dah bepuluh kali..kahkahkahkah

    ReplyDelete
  4. RE "Selain itu, kata Nazri lagi, "Saya kenal Najib, dia bukan jenis orang yang curi wang." "

    Tapi kita semua kenal awak kamu anda oi Nazri Aziz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenal sgt2...
      Siapa tak kenal nazri
      Semua orang kenal dia
      Muka mcm jubur lembu hanya ada satu saja di Malaysia ni

      Delete
    2. Bintang timur tu...

      Delete
    3. Kepala pun mcm belon

      Delete
    4. Betul kata Nazi itu. Dia tak kenal MO1 sebagai pencuri wang. Dia tak kata apa-apa tentang penyamun wang rakyat.

      Delete
  5. Nak pengsan atau nak mati tu lantak lu la.Isu MO1 dan tindakan DOJ heboh satu dunia, saman wsj hari selasa diam-diam plak.

    ReplyDelete
  6. Ini lagi sekor menteri muka tebal beriman dgn najib aka rosmah,akan cakap apa saja walau pun terpaksa gadai maruah dan agama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah ciri2 dia Kaki Syirik pendusta!!!
      Berpaling dari kebenaran demi mencapai habuan duniawi dewa dewinya...

      Delete
  7. Baru 2.6b. Tu Pasal la Dia tak mati. Kalau ada 3.9b pun tak mati gak. Tapi kalau ada ngam 4b Baru Dia mati. Tapi Dia org ni Bukan Jenis berduit ke. Ape Sgt la 4b tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazri ingat hanya kalau dapat lihat duit sebanyak
      itu sahaja dia boleh mati....tetapi dia tidak ingat
      masa dia lagi bersetubuh dgn bini muda dia pun...
      malah keris nya lagi tertanam di-dalam kemaluan bini dia pun Tuhan boleh kasi dia mati!

      Delete
  8. Ini Menteri cartoon,,cakap macam budak-budak sekolah rendah,,standard begini pun Najib pungut untuk menjadi menteri haprak

    ReplyDelete
    Replies
    1. But the people of Padang Rengas will die for him...

      Delete
    2. Elokla tu.

      Patutla pekan pdg rengas dh dkt 60 tahun merdeka masih mcm pekan koboi tua je.

      Delete
  9. so siapa yang curi..? kak Rosie..? kahkahkah... what an idiot...

    ReplyDelete
  10. Albert Enstein tu kalau masuk umno pun akan jd tolol. Apa nak heran dgn menteri bongok yg berkepuk kepuk dlm umno/bn tu...!

    Bodoh dan pemimpin umno berpisah tiada! Sayang betul negara yg kaya raya dgn rakyat yg baik2..dihancurkan oleh penyamun2 yg dipilih jd pemimpin kerajaan..!!

    Bangang betul pengundi2 yg memangkah pemimpin2 jahat lagi bodoh jd wakil rakyat...!!

    ReplyDelete
  11. Memang la nazri...dia tak curi wang....tapi...songlap aje...kan...kan...nazri?

    ReplyDelete
  12. bukankah mamat ni yang kata dulu
    memo dia kalau ditulis sila lulus
    itu maksudnya sila siasat
    ingat lagi kes permit teksi
    betul ka

    ReplyDelete
  13. Tak payah layan lah state menteri2 yang tak menyinar ni. Bodek je lebih...

    ReplyDelete
  14. Tak payah layan lah state menteri2 yang tak menyinar ni. Bodek je lebih...

    ReplyDelete
  15. jatuh ja najib, nazri nak ampu siapa? kahkah kah siapa aje asalkan namanya perdana menteri,lepas tu dia akan hentam najib macam dia hentam mahadhir kahkahkah nazri iblis!

    ReplyDelete
  16. Nazri dibayar utk menjadi BANGANG. Nazri setuju menjadi DUNGU dgn duit rasuah teksi yg di sapunya. Contoh melayu sial pengkhianat bangsa. Dasar binatang.

    ReplyDelete
  17. 25 000 ahli umno keluar parti nampaknya.eloklah tu bertindak sebelum terlewat.jangan dah muflis bangkrap macam Greece baru nak menyesal nanti.25 ribu yg keluar tu yg di Pagoh kubu muhyiddin belum masuk yg di jerlun,kedah mukhriz,semporna shafie afdal dan tempat2 lain termasuk langkawi.ribuan lagi bakal menyusul menjelang pru14 ok.jom ubah jom tukar kerajaan.

    ReplyDelete
  18. Yer ler Nazi. Setakat menjadi pencuri mana ada class. Jade penyamun berbilion dollar US wang rakyat baru ada class Dan martabat pun tinggi melangit seperti main golf dengan presiden Amerika Dan bergaul dengan celebrity Hollywood, bantu perkembangan industry judi di Las Vegas, punyai hartanah di London, LA Dan Manhattan NY. Baru world-class, gitu!

    ReplyDelete
  19. Pundek nazri
    Umno belum kena penangang Bersatu
    Cakap lebat umno ni

    Terburai la umno
    Merangkak merempatla umno
    Lenyapla umno
    KERIS

    ReplyDelete
  20. Pundek nazri
    Umno belum kena penangang Bersatu
    Cakap lebat umno ni

    Terburai la umno
    Merangkak merempatla umno
    Lenyapla umno
    KERIS

    ReplyDelete
  21. Pernah ku catat dahulu ... salah sekor menteri paling bahlol adalah dia ni . Di sebabkan kebahlolan dia , di lantik menjadi menteri Pelacuran dan Kebuayaan .!

    Dia hanya omong kosong je bilang bolih mampus klu tengok 4 ribu juta dalam akaun Najib ... 14 billion dalam akaun Najib pun dia tak kan mampus . Dia ni mampus di kerjakan olih bibi bini bini dan deretan gundek gundek dia .

    Oh ya Nazri , bini muda yang celupar tu apa khabar ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh bini muda...biasalah lagi baru sedap lagi.
      Pakai selalulah...kenapa jeles?? Kalau ada duit
      songlap yg lebih aku kawin lagi...tak salahkan??

      Tapi bos aku yg bahlol duit mak oi punyalah banyak
      masih lagi dgn barang lama yg kalau scrap pun tak
      laku....tak ada guna nya duit banyak bini mesti nak
      ramailah...tak berdosa pun kalau kawin lagi kan kan?

      Delete
  22. tak paham aku...kita dok layan pemikiran murah mamat ni tak habih habih.full of shitt..layan astro ch720 lg berpaedah

    ReplyDelete
  23. tak paham aku...kita dok layan pemikiran murah mamat ni tak habih habih.full of shitt..layan astro ch720 lg berpaedah

    ReplyDelete
  24. Amboi nazri. Cakap tu lapik sikit. Dah nk mati ko? Kalo najib tunjuk rm4b ko bukan mati. Tapi pura2 mati mcm ulat gonggok. Hihihi. Kelakor ini menteri umnok. Kalah raja lawak mega. Hihihi. Tahniah. Bodek selama nye. Hihihihi

    ReplyDelete
  25. May b pada Nazri its OK to steal.
    Bukan calang2 org yg boleh survive dlm umno ni.
    Lihat RD n SSK.
    Komen2 langsung x menggambarkan knowledge n experuwnces commensurate dgn level of education mereka.
    Mcm mana boleh dpt PHD ya?
    Embarrassing.

    ReplyDelete
    Replies

    1. Phd diorang tu boleh pakai ke?

      Bukan Phd beli ke?

      Sekarang ni bersepah Phd terdapat dalam pasaran.

      Cakap saja Phd bidang apa, semuanya ada.

      Janji sanggup bayar.


      Delete
    2. Siapa dapat PhD.? Apa thesis dia? Mana boleh dapat bacanya? Jangan jenis Pembolehan Harta Dirampas wak!

      Delete
  26. May b pada Nazri its OK to steal.
    Bukan calang2 org yg boleh survive dlm umno ni.
    Lihat RD n SSK.
    Komen2 langsung x menggambarkan knowledge n experuwnces commensurate dgn level of education mereka.
    Mcm mana boleh dpt PHD ya?
    Embarrassing.

    ReplyDelete
  27. Tengok duit 4b bukanya dia pengsan matanya akan terbeliak ia akan kata itu baru anak bapak inilah org yg sokong rasuah penyamun penyanagak nak tanya hari merdeka ini mana ada menteri yg aanggup bersumpah mereka tak rasuah janfan cajaplah 2x5 saja bapakrasuah penyamun anak pun rasuah juga satu dunia dah tahu ini negara juara rasuah janganlah nak jadi alim rasuah rasuah penyamun penyangak pemakan dedak rasuah2 jawablah didepan allah nanti dan laknatlah mereka ini

    ReplyDelete
    Replies

    1. Aduusyyy bro.

      Mana koma dengan noktah ni?

      Nak putus nafas baca mu punya komen.

      Rileks la sikit.

      Jangan mare ee.


      Delete
  28. Nazri Aziz bila bercakap macam mabuk...samseng dan yamsing punya mangkuk..nafsu besar otak kecik...khaikkk ptui!!!

    ReplyDelete
  29. Kepada semua yang bernama Nazri...anda tak rasa apa-apa ke 'berkongsi' nama dengan si bodoh sombong campur bebal ni?

    ReplyDelete
  30. Mana dia boleh merdeka, Bang. Dia tugas sebagai "bouncer" yang coba bounce kan apa saja di lempar kpd boss dia.

    Dia mengaku dia orang yg taat setia. Sanggup mengata apa saja terhadap musuh2 boss dia. Hingga mengata benda2 yang tak kena. Itu sebab dia di panggil orang "with a foot in his mouth".

    Itu saja guna dia. Namun demikian, tak akan di merdekakan sebab begitu banyak lemparan terhadap Najib sejak skandal 1MDB dan RM2.6 bilion (jumlah yg di ketahui pada masa skandal meletup) dalam akaun bank dia.

    ReplyDelete
  31. Orang di parlimen Nazri sahaja yang tidak kenal Nazri. Maklumlah.... Pijak semut pun tak mati...

    ReplyDelete
  32. Udah2 lah cuba nak membangangkan rakyat Malaysia.......aku tak sabar nak lihat UMNO melingkup PRU akan datang ni!!!!!

    ReplyDelete
  33. Nazri ..menteri bodoh yg berlagak samseng. Rakyat dah meluat dgn menteri2 Najib yg Sengal dan bebal. Hidup kaya Raya dgn perut buncit mereka mana kala rakyat menderita dgn kos Sara hidup yg Tinggi. Moga Allah jatuh kan bala kpd pemimpin2 spt ini.

    ReplyDelete
  34. Ini mcm punya spesis manusia.....eloklah mati cepat pun. Ckp2 dia pun menyesakkan otak umat yg lain. Aoa mcm tun mahathir dulu ambik dia jadi minteri/timb minteri.

    ReplyDelete
  35. Aminkan saja apa yang dia cakapkan tu. Kurang satu lagi menteri baghal dalam negara. Lama betul si baghal ni menyemak dalam kabinet.

    ReplyDelete
  36. alo manteli, gua atak baca itu Kolan bilang, "tatak mule ngam sama itu olang2 jalim" maa... olang2 kina jalim malasia manyak juta wo...hali hali itu punya olang hangkat tangan doa sama dia punya sifu maa..hali itu ostad haladi atak milang, "olang kina jalim hangkat tangan atak manyak makabul" dia milang, maciam atak ong olang cina milang maa...lagi lu olang milang mau mati..woooh lagi mutut mutut ong olang jalim punya mati maaaaa.

    ReplyDelete
  37. Seingat ako nazri dah jadi menteri sejak 1982 era Tun M. Dah jd menteri lebih 34thn. Fuyyo evergreen. Gaji elaun mewah. Kontrak byk mashuk. Adoi kaya dio. Jelous ako. Hangpa tk jelous ka?? Hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. MO1 kate ; "gua berak lu cuci, gua berak lu cuci"
      DEDAKMAN; "Yes bos yes bos"
      MO1 kate ; "gua lari lu jawab, gua lari lu jawab"
      DEDAKMAN ; "OK BOS OK BOS"
      MO1 kate ; " gua saman selasa , gua saman selasa"
      DEDAKMAN ; ""---'''(SENYAP)

      Delete
    2. Sbb tu gua cakap pilihanraya ni x bole pakai. Gua xtau la dia jd menteri dari bile tp yg pasti da lama dia jd kaya raya lps jd menteri tp rakyat terus membuta. Gua x jeles kalau dia berniaga..tp gua jeles + baran bile dia amik duit gua aka duit rakyat tanpa minta persetujuan gua.

      Delete
  38. Meletakkan orang bangang ditempat yang tidak sesuai.Rakyat marhaen perlu orang yang lebih bijak jadi menteri, tapi untuk kepentingan umngok, pundekar boges dan loosemah sesuailah orang yang buduh-buduh (buduh tahap gaban menghina kebijaksanaan rakyat)

    ReplyDelete
  39. Nazri, hang kenal najib bukan jenis saorang pencuri, habis pencuri jenis yang macamana? Sapu berbillion2 bukan pencuri. Najib hanya pinjam saja kot. Nanti rakyat bayar balik lah. Lanie pun rakyat dok tengah bayar balik.Sori lah nazri kami ni tidak tahu apa itu pencuri, apa itu pembelit, apa itu pembohong. Yg malang sekali kami ni tak tahu memilih pemimpin. Tapi kami sedang belajar mengenali siapa yg harus kami pilih pada PRU 14 nanti. Dah sampai masa nya kita menilai balik sokongan kita. Kita tidak mahu lagi dipimpin oleh orang yang ingat dia pandai tetapi sebenar nya tong kosong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laa...xkn pencuri nk ckp org yg sama mcm dia pun pencuri. Nnt ade yg perasan dia pun sama 2x5 kahkahkah..

      Delete
  40. menteri cap puki.

    ReplyDelete
  41. Hari itu dia melatah, "Eh eh eh, maksud aku bukan harafiah, tapi penumbuk kiasan".

    Kita berdoa agar dia terus hidup sebagai bekalnya untuk melatah kemudian, "Eh eh eh, maksud aku bukan harafiah, tapi mati kiasan".

    ReplyDelete
  42. Sdr. Wanye, benar seperti kata sdr. Angka nya akan mencapai jutaan jika bersatu diluluskan oleh ROS. itu lah yg menjadi igauan pemimpim umno sekarang. Gelombang ni tidak dapat lagi dihalang. Mengikut tinjauan saya dengan rakan2 dalam umno tak kira usia 100% sudah membuat keputusan akan meninggalkan umno. Jika sebelum ini depa agak pening nak pangkah siapa di PRU 14 nanti (yang pasti bukan calon BN) kini depa dah dapat menarik nafas lega dengan ada parti Bersatu.Harap2 Si bugis tu dapat mengotakan cabaran dia jika tak suka dia dan parti umno, bertandinglah di pilihanraya nanti. Tunailah cabaran tersebut dgn meluluskan Bersatu secepat yg mungkin.

    ReplyDelete
  43. Sbb itu la gua cakap nape masih ramai yg percaya dgn pilihanraya. Bukti terang2 yg jelas di atas, kalau pilihanraya ni telus...org kat atas tu xkn berkuasa & bermaharajalela mengaut kekayaan dgn rakus. Tapi masih ramai yg x nampak kenapa ahli politik bole sama kaya raya dgn ahli2 businessman yg berjaya. Saja nk tanya...hummer kaler hitam tu dpt mcm mane ya? Jgn marah hehe

    ReplyDelete
  44. Munkin tersalah tulis kut, munkin Nazri nak tulis begini, saya akan terkejut dan pengsan jika Najib tidak curi wang

    ReplyDelete
  45. Nazri ni mati terus pun lg baguzzz....

    ReplyDelete
  46. Bagus juga ada blog konen begini
    Rakyat dapat beri pebdapat dan ulasan
    Untuk guling bn umno
    Nazri kari biul doh tu?
    Mata berkecaula dia
    KERIS

    ReplyDelete
  47. Blog bebas begini
    Tempat rakyat luahkan
    Yang tak puas hati perbuatan pok jib
    Segala kehancuran umno bn
    Segala ampu media prima

    Bankrap media prima ni
    Boikot belake...
    KERIS

    ReplyDelete
  48. Mati lah nazri tak guna ko hidup menjadi beban kepada rakyat.korang goyang kaki dpat gaji kami berhempas pulas nak makan tiga kali sehari.kerana tidak bersih cekap amanah negara akan hancur

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...