Sunday, 6 March 2016

MARI SOKONG DEKLARASI RAKYAT INI

Seronok juga melihat pro Najib Razak "terlompat" ke sana sini dengan pelbagai gaya sejak Jumaat lalu berhubung Deklarasi Rakyat yang digerakkan oleh Tun Mahathir Mohamad bersama pemimpin-pemimpin pembangkang dan peneraju masyarakat sivil negara ini.

Dengan seawalnya gah mengatakan keluarnya Tun Mahathir meninggalkan UMNO tidak mungkin memberi sebarang kudis kepada Najib, reaksi sehari dua ini jelas menampakkan mereka jauh lebih "menggelupur"  berbanding cacing yang tengah kepanasan.

Selain berbagai kata-kata kecaman dan bidasan terhadap bekas Perdana Menteri itu, cacian dan makian juga turut menjadi mainan yang membuktikan tidak lain tanda-tanda sudah ada ketakutan dalam diri mereka itu.

Ketua blogger dedak yang kini sudah jadi menteri, Salleh Said Keruak pula cuba berhujah untuk menggembirakan Najib dengan mengatakan deklarasi itu bukan suara 30 juta rakyat Malaysia dan ini menunjukkan beliau seolah-olah lupa Perdana Menteri sendiri hanya ada 47 peratus sokongan popular saja.

Kalau 47 peratus pun boleh jadi Perdana Menteri, bermakna tidak perlu sehingga 30 juta suara untuk membuangnya ke tepi.

Oleh itu, untuk menjadikan usaha menyingkirkan Najib lebih mudah menjadi kenyataan dan agar puak-puak pronya lebih "terlompat-lompat", kita sebagai rakyat Malaysia yang prihatin dan sayangkan negara ini tidak harus berlengah lagi dalam memberi sokongan kepada deklarasi itu.


Terima kasih buah bidara, ajaklah juga kawan-kawan dan saudara-mara. (SH 06/03/2016).

71 comments:

  1. Tuan punya badan menikus berdiam diri, hanya kedengaran suara-suara sumbang pemakan dedak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. suara sumbang ni ialah anjing2 yg telah d beri makan oleh tuan nye najib.

      Delete
    2. KITA MENYOKONG DEKLARASI RAKYAT kerana rakyat sekarang sedang hidup menderita kerana cukai GST, kenaikan kos dan harga barangan, perkhidmatan dan tol dan kadar pengangguran rakyat yang tinggi dan kemerosotan nilai ringgit.

      Keadaan bertambah buruk apabila kera-jaan mengimport pekerja asing yang akan merampas peluang pekerjaan dari rakyat. Hutang negara juga telah meningkat lebih tinggi. Ini bererti pemimpin-pemimpin sekular telah gagal mentadbir negara !

      Kita sokong Tun Dr Mahathir dan pemimpin-pemimpin parti Islam dll menumbangkan BN dalam PRU14 untuk menyelamatkan rakyat dan negara !

      Marilah kita semua menyokong dan mengundi parti Islam dalam PRU14 untuk membentuk kerajaan yang bersih, bijaksana, cekap, berkesan, jujur, amanah dan takut pada Allah dan tegas membela Islam dan rakyat.

      Nota: Kita tidak menyokong parti roket sebab parti roket menentang ajaran Islam dan hukum Allah. 26 kampung Melayu telah dirobohkan semasa pemerintahan sifu roket. Parti roket juga menyokong Israel. !

      Delete
    3. Rahman dahlan dan said keruak tak guna cakap besar.
      Bila rakyat dah marah celakalah padahnya

      Delete
    4. Rakyat akan menggunakan PRU14 akan menumbangkan semua pemimpin yang menindas rakyat! Rakyat sudah bosan ditipu dan ditindas oleh badut dan pelawak politik yang bersifat lintah darat !

      Delete
    5. Anon 1026 takda habis lagi ka jual agama?umno tu apa pas tu apa?da nak sampai 60 tahun pemimpin islam juga memerintah tak sempurnakan?ckp2 jual islam lpas tu korup yg kafir pun tergelak guling2.klu ikut perintah allah taala malaysia ta akn lingkup.jadi tgk la blakang anda sblum menuding yg lain.

      Delete
    6. ANON 12:43 tidak faham bahasa Melayu maka tidak hairanlah dia menfitnah kita. Apabila kita mendedahkan kebenaran, dia kat kita jual agama.

      ANON 12:43 juga tidak memahami Islam kerana dia gagal membezakan antara pemimpin sekular dan pemimpin Islam.

      Jika pemimpin Islam memerintah negara ini, rakyat dan negara akan selamat kerana diberkati oleh Allah.

      Apabila pemimpin sekular memerintah negara, lihatlah apa yang sedang berlaku kepada rakyat dan negara. Pemimpin semakin kaya tetapi rakyat semakin miskin!

      Delete
    7. Hari ini pemakan-pemakan dedak membuat bising dan kecoh kerana mereka bimbang bekalan dedak yang menjadi makanan harian mereka akan terhenti dan Towkay dedak dan badut dan pelawaknya merasa terancam kerana deklarasi anti-dedak.

      Towkay dedak akan menggunakan akta rahsia untuk melindungi syarikat yang membekalkan dedak dan operasi dan urusniaga dedak.

      Delete
  2. -luv tun m.


    bagaimana najib dan sekutu tidak melompat, mereka tahu terutama ahli ahli UMNO khususnya bahawa pengaruh tun m amat kuat . bukan sahaja di dalam negara, malahan diluar negara juga. zaman mahathir, zaman ditaktor terhadap penentangnya terutama barat dan israel . najib tiada gaya belas ekhsan terhadap rakyat .dari para niaga, nelayan hingga sektor koprat merasai kesan akibat ketidakcekapan najib dalam tadbir urus negara . ya, zaman mahathir memang tiada facebook dan it. tapi jangan dilupa, jika mahathir mahu sentiasa memperbodohkan rakyat, tentu mahathir tidak memperkenalkan rangkaian satelit, jaringan internet dunia tanpa sempadan .kalaulah mahathir mahu sentiasa memperbodohkan rakyat, buat apa susah susah mahathir bina banyak sekolah(pendidikan) pada zamannya (mohon hadam baik baik buat memakan dedak) . najib harus di singkirkan segera, jika tidak kesannya pasti kepada ekonomi rakyat . zaman najib ekonomi menguncup, ringgit jatuh teruk serta beberapa skandal yang hingga ke hari ini masih najib berdolak dalik .seteruk teruk mahathir, jika ia ada isu, mahathir sendiri yang jawab dengan fakta secara sinis . najib ?, hahaha... harapkan orang orang ia lah .cash is king,najib perdana menteri ia juga menteri kewangan sinis....

    ReplyDelete
    Replies
    1. at all cost..najib hv to go. no question abt it.

      Delete
    2. Betul sangat tuan, sejahat-jahat Mahathir dia masih sujud dan takut kepada Allah.
      Tidak macam Najib yang mempergunakan Allah untuk tujuan menunjuk konon diri itu baik. Kerap gi Umrah bukannya nak bertaubat tapi minta dapat kuasa dan wang ringgit selama-lamanya.

      Delete
    3. Makan angin saja tu. Orang yg berhutang mana sah umrahnya

      Delete
  3. Apa mau takut kiranya bukan suara rakyaat tetapi hanya suara TDM dan kuncu-kuncunya saja,carilah satu jalan bagi menyelesaikan diatas kebenaran yang disampaikan oleh deklerasi itu.Bentang semua biar rakyaat membuat kata putus, sama ada apa yang berlaku itu benar atau palsu.Masa depan sesiapa yang memerintah pua mereka adalah rakyaat Malaysia.Kerana kegagalan yang memerintah sekarang membuatkan rakyaat benci dengan kemelut-kemelut/ bala yang terjadi .Kemungkinan besar lepas pru14 semua negeri dipantai barat Semanajung Malaysia akan bertukar tangan dari BN kapada pihak lain,dont worry be happy!.Sekiranya maseh bongkak belum mahu cerimin diri lagi sekarang sudah mula risau .Fikirlah untuk kebaikan Malaysia bukan individu.

    ReplyDelete
  4. Kerajaan Najib hari ini adalah kerajaan korup. Para menteri dan kelompok yang terus mempertahankan Najib dan salah urusnya adalah menteri2 dan kelompok yang memayungi perbuatan korupsi yang merupakan barisan menteri yang berkepentingan peribadi dan sama sekali bukan memperjuangkan nasib dan hak rakyat. Maka kumpulan pro perbuatan rasuah Najib ini adalah jelas merupakan musuh rakyat dan negara dan mereka mereka ini wajib diperangi habis2an. Kabinet dan kerajaan Malaysia perlu dibersihkan dari kumpulan pentadbir durjana begini yang telah terbukti meletakkan keuntungan peribadi mengatasi kepentingan dan hak rakyat kebanyakan. Maka seluruh rakyat Malaysia yang sayangkan negara perlu kuatkan tekad dan azam bagi meruntuhkan regim perasuah ini dengan apa cara sekali pun dan perlu sentiasa beri sokongan kepada setiap gerakan yang bermatlamatkan menjatuhkan regim Najib Razak ini. Ayuh beri solidariti anda agar Malaysia Baru bebas rasuah dapat kita tegakkan dan untuk itu kita perlu bersedia mengharungi kesukaran akibat tindakbalas regim terdesak ini. Jangan ragu kerana Kuasa Rakyat Kuasa Keramat. Selembut sebatang lidi, bila bersatu menjadi seberkas, tidak mudah lagi untuk dipatahkan. Denfan bersatu memerangi Najib dan regimnya, yakinlah kita akan berjaya kerana akhirnya yang hak akan menang dan yang batil akn kecundang. REFORMASIIII!!!

    ReplyDelete
  5. saya telah menandtangani deklarasi itu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moga Allah merahmati pendirian mu dalam kebenaran!

      Delete
  6. saya dah baca deklarasi rakyat semalam, hasilnya saya koyakkan saja. rakyat dah menyampah dengan pakatan harapan yang lemah gemalai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu saja la yang engkau mampu buat.borang dalam talian, cetaklah banyak2 buat kertas jamban, kertas engkau punya.gerakan rakyat tak terjejas pun.nampak sangat bodoh engkau.

      Delete
    2. Dah mengelupur nampak?

      Delete
    3. -luv tun m.

      bukan mengelupur, tetapi tahap kesabaran rakyat makin naik dengan sikap najib . dah tahu tak tahu mentadbir, turunlah. tak susah pun.

      Delete
    4. Mengelupur apa? Dah ada yg tercirit dlm seluar pun.

      Delete
    5. kenapa koyak jer? elok ko bakor komputer tu sekali

      Delete
    6. Bandingkan dgn Deklarasi Permatang pauh,nampaknya Deklarasi Permatang Pauh lebih baik.Tapi hasil dari DPP sampai ke hari ini tak nampak kesan,malah orang yg buat deklarasi teru terhukum keran gagal mengawal nafsu.Deklarasi Rakyat,lagi karut marut Fasa 3 mengenai Rasuah pun dah menipu apa lagi nak di katakan.Niat asal nya nak menipu belum apa-apa dah kelihatan lah tipu dayanya.Merak buat deklarasi secara main-main,ramai yg seronok di permainkan.

      Delete
  7. Kenapa sejak skandal 2.6bilion dan 42 juta dari SRC tidak pernah kedengaran komen Adnan Yakob. Begitu juga dengan Tengku Razaleigh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 ekor tu cari jln selamat je...mcm lalang

      Delete
    2. Tuan penasihat dari parti lebai pun senyap sunyi je, tgh belek kitab biru ke?

      Delete
    3. haram jadah hadi tak boleh percaya langsung. lidah bercabang. pasal tu bibir dia sumbing. dulu kecam umno. kata pengikut umno tak boleh pakai. skrg jilat. saya org pas rasa amat malu. ni ulamak apa ni....

      Delete
  8. Saya sudah anda bila lagi??nak tunggu rosmah gadai satu Malaysia Pula ke??....

    ReplyDelete
  9. Kata Prof Dr. Hamka:
    "Kalau hidup sekadar hidup, babi di hutan juga hidup. Kalau bekerja sekadar bekerja, kera juga bekerja."

    Kalau berpolitik sekadar sandiwara, Tai Gor Jib pun berpolitik. Kalau makan derma sekadar makan percuma, macai pun makan.

    ReplyDelete
  10. Saya sudah menyertai deklarasi rakyat. Anda bila lg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun sudah menyertai..

      Delete
  11. Sdr Shah

    Najib Pahlawan Bugis
    Najib Berjiwa besar
    Najib memang terbilang
    Najib tersohor seluruh dunia

    Kerana apa?...

    Najib Ketua Lanun
    Najib perampok disiang hari
    Najib tak ada kemaluan
    Najib penternak anjing dan kucing kurap yang memenuhi ruangan disekelilingnya

    Najib is an Animal...who sold his soul to the Devils.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes..u t right bro...

      Delete
  12. Salam Tun deklarasi Yg Bhg memamg mendapat sokongan rakyat biarkan anjing2 umno itu meyalak makin banyak mereka menyalak makin merudum umno dan sokongan kpd Tun akan bertambah keep it up Tun semoga allah memberkati aammmiiinnnn

    ReplyDelete
  13. Salam Tun deklarasi Yg Bhg memamg mendapat sokongan rakyat biarkan anjing2 umno itu meyalak makin banyak mereka menyalak makin merudum umno dan sokongan kpd Tun akan bertambah keep it up Tun semoga allah memberkati aammmiiinnnn

    ReplyDelete
  14. Pulak.. Mukhriz ckp nak tumbangjan najib ja.. BN/UMNO.. Dikekalkan.. Cmna tu.. Cmna deklarasi n k berjaya cmni.. Mungkin ada percaturan lain yg kita taktau.. Tunggu dan lihat

    ReplyDelete
  15. Kepada rakyat malaysia yg d kasihi kita harus bersatu bkn di lagakan dgn subjek agama dan perkauman.bangun rakyat dgn jiwa nasionalis anda sebagai rakyat malaysia yg akan pertahankan malaysia ketitisan darah yg terakhir bertunjangkan rukunegara ..

    ReplyDelete
  16. Saya sangat2 menyampah bila ada orang keluarkan ayat....sejahat jahat Mahathir... walau pun dari kalangan penyokong Mahathir sendiri. Saolah olahnya Mahathir ni dulunya terlalu jahat.Rasanya cukuplah ceritakan kejahatan Najib saja,tak perlulah dok ungkit2 keburukan Tun yang hanya terlalu sedikit kalau nak dibandingkan dengan keburukan besar yang sedang Najib lakukan kini.Jasa2 Tun kepada negara tidak ada perkataan yang boleh diterjemahkan,jadi apalah sangat dengan kesalahan yang hanya senipis kulit bawang yang jika pun ada terjadi.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sehjahat-jahat Mahahtir,sejahat jahat Anwar......bagi mereka yg tahu keduanya memang 'jahat'.

      Delete
    2. Sebaik-baik Najib... duit derma yang 'berlebih' di pulangkan. Sebaik-baik Najib... ulang alik ke Mekkah.

      Sebaik-baik Najib... bagi jugak dedak

      Delete

    3. 'Baiiik ...??'

      'Baik ada makna tu ...'

      Delete
    4. pandi pukimak kata najib daj pulangkan duit. nak tanya ckit. pandi pukimak tu ada tunjok bukti menyatakan duit dah pulangkan balik.

      Delete
  17. Najib suci dan bersih da pun kasi blik derma mana ala olan mcm jibgo?

    ReplyDelete
  18. SAYA SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA MENYOKONG DEKLERASI RAKYAT YG DIGERAKKAN OLEH TUN DR MAHATHIR DEMI KESEJAHTERAAN RAKYAT.

    ReplyDelete
  19. Saya sokong tidakan tun.
    Biarlah pimpinan umno menjadi cacing kepanasan.
    Samada mereka nak kekalkan najib sebagai pm atau desak najib undur atau adakan PAU itu biar pimpinan umno yang uruskan. Nak pecat atau tidak muhyidin dan muhkriz, itu pun biar pimpinan umno yang fikirkan.
    Apa yang penting, tun mesti memperkuatkan pembangkang bagi menghadapi pru14. Perbalahan dan percanggahan pendapat dikalangan pembangkang kena dihapuskan. Bina satu gerakan yang mantap dan hala tuju yang jitu. Saya percaya tun mampu lakukan atas pengalaman dan ketokohan beliau.
    Tak guna toleh kebelakang lagi, kepimpinan umno seperti najib, zahid, nazri, syahrizat, salleh, mat maslan, mat bashah, azalina dan ramai lagi terlalu jijik dan meloyakan kami sebahagian ahli umno apatah tah lagi bagi penggundi bn diluar parti.
    Malaysia tanah air kita, tanah tumpahnya darah kita mesti kita selamatkan. Perjanjian tpp mesti dibatalkan.

    ReplyDelete
  20. Bermula dengan "MASAK LAH..."
    Kemudian dengan "MEREPUT...."
    Hari ini dengan "TERLOMPAT-LOMPAT.."
    Hihihi ... Teruk Betul tu.

    ReplyDelete
  21. Saya Badrul No IC x8102910613x, sebagai warga negara Malaysia yang berfikiran waras dan sihat dengan berbangga telah menjalankan kewajipan dan tanggung-jawab saya sebagai warga negara, dengan menyertai dan mengisi form deklarasi gerakan rakyat tanpa sebarang paksaan, hasutan dan tanpa mendapat sebarang dedak, dengan keyakinan dan kepercayaan Malaysia perlu di selamatkan dengan cara aman dan cara demokrasi.

    Bersaksikan Tuhan yang Maha Benar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hidup badrul...u r a real malaysian..i hv also sign the declaration.. najib hv to go

      Delete
    2. Hi.
      Long time ago, my friend (UMNO TOTOK) questioned me why I fight by giving my support to Anwar Ibrahim?

      I replied to him if this happend to Mahathir, I will fight for Mahathir too.

      Demi rakyat.

      Delete
  22. Orang Baling pon sokong....kalu mukhriz keluaq umno....lagi best!!!!!! Bang mukhriz, masok la Amanah, kami sokong abihhhhhn

    ReplyDelete
  23. Kini tiba masa parti UMNO Baru aka parti penyamun memecat ahli yang menyokong deklarasi rakyat yang dilancarkan oleh Mahathir.

    Adegan pecat memecat inilah adegan yang paling seronok ditonton.... Lagi ramai kena pecat lagi bagus......

    Seronok tengok parti penyamun huru hara.....bila Mahathir berbaik dengan Lim Kit Siang mereka tidak boleh jadikan DAP hantu lagi dalam ceramah mereka.....he..he...he..

    ReplyDelete
  24. Kepada penganjur, jangan buat online jerrr.....pejabat2 YB, Adun dan pejabat bergerak patut dibuka untuk sign petisyen juga. Pergi jugak kawasan kampong, felda...

    ReplyDelete
  25. Pengajaran dari deklarasi:
    1) anwar memang sah peliwat atau dr m memang sah pemfitnah.
    2) pencacai kena tipu hidup2 selama 18 tahun.
    3) pencacai tanggung dosa selama 18 tahun kerana dok asyik kutuk dr m.
    4) pencacai tanggung dosa selama 18 tahun kerana sokong seorang peliwat.
    5) pencacai tanggung dosa setahun kerana sokong seorang pemfitnah.
    6) ‘liwat & fitnah’ seperti ‘irama & lagu’ bagi puak pembangkang.
    7) mereka2 yg sign deklarasi adalah manusia hipokrit tahap tegar dan tak bermaruah.
    8) ahli neraka akan bertambah lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 1505,

      Hipokrit/Munafiq itu tiga ciri:
      Bila buka mulut ia akan berdusta;
      Bila buat janji ia akan mungkir janji;
      Bila di amanahkan sesuatu ia akan khianati amanah.

      Baik kita jaga maruah diri kita sendiri utamanya.

      Delete
    2. Anon 15:05

      Anwar peliwat atau mahathir pemfitnah....adalah isu yang ditangguhkan. Lagi pulak Mahathir telah buat pengakuan sepontan bahawa Anwar tidak bersalah dalam kes liwat atau salah guna kuasa. Kita tunggu masa yang sesuai untuk ungkit balik kes itu.

      Sekarang masa untuk jahanamkan Najib bersama pengikutnya. Langkah pertama sudah dimulakan... Ia akan disusuli langkah kedua.....dan seterusnya sehingga Najib tinggalkan Putrajaya dan BN jadi parti pembangkang.

      Mahathir bukan ahli UMNO Baru lagi....pemakan dedak...jangan jadi gila talak.

      Delete
  26. I've done and hope banyak lagi rakyat malaysia pun akan menyertainya.
    Kita patut menyokong TM untuk mencari kebenaran.In Sya Allah masanya akan sampai soon...

    ReplyDelete
  27. http://www.addindeen.com/2016/03/akhirnya-anak-mahathir-dedah-matlamat.html

    ReplyDelete
  28. Lorong Mengundi 1:
    Petisen Atas Talian Selamatkan Malaysia

    Nyatakan sokongan anda untuk ‘Deklarasi Rakyat’
    di sini: http://goo.gl/forms/klwIJrXZ9m


    Lorong Mengundi 2:
    PRU 14 jauh lagi. Apa pendirian anda mengenai isu DS Najib. Undi di sini saja buat masa ni...
    https://www.change.org/petitions#most-recent
    as at 18.00 : 6/3/2016

    Syed Rosli Jamalullail : Petisen menyokong penuh kepimpinan YAB PM Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia
    at 12.30 : 6/3/2016 - 15 supporters
    at 18.00 : 6/3/2016 - 16 supporters

    Gerakan Rakyat: Gerakan Rakyat: UndurNajib/NajibMustGO
    at 12.30 : 6/3/2016 - 33 supporters
    at 18.00 : 6/3/2016 - 35 supporters

    Prime Minister Dato' Seri Najib Razak: Quit
    at 22.00 : 5/3/2016 - 8,013 supporters
    at 09.00 : 6/3/2016 - 12,312 supporters
    at 18.00 : 6/3/2016 - 22,947 supporters

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lorong Mengundi 1:
      Petisen Atas Talian Selamatkan Malaysia

      Nyatakan sokongan anda untuk ‘Deklarasi Rakyat’
      di sini: http://goo.gl/forms/klwIJrXZ9m


      Lorong Mengundi 2:
      PRU 14 jauh lagi. Apa pendirian anda mengenai isu DS Najib. Undi di sini saja buat masa ni...
      https://www.change.org/petitions#most-recent

      Syed Rosli Jamalullail : Petisen menyokong penuh kepimpinan YAB PM Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia
      at 22.00 : 6/3/2016 - 18 supporters

      Gerakan Rakyat: Gerakan Rakyat: UndurNajib/NajibMustGO
      at 22.00 : 6/3/2016 - 37 supporters

      Prime Minister Dato' Seri Najib Razak: Quit
      at 22.00 : 5/3/2016 - 8,013 supporters
      at 22.00 : 6/3/2016 - 26,160 supporters

      Delete
  29. Kpd pembahas yg tak reti guna akal utk berfikir,Mahathir itu imej kpd Malaysia,org luar knl Mahathir lbh dr Malaysia,x percaya cuba pi sembang dgn foreigner...

    ReplyDelete
  30. Saya sokong...anda bila lagi?

    ReplyDelete
  31. Aku dari Pulau Pinang aku menyertai deklarasi rakyat. Tok Non panjang@Lembik pengerusi perhubungan umno negeri dah tak senang duduk. Pungkoq dia pun panas. Dua kali bertanding kerusi MP Nibong Tebal dua kali juga dia tewas.
    Apa kemajuan dan perubahan yg dia buat semasa jadi YB?
    Dia dok di retoren a rahman di jawi bersembang dgn geng dan proxi dia. Semua projek dia sapu. Lepas tu dia kahwin lain.
    Kemajuan dan pembangunan di seberang prai selatan la ni dap yg buat. Zaman Tok non panjang dulu jalan raya pun tak pernah upgrade. Jalan raya hanya 1 lorong. La ni dah 2 lorong. Terima kasih dap/pkr.

    ReplyDelete
  32. Setiap pemimpin yang mengetuai tandatangan deklarasi tersebut termasuk NGO-NGO mempunyai pengikut sendiri. Kalaulah undi popular semasa PRU 13 telah kecundang, bayangkan ditambah lagi dengan silent majoriti yang tidak bersetuju dengan PM Najib, jawapannya sudah ada cuma akan disahkan pada PRU 14 nanti. Masa tu Kerajaan baharu akan korek sehingga ke lubang cacing setiap salahlaku pemerintah sebelum itu demi untuk mengekalkan pemerintahan pada PRU 15 pula.

    ReplyDelete
  33. Sy dh selesaikn tggungjwb sy sbagai warganegara malaysia...DOWN U GO NAJIB!!!

    ReplyDelete
  34. sokonglah UMNO sampai mati...kalu x nanti hak2 istemewah melayu / bumiputra tergadai dan paling teruk kita mati semua kalu tiada UMNO...hahahaha

    ReplyDelete
  35. hello najibon.......

    ReplyDelete
  36. Saya penyokong BN tapi saya sokong 200% deklarasi rakyat untuk menyelamatkan negara dan juga BN.. sorry jib...

    ReplyDelete
  37. Deklarasi Rakyat bukan gula2 Tun M....tapi baju perisai yang Run buat utk kita guna serang bala tentera Najib yang kejam!

    ReplyDelete
  38. Saya sokong Tun Mahathir habis habisan,, tak apa apa pun yang dapat bangga kan terhadap Najib Razak 0%

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...