Wednesday 19 April 2017

SELURUH NEGARA KINI MENANTI SIAPA 17 PENERIMA BERTUAH DANA PENCEN SRC DARIPADA NAJIB


Rafizi Ramli dijangka membuat satu lagi pendedahan yang akan membuatkan semua orang terus membuka mata terhadap skandal 1MDB sebelum tarikh pilihanraya umum akan datang menjelang tiba.

Kali ini Naib Presiden PKR itu akan mendedahkan 17 penerima bertuah yang dipercayai menerima dana daripada Najib Razak yang mana wangnya adalah berasal daripada SRC International, anak syarikat 1MDB.

SRC International memperolehi pinjaman RM4 bilion daripada Kumpulan Wang Amanah Pencen atau KWAP dan RM42 juta kemudiannya dimasukkan ke akaun peribadi Najib, tetapi Perdana Menteri mengatakan beliau tidak mengetahui wang tersebut datangnya daripada syarikat tersebut.

Najib dalam pengakuannya kepada SPRM berkata, beliau menyangkakan wang itu adalah sebahagian daripada RM2,600 juta yang diterimanya daripada penderma Timur Tengah.
Bagaimanapun, dua pengarah SRC International, Nik Faisal dan Suboh Md Yassin masih lagi misteri ke mana perginya sehingga sekarang ini.

Berdasarkan carta aliran wang yang ditunjukkan secara tidak sengaja oleh Apandi Ali ketika membersihkan nama Perdana Menteri, Rafizi mendapati wang sebanyak RM23,520,010 telah diagihkan melalui akuan Najib kepada 17 penerima yang belum diketahui identitinya.

Minggu lalu, Rafizi membuat akuan bersumpah yang meletakkan nama Nasharuddin Mat Isa, bekas Timbalan Presiden Pas sebagai penerima langsung dana SRC International melalui akaun bank Najib.

Dalam dakwaan terbaru ini, Rafizi berjanji dalam minggu-minggu mendatang beliau akan berusaha untuk mendapatkan jawapan daripada Najib dan pihak berkuasa lain berkaitan pemindahan wang yang merupakan dana SRC International kepada 17 penerima itu.

Siapakah mereka yang bertuah yang turut dapat berkongsi dana orang pencen itu?

Setelah memperolehi maklumat tersebut, Rafizi dijangka akan membuat pendedahan bersiri dan diakhiri dengan satu laporan polis yang baru terhadap Najib dengan harapan penyiasatan akan dibuka kembali.

Sesuai dengan kenyataan Apandi sendiri bahawa penyiasatan boleh dibuka semula jika ada maklumat baru, pendedahan Rafizi mengenai 17 penerima bertuah itu diharap akan menyegerakan kebenaran dapat didedahkan kepada seluruh negara.

Apatah lagi, wang tersebut adalah daripada dana KWAP iaitu milik orang-orang pencen yang tentunya mereka tidak rela sama sekali ia disalahguna untuk kepentingan peribadi mana-mana pihak.

Oleh itu, pendedahan Rafizi mengenai 17 penerima tersebut amat dinanti-nantikan oleh semua.

Dan jika pun pendedahan Rafizi nanti tidak juga berupaya menggerakkan  hati dan minda pihak berkuasa untuk membuka semula kertas siasatan, harapan lain ialah semoga ia mampu menyedarkan seluruh rakyat sebelum mereka pergi ke kotak undi untuk menentukan siapa yang patut diberi kuasa dan siapa yang wajib dijatuhkan dalam pilihanraya akan datang. (ShahbudinHusin 19/04/2017).

70 comments:

  1. Penerima:
    (1) unknown aka sahabat
    (2) wak simen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin sikit jer,dalam bentuk makanan ruji mereka (dedak).

      Delete
    2. Termasuk srikandi akak langsuir.

      Amboi sejak dua menjak dpt Samsung, serangan terhadap partai lawan dtg bertalu2.

      Tp hampeh sumer peluru kapur.

      Delete
    3. Tak guna punya wak simen dgn u known aka sahabat makan rasuah rupanya. Patutlah dah lama dia tak masuk di sini. Dah lari balik kampong rupanya.
      Aku sumpah kamu berdua tak boleh berak selama lamanya!!!!!

      Delete
    4. Sumpah bior kotel mampus, girlfrieng lali wow....terjun bangunan wow....

      Delete
  2. http://thekl-chronicle.blogspot.my/2017/04/ytl-group-dan-kezaliman-penguasaan-ipp.html?m=1

    ...YTL...22 tahun duit free masuk dalam poket kroni
    perjanjian paling kejam dalam dooonia....

    .....berambus barua dan ejen Singapork@DAP.... fakta yg tak dapat disangkal klu tak puas hati sila saman blogger blogger yg dedah ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu memang Cacat Otak!!!

      Apa kena mengena YTL dalam issue ini???

      Yang terbukti adalah skandal 1MDB kalau issue YTL ada bukti heret sajalah ka mahkamah.

      1MDB sudah dibukikan dimerata dunia.

      Memang otak lu dalam dubur!!

      Delete
    2. Akak langsuir jgn terkinja kinja sgt lps dpt Samsung baru nnti bentan.

      Cipap tu dh sapu antibiotics ke blom.

      Abg non ckp peluang akak nk jd warga singapork cerah dan Abg non ckp dia leh recommend utk akak kt gaylang.. Komisen 20%.

      Salam dan bye akak

      Klu panas tetek jgn goyang yanggg.. Kikikiki..///

      Delete
    3. INFO TERBARU KAMI TERIMA

      WAK JAHID CADANG BURAS GUNA PENGARUH PERTAMINA BELI PETRINAS?

      49% 300B ?

      MENTANG MENTANG BIRAS MAT INDON SERUMPUN..

      INGAT BELI SCIRPENE TERGADAI TUBUH MOLEK KENIT MONGOL!

      JADI TRANSLATOR KUNUN!
      DGN BODY PUN TENYEH ..
      KNP TAK SURUH MAHADIR LOKMAM YG PANDAI PERANCIS?
      CIPAP JUGAK NAK BUAT LAUK!

      BRP KOMISYEN BIJAN DAPAT BELI SCORPENE? 350 $JUTA

      MAT OXPORD MENGAKU DAPAT 35$JUTA

      WAK JAHID JUAL PETRIMAS DAPAT 3% DARI 300B ? MAK OII 9B!

      TUAN SHAH, MAI KITA BONGKAR KERJA KOTOR WAK JAHID KOMEDI!

      PETRINAS PUN DIA NAK JUAL AMBIK KOMISYEN?,GILA APA WAK JAHID ANAK ULARMAK PERAK TERKENAL NIH!

      Delete
    4. Perjanjian paling kejam MAT SINGAPOK OIII!

      BELI SCORPENE SAMBIL KONKEK DAN JOLOK CIPAP MONGOL KEMUDIAN BUNOH!

      INGAT SCORPENE INGAT ATATUYA!

      Delete
    5. Rakyat dibawah hidup menderita papa kedana sedangkan wakil rakyat yg berjawatan menteri hidup senang lenang bermaharajalela mengaut duit rakyat dengan kuasa yg ada.
      Laknat punya manusia.
      Tunggulah pembalasan Allah nanti.
      Semuga mayat kamu tidak diterima bumi.

      Delete
    6. perlu diingatkan KWAP tu bukan duit org pencen saja tapi juga duit bakal2 org pencen
      jgn pikir anda tidak terkesan dgn pyelewengan ni

      Delete
  3. Semoga Allah memberi petunjuk kapada kita aemua. Semoga kebenaran akan timbul jua. Semoga rakyat memahami akan apa yg telah berlaku. Semoga rakyat memperoleh taufik dan hidayah. Semoga berjaya

    ReplyDelete
  4. Jahanam negaraku Malaysia. Rasuah berleluasa tanpa tindakan

    ReplyDelete
  5. Usaha Rafizi demi rakyat perlu disokong.Beliau meresikokan dirinya untuk seluruh warga Malaysia. Tak perlu pun imej berserban dan berlebai untuk perolehi kekuatan menentang regim penguasa yang zalim kepada rakyat kerana korupsi dan penipuan. Sekadar berserban dan berlebai tapi hanya bijak bicara hal remeh tapi kecut dan kurang ilmu untuk berbahas isu isu besar yang lebih menjejaskan rakyat, ia tak ubah bagai "tikus bertopengkan kuching" atau sekadar "watak hero opera melayu aka wayang pacak di perkampungan pendalaman", Talk only But No Action, mengabihkan beras jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hayat Rafizi mungkin x lama. Ada yg kene tembak, ada yg kene simen, ada yg kene letup, ada yg menunggu tali gantung, ada yg lari merata dunia cari asylum, ada yg mcm2 lagi dok tunggu.

      Rakyat Malaysia??? Mcm biasalah.. tunggu dan buat2 pekak jer yg derang tahu.

      Delete
    2. Tahniah Rafizi

      Seperti di jangka ..UMNO dan PAS tak boleh tido lena

      KEMBALILAH PAS KE DALAM BURIT UMNO SPT SEBELUM 1951

      BERAMBUS #PASPORK @ umno

      Delete
    3. sepatutnya NATO (No Action Talk Only)

      Delete
  6. Kasi mampos sama Lanun Bugis dan kuncu2nya!!!

    ReplyDelete
  7. Satu demi satu tembelang MO1 & BN terhurai dan Bersinar ,,apa punya kerajaan yang kita ada ni..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rosy ckp u ingat I takut dgn u all sumer.

      Gomen kita gomen sedara mara.

      Kleptokrat..///

      Delete
    2. Losemah ckp u sape..somi i datu seri

      Delete
  8. Najib dan regim UMNO BN lebih mesra dan syokkan PAS sebab depa tau PAS ni tak cerdik selongkar kerja kotoq UMNO BN, MP MP PAS majoriti kurang ilmu dalam banyak bidang selain usuluddin dan syariah saja. Itu sebab ramai MP MP PAS hanya jadi wakil bisu dalam parlimen, tak dak khudrat dan upaya berdebat topik topik semasa yang lebih dekat dengan rakyat dan kehidupan harian. Najib dan UMNO prefer PAS sebab parti lebai dan serban ni bukan saingan dan tidak langsung bagi ancaman berbanding kelompok PAKATAN HARAPAN (dulu PR). Dengan kata lain Najib lebih rela PAS mendapat lebih banyak kerusi kerana sikit atau banyak wakil PAS dalam parlimen, ia tak menjadi kudis buat dirinya dan UMNO. Najib tau sangat bahawa PAS mudah digula gula kan hanya dengan umpan "hudud" dan apa saja yang berlabel Islam. Najib pintar bermain tarik tali, dia seorang pemain wau yang baik, lebih lebih lagi wau bulan. Dan laa ni makin rancak Najib tabur umpan berlabel "hudud" atau apa saja yang berciri islamik, menggunakan kail yang tajam dan sukar tertanggal bila terjerat

    ReplyDelete
    Replies
    1. MP PAS yang senyap dan tiada komen menunjukkan kebencian kepada rasuh 1MDB, sebenarnya tidak layak menjadi MP, menghabiskan duit rakyat sahaja.

      Delete
    2. Tuan,
      Tulis Anon 9.41 19 April, gue petik :
      " ... PAS ni tak cerdik selongkar kerja kotoq UMNO BN, MP MP PAS majoriti kurang ilmu dalam banyak bidang selain usuluddin dan syariah saja." memberi gambaran yg agak mengeliru. Untuk makluman, ada lulusan dlm bidang2 tersebut memilih medan2 atau bidang2 lain untuk memperjuangkan kebajikan ummat, contoh nya dlm bidang pendidikkan yg hasilnya memakan masa dan tidak berapa ketara dlm jangkamasa dekat. Sebaliknya, mungkin ada lulusan sains politik (peringkat sarjana) yg menjadi 'menteri' namun perangai sangat bebal dan jumud.

      Delete
  9. Jgn mimpi apandi nak saman najib..Kuasa sebenar Kat tangan rakyat..Yg wajib Umno mesti di musnahkan..Baru najib tau seronok nya dok dlm lokap.

    ReplyDelete



  10. Mengikut Timbalan Menteri Kerjaraya, kos mengambil aleh semua jalan bertol di Malaysia adalah sebanyak RM400 B.

    Persoalan sekarang kalau lebuhraya bertol kepunyaan swasta, siapa sebenarnya yang punya punya??


    Dah meluat bayar tol

    ReplyDelete
    Replies
    1. .
      .

      Sepatutnya KWSP yang punya.. KWAP, TABUNG PESARA TENTERA yang punya, Koperasi Guru-Guru, TABUNG HAJI.. PNB..

      Baru lah dividen tinggi.. Nak bayar hutang pinjaman rumah pun cepat..

      Delete
  11. Dapat hp A9, tapi hujah copy, paste, paste link, memang tahap otak kat lutut. Tak boleh berhujah dan berfikir apa yg ditulis, apa yg didengar, apa yg dibaca, apa yg dilihat. Pandai cari makan dedak jer. Lain mampus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu sbb MO1 cakap mereka ni BANGANG!!!

      Delete
  12. Sunyi.
    SamsengSamsung Sedang Sediakan Strategi.
    Sudah Sampai Saat Semua Sedar...

    UmnoBNPAS MUST GO !

    ReplyDelete
  13. Pandi tk de kuasa ikut undang msia untuk bersihkan Najib kerana terima duit rm42million. Dia jugak tk de kuasa utk arah Najib bayar balik wang tu pd scri. Tu kerja mahkamah.
    Kenyataan Pandi yg Najib tk tahu wang rm42million kepunyaan scri Allah satu perbuatan bersubahat utk libdungi Najib dari pendakwaan.
    Sprt syor Sprm dulu yg Najib dituduh dibawah sek.403Kanun Keseksaan kerana ' dishonestly misappropriate property, Pandi juga perlu dituduh bersubahat dlm jenayah tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju, si APANDi juga harus didakwa kerana bersubahat. sudah terang lagi bersuluh subahatnya. semoga apandi dan najib menerima balasan dari Allah kerana perbuatan mereka

      Delete
    2. Kita kempen.

      # tangkap AG afundi

      Mat afundi ni tentu telor sudah goyang yanggg!!

      Mat afundi ni bodo piang krn jibby dan rosy makan nangka, dia yg dpt getahnya.

      Rosy ucapkan tima kasih pada AG afundi krn tolong cover baik punya.

      By the way, Rosy nk g shopping dulu.

      Thank you u all.

      Jgn lupa Pru 14 undi kuat2 partai chop dacing.

      Love u all, tanpa u all sape lah I tak dpt shopping

      Bye...///

      Delete
  14. Pemberitahuan:
    Kepada sesiapa nama yg akan didedahkan oleh Rafizi, sila semak baki akaun bank anda di cawangan bank yg berhampiran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekiranya ada baki sila transfer pada saudara mara, begitu juga kereta dan rumah. Harap maklum.

      Delete
  15. SEKIRANYA BETUL NAJIB MENCURI WANG PENCEN KWAP DENGAN SENGAJA DAN DIAGIHKAN DEMI KEPENTINGAN POLITIK ATAU RASUAH, AKU MINTA NAJIB SERAH DIRI, KALAU TIDAK MARILAH KITA SEMUA DOAKAN AGAR NAJIB MENERIMA BALASAN DARI ALLAH SWT KERANA KEGIATAN JENAYAHNYA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jibby dh kontrak kan untuk baca DOA sejahtera dia sekekuarga pada ayoh hadi & geng.

      Siap pakej DOA rm 90 jota.

      Lg byk infak, lg mujarab DOA tu katanya..

      Kikikiki..///

      Delete
    2. Tak caya tanya dgn pas pis puz..now everyone can lobai

      Delete
    3. Kikikiki..///

      Delete
  16. Dengan ini si semah takkan kasi jibo letak jawatan. Shimah akan jadi timbalan dan jibo jadi boss selamanya.

    Apalah bodoh jahit hanya mampu usik sipi sipi aje. Kenapa tak buat cara berkesan. Akhirnya jadi macam mudin, dikuis begitu aje.

    Allah panjangkan umur rafiji...amin.

    ReplyDelete
  17. .
    .

    17 nama tersebut hendak lah di tahan reman dan selepas tamat di lanjutkan lagi seperti SPRM siasat ke atas Adam Rosly dan tahanan reman nya di lanjutkan.

    Semua lapuran dan bukti sudah ada pada SPRM bermakna kesemua 17 nama pun SPRM ada, tapi kenapa tidak di tahan dan di reman kan?

    Walaupun pinjaman dari KWAP di ambil, yang salah nya masuk ke akaun Najib.

    Tak pulak salah dari akaun Najib masuk ke akaun pemimpin UMNO.

    Yang salah dari akaun Najib masuk ke akaun Lebai-Lebai.

    Lebai-Lebai yang nama nya ada di antara 17 orang tersebut elok lah tarik diri dari bertanding.. Kalau tahu malu lah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rosy dh tipon AG afundi bg tau, 17 yg dinamakan tu sumer kwn2 I gi shopping tau.

      Eeee..syok nya dpt shopping kt London, new York, Paris, Milan.. Bye2 u all.

      Jgn lupa pangkah partai chop dacing kuat2 tau, bru lah I syg u all.. Muah2

      Delete
  18. apalak nk salahkan lebai.tahukah anda lebai brmaksud org kampung dahulu pandai agama.trmasuklah guru alquraan dkt kampung2.jgn fitnahkan semua lebai2.org seprti anda yang myebabkan gelaran lebai seolah menjadi hina sdgkan yang bersalah org politik.srdarlah dan berhentilah mghina lebai2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergi cakap benda ni pada lebai lebai pas

      Delete
    2. .

      Itu sebab pemimpin PAS marah Kalau di panggil Lebai.

      Saudara, Lebai-Lebai ini masa zaman emak ayah atau atuk nenek yang guna pelita dan ambil air dari perigi..

      Sekarang kat mana-mana pun dah tak ada lagi Lebai.. cuma dalam PAS sahaja yang ada.

      Walaupun mengaji sampai Al Azhar dan berserban berjubah tapi macam Lebai yang tahu ajar untuk baca je..

      Sama lah juga kalau berubat dengan Ustad, jangan panggil bomoh sedang kan dua-dua guna Jin untuk halau Jin.

      Maaf ya.

      Delete
    3. Lobai pas pkai odi q7 mkn kat hotel pai setar..kiki..noe everyone can lobai

      Delete
    4. Beza bang, saya ustaz pakai jin Islam tp bomoh pakai jin kafir harbi.. Kan beda tu pak.

      Rosy kata dia pakai jin yg nk masuk Islam.. Kira Islam jgk kan..

      Bye2 Rosy g shopping dulu.. Seronok nya..

      Delete
    5. Dulu ada hikayat. " lebai malang"
      La ni ada hikayat " lebai temberang ,"

      Delete
  19. Wei Mat #singapok mana?

    A9 rosak kaaa?

    BERAMBUS #PASPORK @umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengah mengerjakan abg non

      Delete
    2. Cipap dia bentan krn kuat Sgt terkinja kinja lps dpt Samsung.

      Tgh menonggeng servis Abg non yg nk kan stor kunyit dia.

      Katanya dia dh dpt jd PR singapork.

      Delete
  20. ...raja kita selamat bertakhta (Negara Ku)..
    ...rakyat menderita tiada payung utk kita !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh nk payung ye.

      Nnti Rosy boleh order kt hubby dia utk bg u all payung ye.

      Satu cukup ke??!

      Bye2 u all,I gi shopping dulu.

      Delete
    2. Anon 1206, kita tukar saja payung baru.

      Delete
    3. Tak boleh tukar payung boh walau pun hampeh.

      Nnti kena lese majesty..

      Delete
  21. MALAYSIAKINI

    Tun M KATA pas punca melayu tidak lagi jd majority!

    Lee juan yuu
    SINGAPOK BERANI LAWAN TUNKU BILA lihat pas berani henram umno..

    Lee kuan yuu tahu melayu berpecah pas dan umno maka berani lah..

    Kerana PaS Malaysia hampir dapat PM cina.. Rupanyer Pas ni kerja dengan singapork secara senyap utk.menangkan PAP melalui melawan kerusi umno..

    Skrg Pas mahu menangkan Najib melalui lawan semua kerusi pembangkang pula..padahal dah persefahanan pru13 tapi di muktamar dah di putuskan oleh CHAI Nik abudoh muktamar akan putuskan hubungan dhn PKR..

    BELUM MUJTANAR KAMI DAH TAHU PAS AKAN PUTUSKAN POLITIK DGN PKR! MAAF KAMI TERBACA EMAIL.ABUDOH..

    Pas party cari makan akan ikut suruhan tuannya.. Dulu senyap senyap tolong PAP sibgapork supaya tunku (UMNO) kalah!

    Parutlah dr burhanuddin masuk I.S.A ! SEbab pas kerjasama dhn PAP!

    apa nak jadi dgn party ajaran sesat nih? Semua nak makan keliling..di Selangor pun sama.

    P.s selepas muktamar ,azmin akan lakukan rombakan kabinet! Siapa boleh halang?

    ReplyDelete
  22. Apa cerita kamarulzaman habibur rahman letak jawatan dari parti bersatu??? Sesiapa tolong bagi.pencerahan disini..kita rakyat dibawah dah bersemangat nak tukar kerajaan tapi janganlah pemimpin2 di atas sana mengalah/ gaduh hal yg remeh temeh cth x dapat habuan/ pangkat dsb..lg satu tolonglah pemimpin.pembangkag jaga skt perangai tu jgn sampai ada.isu Keluar gambar x senonoh/ minum arak dsb ..camna nak yakinkan pakcik makcik kat felda Camtu? Dahla isu rasuah, rumah juta2 x padan umur dan mcm2 lg so apa beza pembangkang dgn BN sekarang?silap2 aku malas nak pg turun undi.belum dapat kuasa perangai sama setan ngan BN..en budin tolong sampaikan keluhan saya ni kat pemimpin2 pembangkang di atas tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang tua kan mudah sensitif. Merajuk bila terasa terpinggir. Ini kira kes " pelamin angan ku musnah". Berebut jawatan puncanya.

      Delete
    2. Perjuangan kita teruskan macam biasa, yang ada kepentingan akan keluar dengan sendiri. Siapa habi
      bur ni ya...

      Delete
    3. “Saya tahu sebelum ini cikgu telah pun diugut...,” kata Ketua Armada BERSATU Syed Saddiq Abdul Rahman dalam kenyataannya sebentar tadi.

      Tunggu jawapan yg sebenar.
      Beliau di

      Delete
  23. Celaka lebai jual agama sokong pencuri. Pergi mampos lagi baik. Cakap seperti alim tapi niat hati nakkan dedak. Kasih jahanam semua lebai ini sebab cakap tak boleh percaya. Dosa besar????????

    ReplyDelete
  24. https://theflyingkick.blogspot.my/2017/04/pemberontakan-terhadap-kronisme.html?m=1

    link atas apasal kecoh kecho nihh weeiiii...!!!!! Suma mau kuar weeeiiii....!!! Tieeww naa senggg punya parti....

    MINGGU LOPEH KUAR PARTI
    MINGGU NI PUN ADA LAGI...???
    MINGGU DOPAN KITO TENGOK LAIE
    HUJUNG TAHUN TUTUP PARTI

    ... KIKIKIKIKIOOOIKKKK..

    ...BERAMBUS AJRN DAN BARUA SINGAPORK@DAP...

    PUIIIII......!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai anon 14:36

      Tak payah lah nak iklankan blog binawe tu kat sini !

      Flyingkick layak perkena flying kick je . Nak tulis cerita haprak apa sekali pun , tak ada yang jengok .

      Delete
    2. KIKIKIKIKIOKKKKKKIKK...........
      Lu lekat itu ledak ka...........

      Delete
    3. Ko ini suka sangat nampaknya dengan Singapork. Boleh aku mintak cai haprak bawak ko pergi. Beres sampai mu tak mau balik. Puiii 2x !

      Delete
  25. Atas rationale apa yg digunakan utk memberi pinjaman rm4b kpd src?

    Apa kah sandaran yg kwap perolehi dari src?

    Ada kah sandaran nya hanya lah klise jaminan dari kerajaan msia, iaitu jaminan rakyat msia?

    Tak kan semua ahli lembaga pengarah kwap menyetujui pinjaman tersebut?

    Kalau semua setuju, iaitu tiada seorang pun protes lalu meletakkan jawatan seperti seorang ahli lembaga 1mdb, ada kah mereka itu lembu yang rencat akal atau lembu yang bersubahat?

    Songap je, orang-orang pencen pekak ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...