Saturday 9 April 2016

PERDANA MENTERI DIMINTA PECAT MENTERI KEWANGAN


Petang-petang Sabtu ini, mungkin sesekali kita perlu santai dengan menonton video pula. Kadangkala banyak membaca meletihkan juga, lebih letih sebenarnya bila banyak menulis...hahaha.

Jadi, sambil berehat di mana-mana, sama ada bersama keluarga atau kawan rakan, luangkanlah sedikit masa menonton video ini.

Dan dengannya, pembaca blog dan saya akhirnya sama-sama dapat sedikit relaks di petang ini.



Sekadar makluman atau kepada yang belum mengenali, yang bercakap dalam video ini ialah Zahid Md Arip yang kini difahamkan bergerak dengan sebuah NGO yang baru ditubuhkannya bernama Gerakan Undur Najib atau GUN. 

Selain videonya selalu bergentangan di media sosial kebelakangan ini, Zahid juga banyak menghabiskan masanya berceramah ke sana sini dalam misi mencapai matlamat "Undurkan Najib"  dan "Selamatkan Malaysia".

Yang nyata, semakin ramai sekarang ini yang secara terbuka menolak Najib daripada terus memimpin negara berikutan pelbagai masalah yang timbul  sejak beliau menjadi Perdana Menteri bermula 2009 yang lalu.

Tidak disangsikan lagi, semakin beredarnya masa, tiada Najib adalah kegembiraan bagi seluruh rakyat Malaysia.  (SH 09/04/2016).

22 comments:

  1. najib akhiri sejarahny atas tindakanny sbg perdana menteri. Biasany org yg suka mengaibkn n fitnah manusia yg tidak bersalah serta apalagi dilandasan yg benar sehinggakn masyarakat memperkataknny maka tiba masany Allah akn tunjukkan balasan kepadany yg sgt berat didunia n mengaibkn keturunanny kelak.apalagi diakhirat.bertaubatlah sebelum terlambat.tp bg manusia tiada maaf bgmu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lupa seorang lagi orang kanan Najibo iaitu PAHLAWAN BUGIS Idris Haron KM Melaka tu. Berapa juta dia dapat dari Najibo agaknya.

      Delete
  2. Kalau tidak dipecat Menteri Kewangan maka tunggu saja Allah yg akan menjatuhkan dia....ameen.

    ReplyDelete
  3. Salleh S Keruak....mana kau? Ulas cepat, ke tecekik taik bungkung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanaaaaa dia si keruak itu sdg mengamput

      Delete
  4. PRU akan datang tolonglah semua pakat beringat.

    ReplyDelete
  5. sokong kak mah

    ReplyDelete
  6. Hanya yang bodoh pemakan dedak cuba membodohkan orang lain.
    yang makan dedak tu maanusia kah ?

    ReplyDelete
  7. Kan ada pepatah "Anjing menyalak bukit". Maka, nanti dipadng mashyar bukankah pemimpin akan ditanya dulu? Masa itu giliran pemimpin yang ibarat bukit pula yang akan melalak kerana yang menyalak kat dia itu faham-faham ajelah.

    ReplyDelete
  8. Kelas kau Zahid Md Arip, direct to the point. Dulu TIBAI sekarang GUN. Harap ada ramai individu yang berani macam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah FBI masuk, baru mcm cendawan tumbuh lps hujan sekor2 cakap berlapik2 konon2 x sokong PM.

      Dedak paling best Mat Arip. Skrg dpt dedak juta2 pun.. dah x laku lagi. Berani ke nak amik?? Kahkahkah

      Delete
    2. Memang world class punya komen.

      Delete
    3. Orang kalau tidak ada kepentingan nak lawan rasuah dan mengkritik pemimpin, jangan guna nama. Zahid Mat Arip bukan lawan rasuah tapi dia tak suka pada Anwar dan benci pada Najib. TIBAI lah GUN lah.

      Delete
  9. Heran dgn zahid ni. Dulu tibai anwar. La ni tibai najib lak. Agaknye najib tak bagi dedak. Huhuhu. Tp takpe. Better late than never. Huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahid tibai sesiapa sahaja yang merosakkan negara. Oklah tu. Saya sokong orang macam ini.Hidup Zahid!

      Delete
    2. Zahid sebagai menteri kdn kenapa kau siasat adnan mansor.
      Tengku palsu
      Kenapa kau biar menyamar?

      Delete
  10. Sememangnya 30juta rakyat negara ini dah benci dengan pemimpin yg ada serta diselubungi dengan rasuah penyagak dan salah guna kuasa yg menyokong hanyalah pengpu utk itu undurlah dari memimpin negara ini sebelum dikuburkan dlm pru14 nanti

    ReplyDelete
  11. Sememangnya 30juta rakyat negara ini dah benci dengan pemimpin yg ada serta diselubungi dengan rasuah penyagak dan salah guna kuasa yg menyokong hanyalah pengpu utk itu undurlah dari memimpin negara ini sebelum dikuburkan dlm pru14 nanti

    ReplyDelete
  12. Cik Nordin ooiii..asal bagi komen jer gerenti tekan 2 kali..kalo 30 juta rakyat negare ni benci dengan pemimpin yang ada serta diselubungi dengan rasuah..takde la masalah..yang si najik ngan bini dia tu ko campak ke mane? Koman-koman pun..kalo tolak mangkok hayun 2 ekor tuh..dah tentu yang tak suke jadi 29,999,998..ni mesti kes tak pass subject matematik atau ko blajor matematik dalam bahasa omputeh..hehehe..jangan marah haa!!

    ReplyDelete
  13. Bagus Zahid anda sudah berada di landasan yang benar,,teruskan usaha anda untuk menjatuhkan Najib Razak

    ReplyDelete
  14. Alhamdulilah ... semoga Malaysia menjadi negara bersih skandal.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...