Monday, 16 February 2015

Apa Yang Shafee Tak Puas Hati Lagi Sampai Nak Bersumpah Di Mekah Bagai...


Kes liwat melibatkan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim dengan Saiful Bukhari Azlan tidak habis-habis menghadirkan cerita pelik dan ganjil buat kita semua. 

Jika semasa perbicaraan dulu, sudah banyak cerita pelik dan ganjil ini didedahkan kepada umum, disiarkan dalam media dan menjadi perbualan ramai, kini ia berterusan lagi walaupun episod mahkamah telah pun berakhir dan Anwar sudah berada dalam penjara.

Setelah Anwar disabitkan bersalah oleh Mahkamah Persekutuan serta dihukum penjara selama lima tahun, adalah perkara biasa jika pihak yang tertuduh merasa tidak puas hati dengan hukuman yahg dijatuhkan itu.

Sebab itu, tiada yang hairannya jika Anwar terus menyatakan sabitan kepadanya adalah bermotifkan politik dan bertujuan membunuh karier politiknya. Tidak pelik juga jika ahli keluarga Anwar bersama penyokongnya terus meluahkan simpati dan mengadakan pelbagai demo bagi membantah hukuman itu.

Tiada yang ganjil dan luar biasa juga jika peguambela Anwar terus bercakap menyatakan rasa tidak puas hati dengannya.

Ia boleh dikatakan normal dan biasa bilamana pihak yang kalah terus bersuara dan menuntut keadilan.

Tetapi tentulah pelik, ganjil dan luar biasa bila pihak yang menang terus menerus bercakap cuba meyakinkan orangramai mengenai keputusan yang telah dibuat oleh lima hakim Mahkamah Persekutuan itu.

Inilah yang berlaku dalam kes Anwar Ibrahim ini. Setelah beliau didapati bersalah dan kini sedang menghuni Penjara Sungai Buloh, ketua pasukan pendakwaraya, Shafee Abdullah ternampak begitu sibuk bercakap di sana sini mengenai perbicaraan dan hukuman yang telah diterima oleh Ketua Pembangkang itu.

Beliau bukan saja bercakap dengan banyak media mengenai perbicaraan dan hukuman yang diterima Anwar, malah tidak habis-habis menyatakan keyakinannya bahawa Anwar memang bersalah dan sah meliwat Saiful.

Di suatu ketika itu, Shafee yang lebih dikenal sebagai peguam UMNO juga menyatakan beliau sanggup bersumpah di Mekah untuk membuktikan keyakinannya bahawa Anwar tetap bersalah.

Tidakkah perbuataan Shafee ini pelik, ganjil dan luar biasa? Apa tujuannya beliau bercakap sedemikian rupa sedangkan beliau adalah pihak yang menang?  Bukankah Anwar sudah dijatuhkan bersalah dan menerima hukuman?

Pihak yang menang sepatutnya bergembira dan meraikan kemenangan, bukannya bersungut tidak henti-henti?

Kenapa tak habis-habis bercakap secara terbuka cuba meyakinkan rakyat sedangkan beliau adalah ketua pasukan pendakwaraya ketika perbicaraan saja dan bukannya ahli politik?

Adakah Shafee sendiri tidak yakin dan ragu-ragu dengan keputusan mahkamah itu? Atau beliau sedang didatangkan Tuhan dengan perasaan bersalah dalam hatinya ketika ini?

Tidak cukup dengan bercakap melalui media, pada 17 Februari ini ( Selasa), Shafee  juga turut  hadir memperkatakan mengenai perbicaraan dan hukuman yang diterima Anwar itu dalam sebuah majlis dialog anjuran Akademi Kepimpinan Kapten Hussein atau AKHI yang dipunyai oleh Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

Barangkali ada benarnya saranan bekas Peguam Negara, Abu Talib Othman agar khidmat Shafee sebagai timbalan pendakwaraya dalam kes perbicaraan Anwar segera ditamatkan agar beliau berhenti bercakap mengenai kes yang sudah pun berakhir itu.

Kata Abu Talib lagi, kes Anwar ini tidak seharusnya terus mendapat komen lanjut, sebaliknya tindakan itu seperti mengesahkan lagi dakwaan pelbagai pihak bahawa ianya berunsur dan bermotifkan politik.

Apakah dengan membawa Shafee hadir dalam program anjurannya itu,  Khairy Jamaluddin juga mahu orangramai terus melihat kes Anwar ini dari segi politik?

Dengan bersetuju hadir di program anjuran AKHI yang dinaungi oleh sebuah entiti politik, tidak mustahil juga jika selepas ini Shafee  akan turut bersetuju hadir dalam banyak program lain anjuran UMNO bahagian dan cawangan di seluruh negara untuk bercakap dan mewajarkan hukuman yang telah dijatuhkan kepada Anwar itu. 

Nampaknya NGO Tibai dan "Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim" yang sudah pun dibubarkan sehari selepas Ketua Pembangkang itu didapati bersalah atas alasan tiada keperluan lagi meneruskannya, sudah pun ada bakal penggantinya iaitu Shafee Abdullah, seorang peguam terkenal yang disebut-sebut ramai sebagai bakal  Peguam Negara selepas ini.

Berada di luar atau di dalam penjara, Anwar terus menghantui ramai orang dengan aura dan pengaruhnya. (SH 16/02/2015)

Biasanya hanya pihak yang kalah terus bercakap, tapi Shafee walaupun menang terus sibuk juga bersungut...



Makluman mengenai program anjuran AKHI ini sudah tersebar sejak beberapa hari lalu...

54 comments:

  1. dia menang kes, tapi kalah moral...itu pasal la meraban mcm kotel tak berfungsi di mlm pertama....ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yg kalah moral...anwar yg tk bermoral...sudah terbukti mani anwar terpancut dalam dubur saiful....ataupun ko tktau mcmana pancut...mati pucuk

      Delete
    2. orang lain yang masuk penjara ...orang lain pulak yang tak tenang jiwanya.....

      Delete
    3. macam ada yang tak kena je....

      Delete
    4. Siapa nak percaya dengan keling.melayu yang percaya pada keling adalah manusia melayu yang paling bangang dalam dunia macam anom2235.

      Delete
    5. Tunggu Dia jadi Attorney General Gantai Patail...Mampuslah kamu semua!!

      Kasi tangkap kamu semua beramai ramai!!

      Delete
  2. mahkamah dunia boleh di pengaruhi oleh manusia durjana,mahkamah agung dari Rabbul Jalil yang Maha Adil,Islam Addin.Hudud untuk menjamin kesejahteraan sekalian umat....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah kepada Tan Sri Muhammad Shafiee kerana berjaya membongkar rahsia Kisah Benar kes salah laku Anwar Ibrahim sehingga Anwar masuk kedalam. selama ni Rakyat hanya buat andaian semata2, rupa2nya memang real AnuWar memang manusia Syaitan..

      Delete
    2. Orang bodoh & bersifat binatang sahaja yang percaya kes Anwar tu betol.

      Delete
    3. Puak korang jgk yg tolak hudud...tak guna pkr dap...mampus lg bagus

      Delete
    4. mahkamah malaysia mahkamah koboi.sesuai untuk penyokong umngok.

      Delete
  3. Satu sahaja teman nak tanya, adakah ada kebarangkalian bahawa wujud pemalsuan bahan bukti iaitu DNA serta sperma yang di uji oleh Jabatan Kimia. Katakan bahawa sperma dan DNA itu bukan dari tertuduh bagaimana beliau boleh menyatakan 100 peratus pasti tertuduh melakukan perbuatan keji. TS Muhammad Shafee adalah bekas DPP dan peguam yang terkenal dengan cara memenangi kes 'with all cost' namun cara beliau meraikan kemenangan sebenarnya agak kurang menarik di sebabkan fakta kes yang agak samar. Beliau percaya kemenangan di tangan beliau namun apakah beliau benar-benar puas atau beliau merasakan reputasi beliau yang tercalar dan bukannya DS Anwar Ibrahim. Kebarangkalian sesuatu kes mungkin di sebabkan kecekapan peguam akan menjadikan sesuatu kes lari dari kebenaran.

    ReplyDelete
  4. Shafee, mengapa kau masih "MEROYAN". Bukan kah dengan penghujahan kamu tanpa di sertai dengan bukti bukti yang kokoh, kau telah dapat meyakin ke lima lima "HAKIM" yang di kata kan begitu "ARIF" sehingga DSAI di rehat kan di penjara Sungai Buluh selama lima tahun. Mungkin kah kebenaran kata kata the late Mao Tsze Tong yang bermaksud, "JANGAN DI LAKAR WAJAH WAJAH HANTU DI TEMBOK" ada kebenaran nya. Kerana hantu hantu yang di lakar kini sudah menjelma dalam bentuk asal sehingga kamu mampu melihat nya. Bukti nya ada lah kenyataan kamu setelah keputusan "BERSALAH" di gezzet kan.

    Kini kamu bercita cita pula nak mengikut jejak langkah "ABU JAHAL" yang suka bersumpah di hadapan Ka'abah. Kalau kamu benar benar mempercayai ajaran "ISLAM" walau pun sebagai seorang mua'alaf sudah pasti kamu tidak melakukan nya, kerana Rasulullah S.A.W menegah nya.

    Tapi kalau kamu hanya masuk "MELAYU" untuk menjadi ahli dan "PEGUAM UMNO" serta keselesaan hidup, itu cerita lain.

    Bangsa nya aku sudah tahu, tetapi tidak nama asal nya. Ada sesiapa yang tahu?

    Masih belum terlambat untuk kamu bertaubat. Laku kan lah segera sebelum penjelmaan hantu hanti tersebut memusnah kan hidup kamu. Jangan lupa dengan mereka mereka yang telah pergi dengan cara mereka yang tersendiri setelah berakhir episode "SODOMY I" dahulu.

    ReplyDelete
  5. Apa fakta anwar tak bersalah? Boleh tuan shah huraikan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bacalah fakta kes sendiri, jgn suruh org fahamkan utk diri kita

      Delete
    2. Mahkamah kata anwar bersalah..drpd pemahaman tuan shah anwar tak bersalah..tang mana fakta kata tak bersalah tu..hurai la

      Delete
    3. Perlawanan/ hujahan2 dimahkamah macam main bola sepak. Shafee sebagai striker untuk pendakwaan dan Gopal Sri Ram sebagai striker untuk pembelaan.

      Bolihlah diandaikan daripada hujahan2 dmahkamah, Shafee hanya score 1 gol manakala gopal Sri Ram score 10 gol. Tapi Hakim/Referee putuskan...Shafee yg menang. Tu semua makhlok didunia baik manusia dan Jin terperanjat tu.

      Jin terperanjat...dan badi kena pada Shafee. Tu fasal terpekik terlolong..kehulu dan kehilir...mengatakan dan bersumpah kemenangannya betul. Kalau nak tahu 10 gol yg disumbat olih Gopal Sri Ram tu aku bolih terangkan satu persatu....kalau minda tak bolih nak mencakup fakta kes sendiri.

      Delete
    4. Mana fakta ni..terpekik terlolong..10 gol offside tu mana..nk tgk..

      Delete
    5. Anon 19:54 aku dh agak, minda kau kurang..Silap kira, bukan 10 gol tetapi 14 lah; Ni dia

      1, 4 doctor cakap tak de keterangan 'penile penetration'( zakar menembusi jubor);
      2.dlm jubor siful ada DNA orang yg tak dikenali. Kalau Anwar dikatakan meliwat, ada juga lah seorang lagi yg meliwat sisiful. Bukankah tu meragukan;
      3,Siful tak buat repot selepas dirogol tetapi tak mandi dan berak 2 hari; orang bodoh shj percaya ckp Siful bodoh ni;
      4.Siful cakap nak simpan air mani dlm jubor sebagai keterangan, tapi underwear yg dipakai yg munkin ada kesan air mani dia suruh girl friend basuh;
      5. underwear Siful pakai masa kejadian dia basuh, underwear yg lain dia pi tunjuk mahkamah;
      6.Dia cakap pakai K-jelly semasa main. Tapi bahan bukti ni tak diambil olih I.O. hanya semasa beri keterangan bangkitkan isu Kjelly;
      7. Dia cakap main atas carpet dan Kjelly melelih diatas karpet. IO pi ambik dan tunjuk karpet dalam unit apartment lain. Gopal ckp , 'mana ada carpet terbang' macm cerita P.Ramli.
      8. Tiada kesan KJelly diatas karpet..walaupun Siful ckp dia kena tutuh diatas karpet dan pakai KJelly yg melilih;
      9. Tak pergi jumpa doctor selepas ditala...pi simpan sperma dlm jubor 2 hari. Kan lebeh baik pi jumpa doctor lepas kejadian dan suruh Dr ambik sample dan simpan. Kalau buat bagitu, tak payah lah nak auta tak mandi dan
      tak berak.
      10. jumpa Dr Pushrawi dan bagitahu jubor sakit sebab ada orang tonyoh plastic object dlm jubornya.
      11. pi jumpa Najib dan Rodwan peg, polis sebelum kena rogol. Ada ke mangsa2 rogol pi jumpa TPM atau Pollis sebelum dirogol;
      12. Selepas kena rogol, tak pulak pi jumpa TPM dan rodwan bagitahu telah dirogol. Mengapa?
      13. Sehari lepas dirogol, di rumah Anwar dengan senyum simpul menghidangkan coffee dan karipap. Ini ke mangsa kena rogol? orang gila dan bodoh shj percaya cakap dia.
      14. Ckap Anwar beri Armani suit. Tapi yg ditunjukkan diMahkamah seluar 'bundle' dan mengaku itu Armani yg mesti ada label yg berkualiti disemua baju dan seluar suitnya;

      Ini semua gol tendangan dari jarak dekat yg gagal disangkal olih Shafee.

      Delete
    6. Blog ni bukan mahkamah,kalau tak faham jangan tanya orang lain.kau tanyalah pada Shafee tu.Dia menang dia pula nak suruh orang lain percaya pada kelentong dia.dia ingat melayu ni bodoh pariah macam keling.lebih baik suroh dia balik india.buat kacau saja kat malaysia.

      Delete
    7. ANOYMOUS .. YG KATA GOL OFFSAID TU MEMANG BANGANG...ALIAS BAHLOL UNTA KERBAU.. BAHGHAL... KETERANGAN SAYFOOL SENDIRI 2 HARI X MANDI.. 2 HARI TAK BERAK DAN 2 HARI YA 2 HARI X SOLAT.. INI PENAKUAN DARI SAYFOOL.. APA KE JADAH KO NI ITU PUN SUSAH NAK FAHAM!!!!. LAGI SATU BAHLOL KALAU BAPAK KO KENA L MCM TU.. SDGKAN KO TAU YG MENUUH TU JAUH LEBIH MUDA DARI BAPAK KO..APA SOALAN KO PADA PENDUDUH TU? TNTU KO TANYA KALAU BETUL KENAPA X MELAWAN? X MENJERIT? . PERSOALAN LAIN ADA DNA KE TIGA, SIAPA PUNYA DNA KE TIGA ? KENAPA X DIDEDAHKAN? KO NI KALAU DAH BANGANG JANGAN TUNJUK BANGANG KO... KO BELAJO SAINS X? AKLU CDG KAN KO NASIHATKAN SAYPEE TU BELAJO SAINS SBB NNTI DNA KO PUN LETAK KAT LACI ATAU JUMPA KAT MANGKOK TANDAS DAN KO DISABITKAN KESALAHAN EDAR DADAH, BUNUH ORG DAN SEBAGAINYA.. APA MACAM? OTAK KO FIKIR X SEMUANYA INI....

      Delete
  6. Anwar buat apa pun tak ganjil. Itu istimewanya anwar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...yg ganjil nya siSiful ni...ada ke dia cakap dia tak berak dan basuh diri nak simpan air mani dlm jubornya...kan ganjilkan.

      Nak simpan air mani...pi lah simpan diHospital. Selepas dirogol, pi Hospital..cakap ngan doctor...aku nak simpan air mani kat hospital..Hospital ada alat2 yg bolih menyimpan air mani untuk tujuan pemereksaan..

      pelik dan ajaib...tak pernah ada kes rogol...mangsa rogol kata tak mandi 2 hari krana nak simpan air mani...

      Delete
    2. ...satu lagi keganjilan Siful...seluar dalam yang dia pakai pada masa kejadian, dia suruh girl friend dia basuh. Yang dia pi bawak dan tunjuk kat mahkamah seluar dalam lain...

      Itu yang ganjilnya siSiful.... kalau nak simpan keterangan dlm jubor selama 2 hari...keterangan air mai kat underwear tu juga perlu disimpan selama dua hari ...dan serah pada polis.

      Delete
    3. mamat ni, anon 19:31...kalau Anwar tahu dia pandai berhujah..Anwar dah ambil dia jadi Ketua Pembela.

      Kesian, Anwar tak tahu mangkuk di atas kepala otak bergeliga.

      Delete
  7. Hati berpenyakit, sebab itu meraban. walaupun dah menang tetapi tak merasa kemanisan kemenangan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menang mudah, cuma kena berlakun main watak pendakwa, keputusan dah tahu awal-awal. Sebab tu tiada manisnya dan sentiasa tak puas hati. Dapat duit banyak, nama dan pangkat, tapi orang ramai masih tak nak puja atau percaya cakap dia. Meroyan lah depa.

      Delete
  8. Shafee dihantui oleh kesedaran bahawa beliau terlibat dalam perbuatan tidak adil terhadap Anwar! Cuba tanya, macamana Doktor yang periksa Saiful dicap "Pembohong" oleh 5 hakim pada hal Hakim yang dengar kes dan bersemuka dengan Doktor tidak buat jeputusan demikian?
    Kalau kita bagi tahu kepada Mak Cik Felda, "Tolong simpan udang-udang in dalam peti ais." Dia pun tahu sebabnya. Kalau selepas 3 hari dalam dubur Saiful dan 56 jam diluar peti ais, mak Cik pun tahu udang tak boleh guna lagi.
    Aiyo, Shafee, nanti kita hidang udang untuk makan tengah hari kepada anda.
    Banyak lagi.....

    ReplyDelete
  9. Buat apa bersumpah di depan kaabah macam arab jahiliyah. Deyyy Thambi...; sana pigi sumpah itu depan Lord Murugan batu caves sana juga...cakap lu punya amma appa bukan Yindia mari.....sana cakkap ini kies tade kina mengina sama politik...ini pasal duit sama kuasa juga...lu dapat itu duit sama ada janji pangkat mau naik juga....cittt podahhh....

    ReplyDelete
  10. Sebagai orang yang bukan pakar sangat dalam perundangan, tetapi bila saya lihat 2 kes iaitu kes Altantuya dan Liwat 2 ini saya rasa sangat peliknya. Saya tak pelik bila Shafiee pun akhir-akhir ini berkelakuan pelik dan akan ada lagi yang pelik-pelik.

    ReplyDelete
  11. Kalau mamak terhormat ni Nampak saiful kena jubor dek Nuar, bolehlah dia yakin dan bersumpah, tapi dia berpegang kepada keterangan saiful (pengadu) di mana hakim juga mempercayai kerana mungkin saiful berpengalaman dalam aktiviti berju*ur. Itu sebab dia boleh merekacipta tingkahlaku perbuatan! (ingat KY)

    Apa kata Jamil Khir, boleh ke orang bersumpah yakin kalau dia tidak melihat sendiri? jangan mempersendakan Ugama kawan......

    ReplyDelete
  12. sampai nak mati tak puas hati
    itula manusia
    dulu sapa pi palit darah kat tilam lepas tu buat ujian makmal konon bawa pi mahkamah kalah
    kalau macam tu pun ada pihak sanggup buat apa lagi yang lain
    paham paham sajala
    kesian

    ReplyDelete
  13. Dah kalah kalah la. Apa nk meroyan. Org lain x boleh ckp, cuma geng2 org istimewa shj yg boleh ckp. Siap org kuat majlis peguam yg tahu pasal perundangan boleh kondem keputusan, tetapi pihak pendakwaan tak boleh buka mulut. Ini peraturan zaman batu ke peraturan monyet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shafee berjaya yakinkan hakim tetapi tidak berjaya yakinkan rakyat. Sekarang beliau diadili rakyat. Itu sebab meroyan tak habis.

      Delete
    2. Ni peraturan lubang kunyit

      Delete
    3. Itulah jangan berbohong.di dunia sudah tunjukkan.yang hakim tak adil, balasan setimpal dia akan terima.tunggu dan lihat bagaimana banyak hakim liwat 1 dah mampos dalam keadaan hina.

      Delete
  14. Cakaplah apa saja, komenlah kalau nak komen, Penganalisis Bidan Terjun banyak dalam Pakatan Syaitan semuanya Sasau.. Yg penting Sakai tu Al Juburi merengkok kat dalam, Lilin pun dah naik harga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau pakatan apa pula?pakatan umngok haramjadah!

      Delete
  15. Rakyat bodoh saja ikut Anwar...rakyat tak berotak.. Sebab ape Anwar berminat nak ambik adik angkat pondan Indon Sukma tu? Sebab apa nak jumpa PA Saiful di kondo bersendirian? Sebab apa tak jumpa di Pejabat saja? Mmg bangang punya hal...Shahabuddin boleh tolong jawab ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau kata orang lain bodoh menunjukkan kaulah manusia paling bangang.

      Delete
  16. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  17. Tahniah kepada Tan Sri Muhammad Shafiee kerana dapat menyelesaikan kes yang tertunggak selama 7 tahun,Rakyat tertunggu2 akhirnya Al Juburi masuk juga Perangkap dan Tahniah juga kepada Badut Mat Sabu kerana memberi gelaran yang cukup sinonim sesuai dengan Muka mcmtu..

    ReplyDelete
  18. Shafie hanya bercakap lebih kurang 1% sahaja daripada Anwar sendiri yang berbelas tahun cakap benda yang sama, nafikan tapi terbukti buat.

    Apa yang nak dihairankan kalau Shafie masih bercakap, dia adalah orang yang lebih berhak untuk bercakap, sebab masih ada tolol yang percaya Anwar tidak bersalah.

    Kalau tolol berhenti cakap termasuk anaknya dan pemimpin pembangkang maka saranan supaya Shafie diam ada kewajarannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar Ibrahim sebenarnya Pengkianat kepada Agama Bangsa dan Negara.

      Delete
    2. kau ingat kau pandai,sebenarnya orang yang ingat dia pandai dialah paling bodoh macam lembu kondo.

      Delete
  19. Alpariah perasan Melayu satu ni kemungkinan akhirnya akan jadi gila babi. Kita tengok saja kemudian hari. Perangai pariah perasan melayu ini jadi begitu kerana nawaitu pangkat, kedudukan dan kekuasaan. Patutnya orang ni berada dlm MIC dan bukan UMNO. Dia dan melayu terlebih melayu Ridhuan Tee lebih kurang saja taraf mereka. Asal dapat kedudukan, masuk dalam kandang babi pun sanggup menyoindol malah lebih hebat dari babi sendiri. Inilah kelebihan puak2 ini. Letak saja makhluk begini dimana pun. Dia boleh hidup dan demi survival, apa pun dia sanggup buat.

    Jangan terkejut kalau satu hari nanti ada dna Kluangman dalam rektum spesis dua orang tu walau pu tiada penembusa berlaku. Jangan pelik satu hari nanti ada katak dalam rektum mereka tu walau penembusan dibuktikan tidak berlaku. Malaysia lebih hebat. Magician Malaysia jauh berganda hebat berbanding David Coperfield.

    ReplyDelete
    Replies
    1. India, cina yang teringin nak jadi melayu adalah pariah paling durjana dalam dunia ini sebab lupa diri asal bangsa dan nenek moyang yang telah melahirkan mereka.adakah manusia macam ni yang melayu nak percaya.pegi mamposlah.

      Delete
  20. Skrip dakwaan dia hanya hakim2 5 ekor tu yg percaya, itupun buat2 percaya shj. Sebahagian macai Umno pun macam tak percaya apatah lagi penyokong PR. Adakah boleh tidak diragui, dakwaan 'kebetulan sangat' dgn hampirnya PRK Parlimen Permatang Pauh masa itu? Sudahlah begitu, menurut Sialfool dia telah diliwat beberapa kali sebelum tarikh tuduhan, persoalannya mengapakah yg beberapa kali sebelum itu dia tidak buat aduan? Lagi satu, jika benar DSAI selalu meliwatnya, mengapakah pihak PDRM tidak mengatur satu serbuan untuk aksi liwat berikutnya on the spot, apakah pihak inteligen dlm PDRM begitu daif untuk merancang serbuan sebaik saja sedang atau tamat saja sesi liwat yg boleh diatur? Nampak tak, benda mudah begitu pun tidak terfikir oleh inteligen dlm PDRM, JIKA DAN HANYA JIKA tuduhan itu adalah benar. Cara tuduhan, kesaksian, pembuktian dan forensik amat nyata sekali ia merupakan satu fitnah yg direncanakan oleh pihak2 yg memusuhi DSAI, termasuklah oleh Shafee juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak yah inteligen dlm polis..kwn sendiri rakam video dlm hotel..

      Delete
    2. Macam video siam three stooges datuk T ke?Kalau macam tu video Madet dan Daim juga ada, dirakam oleh bongok-bongok umngok.

      Delete
  21. Kalau dah Al Juburi nak buat macamana... Suka hati kau org la labu labu bahalol yg taksub sangat...

    ReplyDelete
  22. kalau UMNO nak diyakini,dihormati dan terus berkuasa,dah tiba masanya fokus kepada usaha2 membangunkan negara khususnya meningkatkan taraf hidup umat Melayu..Hentikan mengulangi cerita Anwar...Ambil saja tindakan tegas jika suku sakat Anwar meroyan melanggar undang2..

    Karpal Singh dan Nik Aziz dah mati..Anwar dah disimpan Allah dipenjara..

    Ada hikmah atas setiap kejadian..

    Masa untuk bersatu sebelum Allah lenyapkan kita dengan bala yg lebih dahsyat..Nau'zubillah



    ReplyDelete
  23. Orang-orang macam Shafie akan lenyap di Malaysia kalau tolol-tolol sudah berhentu berfikir menggunakan kepala lutut.

    ReplyDelete
  24. X faham. Yg terlibat kes ini adalah Anwar dan Saiful. Knp banyak peguam dakwa dan peguambela kat sini? Buat cari dosa je bila otak fanatik politik. Allah lebih Mengetahui baik daripada penyokong Anwar mahupun penyokong Saiful. Jaga mulut tu lebih baik. Lebih2 dosa antara manusia. Jangan nanti tersekat nak masuk pintu syurga. Jangat buat terok mengenai politik, hai org Melayu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...