Saturday 5 November 2016

MULAI HARI INI, BERSIMPATILAH KITA DENGAN ROSMAH!!


Rupa-rupanya segala imej tidak baik mengenai Rosmah Mansor selama ini hanya disebabkan media sosial, bukan disebabkan oleh kelakuan isteri Perdana Menteri itu.

Adusss....kesiannya....jahat sungguh media sosial ni!!

Kata Rizal Mansor, pegawai khas Rosmah, "masyarakat tidak harus percaya dengan pelbagai fitnah yang dilemparkan terhadap Isteri Perdana Menteri itu kerana ia palsu dan tidak berasas serta tidak disokong dengan bukti kukuh, malah terhasil dengan memutar belit fakta.
Berdasarkan kata-kata Rizal itu, bolehlah disimpulkan bahawa segala pendedahan mengenai perbelanjaan mewah, barang kemas, beg tangan, pakaian mahal, penggunaan jet dan segala macam lainnya berkaitan Rosmah selama ini adalah fitnah, palsu, tidak berasas dan putar belit fakta belaka.

Sekali lagi, memang jahat media sosial ni!!

Kenapalah hanya isteri Perdana Menteri Malaysia saja yang dijadikan bahan fitnah, berita palsu dan tidak berasas serta putar belit fakta, tetapi tidak kepada isteri Perdana Menteri Singapura, Thailand, Indonesia dan lain-lainnya? 

Mengapa hanya Rosmah selaku isteri Perdana Menteri Malaysia saja dianggap berdepan ujian getir kerana adanya media sosial dan bukan kepada isteri pemimpin-pemimpin dunia yang lain atau isteri pemimpin terdahulu?

Ketika Tun Mahathir Mohamad jadi Perdana Menteri dulu, Tun Siti Hasmah juga sebenarnya suka bermewah, banyak beli barang kemas dan terbang ke sana sini dengan jet kerajaan, tetapi semuanya tidak terdedah kerana media sosial belum berkembang ketika itu.

Maka, mulai hari ini bersimpatilah kita semua dengan Rosmah. Semuanya hanya salah media sosial, bukannya Rosmah. (SH 05/11/2016).

65 comments:

  1. Isteri PM PM sblm ni ok je. Rakyat sayang. Tp bini najib ni lain pulak. Kenapa ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenanya masalah PM N adalah berpunca dari DS R,gelagat DS R tidak di senangi oleh rakyat dan ianya tempias kepada PM N.Kebencian rakyat berterusan kerana DS R sendiri tidak pernah mahu berubah utk memenangi hati rakayt ,terutamnya rakyat bawahan,mangsa banjir pun beliau tak pernah lawati walau pun suaminya seniri mendapat demam keran mengharungi banjir menemui rakat yg di dalam kesusahan.DS R entah di mana berehat sakan.Kedegilan beliau boleh kita lihat dalam lawatan mereka ke Negara Cina sekarang,di mana beliau tidak kesah membawa anak beliau yg terpalit dgn isu 1MDB dan kes DoJ bersekali menaikan pesawat resmi kerajaan,anak tiri pada PM pulak tu,apa specialnya?.

      Saya rasa DS R berperanan menimbulkan masalah kepada 1MDB,yg melibatkan JL,penerbit filem,RG dan Ipic.Legally memang susah nak mengaitkan beliau,tapi moralnya semua orang pun tahu,tangan siapa yg berperanan.

      Saya bukan seorang penyokong pembangkang atau PPBM,tapi penyokong Umno totok.Saya tidak akan mengundi selain Umno,tapi sangat berharap gelagat DS R si glamour ini berakhir,sama ada beliau sendir berubah,atau suaminya mengubah beliau ,atau suaminya tidak lagi berada di tempatnya sekarang,janji DS R tidak lagi bergentayangan dgn glamournya.

      Delete
    2. rosmah tu suami najib, bukan isteri!

      Delete
    3. 1220, bila duit dah berbillion dalam bank dan suami pulak berkuasa lebih drpd Agong dan Sultan, bila lagi nak merasa??? Takkan la nak dok mereput dlm bilik ja?? Lps tu berpura2 baik sedekah sana sini.. xder sapa amik port pun.

      Lu sedar la diri sikik, kalo lu yg jadi Rosmah, 2x5 ja. Entah2 1000x lagi teruk.

      Gua suka Rosmah terus jadi First Lady. Kurang2 20 tahun lagi. Sbb apa? Sbb gua dpt dedak building maintenance 5 juta sebulan. Mati idup balik pun gua sokong Rosmah punya.

      Delete
    4. Rizal gigolo

      Delete
    5. Anak kandungnya dgn suami yg dulu, Azrene Soraya sendiri pun tak serasi dgn maknya. Baru ni heboh satu Msia dia komen pasal mak dia dlm FB.

      Kalau org luar ckp susah juga nak caya. Tapi ni anak sendiri.

      Delete
    6. Belum pernah terjadi di Malaysia media sosial hentam kutuk isteri PM.

      Sebelum ni isteri2 PM dihormati masyarakat. Terutama Tun Siti Hasmah Ali. Sampai sekarang kalau orang terserempak dgn Tun Siti, orang akan berenti salam dan selfie dgnnya macam selebriti.

      Sikap rendah diri, tak tonjol-tonjolkan diri, senyum mesra dan tak banyak cakap Tun Siti amat disenangi masyarakat Malaysia.

      Kalau perangai elok tak bongkak tentu orang suka. Orang lain pun pandai nak pilih orang yg elok2. Memang jadi lumrah manusia semua orang tak suka dgn orang yg sikapnya sombong, bongkak, suka menonjolkan diri dan queen control.

      Delete
  2. SIMPATI TERHADAP BAKAL PM

    Semalam saya baru sahaja berbincang bersama beberapa biro2 IT UMNO di NZ Curry House mengenai Dato Rosmah yang mana namanya sudah tercemar walhal nama beliau disebut-sebut sbg bakal PM. Saya mengatakan kesemua ini adalah tidak lain tidak bukan didalangi oleh cybertrooper RBA (PKR-DAP-AMANAH) dan juga BERSATU. Saya menyatakan kebimbangan jikalau perkara ini dibiarkan, namanya akan terus tercalar. Bahkan akan mempengaruhi undi beliau ketika PRU14 nanti.

    Laporan Khas Alumni Newcastle University

    ReplyDelete
    Replies
    1. NZ Curry House tu kan restaurant India, Geng Baju Merah dan PEKIMA suruh Melayu support dan buy Malay's Product first, tapi kata tidak dikota, Golongan Elite UMNO support Kedai India, kedai Makan Melayu yang kotor, serabai dan sejuk bedi hanya untuk Melayu kelas PPR yang miskin..Bravo Kebahlolan Melayu

      Delete
    2. anon 1422, teman dah kabo dah..Umngok ni hipokrit. depa suh boikot bukan melayu (hidup melayu konon2 nya) taik kucing. Depa support mana2 cina ke india ke omputih ke yg sokong umngok je. Tak yah ler duk layan sgt slogan boikot bukan melayu. Geli ak tgok umngok..hipokrit tak sudah dr pagi sampai mlm...

      Delete
    3. Budak kelly castle tu pun gigolo juga

      Delete
    4. anon 1657, kellies castle tu anak ikan Big Mama ler...

      Delete
  3. Muka watak ibu tiri tu kalau buat filem.hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hal Rizal Mansur dibawah ni.

      Ini jawapan anak perempuan Pengerusi Parti Cap Bunga Raya apabila seorang netizen mempertikaikan bahawa Marina Mahathir turut mengikuti rombongan rasmi ke China semasa Tun Dr Mahathir Mohamed menjadi Perdana Menteri. Katanya di laman sosial Twitter,
      "Yes I did but I wasn't a fugitive from the DoJ at the time"
      Persoalannya, sejak bila Reza Aziz menjadi pelarian Jabatan Kehakiman (DoJ) Amerika Syaikat? Pertama, perintah injunksi DoJ adalah terhadap Syarikat Red Granite, yang mana perintah berkenaan telahpun ditarik balik. Saman kini hanya tertumpu terhadap keuntungan dua buah filem yang dikeluarkan oleh syarikat tersebut. Kedua, saman DoJ adalah suatu saman sivil, dan bukan saman jenayah (criminal). Tidak timbul isu 'tidak boleh meninggalkan Amerika Syarikat' dan sebagainya.

      Mungkin Marina Mahathir boleh turut mempersoalkan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng yang didakwa atas kesalahan jenayah rasuah yang masih ke sana ke mari, menggunakan kenderaan dan keistimewaan Kerajaan walaupun Ahli Parlimen DAP, Tony Pua sendiri telah menyatakan Lim Guan Eng perlu meletak jawatan sebagai Ketua Menteri.

      Delete
  4. Segala kebaikan datangnya dari Allah dan segala keburukan adalah hasil tangan kita sendiri... pikirkan la bila nak menyalahkan orang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang silap kot. aku dengar ustad ckp segala kebaikan dtg dari ALLAH dan segala keburokan adalah hasil tangan najib dan rosmah.bkn mlayu yg silap ,,,bkn jga mlayu yg salah...yg tersilap dan bersalah tetap najib dan rosmah.bugis campog minang jd mlayu bodo piang..
      mlayu kata cina tipu mlayu .. pada cina juga mlayu pergi mengadu. dgn cina juga mlayu nak berpakat dan berkawan..cina bela babi ..dekat kg mlayu juga depa bina kandang babi .cina ckp kurang ajar menghina islam mlayu sibok suroh cina minta maaf.
      mlayu biag saja tampa ambil sebarang tindakan..
      cina bwat himpon haram mlayu juga yg kena penerajag dan penendang.. mlayu brani dgn mlayu saja.. mlayu bwat kg mlayu penguasa mlayu pi runtoh sampe ranap .kemdian beri pada cina masok bwat rumah dan bangunan. mlayu juga dgn banga pergi buat perasmian.. ada akai atau tarak akai.
      salamatkan malaisa agar pemimpin mlayu tetap berkuwasa sampe mampuih.. bangsa mlayu mampuih pon lg baguih.. tadak rezeki yg rugi atau berkurang.. sbb mlayu tetap bekuwasa dan tetap dpt mentekedarah melantak-lantak..

      Delete
  5. Watak betina jalang teramat sesuai bg kak mah gedempol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ketika mengikuti Najib ke pameran Biotech di Boston, Rosmah singgah ke Los Angeles, untuk membeli belah pakaian, kasut dan alat-alat mekapnya.

      "Amat memeranjatkan menurut pegawai-pegawai Kementerian Sains, Teknologi dan Alam Sekitar, yang terlibat dalam rombongan tersebut memaklumkan sebanyak lapan buah kereta diperlukan untuk mengangkut 74 beg barang yang dibeli oleh Rosmah," kata Saifuddin.

      "Di Boston pula setelah meninjau toko-toko kelas atasan, Rosmah memaklumkan kepada pegawai terbabit, beliau memerlukan 15 buah kereta untuk membawa beg-beg barangan yang dibelinya," katanya.

      Saifuddin turut mendedahkan sewaktu misi kerajaan ke Jepun, Rosmah tinggal bersama Najib di President Suite, Hotel Imperial Tokyo dengan keluasan bilik tersebut ialah 3,000 kaki persegi, tetapi keesokan hari Rosmah mendakwa tidak dapat tidur kerana mendapat tahu ada bilik yang lebih luas iaitu 4,000 persegi daripada bilik yang diduduki bersama suaminya itu

      Delete
    2. Jangan salahkan media sosial tapi salahkan sikap diri sendiri yg buruk.

      Najib dan Rosmah nasihatkan rakyat supaya berhemah dalam berbelanja. Tapi mereka sendiri bermewah2 hingga ke tahap melampau.....dia org sendiri pon cakap tak serupa bikin.....Ini dipanggil MUNAFIQ dan HIPOKRIT.

      Diwaktu wang rakyat lesap.....kos sara hidup rakyat naik melambung dan banyak subsidi rakyat ditarik.......dia dan keluarga hidup bermewah2. Tengok macam mana besar majlis kawin anaknya.

      Yg melaporkan sikap boros Rosmah ni pon bukan dalam Malaysia je tapi media luar negeri pun macam tu jugak. Jadi salahkan sikap buruk diri sendiri dulu.

      Kalau tak tumbuh tak melata, kalau tak betul orang tak kata.

      Satu soalan.....orang macam ni ke kita nak pangkah...???

      Delete
  6. Kecantikan dan kejelitaan Rosmah membuatkan beliau terus mendapat perhatian ramai seantero dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wwweeekkk...
      Nak muntah aku.

      Delete
    2. Aku selain udah termuntah...ditambah cirit-birit yang keterlaluan. Tolong jangan keluarkan cerita macam ni lagi...takut jadi wabak pulak!

      Delete
    3. Petua memileh bohsia Melayu, pileh yang gemuk, pendek, hidung kemek dan muka boleh blah, tahu kenapa? Bohsia yang kena reject barangnya ok dan tak baraai !

      Delete
    4. Setuju...lah sangat-sangat.

      Delete
    5. Heran ada juga orang yg tak ada rasa malu dalam diri, hari2 dikutuk digelar dgn macam2 nama yg buruk, dimaki diketawakan orang ramai. Makan, pakai, hidup semua asyik dicaci hina orang.

      Teringat Imelda Marcos dulu. Satu Filipina kutuk dia. Malang betul Malaysia dapat orang macam ni.

      Biarlah hidup susah asal duit tu pencarian kederat tulang 4 kerat sendiri. Bukan duit haram.

      Tak guna hidup mewah tapi 7 keturunan orang duk caci orang. Makan sedap2, pakai cantik2, hidup mewah tapi orang duk kata hasil haram.

      Biarlah hidup susah atau sederhana asalkan ada maruah dan dihormat orang.

      Delete
  7. Najib bangga kerana dia jadi PM dalam era yang ada media sosial.Kononnya zaman Tun lebih senang kerana tidak ada media sosial.Najib menggunakan media sosial sepenuhnya untuk memajukan dan sejahterakan negara.Sekarang media sosial menyerang Datuk Rosmah.Ini mesti kerja Tun,sebab Tun tak pandai guna media sosial.Najib kata orang Melayu mesti Bersatu.Bersatu dalam erti kata untuk menyelamatkan Najib dan penyamun sekelian.

    ReplyDelete
  8. Tertekan juga Rosmah .. kata tak takut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah org yg sombong dan bongkak akan jatuh juga.

      Delete
  9. Rizal mansor, ada bezanya cite benar dan cite buruk..kalo ko nak tahu cite benar rosmah semuanya cite buruk..itulah hakikatnya...bukan salah media tapi salah dia(rosmah)..

    ReplyDelete
  10. Salam Bro

    Kesian!...

    Kenapalah ditunjuk gambar dia berbeg tangan ratusan ribu...bukan satu...silih berganti beg dan hiasan tangan seperti cincin, gelang dan juga hiasan leher sampai tak cukup leher nak pakai kalong....Kenapa ye?

    Dah tu orang tunjuk lagi yang dia belanja pakai kredit kad...ratusan ribu sekali swap...warna apa kredit kad dia agaknya?...gold tak main la...paltinum pun belum tentu...mak oi!...

    Pergi travelling naik jet negara....bersusun beg...macam orang pindah rumah gamaknya...bertuahnya jadi isteri PM.

    Bertuah sungguh jadi keluarga PM....dapat undangan melawat negara luar atas jemputan untuk sekeluarga....anak beranak termasuk anak tiri serigala wall street. Kesian Mukhris, Mohkzani, Marina...bapak dia tak bawa sama melawat luar negara...sama jugak KJ...Pah Lah tak bawa pun...Bertuah sungguh Keluarga Najib...naik belon (jet) negara...ditanggung perbendaharaan.

    Jurubambar media sosial...lain kali jangan ambik gambar yang menunjukan kemewahan yang Rosmah pakai...ambik gambar bontot dia pun orang dah kenal...wokay?...kesian dia kena fitnah nanti.

    ReplyDelete
  11. Setiausaha politik kepada Perdana Menteri Malaysia Dato Sri Rosmah Mansor, iaitu Rizal Mansor telah membuat kenyataan membela Perdana Menteri Malaysia terebut berdasarkan jumlah dedak yang disumbat ke dalam mulutnya. Beliau juga memberitahu di dalam TV3/4 tiada mana-mana negara di dalam dunia ini yang suami kepada PM diberi gaji lumayan sebagai setiasaha politik dan dibiayai dengan dedak dan hanya berkerja menepis segala tuduhan rakyat terhadap bos beliau.

    ReplyDelete
  12. MUNGKIN MANGKOK HAYUN ITU INGAT RAKYAT MALAYSIA LEMBU MACAM DIA, TAK TAU APA, RAKYAT MALAYSIA HARI INI BUKAN RAKYAT MALAYSIA TAHUN 50,60. LIMAU PERUT TIGA SERANGKAI BUTA PERUT TAK ADA AKAI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebanyakkan manusia menghidap penyakit buta perut tak ada akai.Penyakit ini susah diubati dan menjadi kronik bila seseorang hilang daya pemikiran untuk memikirkan kesusahan hidup orang lain.

      Delete
    2. Tiap kali aku tengok Najib & Rosmah berucap dalam tv atau you tube suruh rakyat berbelanja dgn berhemah, suruh menabung simpan utk masa susah, aku muntah hijau.

      Delete
  13. Setakat itu aja ke pemakan dedak boleh berfikir? Najib tiru Duterte ke China dan Rosmah nak tiru possible dumbo bimbo USA next 1st lady Melania Trump yang mengatakan social media bullying is rampant. Bila nak declare kepakaran hippo berbahasa lebih dari 2?
    Haiyyaaa... udang perliharaan aku pun tak malas nak fikir macam diorang ni.
    P/s : Sekurangnya Melania Trump sedap mata memandang.

    ReplyDelete
  14. bagi mengenyahkan rosmah drpd terus menggangu pemerintahan Negara, maka najib wajib d korbankan.

    ReplyDelete
  15. aku sendiri pon terkejut dengan kisah dia memonopoli kontrak kerajaan..pergi konsultant JKR pon ada kisah rosmah,pergi ke jabatan pengajian tinggi pon ada jer orang dia atau rosmah sendiri terbabit dalam monopoli kontrak..bukan tender terbuka...lantikkan terus..gila betul..patut la popular..ramai usahawan marah...

    ReplyDelete
  16. Isteri perdana menteri Rosmah Mansor menerima deposit dengan jumlah keseluruhan RM2 juta, di antara 10 Februari dan 23 April tahun ini.

    Jumlah itu didakwa didepositkan seorang "pembantu peribadi" bernama Roslan Sohari menerusi lapan transaksi ke dalam akaun Affin Bank milik "Rosmah Binti Mansor (Datin Sri)" di cawangan Bangunan Getah Asli Kuala Lumpur.

    ReplyDelete
  17. Tugas isteri disamping suami
    Tolong perintah ini negeri
    Tak pernah tidur di atas jerami
    Intan berlian banyak berseri

    Tidak berlaku di dalam sejarah
    Seorang isteri memberi arah
    Suami pemimpin boleh dikerah
    Buat negara bertambah parah

    Dari kecil aku menabung
    Jadi jutawan aku di sanjung
    Pakaian jenama di gedung gedung
    Tapi terlupa nak beli tudung

    Peduli apa orang nak kata
    Aku terbang setiap negara
    Diluar negara ku kumpul harta
    Buatlah cukai pelbagai cara

    Kemewahan kekal belum ku pasti
    Baik ku cari wang berguni
    Untuk membayar peguamku nanti
    Supaya penjara tak jadi penghuni

    ReplyDelete
  18. Kita jangan nak salahkan media sosial Tun Hasmah jadi isteri PM selama 22tahun tak ada pun cerita yg tidak baik mengenainya kalau perangai kita ini buruk tidak punya akhlak yg baik guna harta rakyat hidup dgn mewah berbelanja dgn boros akhirnya org tahu juga allah itu maha adil ingat kita ada 2mata tetapi 30juta mata tengok kita takkan apa yg media cakap itu satu pun tak betul itu kat dunia diakhirat esok terimalah balasannya ammmiiinnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol...org bukannya bodoh tak reti nak bezakan yg baik dgn yg buruk.
      Hakkkktuiiii !!

      Delete
  19. pada siapa nak tahu M'sia tergadai sila rujuk dibawah.

    http://www.mykmu.net/2016/11/memahami-kenapa-china-mengambil-berat-soal-east-coast-rail-line/#comment-571215

    ReplyDelete
    Replies
    1. mykemut mykemut tak kira la nak tau jugak.

      Delete
    2. Bukan sikit sikit dia kemut. Berbilion bilion

      Delete
  20. Betol..korang tak tau..selipar rosmah beli kat paso malam rege RM15 jer..baju..lebihan baju yang disedekah oleh Aman Palestin..beg..buat sendiri dari straw atau mengkuang..spenda..buat sendiri dari kain reja ambik jer kat kedai jahit baju ah sang..nak ke mane-mane..kalo tak naik bas..tahan jer kete sesape pon..pendapatan sebulan RM300 jer..tu pon JKM kasi..sian ooo..criter dia mewah-mewah tu 10 tahun lepas mase jadi bini PM..lepas Najib lari tak cukup tanah dan ade orang kate dia dah jadi orang gelandangan di Amerika..si rosmah teruih putus fius..ade la kat 5-6 tahun masuk tanjong mutan..pas kuar dari tanjong mutan..ade sedare dia jumpe dia nyelongkar tong-tong sampah kat Choket lalu dibawak balik ke Rembau ke Jelebu gitu la..kalo korang kesian dan nak derma kat dia..aku ade nombor tepon sedare dia..nanti dia kasi le nombor akaun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauh nau ek ang punyo imaginasi tu jang macam esok2 Najib sobolom kono cokau kono sumbek samo geng dgn piji ko, husni ko, udin ko, agak ea maso tu Nuar ado lagi tak ... dapek diyo lari jadi sako politik kat marika tggl jo rosmah ... so'ang2 tokonteng konteng .... sian yeh.

      Delete
    2. Anon 1638 pergilah sua kepala kau bagi dia kemut

      Delete
    3. Spender G String size xxxxxxxxxxL pun beli kat pasar malam juga ker
      Atau
      Buat sendiri

      Delete
    4. 17:34 biaso ea yg cdg kono try dulu poyi suwo dulu dah tocopit moloket ba'ngu su'uh geng ko tu togojun samo.

      Delete
    5. 2001 kau tau tak kepala? Guna kepala kau pi benam.

      Delete
    6. 18.09 tak de spendar le sebab tak de saiz.

      Delete
  21. Bukannya dulu kak long dari keluarga kaya pun. Setahu aku anak cikgu je dulu. Mungkin terkejut kot pasal tetiba ada duit luarbiasa. Kalau dulu family dia kaya raya bolehlah aku faham. Mungkin dulu dia dendam tengok org senang. Ni yg di belasah giler2 agaknya

    ReplyDelete
  22. Yg best nya biawak hidup ni ie si Jimah ni..masa kes cincin termahal yg sampai atas namanya dan utk mengelak dari sangkaan orang ramai maka dikatakan
    "Dia simpan duit dari kecil utk beli cincin tu"...ada lagi.."cincin tu utk pameran ja"...
    Ha..ha..ha..
    Punya menafikan lah sangkaan orang ramai...
    Last2 Allah tunjukkan bukti..
    Rupanya mereka bermewah dan berjoli dgn duit 1MDB yg diirompak.
    Berbillion2. Weiiiii...
    Buat kenduri kahwin yg mewah dan utk menutup mewahnya maka acara tersebut dibuat tertutup..bila rakyat raguai...Jimah kata "acara mewah tu di sponser oleh bisannya"
    Ha...ha..ha..
    Aku dh kata dulu...berapa banyak lg biawak hidup nak tipu kita..tak sedar2 ditipu lg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ingat kita rakyat ni bodoh. Tp sebenarnya dia tak tau dia tu yg bangang.

      Ingat org tak de common sense nak pikir ke?? Org berijazah pun dah macam anak ayam bersepah merata kat Msia ni.

      Delete
  23. Jangan marah pada rosmah. tanpa kuasa pada najib....pekara sebegini tidak akan menjadi bualan. Tepuk dada/gosok perut tanyalah selera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isteri2 PM sebelum ni laki ada kuasa juga tapi tak de pun jadi bualan yg macam sekarang ni.

      Tun Siti 22 tahun duk escort Tun Mahathir ke sana ke mari tapi tak de pun org kata apa2. Ni tak sampai 10 tahun pun saentero dunia dah bercakap.

      Wow pecah rekod tu babe.

      Delete
  24. Kalo dah spesis tak mengaku salah, semua yg dibuat salah org lain..mmg padan le laki bini ni..benda buruk yg berlaku semua ada sebab dan alasan untuk disalahkan..diri sendiri sentiasa betul..kalo ditegur skit, kamu ingat saya takut katanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Only those who are weak will put the blame on others.

      Delete
  25. Jgn le Rosmah nak disalahkan dlm segala kekalutan kerajaan Najib.
    Rosmah bukan PM....Najib yg jadi PM...kalu Najib tak bolih kawal Rosmah ...itu KESALAHAN Najib...masaalah Najib..bukan masaalah Rosmah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 23:29 besar kemungkinan adalah bekas kekasihnya.

      Delete
    2. 23.39 dua2 salah. Dua2 yg buat plan saling sokong menyokong antara satu sama lain.

      Dua2 dah tua ganyut takkan tak paham hukum halal dan haram. Tapi dah dua2 tamak maka jadilah macam sekarang ni.

      Yg kuyup kena kencing ialah kita.

      Delete
  26. Seluruh keturunan tun razak pun benci semah mi
    Penjilat je kata semah ni...konon baik
    Keris pahang

    ReplyDelete
  27. Kesannya akan diterima melalui tuduhan samada benar atau salah dimedia social saperti fahaman penganut buddha bahawa dimasa sampai ketentuan dan balasan dipanggil hukum karma. Dan setelah menerima hukuman itu apakah kesadaran benar2 terasa selama tuduhan tohmahan yg saja diada adakan mengisafi diri. Maka saat itu segala telah terlambat kerana tiada yang boleh memadam tulisan di media social yang disampaikan dan dibaca dan tiada penghujungnya disitu letaknya kebenaran dan kepalsuan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...